quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sry kon het niet laten sla me maar
Trustenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:11 schreef Haarklip het volgende:
En nu slapen. Kusjes voor iedereen en kusjes voor Bloem
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:13 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga ook slapen, slaaplekker liefjens alvast
Ik krijg geen kus? Discriminatie.quote:
Nogay.quote:
staat niemand in banlistquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:24 schreef dralion13 het volgende:
zelfs na het unbannen ben ik nog steeds gebanned in de tc
hequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:29 schreef Ragboer het volgende:
Lekkere jongen van 22 met donker haar biedt zichzelf aan. gr gr
klopt, dus ik denk dat ik te vaak een ban heb gekregen en dat ik nu dus een perma ban heb ofzoquote:
niet in arg7 roomquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:31 schreef dralion13 het volgende:
[..]
klopt, dus ik denk dat ik te vaak een ban heb gekregen en dat ik nu dus een perma ban heb ofzo
Haha, komt door je hoofd!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:31 schreef dralion13 het volgende:
[..]
klopt, dus ik denk dat ik te vaak een ban heb gekregen en dat ik nu dus een perma ban heb ofzo
nope ik kom er niet inquote:
HAHA KOMT DOOR JE HOOFD!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:33 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nope ik kom er niet in
kunnen we een nieuwe arg tc maken
ook met andere browsers kom ik er niet in
Niks mis mee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:31 schreef dralion13 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Als je Dra als je kind ziet, wat voor gedrocht zal er dan uit je kut komen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet haten op Dralion, mn moederinstinct maakte me wakker om dit te melden.
Doe eens normaal, mafkees.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als je Dra als je kind ziet, wat voor gedrocht zal er dan uit je kut komen?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet haten op Dralion, mn moederinstinct maakte me wakker om dit te melden.
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Denk maar eens wat hij nu aan het doen is. Lekker met zijn rechterhand pakt hij zijn stinkende lul vast. Opgewonden van jou gaat hij snel heen en weer met zijn lul, zo snel mogelijk. Het is geen lust, maar het moet er gewoon even uit. Trekken, trekken, trekken aan die lul. Terwijl hij fapt kijkt hij naar die uitgeprintte foto van je. En binnen 1,5 minuut komt het witte kleverige spul uit zijn piemel. Het landt op de foto en over zijn rechterhand. Na deze daad maakt hij zijn hand en lul schoon aan jouw foto. Nu kan Jan eindelijk goed slapen.
Had ik ook wel overleeft hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:49 schreef Ragboer het volgende:
Haha, Dralion heeft een Fokmoeder nodig. Als Dralion mijn zoon was had ik hem de wildernis ingestuurd met 20 kilo op zijn rug.
Ik heb thuis oefenmateriaal, namelijk een broertje van drie jaar hihi. Thanks dude.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:49 schreef Henkie94 het volgende:
Ik denk dat Klink wel een goeie moeder wordt.
Als het een jongen wordt is het een slechte zaak. Klinker trekt namelijk alles naar zich toe, moederskindjes zijn altijd zwakkelingen. Aangezien Jan geen alpha-man is zal het gezin Jan/Klinker alleen maar zwakke, slappe jongetjes op de wereld zetten. Daar heeft de maatschappij niks aan!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:49 schreef Henkie94 het volgende:
Ik denk dat Klink wel een goeie moeder wordt.
Zindelijk, en geen crybaby meer. Goeie keuze.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb thuis oefenmateriaal, namelijk een broertje van drie jaar hihi. Thanks dude.
Hoe weet jij dat? (Zie schuingedrukte)quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als het een jongen wordt is het een slechte zaak. Klinker trekt namelijk alles naar zich toe, moederskindjes zijn altijd zwakkelingen. Aangezien Jan geen alpha-man is zal het gezin Jan/Klinker alleen maar zwakke, slappe jongetjes op de wereld zetten. Daar heeft de maatschappij niks aan!
Heeft hij zelf toegegeven.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? (Zie schuingedrukte)
Hij is pas zindelijk, echt een scheetje us het. Hij zingt, danst, voetbalt, telt, tekent en nog veel meer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zindelijk, en geen crybaby meer. Goeie keuze.
Watquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is pas zindelijk, echt een scheetje us het. Hij zingt, danst, voetbalt, telt, tekent en nog veel meer.
Ik ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja dat ging ik ook doen inderdaad.
ben ik al lang.quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goeiemorgennn Giannii!
Ok ik moet mn bed uit.
hoe weet je hoe die uitzien dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kinderboekenschrijvers in levende lijve spotten.
morgen is het friday, friday, fridayquote:
dan heeft die gel ook lekker veel nut..quote:
mjah het miezert lichtelijk dus daar gaat zelfs mijn DA gel niet van naar de klotequote:Op donderdag 19 mei 2011 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan heeft die gel ook lekker veel nut..
welke regen trouwens?
mogguh schoonheidquote:
mogguh Patquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |