ik vind veel stupdep wel okquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh ik vind het wel klinken als iets wat de moderne hedendaagse muziek zou kunnen zijn hoor
toen ik paar maanden terug uitging hoorde ik de hele tijd dat liedje met " i just want to say hello, hello" ofzoiets. zal wel een hit zijn
en introweek 2006 was elke keer boten-anna, en put your hands up for detroit
Thanks! Ik zag het voorkomen in topics. Het moest een soort PM zijn, maar ik wist alleen niet watquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Direct Message
Soort chatten wat je met users kan doen
Serieus?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
en introweek 2006 was elke keer boten-anna, en put your hands up for detroit
2 posters, samen in 1 lijstquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:38 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb weer wat deeltjes gemist zie ik.
Ik lees dat 2 posters hier een relatie hebben??
Ik weet dat ik zeur, maar *hint*; Ik wil medelijden omdat ik me vandaag shit voel. Een knuffel of een 'het-komt-wel-goed' zou wel fijn zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik heb weinig te zeggen. Ik kan wel weer zeggen dat ik somber ben omdat ik geen vriendinnetje heb en het verschrikkelijk vind om op straat stelletjes tegen te komen, maar dat heb ik allemaal al eens gezegd. Ik hoop gewoon dat het ooit nog komt![]()
Heb het op het moment zo hard gehad
Ga de kroeg in, versier een dronken vrouw en je hebt je knuffelsquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet dat ik zeur, maar *hint*; Ik wil medelijden omdat ik me vandaag shit voel. Een knuffel of een 'het-komt-wel-goed' zou wel fijn zijn
Blader maar ff terug...quote:
nou! alsof dat allemaal zo makkelijk gaat. (!)quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga de kroeg in, versier een dronken vrouw en je hebt je knuffels
Heh, was het maar zo makkelijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga de kroeg in, versier een dronken vrouw en je hebt je knuffels
Bij dronken vrouwen wel...quote:
Ergens terug te zien?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Kijk morgen naar "Sterren op het Doek"!!!
Daar komt iemand die de grenzen wil opzoeken en hij moest huilen op de televisie en toen moest ik ook bijna huilen.
Morgen in Berlijn, knappe Duitse meisjes veroverenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
Psssttttttttt niemand meer aan het versieren ??
Je scharrel is langs geweest zeker?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:10 schreef formerjellybean het volgende:
Die zullen vast wel Bratwurst lusten
Zak over je hoofd en krikken maarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nee , ben momenteel even een snotfabriek dus dat lijkt me geen strak plan
Ik denk dat ze zich op dit moment realiseert dat ze niet kan dansen op Dubstep, en het op een zuipen zet. Vervolgens gooit ze zich tegen elke vent aan, wellicht hiermee een hele vieze tongzoen scoort, en eindigt de avond in mineur met het uitkotsen van alle rotzooi die ze naar binnen gewerkt heeft. Haar vriendinnen dragen haar om plus minus één uur vijftien naar huis.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:18 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe zal lant haar versiertocht gaan ???
heeft de tijd 1 uur 15 nog een betekenis? is dat vroeg? of erg laat? kan ze beter langer blijven, of korter?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:25 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich op dit moment realiseert dat ze niet kan dansen op Dubstep, en het op een zuipen zet. Vervolgens gooit ze zich tegen elke vent aan, wellicht hiermee een hele vieze tongzoen scoort, en eindigt de avond in mineur met het uitkotsen van alle rotzooi die ze naar binnen gewerkt heeft. Haar vriendinnen dragen haar om plus minus één uur vijftien naar huis.
Zoiets gok ik , als ze daadwerkelijk zo is als dat ze zich hier profileert
Bij mij gaat dat nooit zo makkelijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bij dronken vrouwen wel...
Spreek ik uit ervaring (helaas soms, als je zelf ook dronken bent, en beseft dat je een dik vadsig wijf aan het zoenen bent ;') )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |