Okee?quote:koppen van geld
De eurobiljetten moeten met de `bouwwerken` naar boven worden aangeleverd.
Gevonden op http://www.encyco.nl/nol.php
holy fuck bawlsquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:28 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
TS klaagt dus omdat... EEN VAN DE BILJETTEN ANDERSOM WERD AANGELEVERD?!!!!!!!!!
Gast lees eens. Slechts twee werden in dezelfde volgorde afgeleverd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:28 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Dan is je klacht alsnog kansloosquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Gast lees eens. Slechts twee werden in dezelfde volgorde afgeleverd.
Serieus?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:28 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
quote:
Waarom is dat erg dan? Wat is de meerwaarde ervan als de biljetten gekopt zijn?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het is ook niet dat het nou een klacht van wereldformaat is. Het is gewoon vervelend. Sinds wanneer mag er niet meer geklaagd worden over kleine dingen.
Sterker nog op 50% van de klachten in Klaagbaak kun je zo reageren.
Het is gewoon ridicuul dat een bank de biljetten niet gekopt aanleverd.
Zodat ik ze gewoon in mijn zak, of portemonnee kan steken en ze niet eerst moet koppen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:46 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Waarom is dat erg dan? Wat is de meerwaarde ervan als de biljetten gekopt zijn?
Omdat ik daar soms geen tijd voor heb. Ik moest in een kwartier weer terug zijn en de automaat zit op circa vijf minuten rijden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:46 schreef Socios het volgende:
Eens met de klacht. Maar daarom dus aan de balie geld opnemen. Daar wordt door de medewerker het geld altijd gekopt aangeleverd.
Dat er een "fout" briefje tussenzit zal 99,99 % van de mensen niet eens opvallen en bovendien zal door dat "foute" briefje niet ineens er wat wezenlijk veranderen aan de hoeveelheid en de waarde van het geld die je pint daarom krijg je deze reacties en daarmee benoem ik dit topic hierbij als autistentopic van de dag.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het is ook niet dat het nou een klacht van wereldformaat is. Het is gewoon vervelend. Sinds wanneer mag er niet meer geklaagd worden over kleine dingen.
Sterker nog op 50% van de klachten in Klaagbaak kun je zo reageren.
Het is gewoon ridicuul dat een bank de biljetten niet gekopt aanleverd.
Je hebt dus OCS?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Zodat ik ze gewoon in mijn zak, of portemonnee kan steken en ze niet eerst moet koppen.
Waarom zou je dat überhaupt doen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Zodat ik ze gewoon in mijn zak, of portemonnee kan steken en ze niet eerst moet koppen.
Jij spoort dan net zo min als TS.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:46 schreef Socios het volgende:
Eens met de klacht. Maar daarom dus aan de balie geld opnemen. Daar wordt door de medewerker het geld altijd gekopt aangeleverd.
Het is niet 1 briefje. Er zaten er dus 5 verkeerd. Dat is 70%.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat er een "fout" briefje tussenzit zal 99,99 % van de mensen niet eens opvallen en bovendien zal door dat "foute" briefje niet ineens er wat wezenlijk veranderen aan de hoeveelheid en de waarde van het geld die je pint daarom krijg je deze reacties en daarmee benoem ik dit topic hierbij als autistentopic van de dag.
Precies, het is er binnen altijd heel gemoedelijk in tegenstelling tot die vreselijke ongeduldige rij buiten bij de automaat. Bovendien is men aan de balie ervan verzekerd dat de biljetten wel juist aangeleverd worden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:58 schreef Fraech het volgende:
Ik stoor me ook aan de mensen die bij de pinautomaat pinnen. Waar is de tijd gebleven dat mensen gezellig bij de balie geld gingen opnemen en sociaal contact probeerden te leggen? Schandalig hè! Dat ze de pinautomaten maar afschaffen!
Boven de 60% fout aangeleverde biljetten kan je aangifte doen bij de politie TS.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Het is niet 1 briefje. Er zaten er dus 5 verkeerd. Dat is 70%.
Wowquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Het is niet 1 briefje. Er zaten er dus 5 verkeerd. Dat is 70%.
Precies, kun je beter even naar binnen wippen en een praatje maken als je 20 of 30 euro pint. Als je nou 500 euro pint dan snap ik dat je liever een pinautomaat kiest, stel je voor dat die vrouw je overvalt en er vandoor gaat met die 500 euro. Kan ik niet tegen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies, het is er binnen altijd heel gemoedelijk in tegenstelling tot die vreselijke ongeduldige rij buiten bij de automaat. Bovendien is men aan de balie ervan verzekerd dat de biljetten wel juist aangeleverd worden.
Afschaffen hoeft van mij trouwens niet, maar mensen die de pinautomaat gebruiken om iedere keer 20 of 30 euro op te nemen, tsja...![]()
Hier snap je het verkeerd. Het is sowieso niet de bedoeling om 20 of 30 euro op te nemen. Dat heeft ook weinig zin m.b.t. het gekopt aangeleverd krijgen van de biljetten. Gewoon voor een hele maand opnemen waardoor men een mooi stapeltje gekopte bankbiljetten overhandigd krijgt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef Fraech het volgende:
Precies, kun je beter even naar binnen wippen en een praatje maken als je 20 of 30 euro pint. Als je nou 500 euro pint dan snap ik dat je liever een pinautomaat kiest, stel je voor dat die vrouw je overvalt en er vandoor gaat met die 500 euro. Kan ik niet tegen.
Ik ben bang dat jij mij niet snapt, beste Sociosquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Hier snap je het verkeerd. Het is sowieso niet de bedoeling om 20 of 30 euro op te nemen. Dat heeft ook weinig zin m.b.t. het gekopt aangeleverd krijgen van de biljetten. Gewoon voor een hele maand opnemen waardoor men een mooi stapeltje gekopte bankbiljetten overhandigd krijgt.
Had ik pasgeleden ook. Gewoon voor het gerecht slepen, dat zal ze leren!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef 9611Niels het volgende:
Zo kreeg ik laatst een pakket reclamefolders in de bus, en wat denk je? Heeft die KUTbezorger er 3 op de kop in gedaan GODVERDOMME!!!!
Mensen die reclamefolders bekijken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef 9611Niels het volgende:
Zo kreeg ik laatst een pakket reclamefolders in de bus, en wat denk je? Heeft die KUTbezorger er 3 op de kop in gedaan GODVERDOMME!!!!
Het is heel gebruikelijk in het bankwezen om bankbiljetten gekopt te bewaren en uit te geven.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:12 schreef Pallas-Athene het volgende:
Wat een slap gelul over "gekopt" aangeleverd krijgen...
Hoe triest ben je dan als je je daarover druk maakt?
Dus als man van die regels, geef jij het ook gekopt uit dus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is heel gebruikelijk in het bankwezen om bankbiljetten gekopt te bewaren en uit te geven.
Gekopt stapeltje geld.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Hier snap je het verkeerd. Het is sowieso niet de bedoeling om 20 of 30 euro op te nemen. Dat heeft ook weinig zin m.b.t. het gekopt aangeleverd krijgen van de biljetten. Gewoon voor een hele maand opnemen waardoor men een mooi stapeltje gekopte bankbiljetten overhandigd krijgt.
Daar gaat het niet om, ik gooi ze direct weg, maar dan wel met de goede kant naar boven in de papierbak, en als zo'n lakse KUTbezorger niet even de moeite doet de folders ALLEMAAL MET DE VOORKANT NAAR BOVEN in een pakket te doen word ik RAZEND GODVERDOMMEquote:
Klopt. En het is zit ook gekopt in mijn portemonnee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:16 schreef Pallas-Athene het volgende:
Dus als man van die regels, geef jij het ook gekopt uit dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |