quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:25 schreef TripleP het volgende:
Ben toe aan een nieuwe telefoon en nu vroeg ik me toch af hoe het met de geluidskwaliteit zit. Heb nu de nokia 5800 xprezzzzszmusic en ben erg tevreden over het geluid dat hij door mijn oortjes pompt.
Hoe zit het trouwens met de accuduur? Als je veel zit te facebooken/muziek luisteren, hoelang houdt hij het dan vol?
Alvast bedankt
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:41 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Geluidskwaliteit is meer dan prima, al is de speaker van deze telefoon tenenkrommend slecht...
Maar als jij niet zo'n figuur bent die graag met je vriendjes in de trein muziek uit je telefoon pompt, dan maakt dit niet zoveel uit.
Accuduur is ok. Ik luister iedere dag als ik naar mijn werk ga 2 uur muziek, daarnaast facebook ik veel en kijk ik ook vaak filmpjes.
Al met al doet mijn telefoon er 1 dag mee.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik had ook een 5800.
Ben over deze niet minder tevreden dan over m'n 5800 hoor.
Stekkertje lijkt soms wat rot contact te maken, maar verder...
En accuduur is gewoon kut als je veel wifi/muziek aan hebt...
Maar dat is tegenwoordig redelijk normaal voor een smartphone.
Als ik zuinig met de accu om ga houd ie het wel 36+ uur uit.
Maar zodra de mp3 speler lang aan staat, of wifi constant aan staat daalt dat flink.
Er zijn hier mensen die beweerden niet boven de 5 uur uit te komen. Zover heb ik het nog niet gehad.
Hier werkt hij ook nog steeds ja, super update!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:00 schreef ukga het volgende:
er is us een nieuwe whatapp versie uitgekomen van de week; allemaal ff updaten
bij mij werkt ie nu weer prima
Heb het zelfde probleem! Merkte dat gisteren ineens op, heb dit niet gehad bij 2.2. Waar zou het aan kunnen liggen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:59 schreef Little_Acorn het volgende:
M'n telefoon kan met verschillende navigatie apps geen verbinding krijgen met GPS (en ja, GPS staat ingeschakeld). Wat zou het probleem kunnen zijn?
Bedankt vast!
erg gaaf en helaas niet in 2.3 verwerktquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is het beeldbuis-effect eigenlijk?
quote:
http://tweakers.net/nieuw(...)theffing-update.htmlquote:Ook gaf de KPN-topman aan dat het bedrijf zijn nieuwe mobiele abonnementsvormen, waarvan de details deze zomer bekend moeten worden, ook verder zal differentiëren op datavolumes en snelheid. Er zal echter geen sprake zijn van het in rekening brengen van kosten voor het gebruik van chatapplicaties zoals WhatsApp, benadrukt een zegsman tegenover Tweakers.net. Eerder had er nog alle schijn van dat KPN een dergelijke chatheffing juist wel wilde doorvoeren.
Donequote:Op woensdag 18 mei 2011 16:06 schreef ukga het volgende:
TS, mssn is het een idee om ff te posten dat er inmiddels een android 2.3 te downloaden valt als OS?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is het beeldbuis-effect eigenlijk?
en alleen via een custom-ROM te krijgen of ook te downloaden?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:50 schreef Iuc het volgende:
[..]
erg gaaf en helaas niet in 2.3 verwerkt
Effect van het uitzetten van een oude crt beeldbuis tv.
nee werkt hier perfectquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:53 schreef ReMcOrE het volgende:
nog meer mensen hier die na de update naar 2.3 telkens foutmeldingen van Picasa krijgen, dat deze is afgesloten?
Ik heb de melding 2x achter elkaar gekregen nadat ik net had geupdate, toen ik op "telefoon" drukte...raar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:53 schreef ReMcOrE het volgende:
nog meer mensen hier die na de update naar 2.3 telkens foutmeldingen van Picasa krijgen, dat deze is afgesloten?
ik krijg hem ook altijd 2 keer naar elkaar, waar ik ook ben op de telefoon... maar even kijken of een update via de HTC hub helpt!quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb de melding 2x achter elkaar gekregen nadat ik net had geupdate, toen ik op "telefoon" drukte...raar.
misschien moet je even je picasa koppeling updaten via de HTC hub? Volgens mij heb ik dat wel gedaan (al kan het ook een andere update zijn geweest...), en ik heb voor zover ik weet geen problemen meer gehad.
heb geen foutmelding meer gehad, dus het lijkt te hebben geholpenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:08 schreef Cryothic het volgende:
ik twijfel of het nou wel of niet een picasa-update was in de htc hub, maar na het updaten naar 2.3 had ik daar iig wel een update van 1 van die dingen.
ja die krijg ik ook af en toe.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:53 schreef ReMcOrE het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |