Was ik sarcastisch dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:04 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Hey chagerijn, je bent deze vergeten erbij te doen.
[ afbeelding ]
Waarom zou het een slecht idee voor haar zijn doet ze ook een keer wat nuttigs.quote:
Mee eens! Top idee!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou het een slecht idee voor haar zijn doet ze ook een keer wat nuttigs.
Met?quote:
Een vriendin die ver weg woont.quote:
oh wat goed!quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Een vriendin die ver weg woont.
Ze is nu in de buurt.
Jeejj ik ben zo blij als ik haar weer zie.
Kan jij niet met haar mee ofzo kom je er ook een keer uit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wat goed!
jij kan omgang gaan krijgen met het andere geslacht, en een emotionele band misschien wel krijgen.
en dan savonds in bed elkaar aankijken, en dan dat hij je haar even streelt, en je alles hetzelfde voor elkaar voelt enzo.
best wel goed dat jij stap 1 ( mensen ontmoeten)gaat doen om dat genot te bereiken.... ik had gisternacht ook nog allemaal gedachtes enzo maar het is maar moeilijk
Sterk advies dit !(no sarcasm)quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan jij niet met haar mee ofzo kom je er ook een keer uit.
En trouwens het lijkt me ook een goed idee voor jouw als je vrijwilligerswerk gaat doen. A. omdat je je dan nuttig maakt en beter zal voelen over jezelf en B. omdat je al 4 jaar onterecht hebt geteerd op belastingcenten.
Ja ik weet ik ben zo jong en toch zo wijs, it's a gift.quote:
Ja ik heb al vaak mensen ontmoet en met bijna allemaal voelde het goed/ vriendinnen. Voor jongens is zoiets misschien wel moeilijker. Is er geen Asperger- of Depressiehyve? Je hebt toch hyves? En dan samen elkaar helpen of zo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wat goed!
jij kan omgang gaan krijgen met het andere geslacht, en een emotionele band misschien wel krijgen.
en dan savonds in bed elkaar aankijken, en dan dat hij je haar even streelt, en je alles hetzelfde voor elkaar voelt enzo.
best wel goed dat jij stap 1 ( mensen ontmoeten)gaat doen om dat genot te bereiken.... ik had gisternacht ook nog allemaal gedachtes enzo maar het is maar moeilijk
Jammer van dat 'jouw' , datdanweerwelquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik weet ik ben zo jong en toch zo wijs, it's a gift.
Ahh *zijmelt*quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ach ja op de computer tik je zoiets uit gewoonte he, als het maar leesbaar is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:19 schreef Micson het volgende:
[..]
Jammer van dat 'jouw' , datdanweerwel
Is het off-topic dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:22 schreef Daniel1976 het volgende:
Kunnen we het vanaf nu weer ontopic enzo?
quote:
dat mag ook wel met een kleine letter hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou, ga ik eindelijk eens de deur uit, krijg ik hier thuis een tirade. Dat mens ziet me als een soort huisdier. Ik weet niet hoe ik haar rustig moet houden.
Ik ga er trouwens niet van uit dat er iets zal gebeuren. Ja, ik kan het me niet voorstellen. Dat zou echt te mooi zijn, om Gezoend te worden
ik zag het al helemaal voor me, uberneger Keep Walking en jij vraagt of ie in je komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |