Zit een maandje ofzo op Fok, had een gemiddelde van 10 of 20 ofzo per dag (geen SC, vooral kwaliteitspostsquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk.Poste voorheen nooit, maar sinds EXA en SC.
Naar de Achterhoek, Joosterd stalken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ik heen moet als EXA weer sluit.
SCquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zit een maandje ofzo op Fok, had een gemiddelde van 10 of 20 ofzo per dag (geen SC, vooral kwaliteitsposts) En nu... constant 100+
Komt nog wel, mijn jong.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar drie keer zoveel berichten dus kom niet.
Ik zit hier al bijna zes jaarquote:
Ga zakken. Dan volgend jaar weer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ik heen moet als EXA weer sluit.
Ik ben seksiequote:Op donderdag 19 mei 2011 00:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik wil echt weten hoe Etsu eruit ziet. Of hij is een gekke player mexicaan of ginger kaas
ginger kaas...?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik wil echt weten hoe Etsu eruit ziet. Of hij is een gekke player mexicaan of ginger kaas
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
Perfect plan. Ga ik in overweging nemen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ga zakken. Dan volgend jaar weer.
Vanaf mijn eerste dag in de brugklasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |