Je hebt je onlinestatus nog wel aan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, laatste vieuws van je eigen fotoboek, daar kom je zelf niet in voor.
alleen ij anderen.
ik weet het heus wel, ik zoek dat soort dingen zo stealth mogelijk uit. en dan doe ik er alles aan zodat men mij maar niet opmerkt en ik niemand laat weten dat ik hun check
Juist en FOK fobo is wel wat meer ontspannen dan een datingsite.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Instellingen, vink anoniem surfen over het fobo aan. En voila. Geen sporen.
Gast even serieus! Beter sluit jij je zelf of in een kamer met alleen maar zachte muren. Jij kan de echte wereld no way aan!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou gewoon voor het maatschappelijk belang.
(vooral)vrouwen ergeren zich eraan dat er altijd mannen hun profiel checken enzo. dus dan voor het maatschappelijk belang houdt ik me in.
maar ik doe het ook bij mannelijke fotoboekprofielen. voordat je het weet heb je problemen. en dan moet je moeilijke dingen gaan ondernemen omdat men je anders vreemd gaat vinden.
in iwannabehighs fotoboek bijvoorbeeld mijn reactie bij 23-04 03:17 . dat is nog net met een sisser afgelopen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:24 schreef Catbert het volgende:
Je kunt dat je getoond wordt ook uitzetten he. Of denk je dat "Anonieme_Fokker" een echt iemand is die HEEL actief op fotoboeken is?
ja maar dat doe jij toch ook?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Valt nogal mee, behalve bij bepaalde FOKsters zoals Dromenvangertje en die nieuwe poker-chick Monkyyy.
Kijken is nooit erg. Nooit. Het is pas ergerlijk als honderden mannen zich actief op iemand storten met slijmerig geneuzel wat ze ook nog eens 100% menen.
Als hij zich echt over het maatschappelijk belang zorgen zou maken dan zou hij zich niet proberen voort te planten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
Denk je wel even aan het maatschappelijk belang?
Vrouwen vinden aandacht leuk, lijkt me duidelijk. Maar er is een verschil tussen aandacht en ranzige berichtjes.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik sta wagenwijd open voor de verklaring
Zou richard niet gewoon een kloon zijn van MLIG?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:26 schreef ook_gek het volgende:
Ik kijk nooit in me fobo maar net even gedaan en richard heeft lopen gluren
Gelukkig denkt de vrouw nog aan eigenbelang door hem dat plezier niet te gunnenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als hij zich echt over het maatschappelijk belang zorgen zou maken dan zou hij zich niet proberen voort te planten.
Ach, dat deed hij ook bij mij. Hij heeft vast keihard zitten fappen op mijn symmetrische hoofd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:26 schreef ook_gek het volgende:
Ik kijk nooit in me fobo maar net even gedaan en richard heeft lopen gluren
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar het is wat anders dan het wanhopige dating-site volk.
Niet normaal meer vriendin van mij zette een advertentie binnen 2 dagen had ze 400 reakties ofzo.
oke, dan wil ik weten wat die reacties zoal waren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vrouwen vinden aandacht leuk, lijkt me duidelijk. Maar er is een verschil tussen aandacht en ranzige berichtjes.
Het is maar internet niet zo serieus, en als vrouwen geen aandacht willen knallen ze hun fobo wel dichtquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat doe jij toch ook?
ik weet niet meer zo goed, maar bijvoorbeelds reacties in vrouwen hun fobo van jou als:
"oh hallo jonkvrouwe, ik controleerde uwe fotoboek of wij geschikte levensgenoten voor elkaar zouden zijn.... blabla"
is dat niet hetzelfde?
ja en hoe zit dat dan met die 400 reacties waar daniel1976 het over had? en toen vond hij, en ze virendin het erg ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is maar internet niet zo serieus, en als vrouwen geen aandacht willen knallen ze hun fobo wel dicht
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelukkig denkt de vrouw nog aan eigenbelang door hem dat plezier niet te gunnen
[..]
Ach, dat deed hij ook bij mij. Hij heeft vast keihard zitten fappen op mijn symmetrische hoofd.
Dan controleer je de desbetreffende fobo. staan er minder dan 400 posts dan pas jij er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja en hoe zit dat dan met die 400 reacties waar daniel1976 het over had?
Een groot deel van die berichtjes wel, of ze kwamen van mannen die 20-30 jaar ouder waren bijvoorbeeld, en dan van die sneue types ook nog. Bovendien ging dat over een datingsite. Dit is maar een Fok fotoboek.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke, dan wil ik weten wat die reacties zoal waren.
was het 390 keer : "psssst heey meisje, neuken" ?
Wat een onzin. Maargoed, jij gaat als je niet wat minder fucked up raakt wat betreft je complete gebrek aan social skills toch alleen scoren in een psychiatrische instelling.quote:in mijn gedachtes zijn het altijd mannen precies als mij, die er moeite voor doen, maar dan blijkbaar net 1 dingetje fout dat bewijst dat ze geen pro-hosselaars zijn.
en daarom doe ik er niet aan mee. en om zeker weten veilig te zijn, ontwijk ik het liever helemaal .....want straks wordt iets oprechts heel anders en onschuldigs gezien als een hosselpoging, en dan ergeren ze zich, en dan gaat het ook fout(voor mij, en voor het maatschappelijk belang)
quote:
Oh maar ik welquote:Jullie kennen haar allemaal, ze is hier ook actief.
En ik zeg lekker nog steeds niet wie ze is?
Ga weg man, dat heb ik nog nooit gezegd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat doe jij toch ook?
ik weet niet meer zo goed, maar bijvoorbeelds reacties in vrouwen hun fobo van jou als:
"oh hallo jonkvrouwe, ik controleerde uwe fotoboek of wij geschikte levensgenoten voor elkaar zouden zijn.... blabla"
is dat niet hetzelfde?
Dus jij?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Ahhh zo lief!! Echt leuk om wakker te worden en dan zoiets te lezen!
Jij maakt mij ook heel gelukkig Rick, dat weet je
[..]
Oh maar ik welnou, indirect dan
Ik denk toch niet dat iemand het ooit zou raden
Fok! ftw!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Ahhh zo lief!! Echt leuk om wakker te worden en dan zoiets te lezen!
[..]
Fok! ftw!
Wat leuk voor jullie!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ahhh zo lief!! Echt leuk om wakker te worden en dan zoiets te lezen!
[..]
Fok! ftw!
Wanneer komen die Fok Awards weer.quote:
nee inderdaad maar zoiets ik kan niet meer terugvinden en misschien vergis ik me wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ga weg man, dat heb ik nog nooit gezegd.
quote:Op 17-07-2010 23:08 schreef Supersoep
Het bezoek aan uw fobo was uitermate plezant en ik hoop gaarne dit in de nabije toekomst nog eens te mogen doen.
Mvg,
Jacques Pollard
quote:Op 17-07-2010 17:51 schreef Supersoep
5600e reactie.
Meer krijg je niet van me. Er wordt al genoeg kansloos geflirt hier.
quote:Op 16-07-2010 15:11 schreef Supersoep
Ja ja. Nieuwe foto. Die heb ik even keihard gesaved.
en alleen maar reageren met alleen maar ditquote:Op 21-08-2010 23:14 schreef Supersoep
[..]
Gegroet,
Ik mag gaarne hopen dat u mij mijn spiekgedrag kunt vergeven. Zowaar het was, plande ik altoen een poging tot communicatie te establisseren, welke in het geding kwam en tot onvolledig mag worden gerekend; immers heb ik u feitelijk niet eens benaderd.
Uw wederhandeling is wel uiterst succesvol gebleken en ik apprecieer dit dan ook.
Alú,
Jacques van den Tisselaere
Adjunct-directeur der Vereniging van Dingen en Zaken allerhande
..............................................................quote:
oh oke dan.quote:FOK is geen datingsite, je hebt er een enkeling die bij de opening van elk nieuw fobo gelijk berichtjes gaan plaatsen. Als je bij een bepaald persoon denkt, die er wel speciaal uitziet, "dat wil ik ook", dan moet je jezelf daar bovenuit laten stijgen om op te vallen.
Ik had het niet meteen door laat me ja.quote:
Twee daarvan waren bij CelinoPino. Denk je werkelijk dat ik die wil versieren. Dat is gewoon sociaal doen op het fobo joh.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee inderdaad maar zoiets ik kan niet meer terugvinden en misschien vergis ik me wel.
oke ik check dus je dingen, en i kzie bijv dit schrijven:
[..]
[..]
[..]
[..]
en alleen maar reageren met alleen maar dit
[..]
[..]
oh oke dan.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Trolls en liefdesverhalen. Deze reeks is goud.
Idd, we zouden er zo een boek mee kunnen vullenquote:
ja godver! zie je, nou heb ik dus problemen he! je maakt me belachelijk!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Twee daarvan waren bij CelinoPino. Denk je werkelijk dat ik die wil versieren. Dat is gewoon sociaal doen op het fobo joh.![]()
[ afbeelding ]
Beter je sporen wissen!
Je hebt grote problemen nu inderdaad. Wat denk je wel niet, even 7x bij me lurken godverdomme.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja godver! zie je, nou heb ik dus problemen he!
dat zijn nou net de dingen die ik wilde ontwijken, ik zag het al aankomen!
kan je even normaal doen, en zien hoe irritant het is
Je moet ook niet zo F5-en op zijn fobo, dan sta je er maar 1 keer in slimpie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja godver! zie je, nou heb ik dus problemen he! je maakt me belachelijk!
ja maar dat is juist omdat als ik het op verborgen zet, het lijkt alsof ikw at te verbergen heb.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt je onlinestatus nog wel aan.
Denk je wel even aan het maatschappelijk belang?
Mensen vonden je al kansloos hoor, dat je in z'n fobo kijkt maakt dat niet ergerquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja godver! zie je, nou heb ik dus problemen he! je maakt me belachelijk!
Als het verborgen staat kan toch niemand zien dat je iemand bezocht hebt snuggerequote:Op woensdag 18 mei 2011 13:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat is juist omdat als ik het op verborgen zet, het lijkt alsof ikw at te verbergen heb.
zeg maar ik kan het op verborgen zetten, zodat niemand het ziet. maar ik denk al een stap verder dat ik het daarom juist niet op verborgen zet, omdat het moet lijken alsof ik naief ben en er niet over nadenk
Je krijgt wel meerdere entries als je terugzoekt in de reacties op iemands FoBo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo F5-en op zijn fobo, dan sta je er maar 1 keer in slimpie.
huh wat, wat moet ik dan doen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mensen vonden je al kansloos hoor, dat je in z'n fobo kijkt maakt dat niet erger
[..]
Als het verborgen staat kan toch niemand zien dat je iemand bezocht hebt snuggere![]()
Lees nu eens terug, aap. Bij instellingen in je fobo kan je een vinkje zetten bij iets.quote:
Niet naar zijn fobo kijken elke keer.quote:
ohja wacht. wat dom van me "surf anoniem over het fotoboek",....quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lees nu eens terug, aap. Bij instellingen in je fobo kan je een vinkje zetten bij iets.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ohja wacht. wat dom van me "surf anoniem over het fotoboek",....
heej vet. of nou moet ik het juist afentoe uitzetten, en heel afentoe sporen achterlaten dat jullie denken dat ik niet anoniem sta. en dan eignelijk heel vaak iedereens fobo checken.
dat van lanterfanteraar bijv.... alle pics zijn gesaved, en ik ben al een tijdje bezig geweest om die puzzelstukjesfoto van haar het origineel terug te krijgen, maar het gaat allemaal nogal langzaam
Vriend waarom vertel je dit aan de mensen bij wie je stiekem in de fobo wil gaan kijken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heej vet. of nou moet ik het juist afentoe uitzetten, en heel afentoe sporen achterlaten dat jullie denken dat ik niet anoniem sta. en dan eignelijk heel vaak iedereens fobo checken.
dat van lanterfanteraar bijv.... alle pics zijn gesaved, en ik ben al een tijdje bezig geweest om die puzzelstukjesfoto van haar het origineel terug te krijgen, maar het gaat allemaal nogal langzaam
I LOLed IRLquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
dat van lanterfanteraar bijv.... alle pics zijn gesaved, en ik ben al een tijdje bezig geweest om met die puzzelstukjesfoto van haar het origineel terug te krijgen, maar het gaat allemaal nogal langzaam
ja vragen erom kan niet he, dan toon je interesse wat misinterpreted kan worden als kansloosheid.quote:
Tjonge jonge jonge.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja vragen erom kan niet he, dan toon je interesse wat misinterpreted kan worden als kansloosheid.
ik zou graag beter willen weten hoe iemand als zij eruitziet
Ik heb een typ bij mij in de klas zit waar van ik denk dat ie hetzelfde zou kunnen zijn als MLiG.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:53 schreef ook_gek het volgende:
Geweldig hoe iemand zich zelf zonder enige hulp zo voor lul kan zetten, en kansloooozer dan kansloos over weet te komen
Ik kan gewoon niet geloven dat dit echt is! En zo wel, laat je opnemen serieus
Op die manier kom je nooit uit je sociale isolement. Jezus gast, je durft kansloze fok vrouwen al niet aan te spreken, hoe denk je OOIT IRL iemand aan te gaan spreken dan? En dan ook nog met dat PUA geneuzel. Jij bent precies het type waar dat op gemarket is: volkomen kansloos en mensenschuw.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja vragen erom kan niet he, dan toon je interesse wat misinterpreted kan worden als kansloosheid.
Die wil ik ook kijken of ze geen dikke troll is ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tjonge jonge jonge.![]()
Lant, Mlig wil graag je foto!
lol whutquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben al een tijdje bezig geweest om met die puzzelstukjesfoto van haar het origineel terug te krijgen, maar het gaat allemaal nogal langzaam
Ze had wel wat vage foto's, daaraan kun je niet zien of iemand een troll is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
Die wil ik ook kijken of ze geen dikke troll is ofzo.
ja maar dat ontwijk ik nou juist hequote:Op woensdag 18 mei 2011 13:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
lol whut
je kan ook gewoon de originele versie vragen
Newsflash: Een troll is niet letterlijk een trol IRL, dus die herken je niet op de foto.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Die wil ik ook kijken of ze geen dikke troll is ofzo.
Wat lul je nou over maatschappelijk belang?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
voor het maatschappelijk belang wil ik het niet NOG MEER gaan maken
In het maatschappelijk belang ga je dus ook nooit solliciteren voor een functie, want dat doen meer mensen voor diezelfde baan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat ontwijk ik nou juist he![]()
je hebt toch al genoeg request voor fotos gehad? voor het maatschappelijk belang wil ik het niet NOG MEER gaan maken
Niet zo arrogant jij! Denk je dat je zo belangrijk bent dat iedereen op FOK! je volgt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Protesten in de straten, val van het kabinet, nog meer familiedrama's. Allemaal voorkomen omdat één of andere autist op Fok niet om foto's vraagt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat lul je nou over maatschappelijk belang?
nou het maatschappelijk belang, zodat vrouwen marginaal minder zullen klagen dat er meteen 100en request voor foto's en hosselpogingen komen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat lul je nou over maatschappelijk belang?
Nee sorry ik heb een meisje in de klas die ik dikke troll noem vandaar dat ik die term ook gebruik voor enorme lelijke dikke meisjes. En nee ik gebruik die term niet om haar aan te spreken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Newsflash: Een troll is niet letterlijk een trol IRL, dus die herken je niet op de foto.
Oh dan zal ik het wel aan haar vragen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:57 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb fotos van haar. Hoe? Gewoon gevraagd.![]()
Was wel eng hoor.
ja eigenlijk wel. behalve als ik echt supersupersuper geschikt zou zijn voor die baan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
In het maatschappelijk belang ga je dus ook nooit solliciteren voor een functie, want dat doen meer mensen voor diezelfde baan.
Good thinking.
Welnee, de meeste vrouwen houden wel van een beetje aandacht. Maar dan wel op een leuke en normale manier, dus niet dat halfgare PUA-gebeuren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
nou het maatschappelijk belang, zodat vrouwen marginaal minder zullen klagen dat er meteen 100en request voor foto's en hosselpogingen komen.
Ach, je ouders zijn miljonair. Boeit dan ook weinig he.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel. behalve als ik echt supersupersuper geschikt zou zijn voor die baan.
maar ik zou alleen maar lastig zijn voor de baas.
iwannebehigh had het over schoonmaken. volgensmij kan ik neit goed schoonmaken, dat doe ik allemaa lveels te traag
ik zeg toch marginaal!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Protesten in de straten, val van het kabinet, nog meer familiedrama's. Allemaal voorkomen omdat één of andere autist op Fok niet om foto's vraagt.
Ik dank God op mijn knietjes.
Je staat pas echt voor lul als een vrouw die filmpjes ook heeft gezien.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee, de meeste vrouwen houden wel van een beetje aandacht. Maar dan wel op een leuke en normale manier, dus niet dat halfgare PUA-gebeuren.
Nee joh dit ga je echt niet menen? Er zijn mensen voor minder dwangmatig opgenomen hoor hahaquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat van lanterfanteraar bijv.... alle pics zijn gesaved, en ik ben al een tijdje bezig geweest om met die puzzelstukjesfoto van haar het origineel terug te krijgen, maar het gaat allemaal nogal langzaam
ohja dat is ook een pua truuk he. hoezo pas jij geen pua toe dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:08 schreef lipper het volgende:
Ik denk dat het tussen happygirl en mij precies goed is gegaan.
Toen we aan het msnen waren hadden we niet het idee dat het "iets" moest worden. Maar we kwamen er na een poosje achter dat we het over veel dingen eens zijn. Soms zo erg dat ik haar bijna geen gelijk wou geven omdat het dan net was alsof ik alleen maar met haar aan het meepraten was.
oh , apartquote:Shit ik ben verliefd!!!
Leuk toch.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:08 schreef lipper het volgende:
Toen we aan het msnen waren hadden we niet het idee dat het "iets" moest worden. Maar we kwamen er na een poosje achter dat we het over veel dingen eens zijn. Soms zo erg dat ik haar bijna geen gelijk wou geven omdat het dan net was alsof ik alleen maar met haar aan het meepraten was.
Shit ik ben verliefd!!!
Awwquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:08 schreef lipper het volgende:
Shit ik ben verliefd!!!
Dat hele PUA geneuzel is ook gebaseerd op wat normale mensen met sociaal gevoel vanzelf doen. PUA denkt dat je dat soort zaken in regeltjes kan vangen, waar jij ook op hoopt. Helaas werkt dat niet zo en komt het toch op je gevoel aan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
ohja dat is ook een pua truuk he. hoezo pas jij geen pua toe dan?
Dat somt het wel op ja.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat hele PUA geneuzel is ook gebaseerd op wat normale mensen met sociaal gevoel vanzelf doen. PUA denkt dat je dat soort zaken in regeltjes kan vangen, waar jij ook op hoopt. Helaas werkt dat niet zo en komt het toch op je gevoel aan.
En bij de eerste ontmoeting bleek het te kloppen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:08 schreef lipper het volgende:
Shit ik ben verliefd!!!
Ben echt blij voor julliequote:Op woensdag 18 mei 2011 14:08 schreef lipper het volgende:
Shit ik ben verliefd!!!
ja inderdaad, vind ik ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Apart zegt hij dan.![]()
Is juist hartstikke leuk voor hem man!
Oneens!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:14 schreef ook_gek het volgende:
Uhm in het begin lijk je het over alles eens te zijn. Gaat van zelf wel weg
Maar jullie hebben elkaar toch al ontmoet he? Of heb ik daar gewoon over heen gelezen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:14 schreef HappyGirl91 het volgende:
Haha dat wist ik helemaal niet! Oh wacht, dat is logisch..
Oh maar daar heb ik nou nooit last van gehad
Volgens mij heb ik wel tienduizend keer gereageerd met "dat vind ik ook!!" en "ja idd ik heb precies hetzelfde" en zo.
Shit eerste breuk in ons niet bestaande relatie!quote:
Sterker nog ze is nu bij mij thuis aan het leren voor haar examen, en ik zit op me werkquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jullie hebben elkaar toch al ontmoet he? Of heb ik daar gewoon over heen gelezen?
Goedmaakseks natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:17 schreef ook_gek het volgende:
Shit eerste breuk in ons niet bestaande relatie!
Perfect begin, wat nu dan?
Dat is ook zoiets raars - ik had nooooit gedacht dat ik met iemand van internet zou afspreken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En bij de eerste ontmoeting bleek het te kloppen?
Geen dank hoor. Het is allemaal graag gedaan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:20 schreef HappyGirl91 het volgende:
Bedankt allemaal!
Weet je, eigenlijk hebben we dit o.a. aan dit topic te danken: als ik lippers naam hier niet was tegengekomen had ik hem nooit gePM'd om te vragen hoe het inmiddels met hem ging en dan hadden we elkaar uiteindelijk ook nooit leren kennen!
Dus nogmaals bedankt
[..]
Dat is ook zoiets raars - ik had nooooit gedacht dat ik met iemand van internet zou afspreken.
Ik vond het maar een eng idee en bovendien was ik bang om zelf tegen te vallen of dat hij tegen zou vallen en dat het dan uitliep op elkaar maar ontwijken op internet.
Weet nog steeds niet waarom ik nu wel ging - of toch wel, hij kwam heel oprecht over en ik voelde (zelfs over internet ja) toch wel al een klik - dat we ons op dezelfde golflengte bevonden qua levensvisie en zo.
Maar het viel me dus hartstikke mee! Niks mis met internetdaten, hoor
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:18 schreef lipper het volgende:
[..]
Sterker nog ze is nu bij mij thuis aan het leren voor haar examen, en ik zit op me werk
Ja dat zou meer iets zijn voor lantje en mligquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]ik wou het net zeggen.
Zou wel een beetjezijn als we hele verhalen vertellen over hoe verliefd we zijn als we elkaar nog nooit hadden ontmoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |