Een vrouw met een goede smaak in vrouwenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef tliciouz het volgende:
Geef mij maar de rechter. Rosie Jones.![]()
[ afbeelding ]
Omdat je blank bent?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:25 schreef dreamzk het volgende:
Negers alleen maar hierzo, dat doet mij deugd.
Als ik lang in de zon zit niet meerquote:
Oei, 1m90 hoog? Dat lijkt me zeer claustrofobisch voor Laster.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:15 schreef tliciouz het volgende:
Misschien word dit mijn nieuwe plekje.
http://link.marktplaats.nl/450548177
Volgens zijn facebook foto is hij niet blank maar wit met zwarte vlekkenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens zijn facebook foto is hij niet blank maar wit met zwarte vlekken
Iets bruiner dan nu iigquote:
Dat dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oei, 1m90 hoog? Dat lijkt me zeer claustrofobisch voor Laster.
Ziet er voor de rest wel leuk uit, maar ik denk dat hij daar niet gelukkig wordtIk zou er iig gek van worden als ik lampen op ooghoogte heb hangen
Voor een studentenkamer is dat toch wel acceptabel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.
en:
Keuken, douche en toilet zijn gemeenschappelijk.
Ik weet niet voor dat geld kun je ook gewoon een huis gaan huren, met hoersubsidie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor een studentenkamer is dat toch wel acceptabel?
Ik weet niet hoe duur het is in die regio, maar dan zit je volgens mij of in een slechte buurt of in een dorpje buiten de stad.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik weet niet voor dat geld kun je ook gewoon een huis gaan huren, met hoersubsidie.
Zou Arnhem zo veel duurder dan Enschede zijn?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur het is in die regio, maar dan zit je volgens mij of in een slechte buurt of in een dorpje buiten de stad.
Geen idee, maar in Breda red je het niet met dat geld. Nouja je kunt wel een ruime studio huren in een studentenflat voor dat geld.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zou Arnhem zo veel duurder dan Enschede zijn?
Ik vind dat zo kut dat je als student meestal evenveel betaald voor een kamertje als dat je voor een klein huisje appartement zou doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, maar in Breda red je het niet met dat geld. Nouja je kunt wel een ruime studio huren in een studentenflat voor dat geld.
Ik heb idd ook 4 jaar op een kamertje van 10 m2 gezeten aan de rand Eindhoven. Nouja ik sliep en studeerde er, maar voor de rest was ik er toch vrijwel nooit. Volgens mij betaalde ik zelf nog wat meer dan jij.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vind dat zo kut dat je als student meestal evenveel betaald voor een kamertje als dat je voor een klein huisje appartement zou doen.
Ik ben begonnen in een kamer net buiten centrum voor 250,- in de maand, was 10m2 met een maat de keuken en douche delen.
Nu heb ik voor minder een huis met vriendin samen en heb ik logeer kamer en een 26m2 zolder giga woonkamer en al het andere wat in een huis hoort. Denk dat als ik dit alleen zou huren ik 50 euro meer per maand zou betalen als die eerste kamer.
Best rapper alive? lolquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:39 schreef SoldMayor het volgende:
The Game, best rapper alive.![]()
Jammer dat Lil Wayne zo bagger is op dit nummer.
Is de rest al allemaal afgeknalt ja?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:39 schreef SoldMayor het volgende:
The Game, best rapper alive.![]()
Jammer dat Lil Wayne zo bagger is op dit nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |