Arme ziel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik heb juist niet echt een vriendenkring, alleen mensen van internet
bah ik had er juist zin in vandaag. met zo'n gezonde spanning.
Iemand wilt van hier met je mee dus waarom ga je er niet op in dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik heb juist niet echt een vriendenkring, alleen mensen van internet
bah ik had er juist zin in vandaag. met zo'n gezonde spanning.
Een meisje is een arme ziel. Als ik zo ga praten wordt er direkt op me gespuugd op fokquote:
je begrijpt geen sarcasme?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een meisje is een arme ziel. Als ik zo ga praten wordt er direkt op me gespuugd op fok
Ze wilt eerst met meisjes mee op stap. Dus zet je blonde pruik op en trek je panty-klousjes aan, hakjes aan en handtasje meequote:Op donderdag 19 mei 2011 12:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iemand wilt van hier met je mee dus waarom ga je er niet op in dan?
Nee nog niet, is nog geen weekend sorryquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ze wilt eerst met meisjes mee op stap. Dus zet je blonde pruik op en trek je panty-klousjes aan, hakjes aan en handtasje mee
Nee dat was geen sarcasme. Dat was oprecht gemeend, vanuit het hart van een jongen aan een 'arm meisje'. toch?quote:
Nee, Het_Noorderlicht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:05 schreef Maanvis het volgende:
hey ik zie dat Daisy_N hier geweerd wordt op R&P, er werd gesproken van neptopiques. Is Daisy_N de vrouwkloon van Richard?
Oeh nu ben ik bangquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:15 schreef _pillow_ het volgende:
Precies! Pas maar op, anders krijg je een note.
Dat overkomt mij nou nooit!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:41 schreef Supersoep het volgende:
Zo, ik werd even verleid om een gesprekje aan te gaan in het winkelcentrum...![]()
...Door een man.
Nee, ik vond het zelfs te obvious om er een 'quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee dat was geen sarcasme. Dat was oprecht gemeend, vanuit het hart van een jongen aan een 'arm meisje'. toch?
Goed idee, over internet is dat altijd moeilijk te brijpen, want je kent de posters meestal niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:19 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee, ik vond het zelfs te obvious om er een '' bij te zetten..
..maar voor mensen als jij zet ik er in het vervolg een sarcasme alarm bij , oké ?![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Zeikerdquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het wordt in ieder geval weer mezelf vermaken vanavond, vannacht en Morgenochtend.
? Vertel, hoe is dat gebeurd?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:41 schreef Supersoep het volgende:
Zo, ik werd even verleid om een gesprekje aan te gaan in het winkelcentrum...![]()
...Door een man.
heb je wel eens nagedacht over het leven van jezus?quote:
Is vrijwilligerswerk niks voor je? Daarmee kan je makkelijk ongebonden in contact komen met anderen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee hoor
iedereen voelt de drang om zo met elkaar dingen te doen
echt waar
Tering dat is een goed idee zeg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:03 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Is vrijwilligerswerk niks voor je? Daarmee kan je makkelijk ongebonden in contact komen met anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |