Die hebben geen sensatiekoppen. Geen optie dus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:35 schreef KoosVogels het volgende:
Trouw, Parool, Volkskrant.
Zo moeilijk is het niet.
Lectuur voor ons.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:35 schreef remlof het volgende:
De Telegraaf is lectuur voor klootjesvolk.
Goeiemorgen.
OMG zonnig weer met af en toe een wolk!quote:
Zozo, wat hebben ze jou ooit misdaan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:35 schreef KoosVogels het volgende:
Kut-Telegraaf, vieze vuile tyfuskrant.
Heulen met de nazi's.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zozo, wat hebben ze jou ooit misdaan?
Niet aangenomen gok ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zozo, wat hebben ze jou ooit misdaan?
Was de Stentor niet belangrijk genoeg?quote:
Dat hebben er meer.quote:
Aardig mens, Ploumen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:38 schreef eriksd het volgende:
Elke keer als ik Ploumen haar hoofd zie krijg ik zin om de PvdA te bestrijden.
Effe mijn zooi weg hier, aub.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:41 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ook lokaal nieuws wordt niet geschuwd.
We kunnen volgende maand ook fietsen met Koos.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:41 schreef eriksd het volgende:
-afbeelding weggedit-
Maar ook lokaal nieuws wordt niet geschuwd.
Zo briljant ongeschikt dat ze wel weer geschikt is. Echt nog zo'n PvdA softie die een beetje achter de feiten aanhobbelt. Ja, laat Ploumen maar schuiven.quote:
Oh ben jij dat?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:41 schreef KoosVogels het volgende:
Probeer toch een beetje de schijn van anonomsiteit op te houden.
Ja, en daarom moet onze nieuwe php effe opsodemieteren met die troep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |