abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97016823

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_97017032
-weg + note-

[ Bericht 88% gewijzigd door Daniel1976 op 19-05-2011 10:20:13 ]
pi_97017701
quote:
15s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef Daalder82 het volgende:
Mijn grootste tegenhouders zijn denk ik de volgende dingen (op dit moment, misschien zit het dieper):
- Wat zouden ze van mij vinden -> als ik iets negatiefs opmerk of merk dat ik geen aandacht krijg, dan word ik jaloers (ik ben hier niet trots op).
Problemen met je zelfvertrouwen. Wat anderen van je denken? Dat is zo verschillend dat je daar geen rekening mee kunt houden. Ga uit van jezelf en degene die dat kunnen waarderen zoeken je op.

quote:
- Als ik denk dat ik een ander wat misdaan heb, word ik bang (helaas is misdaan een heel groot begrip bij mij).
De meeste mensen zijn vrij bot, dus dat zal wel meevallen.

quote:
- Ik accepteer mijn houdingsprobleem nog niet helemaal.
Ach, zie het als een charmante karakteristiek.
The view from nowhere.
  donderdag 19 mei 2011 @ 07:48:19 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_97019881
-Opzouten met je SC + note-

[ Bericht 71% gewijzigd door Daniel1976 op 19-05-2011 10:19:02 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_97022851
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:46 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

In het begin wel maar was , s nachts en dan waren we druk bezig en dan let ik ook niet zo op zijn lichaam, we waren ook vaak buiten en dan let je er ook niet zo op. Later heb ik het wel vaker gevraagd maar dan was die een beetje kortaf erover, en nu ook des te langer je elkaar kent des te meer je op elkaars lichaam gaat letten. Nu weet ik dus een beetje waarom hij er moeilijk over deed
Na vier jaar seks heb je iets dat zodanig opvalt dat hij zich ervoor schaamt nu pas voor het eerst gezien..? Dat is eh... apart :{

En Daniel, ook goeiemorgen, iets met verkeerde been enzo? :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_97022875
Dus alweer een meet geweest tussen twee medeposters?
Was er een speciale reden of heb ik dat gemist? Gaat ook zo snel hier :D
pi_97023723
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus alweer een meet geweest tussen twee medeposters?
Was er een speciale reden of heb ik dat gemist? Gaat ook zo snel hier :D
Nog eentje? Het wordt hier nog eens een broedplek! :')
pi_97023759
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:33 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Na vier jaar seks heb je iets dat zodanig opvalt dat hij zich ervoor schaamt nu pas voor het eerst gezien..? Dat is eh... apart :{

En Daniel, ook goeiemorgen, iets met verkeerde been enzo? :P
Ja wat kan ik zeggen hij is apart :Y
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:07:53 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_97023942
Oeh oeh ik heb foto's uitgewisseld met een mooie vrouw uit dit topic.

Horen wij er nu ook bij :D

Trouwens, een leuke tip volgens die mooie vrouw en mij, complimentjes maken over kleine dingen.

Schoenen, sierraden dat soort dingen. Doet het altijd goed :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_97023989
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:07 schreef ook_gek het volgende:

Wie is die mooie vrouw ?? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig O-)
pi_97024077
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:07 schreef ook_gek het volgende:

Trouwens, een leuke tip volgens die mooie vrouw en mij, complimentjes maken over kleine dingen.

Schoenen, sierraden dat soort dingen. Doet het altijd goed :)
Do tell! c_/
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:15:22 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_97024174
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:09 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Wie is die mooie vrouw ?? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig O-)
Iets met geld in het engels. Maar is niks hoor. Kan het zo spannend maken als ik wil. Maar er is niks spannends aan :)

En Daniel1976, leuk zo note maakt ook lekker veel indruk...NOT maar als je toch lekker met een note aan de gang bent. Zet er dan even bij dat je met je verkeerde been uit bed gekomen ben. Maakt het plaatje compleet ;)
pi_97024275
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Iets met geld in het engels. Maar is niks hoor. Kan het zo spannend maken als ik wil. Maar er is niks spannends aan :)

En Daniel1976, leuk zo note maakt ook lekker veel indruk...NOT maar als je toch lekker met een note aan de gang bent. Zet er dan even bij dat je met je verkeerde been uit bed gekomen ben. Maakt het plaatje compleet ;)
Damn ik dacht dat het iemand was uit het topic :(
pi_97024361
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:18 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Euh, volgens mij bedoeld hij Moneyfornothing. ;)
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:20:34 #15
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_97024366
Ah, deze topicreeks begint toch al redelijk rap koppels op te leveren. Nog voordat we deel 100 hebben bereikt, is iedereen gekoppeld. ^O^ Of praat ik nu onzin? :o

[ Bericht 3% gewijzigd door MissionPhailed op 19-05-2011 11:27:04 ]
pi_97024373
quote:

[..]

Moneyfornothing is druk aan het acquireren geslagen geloof ik? Go girl. :P
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:22:09 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_97024433
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:18 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Uhm dat is het ook. Username bestaat in het begin uit geld maar dan in het engels :)

Gisteren heeft ze nog gereageerd hier.
Maar was gisteren even voornde gein meer niet :)
pi_97024436
quote:

'tis trouwens wel zo dat SC niet gewenst is hier hoor ;)
pi_97024437
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:20 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Moneyfornothing is druk aan het acquireren geslagen geloof ik? Go girl. :P
Ik heb al een vriend. :D
pi_97024481
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:22 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Mag je toch nog steeds versieren toch? Het is maar net wat je er dan mee doet enzo :D
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:24:02 #21
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97024496
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:22 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

nou en, zolang je hem maar niet meeneemt
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97024558
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:23 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Mag je toch nog steeds versieren toch? Het is maar net wat je er dan mee doet enzo :D
Maar ik versier helemaal niemand. ;( :P
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:26:03 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_97024571
Uhm mensen mensen Moneyfornothing heeft in dit geval niks gedaan, dat was ik zelf. En geloof me was even gezellig en meer niet. En de rest moeten jullie aan haar vragen ;)
pi_97024576
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:24 schreef Waaghals het volgende:

[..]

nou en, zolang je hem maar niet meeneemt
Juist wel kan die tips geven over versieren })
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:28:09 #25
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97024642
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:26 schreef ook_gek het volgende:
Uhm mensen mensen Moneyfornothing heeft in dit geval niks gedaan, dat was ik zelf. En geloof me was even gezellig en meer niet. En de rest moeten jullie aan haar vragen ;)
homewrecker :(

:D
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')