Bedankt voor 't compliment!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:57 schreef mjk86 het volgende:
Hier een klein stukje beginnetje van m'n "Circles to Squares"-deken. Nog geen draadjes weg gewerkt en ook nog niet aan elkaar gemaakt. Maar wel even een fotootje voor de kleuren impressie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb boven m'n bed dus een stuk Ikea-stof hangen aan een gordijnroede (bij wijze van meest simpele headboard ooit) En de kleurtjes van de wolletjes passen er echt mooi bij vind ik.
(hoewel dat op de foto's niet zo goed over komt)
Vind trouwens die roze en rode squares die je hebt gemaakt erg leuk Kniertje!
Ronde granny kussen is ook gaaf. En die pooh-beestjes zijn schattig.
Wat gaan jullie snel allemaal zeg! Jullie maken echt meters hahaha
Oh!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:24 schreef Kniertje22 het volgende:
[..]
Bedankt voor 't compliment!Dat 'roze' is trouwens ook rood, maar ook op deze foto komen de kleuren niet helemaal goed over. En als je 't hebt over 'meters maken'; jij hebt ook al wat afgehaakt met je deken! Vind 't erg leuk worden. Maar zoals ik al eerder zei; ik durf die grote projecten nog niet goed aan. Ik houd 't eerst wat klein en overzichtelijk, haha.
Dus bij deze nog maar een klein projectje van mij:
[ afbeelding ]
Wilde een vlindertje als decoratie op het hoesje van m'n iPhone (moet het hoesje ook nog haken...). Ik vind dit vlindertje wel erg schattig, maar toch nog iets te groot. Nog maar ff verder zoeken dus naar andere vlindertjes.
Ik heb hem van www.blijmetdraadjes.nl. Er zijn meer beschrijvingen van dit vlindertje op internet te vinden, maar ik vond deze het duidelijkst. En op youtube zijn ook wel filmpjes te vinden met uitleg.quote:
ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:54 schreef MissN het volgende:
Wie heeft er eigenlijk een gebroken haaknaald? Heb ik iets gemist?
Halen ze die oogjes er niet meteen vanaf?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:42 schreef Muck het volgende:
Leuke bloemen zeg
Ik heb een muisje voor de poezen gehaakt, ben benieuwd of ze ermee gaan spelen
[ afbeelding ]
Aan een koordje met belletjes aan de krabpaal
[ afbeelding ]
het zijn veiligheidsoogjes, dus ik ga er van uit dat ze die er niet zomaar vanaf krijgenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:09 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Halen ze die oogjes er niet meteen vanaf?
Ik borduur er altijd een paar oogjes op voor de katten (nou ja borduren, het is meer dikke draad zwart driemaal over/bij elkaar afhechten, draadje wegwerken en klaar).
Mijn katten kauwen op alles, eentje staat er om bekend om zelfs batterijen zo goed als door midden te bijten!
edit: bedankt iedereen voor de complimenten op de pony.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |