Ik kom alleen als Lanterfanteraar nog maagd isquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hier ook even een oproepje, je kunt je nog aanmelden voor de meet voor de posters in dit topic: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3
Denk dan meteen even met ons mee in de poll over waar we heen gaan.
Dan moet je snel zijn. Ze heeft echt jeuk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik kom alleen als Lanterfanteraar nog maagd is
Jij gaat nu in Rotterdam uit?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Een vriendin die ver weg woont.
Ze is nu in de buurt.
Jeejj ik ben zo blij als ik haar weer zie.
Nee we gaan naar andere dingen. Naar goede dingen met artistieke jongelui.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij gaat nu in Rotterdam uit?
Probeer cafe Poll, of Paddy's...
Versierfabrieken, als je het daar niet lukt, dan ben je gewoon niet geil genoeg...
Die heb je niet in Rotterdam. Dan zou ik de trein naar Amsterdam maar pakken. Vooral feesten op de Rietveld Academie zijn berucht... (wat verhalen gehoord van vrienden die er geweest zijn...)quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee we gaan naar andere dingen. Naar goede dingen met artistieke jongelui.
Jawel in Rotterdamquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die heb je niet in Rotterdam. Dan zou ik de trein naar Amsterdam maar pakken. Vooral feesten op de Rietveld Academie zijn berucht... (wat verhalen gehoord van vrienden die er geweest zijn...)
Ahzo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jawel in Rotterdam
met Dubstep en zo, daar houden die van
Ik weet niet eens wat Dubstep is eigenlijk lolquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ahzo.
Nou veel plezier dan maar, draai maar wat dubstep dan om in de stemming te komen
Gooooooooooooooooglequote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat Dubstep is eigenlijk lol
Ken alleen de naam
Sterkte ermee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik weet niet eens wat Dubstep is eigenlijk lol
Ken alleen de naam
Je mag ook alleen terugkomen als het weer uit is...quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:50 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik niet - alleen niks ontopics meer te melden, eigenlijkIk kan wel elke keer zeggen hoe blij ik ben in de liefde maar daar schieten jullie niet veel mee op, denk ik.
Ik mis die goeie ouwe tijd, waarin ik 's avonds even in bed anderhalve reeks na kon liggen lezen..
Ik niet - alleen niks ontopics meer te melden, eigenlijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:47 schreef Godshand het volgende:
Wat stil opeens. Iedereen is naar Rotterdam ofzo?
Da's toch gewoon leuk als grapje bedoeld?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:50 schreef WinterBreeze het volgende:
Mijn buurvrouw merkte op "vandaag op [mij] verliefd te zijn", nadat ik d'r had voorzien van missende ingrediënten voor haar avondeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |