Toevallig net een Jeroen Bosch gerelateerde vraag gesteld in een ander topic.quote:
Stand in deel 2207:quote:
Is toch nog maar zo'n jaar of 15 geleden?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:39 schreef PhysicsRules het volgende:
Hetgeen ook meteen weer wat zegt over mijn leeftijd
Ik had alleen zijn naam ingetypt om de foto te zoekenquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:41 schreef PhysicsRules het volgende:
Zal ik vragen wie dat was, of heb je dat net ook gezien.
Niet helemaal, maar het zit inderdaad in de hoek van de door Henk en Ingrid gesponsorde linkse elitaire hobby'squote:
Hier doe ik het voor om de vaart er in te houden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:14 schreef banaantjeEE het volgende:
een pre-voorstelling nog voor de big opening dus
Ja, gisteren ook alquote:
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:30 schreef Bart het volgende:
Amsterdam![]()
Rotterdam![]()
Den Haag![]()
Utrecht![]()
Den Bosch?![]()
Stand in deel 2207:quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:30 schreef Aalbers het volgende:
Amsterdam
Rotterdam
Den Haag
Utrecht
Eindhoven![]()
Had er dus makkelijk tien kunnen vragenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:35 schreef Gillingham het volgende:
Romeo and Juliet
Walk of Life
Brothers in Arms
Money for Nothing
Telegraph Road
Dan was ik wel een stukje minder snel geweest.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:36 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Had er dus makkelijk tien kunnen vragen
Stand in deel 2207:
2 MREn
1 PhysicsRules
1 Yankee
1 banaantjeEE
2 Gillingham
1 Aalbers
Nu de Vuelta nog.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:41 schreef Michelangelo2 het volgende:
ContadorVoorlopig dan toch...
![]()
Basso![]()
stapelwolk wilde ik horenquote:
quote:
preciesquote:
Ja, ik ookquote:
Goed genoegquote:
quote:
Stand in deel 2207quote:
Stand in deel 2207quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Stand in deel 2207quote:
Dit is de bloem van een struik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het lijkt een beetje op een onuitgebloeide hyacinth.
Stand in deel 2207quote:
Stand in deel 2207quote:
Dat was David Hasselhoff volgens mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:26 schreef Asap het volgende:
Wie had een hit met het nummer: Looking for Freedom?
quote:
Kan je misschien iets doen waardoor dit topic weer wat gang krijgt? Goede hints of een andere vraag of zo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:28 schreef Dopekoe het volgende:
Beter woord zou zijn auteur
Aangezien wij zijn boeken uitgeven
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Kan je misschien iets doen waardoor dit topic weer wat gang krijgt? Goede hints of een andere vraag of zo?
Flitspaal +1quote:
Stand in deel 2207quote:
Als je vorige antwoord is afgekeurd door de vraagsteller, dan mag je weer een nieuw antwoord geven.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:12 schreef -tape- het volgende:
Dynamic Host Configuration Protocol? Ik weet eigenlijk niet of ik nog een keer mag. Maar ach.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:12 schreef -tape- het volgende:
Dynamic Host Configuration Protocol? Ik weet eigenlijk niet of ik nog een keer mag. Maar ach.
quote:Onderscheidingen voor deze video (6)
#1 - Meest besproken (Altijd) - Wereldwijd
#1 - Meest besproken (Altijd) - Muziek - Wereldwijd
#1 - Meest bekeken (Altijd) - Wereldwijd
#1 - Meest bekeken (Altijd) - Muziek - Wereldwijd
#4 - Hoogst beoordeeld (Altijd) - Wereldwijd
#3 - Hoogst beoordeeld (Altijd) - Muziek - Wereldwijd
Klopt.quote:
Verslaan met wat? Punten dit topic? Punten deze 250 delen? Totaal aantal punten? Aantal reacties op fok? Leeftijd? Schoenmaat?quote:
Penisgrootte.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Verslaan met wat? Punten dit topic? Punten deze 250 delen? Totaal aantal punten? Aantal reacties op fok? Leeftijd? Schoenmaat?
Oh dat win je wel hoor, ik heb niet zo'n grote. Ik stond heb in andere dingen geïnvesteerd.quote:
Mars en ...quote:30minuten geleden dat meneer hier was, dus;
Waar staan de letters M voor in M&M's?
Scheelde 1 seconde, netjes.quote:
Ik wilde het net zeggen. Plus de schoonheid om nog netjes met een hoofdletter te beginnen.quote:
Bij mij ook hoor. Maar niet in de AKQquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:05 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. Plus de schoonheid om nog netjes met een hoofdletter te beginnen.
Mijn smsjes bestaan ook altijd uit zinnen, netjes met de juiste interpunctie.
doe ik nooit. maar ik ben dan ook een absolute heldquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor. Maar niet in de AKQ. Hoofdletter had ik overigens wel.
Ja jij bent een echte koningbaas!quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:09 schreef Yankee het volgende:
[..]
doe ik nooit. maar ik ben dan ook een absolute held
You're Awesome, bedoel je soms?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:09 schreef Yankee het volgende:
[..]
doe ik nooit. maar ik ben dan ook een absolute held
Je vergeet een letter. En weer dat vraagteken he...quote:
van Fryslan dus, maar je moet hier wel eens snel zijn geloof ikquote:
Volgens mij is CdK weldegelijk de juiste afkorting voor deze functie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Je vergeet een letter. En weer dat vraagteken he...
Maar vooruit. Commissaris van de Koningin.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:14 schreef MREn het volgende:
[..]
Volgens mij is CdK weldegelijk de juiste afkorting voor deze functie.
Dus je loopt een paar jaar achterquote:Tot midden jaren 1980 was het gebruikelijk te spreken over commissaris des Konings dan wel commissaris der Koningin (CdK). Inmiddels is het gangbaarder geworden om deze door de regering benoemde ambtenaar aan te duiden met commissaris van de Koningin (CvdK), en spreekt de Grondwet van commissaris van de Koning.
Even een vraag over Justin Bieber verzinnen voor ik hier als oude lul te boek kom te staanquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:16 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Dus je loopt een paar jaar achter.
Dat wordt dan iets in de trant van 'Wie heeft het kleinste geslacht ter wereld?'quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:17 schreef MREn het volgende:
[..]
Even een vraag over Justin Bieber verzinnen voor ik hier als oude lul te boek kom te staan
Heeft ie dan een geslacht?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:18 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat wordt dan iets in de trant van 'Wie heeft het kleinste geslacht ter wereld?'
Ik had dit boek destijds (goede oude tijd dat je nog zelf boeken uit mocht kiezen, en wel 20 stuks) gewoon op de lijst voor Nederlands gezet, daar mocht immers één vertaling op. Staat heel wat beter dan als die mensen die zich er met enkele tientallen pagina's van 'kaas' en 'het bittere kruid' vanaf willen maken.quote:
quote:
Sorry, was niet snel genoeg met vraag wegslopen, originele vraag begon weer te lopen.quote:
Editen op een mobiel is kut. Clignoteur zocht ik in elk geval inderdaad. Even de punten kopiëren, moment.quote:
Wat is een pink als we niet de kleinste vinger bedoelen?quote:
Ik zocht eigenlijk tortellini, maar dit kan ook. Ravioli is niet opgerold.quote:
Ik ook, maar ik kon er ff niet op komenquote:
Geef het punt maar aan MRen danquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:52 schreef ß het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk tortellini, maar dit kan ook. Ravioli is niet opgerold.
Stand in deel 2207:
4 MREn
1 PhysicsRules
2 Yankee
3 banaantjeEE
2 Gillingham
1 Aalbers
2 tomtomaat
3 Michelangelo2
4 ß
1 hornage
1 Ofyles2
1 Corkscrew
4 Flitspaal
1 tong80
1 Asap
2 Dopekoe
1 -tape-
1 Mr.Jorn.
1 Bart
1 InTrePidIvity
1 lubje25
En ik gaf gewoon het enige juiste antwoord, maar goedquote:
Dat zeg ik netquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:58 schreef ß het volgende:
oeps.
uit wikipedia:
Cannelloni worden vaak met bolognesesaus geserveerd. Ze kunnen gevuld worden met vlees, vis, groenten enzovoort.
Iedereen bij uitzending gemist naar de aflevering over tortelini bij Keuringsdienst van Waarden laten kijken en dan pas terugkomen.quote:
Die heb ik al 'live' gezien.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:54 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Iedereen bij uitzending gemist naar de aflevering over tortelini bij Keuringsdienst van Waarden laten kijken en dan pas terugkomen.
As gay as can be, maar heerlijke muziek!quote:
quote:is een tweemaandelijks Nederlandstalig tijdschrift voor homo-, lesbo- en bi-jongeren in Nederland en Vlaanderen.
Nee, dat was pas in 2010.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:15 schreef Niox het volgende:
Jumbo heeft de supermarkten overgenomen, bedoel je dat?
Klopt, maar naar de teloorgang door het Konmar-drama is die naam 'besmet' geraakt en heeft men de bedrijfsnaam aangepast naar Super de Boer. Tevens omdat dat inmiddels de enige keten was die men voerde.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef Niox het volgende:
Dan snap ik je vraag niet. Volgens mij is Laurens het bedrijf wat in 98 ontstond door de genoemde fusie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |