Vraag om een foto met de nieuwe eigenaar!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:53 schreef Loqi het volgende:
Ohik bedenk me net dat ik helemaal geen fotos gemaakt heb van Guusje de giraffe en hij is al bij zijn nieuwe eigenaar(tje)
diezelfde als waar ik bestekld heb?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:56 schreef crochetwitch het volgende:
Nou ja zeg! Krijg ik net een mail van de Ebayer waar ik de haaknaaldenset heb besteld met de mededeling dat ze ze niet meer op voorraad heeft. Wordt vervolgd!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:57 schreef crochetwitch het volgende:
[..]
Vraag om een foto met de nieuwe eigenaar!
Laten we er voorlopig maar van uit gaan dat het goed komt, dit gezien de gigantische hoeveelheid positieve feedback op de verkoper.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:57 schreef Kniertje22 het volgende:
Ik heb ook een mailtje dat de naalden van eBay niet op voorraad zijn...
laat zien!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:50 schreef Daste het volgende:
Jullie hebben me aangestoken...Ik heb ook een bol scheepjeswol gekocht. Ik ga deze maken, heb ik bedacht.[/url]
leuke sjaal/omslagdoek! maar ik weet niet of 1 bol genoeg is daarvoor!
[q]Verder heb ik een col gemaakt als testpatroon, maar daar viel de kleurencombinatie een beetje tegen. Op de bol zag het er leuk uit, maar eenmaal bezig was het toch niet helemaal wat ik in gedachten had. Maar de ontwerpster wil wel mijn foto's gebruiken!
Ik maak me ook nog niet heel veel zorgen hoor. Ik begrijp uit het mailtje dat ze er mee bezig zijn om het toch te kunnen leveren. En zo niet, dan is het jammer van de vrolijke haaknaalden maar dan storten ze inderdaad gewoon het geld terug.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:09 schreef crochetwitch het volgende:
[..]
Laten we er voorlopig maar van uit gaan dat het goed komt, dit gezien de gigantische hoeveelheid positieve feedback op de verkoper.
quote:
Respectquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:37 schreef Loqi het volgende:
bizon is af![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is helemaal voor mezelfpatroon is van Delicious Crochet
Die krulsteek is leeeeuk
Maar jammer dat de vulling op sommige plaatsen te zien iste strak gevuld
whoaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:37 schreef Loqi het volgende:
bizon is af![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is helemaal voor mezelfpatroon is van Delicious Crochet
Die krulsteek is leeeeuk
Maar jammer dat de vulling op sommige plaatsen te zien iste strak gevuld
erg leuk!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:18 schreef Kniertje22 het volgende:
Joepie, SiaMoosje is klaar!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omakleedjequote:Op woensdag 25 mei 2011 08:20 schreef trui het volgende:
ik zag op etsy geinige badmatten van zpaghetti-achtig garen, in de vorm van een 'doily' (zo'n ouderwets gehaakt kleedje, wat is nou 't nederlandse woord voor doily, iemand?)
antimakassartjequote:Op woensdag 25 mei 2011 08:20 schreef trui het volgende:
ik zag op etsy geinige badmatten van zpaghetti-achtig garen, in de vorm van een 'doily' (zo'n ouderwets gehaakt kleedje, wat is nou 't nederlandse woord voor doily, iemand?)
Gaafquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:20 schreef trui het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |