ik hou wel van die maffe actiesquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
De rest van de Japanners vond het ook wel leuk. Bizarre honkbalwedstrijd, dat was het!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hardlopen met pendulum en the prodigyhypermodus gegarandeerd
Indien spontaan, ipv die gekunstelde dingen van tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hou wel van die maffe acties
wil ook nog een keer n flashmob doen
klinkt veel belovend, wat heb je nu allemaal zitten doen dan?quote:
Kom dan naar Eindhovenquote:
eindhovuhquote:
Vastbinden en alsnog naar EIndhoven gaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eindhovuh![]()
moet helaas naar de klein terroristjes toe
hmm en ze dan vanaaf aan hun ouders teruggeven onder de striemen van dat touw om hun polsjes en nekjesquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:01 schreef littledrummergirl het volgende:
fatboy slim is fuckin' in heaven, fatboy slim is fuckin' in heaven, fuckin', fuckin', fuckin' in heaven
![]()
Waarom zetten ze er dan geen foto van die gast bij?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)zendste-big-mac.html
Boeiend. 0,025 Big Mac. Draai ik m'n hand niet voor om hoor
Waarom wel? Hij is dun en gezond en zoquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waarom zetten ze er dan geen foto van die gast bij?
Ze hebben een "middeleeuwtje" gespeeldquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm en ze dan vanaaf aan hun ouders teruggeven onder de striemen van dat touw om hun polsjes en nekjes
ja, we hebben uw onhandelbare kind met een end touw laten spelenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze hebben een "middeleeuwtje" gespeeld...
Zal wel een rechtenkwestie zijn. Portretrecht, of simpelweg te duur. Amerikanen willen overal poen voor zien, hequote:Op woensdag 18 mei 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waarom zetten ze er dan geen foto van die gast bij?
Trevquote:
Hey Enfequote:Op woensdag 18 mei 2011 12:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trev![]()
Eetze!
Ik ga zo ook ff wat maken denk ik
dat is wel aardigquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
de vrouw die hier naast me op de bus zit te wachten bood me een koekje aan omdat mn maag zo knorde
Oeh, lekker!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
komt goedheb maceroni salade
quote:
soms heb ik weer n momentje van vertrouwen dat het wel goed komt met de wereldquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen* Marijkezwolle hoest haar halve longen uit d'r lijf
gelukkig niet heel je longen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hey Marijkequote:Op woensdag 18 mei 2011 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai liefjequote:
Truequote:
Jupquote:
Aardige mensen bestaan nogquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
soms heb ik weer n momentje van vertrouwen dat het wel goed komt met de wereld
Moggehh marijkje!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai liefje
Ja, nogalBen nu ongelovelijk benauwd...
Maar geen verhoging meer voor zover ik weet
Dus het gaat de goede kant op
[..]
True![]()
Hai mop
[..]
JupHet is echt vreselijk...
Ik ben nu in een half jaar tijd 4 keer goed ziek geweest en het lijkt alsof het alleen maar erger wordt...
probleem er meequote:Op woensdag 18 mei 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
Zitten er nu ook al kampers in de KSC?
Weg met Frans Bauer!.
He bahquote:
Beterschapquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
de vrouw die hier naast me op de bus zit te wachten bood me een koekje aan omdat mn maag zo knorde
beterschap marijkequote:
yep, ik ben weer verhuistquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |