Ik ben alleen maar een blok aan je been bij zombies maar vooruit. Ik hoor het wel als er meer mensen mee doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik wil zo wel zombies gaan doen als er animo voor is
Vrouwen die zeuren dat het vies isquote:
Juist, achter in de keel douwen die handel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vrouwen die zeuren dat het vies is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Ik heb zoveel haarlak in mijn haar dat mijn haar niet eens beweegt in de wind.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij tliciouz?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Juist, achter in de keel douwen die handel.
Nou dat is wel het andere uiterste, is niet iets wat je doet op een first dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Oh maar je lul alleen tevoorschijn halen wel?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou dat is wel het andere uiterste, is niet iets wat je doet op een first date
Waarom moet ik om dit soort dingen lachen, gaat nergens over.quote:
You got me therequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh maar je lul alleen tevoorschijn halen wel?
Je hebt je niet helemaal kapot lopen zuipen en het halve theater afgebroken?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mary Poppins was nog best vermakelijk ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |