quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:23 schreef Michielos het volgende:
Vwo
Proleten
Prolurkers
Oligofrenen
Plebejers
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:23 schreef Michielos het volgende:
Vmbo
Havo
Mbo
Hbo
Proleten
Prolurkers
Oligofrenen
Plebejers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoarmapapa
Je mist WO.quote:
Sommigen leren nog een ambachtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:02 schreef Fraech het volgende:
[..]
Praktijkexamen bloemen schikken! Als het lassen was zou ik het nog snappen, maar bloemen schikken?
hij heeft een tijdje in het luchtledige gezweefd?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef SuperKaasNacho het volgende:
aarrde was op
Naam: Ronnie - Datum:17-05-2011 19:16
vandaach bij praktijk examen tuinen was de aarde op en nu heb ik een 1 gekreegen wat kan ik nu doe ?
quote:
Natuur/scheikunde. En fotografiequote:Op woensdag 18 mei 2011 00:41 schreef o.us het volgende:
Ik weet niks van nask af maar wanneer of waar wordt Kelvin dan gebruikt ipv Celsius/Farenheit?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:41 schreef amenth het volgende:
vmbo is best leuk veel meer chimeids dan havo
Ik kliktequote:Op woensdag 18 mei 2011 02:11 schreef Citizen_Kane het volgende:
nog een grappige: nederlands was te moeilijk mattieee vmbo
Hihi stresssssssssssquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:41 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik klikte1 keer meatspin is meer dan genoeg
Godver, normaal controleer ik altijd een link, maar jij hebt hem verdomd slim weten te brengen, waardoor ik klikte.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:11 schreef Citizen_Kane het volgende:
''M(oeilijk) & O(nbegrijpelijk)!!!
HAVO M&O
Naam: jekentmetochniet
soo heeeeey!!!!
ik heb nog nooit zo'n pauper toets gezien!!!! en onze docent maar roeptoeteren "dit en dat zal er zeker in voor komen!!" MY ASS!!!!Stockdividend?? NIKS van gezien!! maandenlang aandelensommen geoefend!!niks van gezien!!!
EN DAN NOG EEN DOCENT DIE EEN KANKER HARDE BOUT LIET!! WTF?!?!?!?!? potverdikie, ik ga runescapen...''
bron
nog een grappige: nederlands was te moeilijk mattieee vmbo
Sorryquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Godver, normaal controleer ik altijd een link, maar jij hebt hem verdomd slim weten te brengen, waardoor ik klikte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |