abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97537668
Overigens is Pirelli voorstander van een verbod op bandenwissels bij code rood.

En dat ben ik met ze eens :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_97539643
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:42 schreef vosss het volgende:
Overigens is Pirelli voorstander van een verbod op bandenwissels bij code rood.

En dat ben ik met ze eens :Y
Wie niet :Y ?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 14:34:40 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97539805
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:31 schreef Ermanon het volgende:

[..]

Wie niet :Y ?
Ik vind uberhaupt dat er na de start niets aan de auto's gedaan mag worden buiten de pits
  dinsdag 31 mei 2011 @ 14:35:02 #129
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_97539819
Ik stond een beetje te kijken van het feit dat het überhaupt mocht, die bandenwissels.
pi_97540693
Die achtervleugel vond ik wel het summum van bizarriteit, anderzijds, als je het toch van de andere kant probeerd te analiseren, is juist de achtervleugel nog loyaal om een coureur in de strijd te houden, jammer dat het de vleugel van Hamilton was in dit geval en hij heeft imo. weer een aantal stappen terug gedaan op de ladder der proffesionals.

Zoals ik hebt een beetje probeer te begrijpen, is deze regel waarschijnlijk bedacht omdat bij een herstart, na de eerste ronde en een startcrash inclusief de daarbij horende chaos, er nog wel eens vlakke kantjes aan de banden kunnen komen. Wel, dat is hier dus niet het geval en is het juist het tegenovergestelde. Feitelijk had het gewoon bij de SC kunnen blijven, alleen waren ze dan onder de sc gefinished of de laatste 2 ronden nog vrijgelaten met uitzondering van Tabac,waar dan nog wel geel zou blijven hangen.

Het leek er op dat Button op de beste positie zat van mogelijke winnaar. Alonso reed al een rondje of 44 op die banden, Vettel was helemaal krankzinnig lang op dat rubber bezig, dus ja, die 2 had ik eigenlijk nog wel binnen verwacht. Erg jammer dat de tactiek van McLaren/Button niet gewerkt heeft.

En weer die vinger hé :O
pi_97540925
Ik had echt gehoopt dat Vettel hem de muur in zou plakken met zijn glijdende bandjes, maar helaas..
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_97541331
quote:
Die achtervleugel vond ik wel het summum van bizarriteit, anderzijds, als je het toch van de andere kant probeerd te analiseren, is juist de achtervleugel nog loyaal om een coureur in de strijd te houden, jammer dat het de vleugel van Hamilton was in dit geval en hij heeft imo. weer een aantal stappen terug gedaan op de ladder der proffesionals.
Zeker als je leest dat hij zn team volledig genegeerd heeft.
Die riepen hem binnen om uit te vallen met die vleugel en dat deed hij niet.

Als de rode vlag niet was gekomen had ie 100% zeker een meatball moeten krijgen.

En dan achteraf lullen van ja en maar gelukkig dat ik niet naar het team luisterde want toen kwam de rode vlag en konden we repareren en toen kon ik toch nog punten pakken.

:r

[ Bericht 1% gewijzigd door vosss op 31-05-2011 15:31:04 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_97541376
quote:
McLaren gaf Hamilton opdracht om uit te vallen
31 mei 2011

Lewis Hamilton blijkt in de slotfase van de Grand Prix van Monaco een opdracht van zijn team te hebben genegeerd. De Brit kreeg, nadat zijn achtervleugel beschadigd was geraakt, de instructie om naar de pits te komen en uit te vallen.

"Ik werd van achteren geraakt, waardoor mijn achtervleugel los kwam te hangen", vertelde de McLaren-coureur. "Ik kreeg te horen dat ik naar de pits moest komen om uit te vallen, maar dat weigerde ik. Achteraf gezien maar goed ook, want daarna werd de rode vlag uitgehangen. Het team kon mijn achtervleugel repareren, waarna ik nog een paar punten kon scoren. Anders had ik nog meer achterstand opgelopen in het kampioenschap." Hamilton was op het moment dat hij de opdracht kreeg om uit te vallen, al niet zo blij met mijn team. "Toen ik voor mijn eerste pitstop naar binnen werd geroepen, stond er niemand klaar", aldus Hamilton. "Ik had mij enorm goed op deze race voorbereid en was de snelste man op de baan. Ik had kunnen winnen."

Hamilton finishte uiteindelijk als zesde, Sebastian Vettel won de race.
:X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:26:58 #134
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_97542222
Hamilton *O*
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:30:53 #135
34586 kepler
No bounce, no play
pi_97545304
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:08 schreef vosss het volgende:

[..]

Zeker als je leest dat hij zn team volledig genegeerd heeft.
Die riepen hem binnen om uit te vallen met die vleugel en dat deed hij niet.

Als de rode vlag niet was gekomen had ie 100% zeker een meatball moeten krijgen.

En dan achteraf lullen van ja en maar gelukkig dat ik niet naar het team luisterde want toen kwam de rode vlag en konden we repareren en toen kon ik toch nog punten pakken.

:r
Goede call geweest dus van Hamilton :D

Ze zaten al achter de safety-car op dat moment, dus als code rood er niet was gekomen dan was de race ws gestopt achter de SC. En als de race weer was vrijgegeven op dat moment dan was hij misschien wel naar binnen gegaan.
The line is a dot to you!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 18:07:43 #136
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_97549442
kleine jongens luisteren ook nooit!
  woensdag 1 juni 2011 @ 09:20:18 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97572625
Toro Rosso sold to Abu Dhabi government?
Wednesday 01st June 2011, 08:14

Toro Rosso looks set to be rebranded following reports in the Spanish media that the Abu Dhabi government is to buy a majority share of the team from Dietrich Mateschitz.
Mateschitz has been looking to sell the Red Bull sister team for a couple of years now, having taken complete control after Gerhard Berger sold his shares back to the Austrian billionaire in 2008.
Spanish reports suggest Aabar Investments PJS, an investment arm of the Abu Dhabi government, have already begun their acquisition of the outfit though a recent sponsorship deal which sees Falcon, a private bank owned by Aabar, taking up significant branding on the car.
Aabar also own 30% of Mercedes GP, but it isn't thought the team would become a Mercedes GP junior team, like it is currently for Red Bull.
AS reports that parent company to Aabar, International Petroleum Investment Company (IPIC), is actually the driving force behind the deal as they recently announced a 100% takeover of Spain's CEPSA, one of the country's largest petroleum producers.
IPIC chief Khadem Abdulla Al Qubaisi was seen in the race paddock at both the Spanish and Monaco Grand Prix, possibly finalising the deal.
Whilst the deal may only be speculation at the moment, the facts support such a move as with further information suggesting a rebranding of the team to CEPSA is imminent and will happen before the end of the 2011 season.

http://thef1times.com/news/display/03542
pi_97572795
Q&A met Sam Michael:

quote:
Q. What is your view on Pastor's race-ending accident with Lewis Hamilton?

SM: It was a racing incident.
quote:
Michael kiest kant van Hamilton in incident met Maldonado
Sam Michael, de aan het eind van dit jaar vertrekkende technisch directeur van Williams, heeft een andere kijk op de botsing tussen Lewis Hamilton en Pastor Maldonado aan het einde van de Grand Prix van de Monaco dan de stewards. Hij vindt de straf voor Hamilton ietwat overdreven en schaart zich achter de lezing van de wereldkampioen van 2008: Het was een race-ongeluk.

Het betekende wel dat Williams veel minder punten overhield aan de Grand Prix van Monaco dan waar het naar op weg leek. Michael: Het is geweldig voor iedereen binnen Williams dat we van de hatelijke nul af zijn en we bedanken Rubens Barrichello daar voor. Het smaakt echter bitterzoet, aangezien Pastor dicht bij een grotere hoeveelheid punten was. Voor Rubens zat er ook meer in totdat de eerste safety car op een ongunstig moment naar buiten kwam. Monaco is altijd een loterij en wat dat betreft mogen we blij zijn dat we er wat punten aan overgehouden hebben.

<>
pi_97574033
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:30 schreef kepler het volgende:

[..]

Goede call geweest dus van Hamilton :D

Ze zaten al achter de safety-car op dat moment, dus als code rood er niet was gekomen dan was de race ws gestopt achter de SC. En als de race weer was vrijgegeven op dat moment dan was hij misschien wel naar binnen gegaan.
Prima idd. Meer coureurs doen niet altijd wat ze gezegd wordt.

En kunnen we dat gezeur over Hamilton gewoon achter ons laten en ons gewoon weer richten over oeverloos Alonso-gebash? :*
Calmer than you are
pi_97574070
Wat een zak hooi inderdaad, rijdt ie op een stuk versere banden komt ie er nog niet aan voorbij.

Kampioen-onwaardig!!!!

:P
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:54:25 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97574921
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:25 schreef vosss het volgende:
Wat een zak hooi inderdaad, rijdt ie op een stuk versere banden komt ie er nog niet aan voorbij.

Kampioen-onwaardig!!!!

:P
:) Ik vind hem het toch heel goed doen met die Iveco, maar maar tegen jullie selectieve blindheid is niets te doen 8-)
pi_97575192
Ach ik heb zelf ook jaren in een Fiat rondgereden :')

Valt Alfa toevallig niet ook onder dat knakenmerk? :@

Indien ja dan rijdt ik nog steeds in een Fiat :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:06:27 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97575264
quote:
12s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:03 schreef vosss het volgende:
Ach ik heb zelf ook jaren in een Fiat rondgereden :')

Valt Alfa toevallig niet ook onder dat knakenmerk? :@

Indien ja dan rijdt ik nog steeds in een Fiat :')
Ja vanaf het moment dat de auto's lelijk werden is Alfa van Fiat :) (nu wel weer wat beter maar jammer van de voorwielaandrijving)
pi_97575280
Vanaf dat ze lelijk werden?? :o

Ik heb een 156 en ik vind dat toch persoonlijk een mooien auto :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:11:09 #145
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97575408
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:07 schreef vosss het volgende:
Vanaf dat ze lelijk werden?? :o

Ik heb een 156 en ik vind dat toch persoonlijk een mooien auto :@
Daar begon zo'n beetje de omslag mee naar betere modellen inderdaad
pi_97575624
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:29 schreef Swindler het volgende:
Q&A met Sam Michael:

[..]

[..]

Even een vergelijking tussen de inhaalactie op Schumacher en op dezelfde plek op Maldonado.

Bekijk deze beelden eens en geef dan aan wie er fout zit?

http://img23.imageshack.us/img23/8572/hamiltonmonaco2011t1.jpg (copy/paste deze link)
http://img857.imageshack.us/img857/3797/hamiltonmonacoturn1b.jpg (copy/paste deze link)

Toont tevens aan hoe inconsequent Brundle en Coulthard reageren. :)

imageshack :(

En een video die aantoont dat Maldonado meerdere keren van zijn lijn afwijkt (blocking) en zo vroeg instuurt dat hij de bocht nooit kon halen zonder over de kerbs te gaan.


En hier Hamilton die Schumacher inhaalt



[ Bericht 16% gewijzigd door sasquatsch op 01-06-2011 11:27:56 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:32:38 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97576118
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:16 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Even een vergelijking tussen de inhaalactie op Schumacher en op dezelfde plek op Maldonado.

Bekijk deze beelden eens en geef dan aan wie er fout zit?

http://img23.imageshack.us/img23/8572/hamiltonmonaco2011t1.jpg (copy/paste deze link)
http://img857.imageshack.us/img857/3797/hamiltonmonacoturn1b.jpg (copy/paste deze link)

Toont tevens aan hoe inconsequent Brundle en Coulthard reageren. :)

imageshack :(

En een video die aantoont dat Maldonado meerdere keren van zijn lijn afwijkt (blocking) en zo vroeg instuurt dat hij de bocht nooit kon halen zonder over de kerbs te gaan.


En hier Hamilton die Schumacher inhaalt

Tja, bij Schumacher zat Hamilton er beter naast en die besliste hem ruimte te geven, bij Maldonado niet en die stuurt dan ook gewoon in, of Hamilton hiervoor een straf moet krijgen is een tweede
pi_97576826
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:32 schreef Tarado het volgende:
Tja, bij Schumacher zat Hamilton er beter naast en die besliste hem ruimte te geven, bij Maldonado niet en die stuurt dan ook gewoon in, of Hamilton hiervoor een straf moet krijgen is een tweede
Ik had meer t idee dat ie veel vroeger instuurde. Maldonado had het op zich zelf in de hand om 7e te worden, en met een team in de positie waarin ze zaten (puntloos) had ie er beter aan gedaan gewoon in te houden.. Of zorgen dat Hamilton er nooit naast had kunnen komen aan de binnenkant, maar daar was het toen al te laat voor.
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:00:58 #149
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97577102
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:52 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik had meer t idee dat ie veel vroeger instuurde. Maldonado had het op zich zelf in de hand om 7e te worden, en met een team in de positie waarin ze zaten (puntloos) had ie er beter aan gedaan gewoon in te houden.. Of zorgen dat Hamilton er nooit naast had kunnen komen aan de binnenkant, maar daar was het toen al te laat voor.
Dat zou kunnen maar Hamilton zat er nog niet ver genoeg tussen om anders af te dwingen, achteraf is het natuurlijk weer tijd voor Captain HINDSIGHT ;)
pi_97577729
Maar hij zat er wel half tussen.Het is niet zo dat Hamilton de bocht niet had gehaald als hij niet tegen Maldonado op was gereden. Ik ben het enigszins wel een klein beetje eens met Hamilton
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')