ik vind veel stupdep wel okquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh ik vind het wel klinken als iets wat de moderne hedendaagse muziek zou kunnen zijn hoor
toen ik paar maanden terug uitging hoorde ik de hele tijd dat liedje met " i just want to say hello, hello" ofzoiets. zal wel een hit zijn
en introweek 2006 was elke keer boten-anna, en put your hands up for detroit
Thanks! Ik zag het voorkomen in topics. Het moest een soort PM zijn, maar ik wist alleen niet watquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Direct Message
Soort chatten wat je met users kan doen
Serieus?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
en introweek 2006 was elke keer boten-anna, en put your hands up for detroit
2 posters, samen in 1 lijstquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:38 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb weer wat deeltjes gemist zie ik.
Ik lees dat 2 posters hier een relatie hebben??
Ik weet dat ik zeur, maar *hint*; Ik wil medelijden omdat ik me vandaag shit voel. Een knuffel of een 'het-komt-wel-goed' zou wel fijn zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik heb weinig te zeggen. Ik kan wel weer zeggen dat ik somber ben omdat ik geen vriendinnetje heb en het verschrikkelijk vind om op straat stelletjes tegen te komen, maar dat heb ik allemaal al eens gezegd. Ik hoop gewoon dat het ooit nog komt![]()
Heb het op het moment zo hard gehad
Ga de kroeg in, versier een dronken vrouw en je hebt je knuffelsquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet dat ik zeur, maar *hint*; Ik wil medelijden omdat ik me vandaag shit voel. Een knuffel of een 'het-komt-wel-goed' zou wel fijn zijn
Blader maar ff terug...quote:
nou! alsof dat allemaal zo makkelijk gaat. (!)quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga de kroeg in, versier een dronken vrouw en je hebt je knuffels
Heh, was het maar zo makkelijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga de kroeg in, versier een dronken vrouw en je hebt je knuffels
Bij dronken vrouwen wel...quote:
Ergens terug te zien?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Kijk morgen naar "Sterren op het Doek"!!!
Daar komt iemand die de grenzen wil opzoeken en hij moest huilen op de televisie en toen moest ik ook bijna huilen.
Morgen in Berlijn, knappe Duitse meisjes veroverenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
Psssttttttttt niemand meer aan het versieren ??
Je scharrel is langs geweest zeker?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:10 schreef formerjellybean het volgende:
Die zullen vast wel Bratwurst lusten
Zak over je hoofd en krikken maarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nee , ben momenteel even een snotfabriek dus dat lijkt me geen strak plan
Ik denk dat ze zich op dit moment realiseert dat ze niet kan dansen op Dubstep, en het op een zuipen zet. Vervolgens gooit ze zich tegen elke vent aan, wellicht hiermee een hele vieze tongzoen scoort, en eindigt de avond in mineur met het uitkotsen van alle rotzooi die ze naar binnen gewerkt heeft. Haar vriendinnen dragen haar om plus minus één uur vijftien naar huis.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:18 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe zal lant haar versiertocht gaan ???
heeft de tijd 1 uur 15 nog een betekenis? is dat vroeg? of erg laat? kan ze beter langer blijven, of korter?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:25 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich op dit moment realiseert dat ze niet kan dansen op Dubstep, en het op een zuipen zet. Vervolgens gooit ze zich tegen elke vent aan, wellicht hiermee een hele vieze tongzoen scoort, en eindigt de avond in mineur met het uitkotsen van alle rotzooi die ze naar binnen gewerkt heeft. Haar vriendinnen dragen haar om plus minus één uur vijftien naar huis.
Zoiets gok ik , als ze daadwerkelijk zo is als dat ze zich hier profileert
Bij mij gaat dat nooit zo makkelijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bij dronken vrouwen wel...
Spreek ik uit ervaring (helaas soms, als je zelf ook dronken bent, en beseft dat je een dik vadsig wijf aan het zoenen bent ;') )
Kun je daar filmpjes van plaatsen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het wordt in ieder geval weer mezelf vermaken vanavond, vannacht en Morgenochtend.
Vroeg, maar ik probeer alleen maar te schetsen hoe haar avond zal zijn als ze daadwerkelijk met de gevoelens en intenties is gegaan die ze hier allemaal heeft verkondigt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heeft de tijd 1 uur 15 nog een betekenis? is dat vroeg? of erg laat? kan ze beter langer blijven, of korter?
Je hebt in ieder geval gezoen, dat is iets.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat nooit zo makkelijkIk weet niet precies waarom, weet ook niet aan wie het ligt. Misschien aan mij, misschien aan alle vrouwen
(Ze weten niet wat ze missen
)
Ik heb eigenlijk ook pas met één meisje gezoend.
Echt gezoend? Of eventjes een kus op de lippen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat nooit zo makkelijkIk weet niet precies waarom, weet ook niet aan wie het ligt. Misschien aan mij, misschien aan alle vrouwen
(Ze weten niet wat ze missen
)
Ik heb eigenlijk ook pas met één meisje gezoend.
quote:
Thanksquote:
Echt gezoend. Superlang ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Echt gezoend? Of eventjes een kus op de lippen?
Ik kan me wel inbeelden dat zoiets na langere tijd al weer uit het geheugen is verdwenen, veel voldoening haal je daar niet meer uit.
Hoe kom je in het echt over denk je? Een beetje zoals hier?
Zoenen is dan ook overrated. Zodra jij 1x hebt gezoend, ben je ook ongelukkig want dan heb je iets als "was dit het nou?" en dan ga je je afvragen of seks ook zo meevalt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
Is toch grappig hoe mensen kunnen verschillen qua blijdschap.
Benzin 1x gezoend, is ongelukkig.
Ik: 0x gezoend, is gelukkig.
Jij bent 17. Dan is het nog geen ramp. Weet niet precies hoe oud hij is, maar volgens mij een stuk ouder.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
Is toch grappig hoe mensen kunnen verschillen qua blijdschap.
Benzin 1x gezoend, is ongelukkig.
Ik: 0x gezoend, is gelukkig.
Je kan ook te lief overkomen natuurlijk. Draag je jezelf soms wel een beetje met (ingebeelde) assertiviteit en zelfverzekerdheid? Dat kan ook helpen, ook al voel je je niet zo. Gewoon maar een beetje acteren. Altijd je hoofd omhoog.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Echt gezoend. Superlang ookHelaas heeft het meisje daarna niets meer laten horen
![]()
Het is natuurlijk moeilijk om jezelf objectief te beoordelen, maar ik denk dat ik in het echt leuker overkom dan hier. Hier zeur ik vooral, omdat dit de enige plek is waar dat kan, in het echt doe ik vaak een stuk vrolijker. Maar ik ben aan de andere kant wel erg verlegen, zeker in enge situaties.
Er is vast een hoop te winnen, maar heb niet het idee dat ik superslecht overkom, juist daarom snap ik niet dat het niet lukt
Inderdaad, eerlijk is eerlijk, als je dat doet stelt het niet zoveel voor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:57 schreef Supersoep het volgende:
Zoenen is dan ook overrated. Zodra jij 1x hebt gezoend, ben je ook ongelukkig want dan heb je iets als "was dit het nou?" en dan ga je je afvragen of seks ook zo meevalt.
Valt redelijk mee, ik ben 'pas' 21.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Jij bent 17. Dan is het nog geen ramp. Weet niet precies hoe oud hij is, maar volgens mij een stuk ouder.
Ik denk inderdaad dat dat het grootste probleem is. Mensen mogen mij vrijwel altijd gelijk enzo, maar daar blijft het een beetje bij. En ik laat best wel over me heenlopen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:
Je kan ook te lief overkomen natuurlijk. Draag je jezelf soms wel een beetje met (ingebeelde) assertiviteit en zelfverzekerdheid? Dat kan ook helpen, ook al voel je je niet zo. Gewoon maar een beetje acteren. Altijd je hoofd omhoog.
4 jaar en ook dan ga ik het geen ramp vinden hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Jij bent 17. Dan is het nog geen ramp. Weet niet precies hoe oud hij is, maar volgens mij een stuk ouder.
Tsja als je het zo bekijkt wel ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
mwah.
als je er van uitga dat je op je 12e/13e in de pubertijd komt, jij net 17 bent en hij 21 is, houdt hij zich al 2x zo lang "volwassen" met meiden bezig. Is best een aardig verschil...ik mis zoenen
Een beetje een "schijt aan alles" houding ontwikkelen is zo erg niet. Van binnen blijf je net zo vriendelijk als het echt moet. Misschien dat je te bang bent voor conflicten en dat koste wat kost wil blijven ontlopen dus doe je zelfs te vriendelijk wanneer dat niet hoeft. Jezelf een wat groter postuur aanmeten kan dan nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:00 schreef benzin het volgende:
Ik denk inderdaad dat dat het grootste probleem is. Mensen mogen mij vrijwel altijd gelijk enzo, maar daar blijft het een beetje bij. En ik laat best wel over me heenlopen.
Op dat gebied moet ik de grootste winst halen denk ik.
Ik denk dat het net iets genuanceerder ligt. Het is denk ik niet zozeer het bang zijn voor conflicten als de drang om aardig of zelfs beter gevonden te vonden. Daarnaast vind je vaak ook dingen daadwerkelijk minder erg als je nood hebt aan sociaal contact, het is niet zozeer dat je irritatie inhoudt als dat je minder snel geirriteerd bent bijv.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een beetje een "schijt aan alles" houding ontwikkelen is zo erg niet. Van binnen blijf je net zo vriendelijk als het echt moet. Misschien dat je te bang bent voor conflicten en dat koste wat kost wil blijven ontlopen dus doe je zelfs te vriendelijk wanneer dat niet hoeft. Jezelf een wat groter postuur aanmeten kan dan nog wel eens helpen.
Ik ben ook vriendelijk maar als een meisje me beledigt kan het me geen hol meer schelen. Ze kunnen roepen wat ze willen maar ik raak niet van mijn stuk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een beetje een "schijt aan alles" houding ontwikkelen is zo erg niet. Van binnen blijf je net zo vriendelijk als het echt moet. Misschien dat je te bang bent voor conflicten en dat koste wat kost wil blijven ontlopen dus doe je zelfs te vriendelijk wanneer dat niet hoeft. Jezelf een wat groter postuur aanmeten kan dan nog wel eens helpen.
Klopt wel, ik slik vaak een hoop van mensen, puur om conflicten te vermijden. En ik zet mezelf ook niet graag in de spotlights.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Met die overdreven houding gaat het niet lukken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:10 schreef benzin het volgende:
Het zou leuk zijn om mijn eerste vriendinnetje nog voor het einde van mijn studie te krijgen, dus moet opschietenIk wil het gewoon zo graag dat het me opvreet.
[..]
Klopt wel, ik slik vaak een hoop van mensen, puur om conflicten te vermijden. En ik zet mezelf ook niet graag in de spotlights.
Vind die schijt-aan-alles-houding ook erg moeilijk omdat ik, ondanks dat ik rustig overkom, van binnen een enorme zenuwpees ben die zichzelf over alles stukstrest.
Anyway, ga nu naar bed, want over 5 uur moet ik weer mijn bed uit en dan wordt het weer een lange dag. Truste
Heb je geen enkele grote gebeurtenissen gehad in je leven die je doen denken: "waar maak ik me hier nu zorgen over. Het zal wel"?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:10 schreef benzin het volgende:
Het zou leuk zijn om mijn eerste vriendinnetje nog voor het einde van mijn studie te krijgen, dus moet opschietenIk wil het gewoon zo graag dat het me opvreet.
[..]
Klopt wel, ik slik vaak een hoop van mensen, puur om conflicten te vermijden. En ik zet mezelf ook niet graag in de spotlights.
Vind die schijt-aan-alles-houding ook erg moeilijk omdat ik, ondanks dat ik rustig overkom, van binnen een enorme zenuwpees ben die zichzelf over alles stukstrest.
Anyway, ga nu naar bed, want over 5 uur moet ik weer mijn bed uit en dan wordt het weer een lange dag. Truste
Die wordt keihard in dr kont genomen door een 50er die even over haar billen streelde...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
Nog altijd geen updates van lanterfanteraar
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die wordt keihard in dr kont genomen door een 50er die even over haar billen streelde...
Ach dat leert ze nog wel...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Jammer dat zo'n meisje zich enkel richt op het seksuele aspect. Seks kun je als meisje van iedereen wel krijgen (in theorie), liefde is veel bijzonderder.
En heeft er dan spijt van dat ze zich heeft laten neuken door iemand die geen ene moer om haar geeft.quote:
Idd. Zonde...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
En heeft er dan spijt van dat ze zich heeft laten neuken door iemand die geen ene moer om haar geeft.
Welnee, that's lifequote:
Het leven is een grote les en dan hebben we over een jaar een topic waar in ze huilt ze haar maagdelijkheid heeft verloren aan een of andere klap josti.quote:
Ik vind haar wel behoorlijk Komisch.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
Volgens "het verhaal" wel, maar ze zal wel een soort richard zijn
Niet echt. Wat ik wel heb is dat ik me vaak realiseer dat dingen waar ik ooit enorm mee zat of behoorlijk verdrietig om was achteraf helemaal niet zo groot en erg is als het toen leek.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heb je geen enkele grote gebeurtenissen gehad in je leven die je doen denken: "waar maak ik me hier nu zorgen over. Het zal wel"?
Je zal toch van dat gezenuwpees af moeten. Ga eens mediteren of studeer filosofie.
In principe alleen volgend schooljaar nog maar, maar overweeg wel om er een master achteraan te doen denk ik. Ten minste, als ik dat kan betalen en dan wat lekkerder in mijn vel zit, omdat ik mijn studie nu erg zwaar vind doordat ik mezelf niet goed voelquote:
Toch vraag ik me wel een beetje af wat je wil, want er zijn genoeg adviezen aan je gegeven en je doet er niets mee. Zonde, want ik heb het idee dat als je wat actiever wordt alles met je wel zal goedkomen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt. Wat ik wel heb is dat ik me vaak realiseer dat dingen waar ik ooit enorm mee zat of behoorlijk verdrietig om was achteraf helemaal niet zo groot en erg is als het toen leek.
Ik heb mediteren al eens geprobeerd, maar ik geloof niet echt dat het mijn ding is
[..]
In principe alleen volgend schooljaar nog maar, maar overweeg wel om er een master achteraan te doen denk ik. Ten minste, als ik dat kan betalen en dan wat lekkerder in mijn vel zit, omdat ik mijn studie nu erg zwaar vind doordat ik mezelf niet goed voel![]()
Ik baal ervan dat ik me inmiddels al ruim 6 jaar zo voel en − hoewel ik wel op wat kleine punten verbeterd ben − ik nog steeds niet ben waar ik wil zijn
Grote kans dat sex haar een bevestiging geeft dat ze knap en leuk is, in tegen stelling van hoe ze over haar zelf denkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Jammer dat zo'n meisje zich enkel richt op het seksuele aspect. Seks kun je als meisje van iedereen wel krijgen (in theorie), liefde is veel bijzonderder.
Dat verbaast mij ook nog wel eens ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Grote kans dat sex haar een bevestiging geeft dat ze knap en leuk is, in tegen stelling van hoe ze over haar zelf denkt.
Feit is wel dat hoe lelijk een vrouw ook is, er altijd wel een man is die er overheen wilt.
Die vrouwen wel, gok ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:53 schreef Lienekien het volgende:
Alsof vrouwen daar trek in hebben, seks met een kerel 'die overal wel overheen wil'.
huh ik weet niet hoe het bedoeld is, maar zo lees ik het niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:53 schreef Lienekien het volgende:
Alsof vrouwen daar trek in hebben, seks met een kerel 'die overal wel overheen wil'.
Hoe lees jij het dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
huh ik weet niet hoe het bedoeld is, maar zo lees ik het niet.
Waarom denk je dat? Een lelijke vrouw kan voor zichzelf niet de standaard hebben dat ze liever seks heeft met iemand die haar ziet zitten, in plaats van zich te laten gebruiken als een stuk vlees?quote:
Nogal logisch ja, maar het lijkt mij dat in de praktijk de grens een stuk lager ligt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe lees jij het dan?
[..]
Waarom denk je dat? Een lelijke vrouw kan voor zichzelf niet de standaard hebben dat ze liever seks heeft met iemand die haar ziet zitten, in plaats van zich te laten gebruiken als een stuk vlees?
Dat het niet gaat om iemand die overal overheen wil, maar dat er voor iedereen 1 iemand is die daar wel overheen wil en niet perse over iedereenquote:
Het lijkt mij dus niet. Ik denk toch dat het mannen eerder gewoon om de seks te doen is en dat een vrouw gemakkelijker zegt: als het zo moet, dan liever niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nogal logisch ja, maar het lijkt mij dat in de praktijk de grens een stuk lager ligt.
Geldt ook voor mannen die al tig jaar een relatie met hun rechterhand hebben.
Maar dat zou dan net zo goed voor een lelijke man moeten gelden. Het op ieder potje-verhaal. Maar ik denk niet dat ook_gek dat bedoelde.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:06 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat het niet gaat om iemand die overal overheen wil, maar dat er voor iedereen 1 iemand is die daar wel overheen wil en niet perse over iedereen
lol
Als een man dat aangeeft is het gewoon niet taktisch van die man.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het lijkt mij dus niet. Ik denk toch dat het mannen eerder gewoon om de seks te doen is en dat een vrouw gemakkelijker zegt: als het zo moet, dan liever niet.
Denk het wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat zou dan net zo goed voor een lelijke man moeten gelden. Het op ieder potje-verhaal. Maar ik denk niet dat ook_gek dat bedoelde.
volgens mij projecteer je nu je eigen negatieve gedachten op andermans uitsprakenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat zou dan net zo goed voor een lelijke man moeten gelden. Het op ieder potje-verhaal. Maar ik denk niet dat ook_gek dat bedoelde.
Ik reageer dus op dat cliché. Dat ik soms heel ergerlijk vind, ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:11 schreef Waaghals het volgende:
[..]
volgens mij projecteer je nu je eigen negatieve gedachten op andermans uitspraken
Tuurlijk geldt dat ook voor lelijke mannen. Zowel mannen als vrouwen hebben graag seks en ook voor vrouwen is later het nog maagd zijn of geen seks hebben een issue. Er zijn er genoeg die dan genoegen nemen met alles wat ze kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:07 schreef Lienekien het volgende:
Maar dat zou dan net zo goed voor een lelijke man moeten gelden.
Mits ze er een beetje okay uitziet klopt dat wel. Ik kan me niet voorstellen dat je niet op z'n minst doorhebt dat daar een flink verschil in zit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik dacht dat ook_gek juist het aloude cliché herhaalde dat een vrouw altijd wel seks kan krijgen. Dat ze maar een kroeg hoeft in te lopen en er is er altijd wel een te vinden die het wil. En dat dat dus voor mannen anders ligt.
Dat zeg ik toch juist, dat daar een verschil in zit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk geldt dat ook voor lelijke mannen. Zowel mannen als vrouwen hebben graag seks en ook voor vrouwen is later het nog maagd zijn of geen seks hebben een issue. Er zijn er genoeg die dan genoegen nemen met alles wat ze kunnen krijgen.
[..]
Mits ze er een beetje okay uitziet klopt dat wel. Ik kan me niet voorstellen dat je niet op z'n minst doorhebt dat daar een flink verschil in zit.
Naar mijn weten ging het over hele lelijke vrouwen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch juist, dat daar een verschil in zit.
Ik zag 'm wel!quote:
Nee, over het verschil tussen mannen, vrouwen en potjes en dekseltjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Naar mijn weten ging het over hele lelijke vrouwen.
Nee, over het feit dat ook lelijke vrouwen kans hebben op een partner.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, over het verschil tussen mannen, vrouwen en potjes en dekseltjes.
Nee, het ging over kans op seks. Anders had ook_gek wel gezegd: Feit is wel dat hoe lelijk een vrouw ook is, er altijd wel een man is die ermee naar het altaar wil.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, over het feit dat ook lelijke vrouwen kans hebben op een partner.
Of het nou puur op seks gericht is even daar gelaten.
Dat is iets anders dan de verschillen tussen mannen en vrouwen.
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, het ging over kans op seks. Anders had ook_gek wel gezegd: Feit is wel dat hoe lelijk een vrouw ook is, er altijd wel een man is die ermee naar het altaar wil.
Mijn issues liggen niet zozeer op het dating vlak, heb nl al jaren dezelfde partner, ik belande hier met een verhaal wat een dieper liggende oorzaak had waar ik niet blij mee was.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
Waarom ga je weg? Heb je je problemen op kunnen lossen?
Jij ook het beste gewenst dan maar
Je zit ook goed. Maar is te off topic en het gaat een te grote discussie opleveren in dit topic en dat was niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zag 'm wel!
Jammer dat je 't weer weghaalt, want ik zat dus wel goed met mijn interpretatie.
ik vind het hier ook fijner maar heb al eens ban gehad wegens Sc dus ik doe maar braaf zoals het hoort denk ik, fijn in hokjes gaan zittenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:55 schreef HappyGirl91 het volgende:
Oh okay, duidelijk. Ik heb ook ADD! Ik vond dat topic alleen helemaal niks, net zoals het topic over hoogbegaafdheidHier vind ik het veel gezelliger en vermakelijker.
Ik hoop dat je behoeften daar beter worden vervuld dan hierhet is hier soms idd wel lastig om ontopic te blijven.
Ik vind SC'en ook leuk en vind het jammer dat je weggaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:51 schreef missyB het volgende:
[..]
Mijn issues liggen niet zozeer op het dating vlak, heb nl al jaren dezelfde partner, ik belande hier met een verhaal wat een dieper liggende oorzaak had waar ik niet blij mee was.
ben blijven hangen omdat ik d emensen hier zo leuk vind, althans de meesten.
Maar ik heb de neiging hier te verzanden in SC omdat ik gezellig kletsen over zaken gewoon leuk vind.
dat kan hier niet dus zal ik het elders moeten gaan zoeken.
ik ga verkassen naar het add/adhd topic en ja crutch ik ga alweer weg en daar zul ij vast geen enkel probleem mee hebben toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |