Leuk! en mooie huiskamer ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:17 schreef Tan het volgende:
Jeuh ik heb mijn kussen af![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:22 schreef trovey het volgende:
Wat moet je met restjes Ztringz?![]()
Daar maak je een kattenligmatje van.![]()
[ afbeelding ]
Zo, dat is ook weer opgeruimd.
Leuke kleurtjesquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:32 schreef Herfstblad het volgende:
Slim idee, trovey!
[ afbeelding ]
Een foto van hoe groot de deken nu is (en met 1 van mijn 3 katten)
[ afbeelding ]
En de andere 2Hier zijn ze ook dol op mijn haakwerk. Vooral de rode.
quote:
Ik vind em mooiquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:41 schreef EsseEi het volgende:
wohooo de tas is af ^^
[ afbeelding ]
zijn wel dingen die mooier kunnen maar ja...
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:41 schreef Spiegelei het volgende:
Herfstblad wat een grote deken! Wow![]()
EsseEi: je tas is echt super leuk geworden. Dat kleine zakje vind ik echt grappig! Heeft dat nog een speciale functie of is het voor de fun?
Ik heb voor een niet haakgerelateerde swap een mini Hello Kitty gemaakt (de ontvanger is een groot fan):
[ afbeelding ]
Het patroontje kwam bij mij niet helemaal uit, ik het het jurkje wat langer gemaakt en uiteindelijk ook vast genaaid aan het lijfje. Anders keek je zo tegen haar "onderbroekje" aan zoals op de foto! Hello Kitty is natuurlijk wel een keurig katje![]()
![]()
En de Pony is af!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klerkje
hmmm...valt tegen. Past geen A4 in, maar wel een agenda, portomonnee, flesje drinken en andere belangrijke dingenquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:48 schreef Spiegelei het volgende:
Die Pony is van Delicious Crochet -klik-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben haar bizon aan het maken
oh das precies genoeg, anders zou ik toch alleen maar meer nutteloze zooi meenemenquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:12 schreef EsseEi het volgende:
[..]
hmmm...valt tegen. Past geen A4 in, maar wel een agenda, portomonnee, flesje drinken en andere belangrijke dingenEn hij is al groter dan volgens het patroon.
Knoei
Het is volgens mij echt Saskia (die bandjes raak ik altijd meteen kwijt!), maar ik heb het al een poos geleden gekocht hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:50 schreef Lyssa het volgende:
Mooie pony SpiegelEi! En dat donkerbruine garen van de Wibra?
Die ken ik niet!
Mooiquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:41 schreef Spiegelei het volgende:
Herfstblad wat een grote deken! Wow![]()
EsseEi: je tas is echt super leuk geworden. Dat kleine zakje vind ik echt grappig! Heeft dat nog een speciale functie of is het voor de fun?
Ik heb voor een niet haakgerelateerde swap een mini Hello Kitty gemaakt (de ontvanger is een groot fan):
[ afbeelding ]
Het patroontje kwam bij mij niet helemaal uit, ik het het jurkje wat langer gemaakt en uiteindelijk ook vast genaaid aan het lijfje. Anders keek je zo tegen haar "onderbroekje" aan zoals op de foto! Hello Kitty is natuurlijk wel een keurig katje![]()
![]()
En de Pony is af!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor de link Trui! Denk dat ik dan eerst toch maar voor de Softfun ga. Eigenlijk hoop ik dat ik me morgen goed genoeg voel om even naar de markt te gaan, dan kan ik daar eerst nog even kijken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:27 schreef trui het volgende:
het lijkt wel wat op elkaar inderdaad, maar 't is niet helemáál hetzelfde vind ik. softfun kun je evt. ook bestellen bij het Trendje he. ('t is wat omslachtig maar via breien -> wol -> scheepjeswol -> zomer kun je bij softfun belanden.).
leuke vierkantjes hoor! en als ze maar ongeveer even veel steken hebben rondom dan maakt die precieze grootte niet zo ontzettend veel uit. dat trekt wel recht als ze eenmaal aan elkaar zitten.(tenzij je echt met heel verschillende naalddiktes hebt gewerkt bijv.).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |