We zitten ook maar wat te trollen natuurlijk. Als ik zou posten dat ik een Thee met Techno ga houden ofzo wil iedereen dat toch ook weten, je zit in R&P in een topic over versierenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:26 schreef ook_gek het volgende:
Uhm mensen mensen Moneyfornothing heeft in dit geval niks gedaan, dat was ik zelf. En geloof me was even gezellig en meer niet. En de rest moeten jullie aan haar vragen
Klopt, deze keer was ik hetquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar ik versier helemaal niemand.![]()
Ga jij thee drinken met Techno?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We zitten ook maar wat te trollen natuurlijk. Als ik zou posten dat ik een Thee met Techno ga houden ofzo wil iedereen dat toch ook weten, je zit in R&P in een topic over versieren
daar vind het echte werk plaatsquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:32 schreef heloef het volgende:
Waarom PMt en DMt iedereen met elkaar in dit topic.
Ik ben nu aan het SMSen met Strawberry.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:32 schreef heloef het volgende:
Waarom PMt en DMt iedereen met elkaar in dit topic.
Kom PMen dan.quote:
Zou. Hypothetisch.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ga jij thee drinken met Techno?
Mijn opmerking was ook 100% serieus ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:33 schreef formerjellybean het volgende:
hihi typisch de mannen maken er meer van dan het is en de vrouwen vinden het wel meevallen . Ik zie een machopatroon
Shit val ik onder de vrouwen? Want ik maak er niks speciaals vanquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:33 schreef formerjellybean het volgende:
hihi typisch de mannen maken er meer van dan het is en de vrouwen vinden het wel meevallen . Ik zie een machopatroon
Nietwaar, ik ben haske lievquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mijn opmerking was ook 100% serieus ja.![]()
Mera is te intimiderend.
Je mag wel met mij mee hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
ohohohoh ik moet voor vanavond een Stapmattie scoren, maar niemand reageert nog!!!!!!
Wakker schudden moeten we ze!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:41 schreef Supersoep het volgende:
Even lekker gek doen is een doodzonde hier, dan kan je ze niet vragen.
Nou perfect toch. Direct een goed moment om te oefenen met versieren in een ongedwongen situatiequote:Op donderdag 19 mei 2011 11:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik ken je niet zo goed en je bent een Jongen.
lol juist allesbehalve ongedwongenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou perfect toch. Direct een goed moment om te oefenen met versieren in een ongedwongen situatie
Win win situatie zeg ik
misschien wel, maar he je vraagt om een stapmattie en daar is er éénquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
lol juist allesbehalve ongedwongen
ja Kassa joh!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
misschien wel, maar he je vraagt om een stapmattie en daar is er één
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |