Nee, gewoon by de mediamarkt gehaald, dan is hy by deze verkocht. Ik stuur je even een pm!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:03 schreef BitetheBullet het volgende:
Is Red Dead redemption geen import-versie?
In dat geval bied ik 15 incl.
Prima! PM terugquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, gewoon by de mediamarkt gehaald, dan is hy by deze verkocht. Ik stuur je even een pm!
Hot pursuitquote:
Hmm, nope sorry.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:16 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Hot pursuit
Dead Space 2
Splinter Cell Conviction
Spiderman Shattered Dimensions
Far Cry 2
Midnight Club LA
Hoi,quote:
Ik heb Hot Pursuit al geruild.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:43 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind het prima. Als bushalte daar ook mee akkoord gaat!
Dan liever Borderlands + Add On.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:46 schreef BitetheBullet het volgende:
Dan hetzelfde voorstel voor alleen Fall:Out New Vegas en Dead Space 2?
Het viel te proberenquote:
Deal dan wordt het dus Spiderman + Dead Space 2 voor Fall out en Borderlands + Add-On Pack.Pm je adres maar.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:58 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Het viel te proberen
Eigenlijk ook wel interesse in Spiderman: Shattered Dimensions, dus als we die swappen voor NFS in de originele deal?
Bitthebullet PM'd mijn adres wel naar je.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:05 schreef tliciouz het volgende:
En bitethebullet als jij dan 36 euro over kan maken? Doe ik ze allemaal tegelijk weg.
Is prima.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:08 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Bitthebullet PM'd mijn adres wel naar je.
Kwam even de Formule 1 tussendoor, maar:quote:
Morgen worden ze jouw kant opgestuurd.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:54 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Kwam even de Formule 1 tussendoor, maar:
Geld overgemaakt, adresgegevens doorgestuurd.
Nice doing business with you
Ja mits het geld erop staat.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:14 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Morgen worden ze jouw kant opgestuurd.
PM morgen als het geld van BiteTheBullet erop is.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja mits het geld erop staat.Zal vast wel, hoop wel op tijd vanwege werk anders verstuur ik alles dinsdag. Komt goed, bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |