Nog even oefenen en je hebt een 10, go Ezellquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:10 schreef Ezell het volgende:
Ik ben er weer. Voor het eerst (en laatst) een Duits examen geoefend. Uitlsag: 5.9. Tenminste voldoende voor zo'n stomme taal.
Ik weet dat het slecht is, maar ik heb sowiezo al slaapproblemen en dit is eenmalig. Hooguit doe ik het volgende week nog een keer voor natuurkunde, verder nietquote:
Jij ook de hele tijd met je 10.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog even oefenen en je hebt een 10, go Ezell
Ik zou echt van die dingen afblijven.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet dat het slecht is, maar ik heb sowiezo al slaapproblemen en dit is eenmalig. Hooguit doe ik het volgende week nog een keer voor natuurkunde, verder niet
En het kan wel schadelijk zijn hoorin de zin van dt je er afhankelijk van wordt
echt niet?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
doe alleen wat twitter, maar niet dingen als " ik ben nu een bericht aan het typen enzo'
Mits het kwaiteitstweets zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt niet?
Ik heb meer dan 4000 tweets, ben ik nu cool?
Het is een lichamelijke stof hoor, wordt normaal gemaakt als het donker is. Ik ga echt niet zomaar echte slaappillen nemen, deze komen uit het kruidvatquote:
Ik vind 'In tram' wel een kwaliteitstweet, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Mits het kwaiteitstweets zijn
Grappig, ik heb namelijk niet op die link van jou gekliktquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik heb trouwens ook de Hyves van DidoChartago of wat haar username ook is maar ik gun privacy
Er zijn manieren, er zijn manieren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Grappig, ik heb namelijk niet op die link van jou geklikt.
Ja Dido heeft duidelijk geen firewall en up to date virusscannerquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:15 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Er zijn manieren, er zijn manieren.
Lichaamseigen stof zul je bedoelenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is een lichamelijke stof hoor, wordt normaal gemaakt als het donker is. Ik ga echt niet zomaar echte slaappillen nemen, deze komen uit het kruidvat
En ik heb mijn examen pas om 13.30, dus geen zorgen voor de ochtend van morgen
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik heb trouwens ook de Hyves van DidoChartago of wat haar username ook is maar ik gun privacy
Wat is je Facebook?quote:
Jij hebt haaifs of feesjboewk?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:16 schreef yosander het volgende:
Smoelenboek is beter inderdaad. Jammer dat velen alleen geen Facebook hebben.
ik doe havo, dat maakt niet uit.quote:
Jij kent je beroemdheden goed jongedamequote:
Beide.quote:
"Beroemdheden", ja. Ik moet toegeven dat sommige filmpjes wel leuk zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:17 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Jij kent je beroemdheden goed jongedame
Achja. Moet er wat van zeggen hè, als aankomend farmaceutische wetenschappenstudentquote:
Is grapjequote:
Welke filmpjes..?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Beroemdheden", ja. Ik moet toegeven dat sommige filmpjes wel leuk zijn.
Ga je dat studeren?! Wat leuk!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Achja. Moet er wat van zeggen hè, als aankomend farmaceutische wetenschappenstudent!
Oké. Zeg maar als je me gevonden hebt. Moet niet onmogelijk zijn, denk ikquote:
Jup! Wat ga jij doen danquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:18 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ga je dat studeren?! Wat leuk!!
Waar woonde je ookalweer precies?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Oké. Zeg maar als je me gevonden hebt. Moet niet onmogelijk zijn, denk ik.
Ben je ongesteld of s0ww?quote:
Ik heb maar beide. Tyfusuitnodigingen steeds.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:16 schreef yosander het volgende:
Smoelenboek is beter inderdaad. Jammer dat velen alleen geen Facebook hebben.
Van FOK!kers?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb maar beide. Tyfusuitnodigingen steeds.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef Kaasrol het volgende:
Ok, het lukt me niet meer om mijn ogen open te houden bijna. Dat spul werkt echr goed
Welterusten allemaal
Zoek maarquote:
Eindelijk nog iemand die het niet weerquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... ik denk iets economisch.
Doe ik van 't weekend wel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Zoek maar. Zul je zo gevonden hebben hier op FOK!
.
Toevallig in Groningenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... ik denk iets economisch.
Is het ook, ik sta in bijna elk religieus boek en dat terwijl ik niet in een god of goden of dit dat copyright leeell geloofquote:
Ik ook eigenlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben pas sinds een paar dagen weer actief.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk.Poste voorheen nooit, maar sinds EXA en SC.
Lurken is goed voor de samenlevingquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zit een maandje ofzo op Fok, had een gemiddelde van 10 of 20 ofzo per dag (geen SC, vooral kwaliteitspostsquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naar de Achterhoek, Joosterd stalken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ik heen moet als EXA weer sluit.
SCquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zit een maandje ofzo op Fok, had een gemiddelde van 10 of 20 ofzo per dag (geen SC, vooral kwaliteitsposts) En nu... constant 100+
Komt nog wel, mijn jong.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar drie keer zoveel berichten dus kom niet.
Ik zit hier al bijna zes jaarquote:
Ga zakken. Dan volgend jaar weer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ik heen moet als EXA weer sluit.
Ik ben seksiequote:Op donderdag 19 mei 2011 00:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik wil echt weten hoe Etsu eruit ziet. Of hij is een gekke player mexicaan of ginger kaas
ginger kaas...?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik wil echt weten hoe Etsu eruit ziet. Of hij is een gekke player mexicaan of ginger kaas
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
Perfect plan. Ga ik in overweging nemen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ga zakken. Dan volgend jaar weer.
Vanaf mijn eerste dag in de brugklasquote:
Als hij die man/jongen op dat plaatje hier is, dan is hij echt leuk!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
da's die man van lost.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:26 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Als hij die man/jongen op dat plaatje hier is, dan is hij echt leuk!!
"hier" ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:26 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:26 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde baardje als die man, ben ik nu ook leuk?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:26 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Baardje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:26 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde baardje als die man, ben ik nu ook leuk?
Geen baardgroei hebben dus baarden uitlachenquote:
Pics.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:28 schreef Flitskikker het volgende:
Ik heb ook een EXAbaardje. Alleen is het nog blond, dus niemand ziet het.
Wel netjes bijhouden uiteraardquote:
Noem je dat een baard, leuke grapquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:28 schreef Etsu het volgende:
Ik heb Samuels baard gezien, was echt zo omfgzz![]()
Wat hoezo hoe bedoel jequote:
Schizofreen?quote:
Nat scheren inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel met een mesje, niet met een scheerapparaat.
Scheerapparaat![]()
Omdat dit geen msn is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waarom is desmiley geen boze smiley
Ik hou van jouquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
voel je je aangesproken ofzo
Meisjes die hun benen harsen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Nat scheren inderdaad.
Scheerapparaat is voor jonkies.
Liegen om 'schaamte' te voorkomenquote:
Waarom 5 minuten als het ook in 30 seconden kanquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Nat scheren inderdaad.
Scheerapparaat is voor jonkies.
Of hun snorquote:
Gaan we samen uit eten?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:32 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin in eten. Doet me meteen denken aan eierkoeken.
30 seconden lukt mij nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Waarom 5 minuten als het ook in 30 seconden kan
Niks. Doe maar welquote:
HASHAHAH ik bemn morgen vrijquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:33 schreef Etsu het volgende:
Mensen, ik ga jullie straks verlaten, want ik heb morgen examen.
JIJ HAD VANDAAG LEKKER WISKUNDE B AUBDSDHUFBSA AHWAUHUWHAA HA Aquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
HASHAHAH ik bemn morgen vrij
Ik ben door mijn 3 laagste vakken heen, alles wat er nu aan komt is 7+quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
JIJ HAD VANDAAG LEKKER WISKUNDE B AUBDSDHUFBSA AHWAUHUWHAA HA A
Mozzarella + tomaat + basilicum + pistoltje + ovenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Kan ik iets lekkers maken met 2 eieren, salade en blikje tonijn?
Brood en saus is natuurlijk ook aanwezig maar is het een goede combinatie?
Ik moet alle slechte vakken nogquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik ben door mijn 3 laagste vakken heen, alles wat er nu aan komt is 7+
Harsen is gewoon not done.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja maar wat is er dan slecht aan harsen volgens jou?
Te veel moeite. Tomaat snijdenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Mozzarella + tomaat + basilicum + pistoltje + oven
Vervang de sla en eieren door komkommer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Kan ik iets lekkers maken met 2 eieren, sla en blikje tonijn?
Brood en saus is natuurlijk ook aanwezig maar is het een goede combinatie?
Ahhhh ik heb vrijdag Duits en Economie!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:36 schreef yosander het volgende:
HAHA IK WAS VANDAAG VRIJ EN BEN DAT MORGEN OOK NOG MWOEHAHA
Wacht maar mijn jongen, heb jij biologie?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:36 schreef yosander het volgende:
HAHA IK WAS VANDAAG VRIJ EN BEN DAT MORGEN OOK NOG MWOEHAHA
Niet vrij zijnquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:36 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Niet vrij zijn![]()
P.S. een 'vriend' van mij heeft besloten om zijn eigen haren te millimeteren maar er zit nu een kale plek op de achterkant van zijn hoofd, faalhaas
Ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:36 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ahhhh ik heb vrijdag Duits en Economie!!
Ja. su.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wacht maar mijn jongen, heb jij biologie?
hahahaha jij bent kapot lelijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:38 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is ie dan.
EDIT: Vinger vergeten in te kleuren
Als je weet hoe hij is begrijp je me welquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Een vriend 'vriend' van maken, terwijl het een echte vriend is.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
hahahaha jij bent kapot lelijk2d
IK HEB DONDERDAG AL LEKEKR VAKANTIE EN JIJ MOET VRIJDAG LEKKOR NOG HWUAHUHAUHAW AMUHWAUHW Aquote:
Je doet het toch echt zelf.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
![]()
Nick .. zegt (0:38)
zowiezo ik draag pet...
knel me hoofd ff af dan ist geen ei meer
Krijg je zon mocro hoofd
anders lijk ik een neo nazi
ik moet trouwens stoppen met '-en'
![]()
Ja. Die vragen zijn zoo vaag.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:39 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik heb ook biologieverschrikkelijk vak is dat toch
.
Maar heb 's avond wel galaquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
IK HEB DONDERDAG AL LEKEKR VAKANTIE EN JIJ MOET VRIJDAG LEKKOR NOG HWUAHUHAUHAW AMUHWAUHW A
1 dag minder vakantie, mijn jongen.
Het is zelfs zo moeilijk, dat mijn docent (tevens hoofd van sectie bio bij ons op school), vragen bij de examentraining niet snapte.quote:
Iedereen dronkenquote:
Serieus? Jij bent een van de weinigequote:Op donderdag 19 mei 2011 00:41 schreef DidoCarthago het volgende:
Wiskunde B >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Biologie.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Iemand bij mij is een keer dronken naar huis gestuurd
Ja ik ben wel beter in wiskunde dan in bioquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Serieus? Jij bent een van de weinige
Wie de fuck is dat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:42 schreef Citizen_Kane het volgende:
Nick .. zegt (0:41)
haha als ik een pruik op doe en makeup lijk ik op natalie portman
kk veel mensen flashen
wat moet ik nou reageren
'Doe maar'quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:42 schreef Citizen_Kane het volgende:
kk veel mensen flashen
wat moet ik nou reageren
Een schizofreenquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:42 schreef Citizen_Kane het volgende:
kk veel mensen flashen
wat moet ik nou reageren
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:42 schreef Citizen_Kane het volgende:
kk veel mensen flashen
wat moet ik nou reageren
1 | :') |
ik ben de enige van mijn vriendengroep die met hem op msn durft te pratenquote:
Gebeurt hier maandelijks.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Iemand bij mij is een keer dronken naar huis gestuurd
Die gast bij hem op MSN?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:43 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Speelt in The other Boleyn girl en veel andere films.
Ja, binnenkort is hij te zien in FoK!- the Movie!quote:
Jouw vriendquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ja, binnenkort is hij te zien in FoK!- the Movie!
Niet doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb zin op een slecht tong-80 achtig topic te openen
Is hij dan zo eng op MSN?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:43 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
ik ben de enige van mijn vriendengroep die met hem op msn durft te praten![]()
soms negeer ik hem ook
Hmm...zie ik een verband?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Jouw school sluit volgend jaar toch ook?
allemaal webcam picsquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:45 schreef Citizen_Kane het volgende:
http://so-so-so.hyves.nl/
Kijk zijn eerste foto in zijn album.
Zegt genoeg
Ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Jouw school sluit volgend jaar toch ook?
De teringquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:45 schreef Citizen_Kane het volgende:
Zegt genoeg
Duckface dit dat (copyright: leeell)quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
en zo'n eendenmond of hoe dan ook mag heten
Hij heeft vast hard zijn best gedaan om een leuke naam voor zijn Hyves-account te verzinnen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:45 schreef Citizen_Kane het volgende:
Zegt genoeg
Sowieso, haha. Wat is jouw naam dan en hoeveel uur heb jij daaraan besteed? mijne is ismaelterveer of zoquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij heeft vast hard zijn best gedaan om een leuke naam voor zijn Hyves-account te verzinnen.
Successsssssssquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:48 schreef Etsu het volgende:
Mensen, ik ga slapen.
Iedereen heel veel succes morgen
Zal aan iedereen denken als ik om 9 uur nog lig te slapen.
Het ga jullie goed, mein brutters.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:48 schreef Etsu het volgende:
Mensen, ik ga slapen.
Zal aan iedereen denken als ik om 12 uur nog lig te slapen.
Welterusten en bedankt!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:48 schreef Etsu het volgende:
Mensen, ik ga slapen.
Zal aan iedereen denken als ik om 9 uur nog lig te slapen.
Een paar seconden. Voornaam + geboortedag. Makkelijk zat.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:48 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Sowieso, haha. Wat is jouw naam dan en hoeveel uur heb jij daaraan besteed? mijne is ismaelterveer of zo
quote:
Ik denk lekkor aan iemand anders.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
ik hoop dat je de hele toets aan mij denkt
Wat poezig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal wel aan je denken
Dan kan de 1044e keer er nog wel achteraan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat is echt al 1043 keer gezegd
picsquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:51 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik heb zojuist een haarband van mijn zus kapot gemaakt
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:51 schreef Citizen_Kane het volgende:
het lijkt op okselquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan kan de 1044e keer er nog wel achteraan.
Oscar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan kan de 1044e keer er nog wel achteraan.
Faka nee mattiequote:
Druk snel op kruisje a.u.b.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:53 schreef Citizen_Kane het volgende:
Nick .. zegt (0:53)
zeker kk eng ik voel die haarwortels alleen nog maar
ik hoop echt kk hard dat dit nog terug groeit
'kk'
Dat gesprek sowieso al.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:53 schreef Citizen_Kane het volgende:
Nick .. zegt (0:53)
zeker kk eng ik voel die haarwortels alleen nog maar
ik hoop echt kk hard dat dit nog terug groeit
'kk'
Citizen Kane = één van mijn favoriete films.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:53 schreef DidoCarthago het volgende:
Wat betekenen jullie forumnamen eigenlijk? of hoe komen jullie eraan?
Jij bent fan van Latijn zeker?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:53 schreef DidoCarthago het volgende:
Wat betekenen jullie forumnamen eigenlijk? of hoe komen jullie eraan?
picsquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:51 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik wil dat hele gesprek zienquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:55 schreef Citizen_Kane het volgende:
Nick .. zegt (0:54)
oh ziek in een uur tijd is het alweer gegroeit
ik reageer ook echt de hele tijd 'eh' 'okee' 'eng' 'o' 'ooh damn man'
ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:52 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wie van de mensen die nog in de chat zijn gaan misschien naar de meet?
Haha.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:55 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee, dit kwam gewoon in me op.
Bazinquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:55 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee, dit kwam gewoon in me op.
Met de nadruk op misschien..quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:52 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wie van de mensen die nog in de chat zijn gaan misschien naar de meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |