quote:
Funk is where it's at!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:42 schreef kenserkabouter het volgende:
Sommige dubstep is wel vet. Van de meeste dubstep verander je in een hamster met tumoren die uit z'n oren groeien.
Ik luister alles mensen die zich beperken tot een genrequote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:38 schreef BzP het volgende:
Zij jullie soms allemaal hip hop tjappies?
als er een muziekstijl toch schijt is dan is het rnb en hip hop wel![]()
![]()
![]()
![]()
dubstep, drum n bass of metal![]()
Soms wat hakkuhmuziek gaat er ook wel in
Ook wat ik hierboven heb gepost?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik luister alles mensen die zich beperken tot een genre
Ik luister echt werkelijk alles.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:38 schreef BzP het volgende:
Zij jullie soms allemaal hip hop tjappies?
als er een muziekstijl toch schijt is dan is het rnb en hip hop wel![]()
![]()
![]()
![]()
dubstep, drum n bass of metal![]()
Soms wat hakkuhmuziek gaat er ook wel in
Daar sluit ik mij bij aan. Er zijn wel een aantal genres waar ik weiger naar te luisteren vanwege de geassocieerde subculturen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik luister alles mensen die zich beperken tot een genre
Tuurlijk naar terror en gothic luister ik ook niet omdat ik er niets aan vind maar ik luister drum'n'bass, techno, minimal, dubstep,hiphop en gitaar muziek eigenlijk bijna alles.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Daar sluit ik mij bij aan. Er zijn wel een aantal genres waar ik weiger naar te luisteren vanwege de geassocieerde subculturen.
Idd ook die terror core daar is toch geen kut aan het is alleen maar beats knallenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb ook altijd het idee dat mensen alleen maar naar krijsmuziek luisteren om bij die subcultuur te horen. Je gaat daar toch niet naar luisteren voor de lol
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Idd ook die terror core daar is toch geen kut aan het is alleen maar beats knallen
Dat klopt wel.. Maar bij Metal is het echt niet altijd voor de subcultuur..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb ook altijd het idee dat mensen alleen maar naar krijsmuziek luisteren om bij die subcultuur te horen. Je gaat daar toch niet naar luisteren voor de lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |