abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2011 @ 20:19:01 #276
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97803643
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:12 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee, maar jij brandt zeker je billen in een willekeurig crematorium of snackbar.

[..]

Nee, dat zou teveel eer voor je zijn.
Sinds wanneer is een snackbar een niet-levend wezen :?

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Lambiekje ziet het goed w.b.t. de pharma maffia.
Ninja-edit :P
Maar jij bent het dus met Lambiekje eens dat alle straling slecht voor je is?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 20:21:36 #277
249559 crew  Lavenderr
pi_97803866
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Om door de ballotage te komen moet je wel van onberispelijk gedrag zijn.

De contributie is uiteraard niet mals. :7
Uiteraard 8-)
pi_97806623
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:12 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee, maar jij brandt zeker je billen in een willekeurig crematorium of snackbar.

[..]

Nee, dat zou teveel eer voor je zijn.
Okay, dat is weer een fantastisch nuttige bijdrage van jouw kant, je hoeft echt niet te reageren als je niets zinnigs te melden hebt.
  maandag 6 juni 2011 @ 23:29:39 #279
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97818698
quote:

[..]

Ik doelde natuurlijk op die over de straling. Wat vind je van die?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_97822860
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Om door de ballotage te komen moet je wel van onberispelijk gedrag zijn.

De contributie is uiteraard niet mals. :7
Hoe onberispelijk zou je jezelf beoordelen?

quote:

[..]

Ik denk dat het wel degelijk verstandig is van Biekje om kritisch te kijken naar een commercieel instituut als Big Pharma. Het lijkt hem alleen vaak aan de juiste woorden en argumenten te ontbreken, wat afbreuk doet aan de boodschap die hij wil overbrengen.
pi_97831638
Psychotherapeuten vrezen wachtlijsten

Toch jammer, het lijkt mij dat er binnenkort minder geld is voor therapie en men dus sneller naar medicatie zal grijpen. Therapie is duurder dan medicatie, uiteindelijk zullen psychische aandoeningen enkel meer en meer met medicatie behandeld worden want voor therapie is weinig tot geen geld meer. Zo gaat het toch steeds meer de kant op van het niet meer willen investeren in de mens die mede dankzij therapie op eigen kracht geestelijke problemen te boven komt, maar in plaats daarvan medicatie het werk laat doen. Zo zal de maatschappij een kweekvijver worden van geestelijk zwakkere mensen, alleen de geestelijk sterkere overleeft en de kloof wordt dan steeds groter.

De maatschappij is immer aan het verharden, de wil van de geestelijk gezonde mens om voor de therapie van de minder geestelijk gezonde mens te betalen wordt steeds minder, zorg wordt steeds dwingender, waar gaan we heen? Kampen voor geestelijk ongezonde mensen waar ze vrijwel niet meer uitkomen, om de gezonde mens van de ongezonde te scheiden?
pi_97831863
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:03 schreef loop het volgende:

Toch jammer, het lijkt mij dat er binnenkort minder geld is voor therapie en men dus sneller naar medicatie zal grijpen. Therapie is duurder dan medicatie, uiteindelijk zullen psychische aandoeningen enkel meer en meer met medicatie behandeld worden want voor therapie is weinig tot geen geld meer. Zo gaat het toch steeds meer de kant op van het niet meer willen investeren in de mens die mede dankzij therapie op eigen kracht geestelijke problemen te boven komt, maar in plaats daarvan medicatie het werk laat doen. Zo zal de maatschappij een kweekvijver worden van geestelijk zwakkere mensen, alleen de geestelijk sterkere overleeft en de kloof wordt dan steeds groter.

De maatschappij is immer aan het verharden, de wil van de geestelijk gezonde mens om voor de therapie van de minder geestelijk gezonde mens te betalen wordt steeds minder, zorg wordt steeds dwingender, waar gaan we heen? Kampen voor geestelijk ongezonde mensen waar ze vrijwel niet meer uitkomen, om de gezonde mens van de ongezonde te scheiden?
Grotere eigen bijdragen zijn onvermijdelijk, zeker als je weet dat het mogelijk is dat je van een PGB als autistisch kind met je ouders volledig vergoed naar de bioscoop kan. :|W Als mensen nou eerst eens beginnen om zelf geen misbruik te maken van regelingen, zijn we een eind op weg.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:56:32 #283
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97833289
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:03 schreef loop het volgende:

Ondanks dat je het schromelijk overdrijft ben ik het in essentie wel met je eens :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:12 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Grotere eigen bijdragen zijn onvermijdelijk, zeker als je weet dat het mogelijk is dat je van een PGB als autistisch kind met je ouders volledig vergoed naar de bioscoop kan. :|W Als mensen nou eerst eens beginnen om zelf geen misbruik te maken van regelingen, zijn we een eind op weg.
Ja aan de andere kant heeft men lang geprobeerd mij vol te stoppen met medicijnen en te praten over mijn verleden terwijl een tijdelijk pgb-ingehuurde planner me een stuk meer hielp met het omgaan met mijn adhd...
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_97836443
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:56 schreef oompaloompa het volgende:
Ondanks dat je het schromelijk overdrijft ben ik het in essentie wel met je eens :)

Wat vind je er overdreven aan?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:21:14 #285
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97838101
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:40 schreef loop het volgende:

[..]

Wat vind je er overdreven aan?
dit soort dingen:
"waar gaan we heen? Kampen voor geestelijk ongezonde mensen waar ze vrijwel niet meer uitkomen, om de gezonde mens van de ongezonde te scheiden?"

vind ik nogal nodeloos ongefundeerd angstmaken, beetje jammer want het sneeuwt je terechtere punten op die wijze onder (voor mij iig).
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 16:13:50 #286
249559 crew  Lavenderr
pi_97842511
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:21 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

dit soort dingen:
"waar gaan we heen? Kampen voor geestelijk ongezonde mensen waar ze vrijwel niet meer uitkomen, om de gezonde mens van de ongezonde te scheiden?"

vind ik nogal nodeloos ongefundeerd angstmaken, beetje jammer want het sneeuwt je terechtere punten op die wijze onder (voor mij iig).
Is idd jammer, want verder kon ik me ook wel vinden in een aantal dingen die Loop schreef.
pi_97866009
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:21 schreef oompaloompa het volgende:
dit soort dingen:

Ik zie het voor me als heel humane kampen hoor. Maar ok, ik draaf soms wat door en wilde wat shockeren, in dit geval hoe verdere bezuinigingen zouden kunnen uitpakken. Maar dan wel meer zoals Centerparcs, ik weet niet wat jij voorstelde bij het horen van kamp.

Dit bericht is voor mij een zoveelste indicatie dat men steeds meer kiest voor de weg van medicatie ipv therapie. Het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat 2e lijns later te maken krijgen met bezuinigingen, dat centra worden samengevoegd om kosten te besparen is ook niet zo vergezocht. Dat mensen met budget hiernaar moeten verhuizen vanwege verdere bezuinigingen hoort daar ook bij.

Tegelijk minder therapieen, minder aandacht voor de mens en diens mogelijkheden proberen te stimuleren om herstel te bevorderen, meer bezien vanuit het brein dat met medicatie wordt behandeld, weinig uitzicht op revolutionaire modellen van de psyche en daaruit ontstane succesvolle behandel methoden.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:19:33 #288
262 Re
Kiss & Swallow
pi_97866940
Ik deel je zorgen iig
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:55:30 #289
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_97868872
quote:
Wat? Dodelijke e.coli superbacterie is gefabriceerd?
Oh poep. Wat een onthulling. De superdodelijke e.coli megabacterie die we EHEC noemen is gefabriceerd. In een lab. Door de grootkapitalistische farmaceutische industrie. Kijk maar, deze meneer zegt het met heel veel overtuiging: "The upshot is that creating a strain of e.coli that's resistant to eight classes of antibiotics requires repeated, sustained expose to those antibiotics. It is virtually impossible to imagine how this could happen all by itself in the natural world." Told you so. De EHEC-bacterie is net zo organisch tot stand gekomen als de penisverlenging van een botoxende bodybuilder die steroïde spuit. De EHEC is in een laboratorium blootgesteld aan alle antibiotica die de mensheid kent om een mensenkiller te ontwikkelen. Och, naïeve burgers toch. Farma BV wil dat u in uw broek schijt voor gezond natuurlijk voedsel, omdat u bang bent dodelijk in uw broek te gaan schijten van die komkommers en tomaten. Snap dat dan! Farma BV wil dat u gezonde groente associeert met een waterval van dodelijke nier slopende spetterpoepende diarree uit uw vermangelde anus. Zodat u afhankelijk gaat worden van de producten van Farma BV. En zij nog rijker worden. Daarom hebben labratten op genetisch niveau Rambo, de Terminator, Hitler, Sauron, een Fiat Multipla en Mart Smeets gemixt tot een microscopisch massavernietigingswapen. Want nu u doodsbang bent voor biologische groente vanwege spookverhalen in diverse media komen de regulerende wetten en verboden die Farma BV gaan helpen er met gemak door heen. Echt waar zo is het en niet anders. Sla colloïdaal zilver in, nu het nog kan. Deze smurfensoep is uw enige redding. EHEC is nu #winning, namelijk. Mocht u geen colloïdaal zilver hebben, dan volstaat aluminiumfolie als goed alternatief.
Zo het is weer duidelijk wat BigPharma graag wil.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_97870001
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je weet wel dat je een artikel van Geenstijl.nl quote en het cynisme (zie vooral laatste zin, speciaal voor jou) geheel mist?
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:24:56 #291
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97870398
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Och Lambiekje lees toch eens een keer goed doo wat je post. Het is dat het zo pijnlijk is, anders was het extreem grappig geweest :"(
pi_97872399
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:24 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Och Lambiekje lees toch eens een keer goed doo wat je post. Het is dat het zo pijnlijk is, anders was het extreem grappig geweest :"(
In het wetenschapstopic postte Biekje dezelfde bron. Zonder dit topic te hebben gelezen wees ik hem op dezelfde fout. ;(
pi_98324530
quote:
Het resultaat is een keur aan voorstellen. Zo is er het plan om veelbelovende nieuwe medicijnen na toelating tot de markt ook voorlopig toe te laten in het vergoedingenstelsel voor de zorg.
Een stukje uit een artikel over de oprichting van een nieuw mkb-fonds twv 500 miljoen euro, uit de sectie economie van Nu.nl.

Big Pharma?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 08:51:44 #294
52357 Lambiekje
pi_99355571
quote:
Ex pharma sales rep Gwen Olsen says Big Pharma only interested in profits, not health

Gwen Olsen, an ex-pharmaceutical sales representative, is using her personal experience and insider knowledge to turn the tables on Big Pharma and tell people the disturbing and disheartening truth about the highly corrupt industry: it's only after the money, not the health of its patients. Gwen, a 2007 Human Rights Award recipient, is a dedicated mental health activist, public speaker, and writer committed to child and mental health advocacy; her specialties include promoting the cessation of America's over medication of its children and teens. It's hard to imagine that this same woman was once a successful pharmaceutical sales rep for more than 15 years, working for many of the industry's big name manufacturers. "We (were) being trained to misinform people," said Gwen.

Now on a personal, passionate quest to wake up as many people as possible to the deception of the pharmaceutical industry, Gwen's research emphasizes her concerns about the increasingly prevalent use of prescription drugs and the deadly effects that these drugs can have. "There is no such thing as a safe drug," said Gwen in a video interview .

Gwen's astounding admissions in another video interview on Natural News dispels the myth that Big Pharma is in the business of healing or helping cure disease -- instead, the industry is out to regulate illness, manage symptoms, and keep people trapped in a lethal cycle of chemical dependency, says Gwen.

In the video, Gwen explains that drugs -- psychiatric drugs in particular -- are meant to encourage people to remain customers of the pharmaceutical industry. After all, if Big Pharma intended to help cure disease, they would be putting themselves out of business.

"I don't want people thinking that I am a conspiracy theorist, because in fact, there is no theory behind what I'm telling you, it's all provable... what I'm saying is provable is, the pharmaceutical industry doesn't want to cure people," said Gwen in the video.

bron
Hier op Fok heb je zelfde soort figuren die net zo blatently lopen te liegen en te bedriegen. Uiteraard beseffen die simpele zielen niet dat ze zieke mensen bedonderen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:33:31 #295
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99356428
och zo'n verbittert kutje dat niet meer meekon...

ja er was redelijk wat mis met de pharma industrie en ja het blijft een industrie met winstoogmerk dus logisch dat het ook om het geld gaat

Trouwens de claim industrie is nog groter, elke misstap wordt voor het gerecht gesleept elke misformed mededelinng zal een claim aan zijn broek krijgen voor miljarden dollars dus niet gezegd dat het niet voorkomt maar het snijden in eigen vingers is wel een stuk lager dan voorheen
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:34:07 #296
52357 Lambiekje
pi_99357904
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:33 schreef Re het volgende:
och zo'n verbittert kutje dat niet meer meekon...

ja er was redelijk wat mis met de pharma industrie en ja het blijft een industrie met winstoogmerk dus logisch dat het ook om het geld gaat

Trouwens de claim industrie is nog groter, elke misstap wordt voor het gerecht gesleept elke misformed mededelinng zal een claim aan zijn broek krijgen voor miljarden dollars dus niet gezegd dat het niet voorkomt maar het snijden in eigen vingers is wel een stuk lager dan voorheen
Goh dat ik wel verwacht. Bigpharma gasten zitten constant te F5en en te monitoren of er een blog/regaguursel is die hun misdadige werkzaamheden in het daglicht stelt. En daarop direct en sussend tegenberichtje te plaatsen.

Busted!
  Moderator dinsdag 12 juli 2011 @ 11:53:44 #297
249559 crew  Lavenderr
pi_99360454
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Goh dat ik wel verwacht. Bigpharma gasten zitten constant te F5en en te monitoren of er een blog/regaguursel is die hun misdadige werkzaamheden in het daglicht stelt. En daarop direct en sussend tegenberichtje te plaatsen.

Busted!
Toch heeft Re hier wel gelijk Biekje ;)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:05:42 #298
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99362926
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Busted!
mhoa, ik zeg dus nergens dat er niets mis is hoor (recentelijk bijv. Novo die teruggefloten is door de FDA), maar wilde gewoon even de paradox neerleggen dat als alles zo onveilig zou zijn mensen met bosjes tegelijkertijd dood zouden neervallen.

en om het even in de psychiatrie te houden, er is genoeg gesponsord onderzoek naar het genezen van deze ziektes, alleen gaat dat niet zo snel dus tot die tijd zullen we het moeten doen met symptoom bestrijding en dat kan met therapie en eventueel in combi met psychofarmaca
pi_99368045
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:33 schreef Re het volgende:

Noem eens wat voorbeelden van zulke claims met 'miljarden dollars' die zijn toegewezen dan?
pi_99368091
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:05 schreef Re het volgende:

[..]

maar wilde gewoon even de paradox neerleggen dat als alles zo onveilig zou zijn mensen met bosjes tegelijkertijd dood zouden neervallen.
Dat zou wat al te opvallend zijn, denk je niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')