Alleen ongelukkige mensen mogen hier komen inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je mag ook alleen terugkomen als het weer uit is...
Natuurlijk. Dat is ook gelijk het jammere eraan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:52 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Da's toch gewoon leuk als grapje bedoeld?
ik zie in je profiel dat je geboren bent in 1988quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:50 schreef WinterBreeze het volgende:
Mijn buurvrouw merkte op "vandaag op [mij] verliefd te zijn", nadat ik d'r had voorzien van missende ingrediënten voor haar avondeten
Buurvrouw als in huisgenoot-buurvrouw.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zie in je profiel dat je geboren bent in 1988
ik in 1987, heb ik daar ook kansen voor als ik met buurvrouwen in contact kom? wat voor buurvrouw is het? een oudere vrouw?
Probeer het eerst maar eens bij je eigen buurtvrouw die je wel vaker wilde spreken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zie in je profiel dat je geboren bent in 1988
ik in 1987, heb ik daar ook kansen voor als ik met buurvrouwen in contact kom? wat voor buurvrouw is het? een oudere vrouw?
oh als in een soort studentenhuis ofzo? ja wat dan!? ik wil het me voorstellen. het klinkt nu wel alsof je vaker contact met vrouwen daar hebt op de 1 of andere manier.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:57 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Buurvrouw als in huisgenoot-buurvrouw.
Zit niet zo te trollen man!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh als in een soort studentenhuis ofzo? ja wat dan!? ik wil het me voorstellen. het klinkt nu wel alsof je vaker contact met vrouwen daar hebt op de 1 of andere manier.
Contact met vrouwen...als ze je huisgenoot zijn...goh, wat raar nou.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh als in een soort studentenhuis ofzo? ja wat dan!? ik wil het me voorstellen. het klinkt nu wel alsof je vaker contact met vrouwen daar hebt op de 1 of andere manier.
Leegstandbeheer met veel studenten. Natuurlijk heb je daar vaker contact met vrouwen. De enige manier om dat te voorkomen is door je in je kamer op te sluiten. Zoals jij nu doet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh als in een soort studentenhuis ofzo? ja wat dan, ik wil het me voorstellen. het klinkt alsof je vaker contact met vrouwen daar hebt op de 1 of andere manier.
quote:
hoezo trol ik. als het een gezellig studentenhuis, met medebewoners enzo is, dan verklaart dat het toch?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Contact met vrouwen...als ze je huisgenoot zijn...goh, wat raar nou.
Bij les geven?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
hoezo trol ik. als het een gezellig studentenhuis, met medebewoners enzo is, dan verklaart dat het toch?
ik zie het gewoon niet snel gebeuren dat ik een kopje suiker aan een buurvrouw hier zou gaan uitlenen zeg maar, om in cliches te vallen
Maar in een studentenhuis wel, wilde je zeggenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
hoezo trol ik. als het een gezellig studentenhuis, met medebewoners enzo is, dan verklaart dat het toch?
ik zie het gewoon niet snel gebeuren dat ik een kopje suiker aan een buurvrouw hier zou gaan uitlenen zeg maar, om in cliches te vallen
misschien moet ik verhuizen..... maar is er dan geen cooptatie enzo bij jou?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:00 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Leegstandbeheer met veel studenten. Natuurlijk heb je daar vaker contact met vrouwen. De enige manier om dat te voorkomen is door je in je kamer op te sluiten. Zoals jij nu doet.
Hoe lang duurt het nu nog voordat je Internetverbinding wordt afgesloten? Want je hebt 0,0 inkomsten of pompen je ouders nog steeds geld bij?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
misschien moet ik verhuizen..... maar is er dan geen cooptatie enzo bij jou?
ohhh bah die cooptatie ook. dat is de reden waarom me ouders appartement voor me hebben geregeld.
nee hoor, ik heb arbeidsongeschiktheidsuitkering(nog).quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nu nog voordat je Internetverbinding wordt afgesloten? Want je hebt 0,0 inkomsten of pompen je ouders nog steeds geld bij?
Ik heb zelf 22 keer gehospiteerd, zonder resultaat. Ik had geluk gehad dat ik hier een kamer kreeg: de verhuurder had na het bewoonbaar maken van het pand nog wat kamers over. Ik stond praktisch bovenaan de wachtlijst, dus ik kon gelijk tekenen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
misschien moet ik verhuizen..... maar is er dan geen cooptatie enzo bij jou?
ohhh bah die cooptatie ook. dat is de reden waarom me ouders appartement voor me hebben geregeld.
ik kan misschien iets doms vragen, maar wat moest het resultaat dan zijn?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:08 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ik heb zelf 22 keer gehospiteerd, zonder resultaat.
oeh had je dat gevonden via een vereniging, of via persoonlijke contacten?quote:Ik had geluk gehad dat ik hier een kamer kreeg: de verhuurder had na het bewoonbaar maken van het pand nog wat kamers over. Ik stond praktisch bovenaan de wachtlijst, dus ik kon gelijk tekenen.
oh dat klinkt goed.quote:Het heeft mij in ieder geval uit een depressie en half sociaal isolement gehaald, wat ik bij m'n ouders thuis alleen maar in stand hield. Het is inderdaad een optie als je niet heel bang bent voor mensen, maar ik krijg de indruk dat jij dat nog wél bent. Wellicht moet je het met kleinere stappen aanpakken.
Hospiteren is grofweg 'een informeel gesprek hebben met de bestaande bewoners, teneinde een coöptatiekandidaat overeen te komen'. Andersom is het natuurlijk ook voor de kandidaat zelf handig om te zien of 'ie er wel wil gaan wonen. Het gewenste resultaat is dus dat de bestaande bewoners jou kiezen, en dat jij op jouw beurt wel in de betreffende kamer wil wonen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kan misschien iets doms vragen, maar wat moest het resultaat dan zijn?
M'n moeder had iets in de krant gelezen over de stichting die het pand ombouwde.quote:[..]
oeh had je dat gevonden via een vereniging, of via persoonlijke contacten?
Wat voor contacten had je thuis dan?quote:[..]
oh dat klinkt goed, ik ben alleen maar in een sociale isolatie gekomen sinds ik bij me ouders weg ben.
ohja wacht ja. ja ik zat net te googlen ernaar, ik dacht dat hospiteren al was dat je cooptatie voorbij was en gewoon mocht blijven.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:16 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Hospiteren is grofweg 'een informeel gesprek hebben met de bestaande bewoners, teneinde een coöptatiekandidaat overeen te komen'. Andersom is het natuurlijk ook voor de kandidaat zelf handig om te zien of 'ie er wel wil gaan wonen. Het gewenste resultaat is dus dat de bestaande bewoners jou kiezen, en dat jij op jouw beurt wel in de betreffende kamer wil wonen.
aha, dus zo ongeveer dus. dan kan ik het me voorstellenquote:[..]
M'n moeder had iets in de krant gelezen over de stichting die het pand ombouwde.
ook niet zoveel..... ouders, en dan ging ik naar school(middelbare school). en als ik te laat naar bed ging werd me moeder boos.quote:[..]
Wat voor contacten had je thuis dan?
oeh ik vind het wel klinken als iets wat de moderne hedendaagse muziek zou kunnen zijn hoorquote:
Nja, ik heb weinig te zeggen. Ik kan wel weer zeggen dat ik somber ben omdat ik geen vriendinnetje heb en het verschrikkelijk vind om op straat stelletjes tegen te komen, maar dat heb ik allemaal al eens gezegd. Ik hoop gewoon dat het ooit nog komtquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:47 schreef Godshand het volgende:
Wat stil opeens. Iedereen is naar Rotterdam ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |