SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Problemen met je zelfvertrouwen. Wat anderen van je denken? Dat is zo verschillend dat je daar geen rekening mee kunt houden. Ga uit van jezelf en degene die dat kunnen waarderen zoeken je op.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef Daalder82 het volgende:
Mijn grootste tegenhouders zijn denk ik de volgende dingen (op dit moment, misschien zit het dieper):
- Wat zouden ze van mij vinden -> als ik iets negatiefs opmerk of merk dat ik geen aandacht krijg, dan word ik jaloers (ik ben hier niet trots op).
De meeste mensen zijn vrij bot, dus dat zal wel meevallen.quote:- Als ik denk dat ik een ander wat misdaan heb, word ik bang (helaas is misdaan een heel groot begrip bij mij).
Ach, zie het als een charmante karakteristiek.quote:- Ik accepteer mijn houdingsprobleem nog niet helemaal.
Na vier jaar seks heb je iets dat zodanig opvalt dat hij zich ervoor schaamt nu pas voor het eerst gezien..? Dat is eh... apartquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
In het begin wel maar was , s nachts en dan waren we druk bezig en dan let ik ook niet zo op zijn lichaam, we waren ook vaak buiten en dan let je er ook niet zo op. Later heb ik het wel vaker gevraagd maar dan was die een beetje kortaf erover, en nu ook des te langer je elkaar kent des te meer je op elkaars lichaam gaat letten. Nu weet ik dus een beetje waarom hij er moeilijk over deed
Nog eentje? Het wordt hier nog eens een broedplek!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus alweer een meet geweest tussen twee medeposters?
Was er een speciale reden of heb ik dat gemist? Gaat ook zo snel hier
Ja wat kan ik zeggen hij is apartquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Na vier jaar seks heb je iets dat zodanig opvalt dat hij zich ervoor schaamt nu pas voor het eerst gezien..? Dat is eh... apart
En Daniel, ook goeiemorgen, iets met verkeerde been enzo?
Wie is die mooie vrouw ?? Ik ben helemaal niet nieuwsgierigquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:07 schreef ook_gek het volgende:
Oeh oeh ik heb foto's uitgewisseld met een mooie vrouw uit dit topic.
Horen wij er nu ook bij
Do tell!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:07 schreef ook_gek het volgende:
Oeh oeh ik heb foto's uitgewisseld met een mooie vrouw uit dit topic.
Horen wij er nu ook bij
Trouwens, een leuke tip volgens die mooie vrouw en mij, complimentjes maken over kleine dingen.
Schoenen, sierraden dat soort dingen. Doet het altijd goed
Iets met geld in het engels. Maar is niks hoor. Kan het zo spannend maken als ik wil. Maar er is niks spannends aanquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wie is die mooie vrouw ?? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig
Damn ik dacht dat het iemand was uit het topicquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iets met geld in het engels. Maar is niks hoor. Kan het zo spannend maken als ik wil. Maar er is niks spannends aan
En Daniel1976, leuk zo note maakt ook lekker veel indruk...NOT maar als je toch lekker met een note aan de gang bent. Zet er dan even bij dat je met je verkeerde been uit bed gekomen ben. Maakt het plaatje compleet
Euh, volgens mij bedoeld hij Moneyfornothing.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Damn ik dacht dat het iemand was uit het topic
Moneyfornothing is druk aan het acquireren geslagen geloof ik? Go girl.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iets met geld in het engels. Maar is niks hoor. Kan het zo spannend maken als ik wil. Maar er is niks spannends aan
Uhm dat is het ook. Username bestaat in het begin uit geld maar dan in het engelsquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Damn ik dacht dat het iemand was uit het topic
'tis trouwens wel zo dat SC niet gewenst is hier hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:15 schreef ook_gek het volgende:
En Daniel1976, leuk zo note maakt ook lekker veel indruk...NOT maar als je toch lekker met een note aan de gang bent. Zet er dan even bij dat je met je verkeerde been uit bed gekomen ben. Maakt het plaatje compleet
Ik heb al een vriend.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Moneyfornothing is druk aan het acquireren geslagen geloof ik? Go girl.
Mag je toch nog steeds versieren toch? Het is maar net wat je er dan mee doet enzoquote:
nou en, zolang je hem maar niet meeneemtquote:
Maar ik versier helemaal niemand.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mag je toch nog steeds versieren toch? Het is maar net wat je er dan mee doet enzo
Juist wel kan die tips geven over versierenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nou en, zolang je hem maar niet meeneemt
homewreckerquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:26 schreef ook_gek het volgende:
Uhm mensen mensen Moneyfornothing heeft in dit geval niks gedaan, dat was ik zelf. En geloof me was even gezellig en meer niet. En de rest moeten jullie aan haar vragen
We zitten ook maar wat te trollen natuurlijk. Als ik zou posten dat ik een Thee met Techno ga houden ofzo wil iedereen dat toch ook weten, je zit in R&P in een topic over versierenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:26 schreef ook_gek het volgende:
Uhm mensen mensen Moneyfornothing heeft in dit geval niks gedaan, dat was ik zelf. En geloof me was even gezellig en meer niet. En de rest moeten jullie aan haar vragen
Klopt, deze keer was ik hetquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar ik versier helemaal niemand.![]()
Ga jij thee drinken met Techno?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We zitten ook maar wat te trollen natuurlijk. Als ik zou posten dat ik een Thee met Techno ga houden ofzo wil iedereen dat toch ook weten, je zit in R&P in een topic over versieren
daar vind het echte werk plaatsquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:32 schreef heloef het volgende:
Waarom PMt en DMt iedereen met elkaar in dit topic.
Ik ben nu aan het SMSen met Strawberry.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:32 schreef heloef het volgende:
Waarom PMt en DMt iedereen met elkaar in dit topic.
Kom PMen dan.quote:
Zou. Hypothetisch.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ga jij thee drinken met Techno?
Mijn opmerking was ook 100% serieus ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:33 schreef formerjellybean het volgende:
hihi typisch de mannen maken er meer van dan het is en de vrouwen vinden het wel meevallen . Ik zie een machopatroon
Shit val ik onder de vrouwen? Want ik maak er niks speciaals vanquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:33 schreef formerjellybean het volgende:
hihi typisch de mannen maken er meer van dan het is en de vrouwen vinden het wel meevallen . Ik zie een machopatroon
Nietwaar, ik ben haske lievquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mijn opmerking was ook 100% serieus ja.![]()
Mera is te intimiderend.
Je mag wel met mij mee hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
ohohohoh ik moet voor vanavond een Stapmattie scoren, maar niemand reageert nog!!!!!!
Wakker schudden moeten we ze!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:41 schreef Supersoep het volgende:
Even lekker gek doen is een doodzonde hier, dan kan je ze niet vragen.
Nou perfect toch. Direct een goed moment om te oefenen met versieren in een ongedwongen situatiequote:Op donderdag 19 mei 2011 11:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik ken je niet zo goed en je bent een Jongen.
lol juist allesbehalve ongedwongenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou perfect toch. Direct een goed moment om te oefenen met versieren in een ongedwongen situatie
Win win situatie zeg ik
misschien wel, maar he je vraagt om een stapmattie en daar is er éénquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
lol juist allesbehalve ongedwongen
ja Kassa joh!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
misschien wel, maar he je vraagt om een stapmattie en daar is er één
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |