abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:04:44 #51
339299 mjk86
zeg maar Marjon..
pi_97030305
Oh ik vergeet helemaal te reageren op de pony! Wat is die gaaf zeg!! Heel mooi gemaakt. En wát een werk al die manen-krullen! Echt een pronkstukje hoor ^O^

En de tas is ook mooi geworden! En natuurlijk zzie je zelf "foutjes" en dingen die je achteraf anders had willen doen. Maar je vriendin zal er superblij mee zijn, want je hebt echt veel moeite voor gedaan en helemaal met de hand speciaal voor haar gemaakt. Kan niet anders dan dat ze em mooi vind dan toch!
pi_97031005
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:57 schreef mjk86 het volgende:
Hier een klein stukje beginnetje van m'n "Circles to Squares"-deken. Nog geen draadjes weg gewerkt en ook nog niet aan elkaar gemaakt. Maar wel even een fotootje voor de kleuren impressie

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb boven m'n bed dus een stuk Ikea-stof hangen aan een gordijnroede (bij wijze van meest simpele headboard ooit) En de kleurtjes van de wolletjes passen er echt mooi bij vind ik.
(hoewel dat op de foto's niet zo goed over komt)

Vind trouwens die roze en rode squares die je hebt gemaakt erg leuk Kniertje!
Ronde granny kussen is ook gaaf. En die pooh-beestjes zijn schattig.

Wat gaan jullie snel allemaal zeg! Jullie maken echt meters hahaha
Bedankt voor 't compliment! :) Dat 'roze' is trouwens ook rood, maar ook op deze foto komen de kleuren niet helemaal goed over. En als je 't hebt over 'meters maken'; jij hebt ook al wat afgehaakt met je deken! Vind 't erg leuk worden. Maar zoals ik al eerder zei; ik durf die grote projecten nog niet goed aan. Ik houd 't eerst wat klein en overzichtelijk, haha.

Dus bij deze nog maar een klein projectje van mij:

Wilde een vlindertje als decoratie op het hoesje van m'n iPhone (moet het hoesje ook nog haken...). Ik vind dit vlindertje wel erg schattig, maar toch nog iets te groot. Nog maar ff verder zoeken dus naar andere vlindertjes. :)
pi_97032885
Oeh die deken van herfstblad wordt echt nice! en die poezels O+ ze krijgen een pootje van mijn poes! En leuke tas ook!!
haken is cool
pi_97033079
Wouw wat een leuke knuffels en die deken wordt echt gaaaf!
Ik ben nog braaf bezig met mn grote granny, maar jeeeez wat is dat saai }:| Hij is nu 45x45 cm en ik wil m toch wel 120x120 hebben... Maar ja hij moet af, dus met kramp in mn handen en slaap in mn ogen haak ik gestaag verder ;)
pi_97033406
Aww Spiegelei, je pony!!! O+ En Teigetje en Eeyore!!! O+ Wat een schatjes allemaal!
En de rest is natuurlijk ook helemaal O+

Trouwens, _O_ voor degene die over Regretsy postte! Ik vermaak me kostelijk! :D
Ik wist niet dat er zoveel rotzooi op Etsy verkocht werd zeg.. En gestolen ideeën en dingen die helemaal niet zelf gemaakt zijn.. -O- En Etsy zelf schijnt er niks aan te doen.. :{w
Heb zelf ook al een paar linkjes gemaild, hoop dat ze er iets mee doen! >:)
pi_97034096
Oeh, die tas! Mooi zeg! En alle knuffels, ik zit weer te smullen van alle foto's!
pi_97034893
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:24 schreef Kniertje22 het volgende:

[..]

Bedankt voor 't compliment! :) Dat 'roze' is trouwens ook rood, maar ook op deze foto komen de kleuren niet helemaal goed over. En als je 't hebt over 'meters maken'; jij hebt ook al wat afgehaakt met je deken! Vind 't erg leuk worden. Maar zoals ik al eerder zei; ik durf die grote projecten nog niet goed aan. Ik houd 't eerst wat klein en overzichtelijk, haha.

Dus bij deze nog maar een klein projectje van mij:
[ afbeelding ]
Wilde een vlindertje als decoratie op het hoesje van m'n iPhone (moet het hoesje ook nog haken...). Ik vind dit vlindertje wel erg schattig, maar toch nog iets te groot. Nog maar ff verder zoeken dus naar andere vlindertjes. :)
Oh! O+ Heb je daar een patroontje van?
pi_97035134
Mooie dingen zie ik voorbijkomen! Ik weet niet meer wat ik gehad heb, dus dan maar niet per ding gaan benoemen :P

Ik wil iets uit mijn nieuwe boekje van Ana Paula Rimoli gaan maken, maar ik weet niet wat. :') Genoeg patronen en dan nog niet weten wat je wil gaan maken.
pi_97036221
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:02 schreef NoralyZ het volgende:

[..]

Oh! O+ Heb je daar een patroontje van?
Ik heb hem van www.blijmetdraadjes.nl. Er zijn meer beschrijvingen van dit vlindertje op internet te vinden, maar ik vond deze het duidelijkst. En op youtube zijn ook wel filmpjes te vinden met uitleg.
pi_97037061
Wie heeft er eigenlijk een gebroken haaknaald? Heb ik iets gemist?
haken is cool
pi_97040215
Er is weer vanalles moois voorbij gekomen (en die deken, wat issie lekker groot!), wat gaan jullie snel! Zit nu die link te bekijken, hoe leuk O+
pi_97041162
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:54 schreef MissN het volgende:
Wie heeft er eigenlijk een gebroken haaknaald? Heb ik iets gemist?
ik :D
die krengen van de lidl zijn niet zo stevig :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_97044730
***WIE OH WIE***

wie was het die iets aan het haken was met blauw/groen zoiets wol van de wibra, ze had een foto`tje geplaatst maar de wol was niet meer te krijgen bij de wibra. was in mijn wolkisten aan het neuzen vandaag en kwam nog een paar bollen tegen van die kleur, dus wil degene me een pm sturen of weet iemand anders wie ik bedoel attendeer haar daar dan even op, dan kan ze weer verder.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:42:51 #64
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_97047179
Ooooh die pony is gaaf!!! En dat groenzwartpaarse kusseninwording is ook super. Ik had ooit ook een stuk stof achter mijn bed hangen, stond erg leuk altijd :Y
Teigetje en Iejoor zijn ook goed gelukt trouwens.
pi_97050158
Bloemetje voor mijn oma is af! Foto niet denderend, ik neem volgende week nieuwe :-) En nu hopen dat mijn oma er ook blij mee is, duurt wel nog even eer ik het kan afgeven hoor (ze woont 100km verder dus ik ga er niet zomaar even langs)

Het volgende project weet ik nog niet wat ik ga doen, moet nog even zien in al mijn favorieten en patronen ;-)
pi_97053353
Oww wat leuk die bloemen!! Alle andere dingen trouwens ook weer:D
Ben weer verder aan het haken aan mn topje... maar zit op een "dood" punt :S:S
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:42:26 #67
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_97054557
Leuke bloemen zeg _O_

Ik heb een muisje voor de poezen gehaakt, ben benieuwd of ze ermee gaan spelen :D

Aan een koordje met belletjes aan de krabpaal :P
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 09:35:26 #68
1762 YPPY
Yppiaans
pi_97064169
Wat veel moois is er weer langsgekomen! Deze keer ga ik niet nog drie topics terug, maar wel speciaal compliment voor de pony en voor Miriam, omdat het zo herkenbaar is hoe je bezig bent. O+

We zijn twee weken op vakantie geweest en ik heb veel gehaakt aan een granny tas van lucy. Natuurlijk weer met aangepast patroon, want ik kwam weer niet uit. :X Foto's komen nog.

Trui vroeg om een betere foto van het dekentje. Is dit wat?

Hij is inmiddels bij de vriendin die vijf weken te vroeg beviel en ze is er erg blij mee. Van de restjes maak ik een mini lucy tas, maar die hoeft pas af als d'r dochtertje 1 jaar wordt. Fjew. ;)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_97064615
It was me Toverheks! ik heb je al gepmd!
haken is cool
pi_97064632
Ik ben gister trouwens begonnen aan een lucybag voor mezelf! :) met wibra roze, wibra barbie en wibra rood..hihi lekker fel!
haken is cool
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:09:44 #71
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_97067026
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:42 schreef Muck het volgende:
Leuke bloemen zeg _O_

Ik heb een muisje voor de poezen gehaakt, ben benieuwd of ze ermee gaan spelen :D
[ afbeelding ]

Aan een koordje met belletjes aan de krabpaal :P
[ afbeelding ]
Halen ze die oogjes er niet meteen vanaf?
Ik borduur er altijd een paar oogjes op voor de katten (nou ja borduren, het is meer dikke draad zwart driemaal over/bij elkaar afhechten, draadje wegwerken en klaar).

Mijn katten kauwen op alles, eentje staat er om bekend om zelfs batterijen zo goed als door midden te bijten!

edit: bedankt iedereen voor de complimenten op de pony.
klerkje
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:24:51 #72
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_97067507
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:09 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

Halen ze die oogjes er niet meteen vanaf?
Ik borduur er altijd een paar oogjes op voor de katten (nou ja borduren, het is meer dikke draad zwart driemaal over/bij elkaar afhechten, draadje wegwerken en klaar).

Mijn katten kauwen op alles, eentje staat er om bekend om zelfs batterijen zo goed als door midden te bijten!

edit: bedankt iedereen voor de complimenten op de pony.
het zijn veiligheidsoogjes, dus ik ga er van uit dat ze die er niet zomaar vanaf krijgen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:38:58 #73
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_97068018
Oh ik dacht dat het van die opplak oogjes waren! Maar het zijn dus veiligheidsoogjes, nee dan neem ik ook niet aan dat ze dat er snel afknagen nee.
klerkje
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:55:15 #74
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97070776
zeker mooi yppy! O+

stefanie, leuk kado voor je oma!

en muck, ik dacht ook dat 't plakoogjes waren. maar een superlief muisje zeg! bijna jammer dat de katten er mee mogen ravotten. ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door trui op 20-05-2011 13:43:10 ]
in de haak.
pi_97072612
Mooie deken! _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')