En nu verraad je dat je in die fotoboeken kijkt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja inderdaad. en ik vermijdt krampachtig altijd dat soort situaties. ook met fobo van fok enzo, ik log altijd eerst uit voordat ik iemands fotoboek check wat voor reacties er allemaal staan. voordat je het weet heb je problemen met dat ze zien dat je het hebt bekeken.
alleen sommige fotoboeken staan op dat alleen ingelogde users het kunnen inzien, dan moet ik wel ingelogd zijn.
iwannebehighs fotoboek bijvoorbeeld, en strawberry's fotoboek
maar het is standaard procedure voor me
Jazeker!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Er moeten ook mensen zijn die het goede voorbeeld geven, niet waar?
Probeer het eens in moneyfornothings fobo. Daar werkt elke hossel-poging tot nu toe.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja inderdaad. en ik vermijdt krampachtig altijd dat soort situaties. ook met fobo van fok enzo, ik log altijd eerst uit voordat ik iemands fotoboek check wat voor reacties er allemaal staan. voordat je het weet heb je problemen met dat ze zien dat je het hebt bekeken.
alleen sommige fotoboeken staan op dat alleen ingelogde users het kunnen inzien, dan moet ik wel ingelogd zijn.
iwannebehighs fotoboek bijvoorbeeld, en strawberry's fotoboek. die bekijk ik dus liever niet al te vaak.
het is standaard procedure voor me
Jij en open over seks?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik vertel er heel open over aan mensen
behalve aan VREEMDE mannen
ja het liefst wil ik alles in de gaten houden, maar liefst wel onopgemerkt. want voordat je het weet gaan mensen zich aan me ergeren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En nu verraad je dat je in die fotoboeken kijkt.
[..]
Jazeker!
Ik zie je achter het fietsenhok.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik zie jullie wel een beetje als een soort schoolgenoten hoor
Oh _Fonz zal er ook eens een keertje niet posten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:13 schreef Supersoep het volgende:
Probeer het eens in moneyfornothings fobo. Daar werkt elke hossel-poging tot nu toe.
oh dat wil ik even inzien!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Probeer het eens in moneyfornothings fobo. Daar werkt elke hossel-poging tot nu toe.
Vergeet zijn apprentice niet die na hem kwam.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh _Fonz zal er ook eens een keertje niet posten.
Huh en wat is er erg aan het feit dat iemand kan zien dat je in zijn of haar fobo gekeken heb?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja inderdaad. en ik vermijd krampachtig altijd dat soort situaties. ook met fobo van fok enzo, ik log altijd eerst uit voordat ik iemands fotoboek check wat voor reacties er allemaal staan. voordat je het weet heb je problemen met dat ze zien dat je het hebt bekeken.
Yup, die chick waar ik wat mee gescharreld heb heeft me ook d'r inbox laten zien. Zowel de aantallen als het soort berichtjes (niveau "openingszin? jij hebt een opening en ik heb zin") was echt om te huilen. Ze kreeg er minimaal 50 per dag.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:49 schreef Daniel1976 het volgende:
Ja maar het is wat anders dan het wanhopige dating-site volk.
Niet normaal meer vriendin van mij zette een advertentie binnen 2 dagen had ze 400 reakties ofzo.
Je zegt net dat je wil lurken, dus ze weet nu al dat je die intentie hebt. Wat maakt het dan uit dat je er daadwerkelijk mee doorgaat?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dat wil ik even inzien!
maar haar fotoboek staat dus op prive, en dan moet je ingelogd zijn enzo.
en dat check ik dus liever niet, want dan laat ik sporen achter.
Zie je mij nu in je FOBO lijst staan? Nee? Guess why, en nee ik ben niet uitgelogd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh dat wil ik even inzien!
maar haar fotoboek staat dus op prive, en dan moet je ingelogd zijn enzo.
en dat check ik dus liever niet, want dan laat ik sporen achter.
nou gewoon voor het maatschappelijk belang.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh en wat is er erg aan het feit dat iemand kan zien dat je in zijn of haar fobo gekeken heb?
Ik denk dat hij ook niet in zijn eigen fobo durft te kijken eigenlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zie je mij nu in je FOBO lijst staan? Nee? Guess why, en nee ik ben niet uitgelogd.
Ja ik moet alles natuurlijk nog heel goed ontdekken. Ik weet al die basisdingen niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Jij en open over seks?
Niet op FOK! daar kom je nogal preuts over.
nou voorkomen voor het maatschappelijk belang dat vrouwen hier ook gaan klagen dat ze 400 reacties per 2 dagen krijgen. en honderden views.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je zegt net dat je wil lurken, dus ze weet nu al dat je die intentie hebt. Wat maakt het dan uit dat je er daadwerkelijk mee doorgaat?
Sorry hoor maar jij hebt echt belachelijke denkbeelden over vrouwen. De gemiddelde attentie-hoer op dit forum (heb het niet over specifieke mensen) is dolblij met al die aandacht. Kijk maar naar de posts in het sexy&gewaagd (of erger; het bloottopic op KPD) topic.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
nou gewoon voor het maatschappelijk belang.
(vooral)vrouwen ergeren zich eraan dat er altijd mannen hun profiel checken enzo. dus dan voor het maatschappelijk belang houdt ik me in.
Dat ging over berichten, niet over views.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou voorkomen voor het maatschappelijk belang dat vrouwen hier ook gaan klagen dat ze 400 reacties per 2 dagen krijgen. en honderden views.
jij ergert je er wel aan op datingssites, maar niet voor hier blijkbaar. ik snap dat niet
Valt nogal mee, behalve bij bepaalde FOKsters zoals Dromenvangertje en die nieuwe poker-chick Monkyyy.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou voorkomen voor het maatschappelijk belang dat vrouwen hier ook gaan klagen dat ze 400 reacties per 2 dagen krijgen. en honderden views.
jij ergert je er wel aan op datingssites, maar niet voor hier blijkbaar. ik snap dat niet
nee, laatste vieuws van je eigen fotoboek, daar kom je zelf niet in voor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook niet in zijn eigen fobo durft te kijken eigenlijk.
Instellingen, vink anoniem surfen over het fobo aan. En voila. Geen sporen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, laatste vieuws van je eigen fotoboek, daar kom je zelf niet in voor.
alleen ij anderen.
ik weet het heus wel, ik zoek dat soort dingen zo stealth mogelijk uit. en dan doe ik er alles aan zodat men mij maar niet opmerkt en ik niemand laat weten dat ik hun check
Je hebt je onlinestatus nog wel aan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, laatste vieuws van je eigen fotoboek, daar kom je zelf niet in voor.
alleen ij anderen.
ik weet het heus wel, ik zoek dat soort dingen zo stealth mogelijk uit. en dan doe ik er alles aan zodat men mij maar niet opmerkt en ik niemand laat weten dat ik hun check
Juist en FOK fobo is wel wat meer ontspannen dan een datingsite.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Instellingen, vink anoniem surfen over het fobo aan. En voila. Geen sporen.
Gast even serieus! Beter sluit jij je zelf of in een kamer met alleen maar zachte muren. Jij kan de echte wereld no way aan!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou gewoon voor het maatschappelijk belang.
(vooral)vrouwen ergeren zich eraan dat er altijd mannen hun profiel checken enzo. dus dan voor het maatschappelijk belang houdt ik me in.
maar ik doe het ook bij mannelijke fotoboekprofielen. voordat je het weet heb je problemen. en dan moet je moeilijke dingen gaan ondernemen omdat men je anders vreemd gaat vinden.
in iwannabehighs fotoboek bijvoorbeeld mijn reactie bij 23-04 03:17 . dat is nog net met een sisser afgelopen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:24 schreef Catbert het volgende:
Je kunt dat je getoond wordt ook uitzetten he. Of denk je dat "Anonieme_Fokker" een echt iemand is die HEEL actief op fotoboeken is?
ja maar dat doe jij toch ook?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Valt nogal mee, behalve bij bepaalde FOKsters zoals Dromenvangertje en die nieuwe poker-chick Monkyyy.
Kijken is nooit erg. Nooit. Het is pas ergerlijk als honderden mannen zich actief op iemand storten met slijmerig geneuzel wat ze ook nog eens 100% menen.
Als hij zich echt over het maatschappelijk belang zorgen zou maken dan zou hij zich niet proberen voort te planten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
Denk je wel even aan het maatschappelijk belang?
Vrouwen vinden aandacht leuk, lijkt me duidelijk. Maar er is een verschil tussen aandacht en ranzige berichtjes.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik sta wagenwijd open voor de verklaring
Zou richard niet gewoon een kloon zijn van MLIG?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:26 schreef ook_gek het volgende:
Ik kijk nooit in me fobo maar net even gedaan en richard heeft lopen gluren
Gelukkig denkt de vrouw nog aan eigenbelang door hem dat plezier niet te gunnenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als hij zich echt over het maatschappelijk belang zorgen zou maken dan zou hij zich niet proberen voort te planten.
Ach, dat deed hij ook bij mij. Hij heeft vast keihard zitten fappen op mijn symmetrische hoofd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:26 schreef ook_gek het volgende:
Ik kijk nooit in me fobo maar net even gedaan en richard heeft lopen gluren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |