Nog even oefenen en je hebt een 10, go Ezellquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:10 schreef Ezell het volgende:
Ik ben er weer. Voor het eerst (en laatst) een Duits examen geoefend. Uitlsag: 5.9. Tenminste voldoende voor zo'n stomme taal.
Ik weet dat het slecht is, maar ik heb sowiezo al slaapproblemen en dit is eenmalig. Hooguit doe ik het volgende week nog een keer voor natuurkunde, verder nietquote:
Jij ook de hele tijd met je 10.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog even oefenen en je hebt een 10, go Ezell
Ik zou echt van die dingen afblijven.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet dat het slecht is, maar ik heb sowiezo al slaapproblemen en dit is eenmalig. Hooguit doe ik het volgende week nog een keer voor natuurkunde, verder niet
En het kan wel schadelijk zijn hoorin de zin van dt je er afhankelijk van wordt
echt niet?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
doe alleen wat twitter, maar niet dingen als " ik ben nu een bericht aan het typen enzo'
Mits het kwaiteitstweets zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt niet?
Ik heb meer dan 4000 tweets, ben ik nu cool?
Het is een lichamelijke stof hoor, wordt normaal gemaakt als het donker is. Ik ga echt niet zomaar echte slaappillen nemen, deze komen uit het kruidvatquote:
Ik vind 'In tram' wel een kwaliteitstweet, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Mits het kwaiteitstweets zijn
Grappig, ik heb namelijk niet op die link van jou gekliktquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik heb trouwens ook de Hyves van DidoChartago of wat haar username ook is maar ik gun privacy
Er zijn manieren, er zijn manieren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Grappig, ik heb namelijk niet op die link van jou geklikt.
Ja Dido heeft duidelijk geen firewall en up to date virusscannerquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:15 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Er zijn manieren, er zijn manieren.
Lichaamseigen stof zul je bedoelenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is een lichamelijke stof hoor, wordt normaal gemaakt als het donker is. Ik ga echt niet zomaar echte slaappillen nemen, deze komen uit het kruidvat
En ik heb mijn examen pas om 13.30, dus geen zorgen voor de ochtend van morgen
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik heb trouwens ook de Hyves van DidoChartago of wat haar username ook is maar ik gun privacy
Wat is je Facebook?quote:
Jij hebt haaifs of feesjboewk?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:16 schreef yosander het volgende:
Smoelenboek is beter inderdaad. Jammer dat velen alleen geen Facebook hebben.
ik doe havo, dat maakt niet uit.quote:
Jij kent je beroemdheden goed jongedamequote:
Beide.quote:
"Beroemdheden", ja. Ik moet toegeven dat sommige filmpjes wel leuk zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:17 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Jij kent je beroemdheden goed jongedame
Achja. Moet er wat van zeggen hè, als aankomend farmaceutische wetenschappenstudentquote:
Is grapjequote:
Welke filmpjes..?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Beroemdheden", ja. Ik moet toegeven dat sommige filmpjes wel leuk zijn.
Ga je dat studeren?! Wat leuk!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Achja. Moet er wat van zeggen hè, als aankomend farmaceutische wetenschappenstudent!
Oké. Zeg maar als je me gevonden hebt. Moet niet onmogelijk zijn, denk ikquote:
Jup! Wat ga jij doen danquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:18 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ga je dat studeren?! Wat leuk!!
Waar woonde je ookalweer precies?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Oké. Zeg maar als je me gevonden hebt. Moet niet onmogelijk zijn, denk ik.
Ben je ongesteld of s0ww?quote:
Ik heb maar beide. Tyfusuitnodigingen steeds.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:16 schreef yosander het volgende:
Smoelenboek is beter inderdaad. Jammer dat velen alleen geen Facebook hebben.
Van FOK!kers?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb maar beide. Tyfusuitnodigingen steeds.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef Kaasrol het volgende:
Ok, het lukt me niet meer om mijn ogen open te houden bijna. Dat spul werkt echr goed
Welterusten allemaal
Zoek maarquote:
Eindelijk nog iemand die het niet weerquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... ik denk iets economisch.
Doe ik van 't weekend wel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Zoek maar. Zul je zo gevonden hebben hier op FOK!
.
Toevallig in Groningenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... ik denk iets economisch.
Is het ook, ik sta in bijna elk religieus boek en dat terwijl ik niet in een god of goden of dit dat copyright leeell geloofquote:
Ik ook eigenlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben pas sinds een paar dagen weer actief.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk.Poste voorheen nooit, maar sinds EXA en SC.
Lurken is goed voor de samenlevingquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zit een maandje ofzo op Fok, had een gemiddelde van 10 of 20 ofzo per dag (geen SC, vooral kwaliteitspostsquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naar de Achterhoek, Joosterd stalken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ik heen moet als EXA weer sluit.
SCquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zit een maandje ofzo op Fok, had een gemiddelde van 10 of 20 ofzo per dag (geen SC, vooral kwaliteitsposts) En nu... constant 100+
Komt nog wel, mijn jong.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar drie keer zoveel berichten dus kom niet.
Ik zit hier al bijna zes jaarquote:
Ga zakken. Dan volgend jaar weer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ik heen moet als EXA weer sluit.
Ik ben seksiequote:Op donderdag 19 mei 2011 00:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik wil echt weten hoe Etsu eruit ziet. Of hij is een gekke player mexicaan of ginger kaas
ginger kaas...?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik wil echt weten hoe Etsu eruit ziet. Of hij is een gekke player mexicaan of ginger kaas
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
Perfect plan. Ga ik in overweging nemen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ga zakken. Dan volgend jaar weer.
Vanaf mijn eerste dag in de brugklasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |