quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat ik het begrijp, Asy! Je gebruikt de flappen van je beha in plaats van je handen. Best een slim idee. Ik ga het komende week thuis eens proberen.
Eerst moet ik kijken of ik de kolf nog tweezijdig kan laten kolven. Ik probeerde het pas een keer en toen deed 'ie maf.
Moeten het wel 8 goede voedingen zijn, er een normale gewichtstoename zijn, de voedingen goed en effectief verlopen etc...quote:Op maandag 23 mei 2011 09:54 schreef Ticootje het volgende:
Hoevaak komt die kleine nu voor de voedingen? Als je aan een minimaal van 8 komt is het ook prima.
Ja klopt. Maar ik vroeg het me gewoon af... Voor t zelfde geld probeert ze de kleine elke 2 uur wakker te maken...quote:Op maandag 23 mei 2011 12:07 schreef WupWup het volgende:
Ooooh vlindur, die foto! Die is echt wel inlijstwaardig! Insturen naar bv.com!
[..]
Moeten het wel 8 goede voedingen zijn, er een normale gewichtstoename zijn, de voedingen goed en effectief verlopen etc...
Ja... Ik moet inderdaad beter opletten hoe is iets vraag.. Het zit er nog niet helemaal in merk ik.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:28 schreef WupWup het volgende:
Snap ik, maar ik dacht even nuanceren voor mensen die het 1 op 1 overnemen.
Ow wat fijn! Geweldig!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
Asy, ik heb je techniek vandaag enkelzijdig toegepast en dat ging geweldig! Wat een vondst! Ik had gewoon m'n beide handen vrij om iets anders te doen. Morgen ga ik het dubbelzijdig proberen.
nee, dat haal ik ook niet hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 22:45 schreef Vanyel het volgende:
Maar steun je de flessen dan op tafel? Volgens mij zijn de mijne daar te groot voor (borsten of flessen of allebei).
Nee dat laatste vooral, met name soja wil ik graag proberen voor mezelf, wij koken zoveel Chinees/Japans en Indonesisch dat ik het best beperkend vind. Als ik zeker weet dat ze daar overgevoelig voor is dan is het ook prima hoor, maar ik heb daar wel graag zekerheid over.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Fijn dat het beter gaat!
Hoe snel moet je weer provoceren dan? Kan dat niet een tijdje wachten? Of is dat niet wenselijk voor jou?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:22 schreef Morretje het volgende:
Oi Huup..Beeeeetje jammer dat de communicatie daar zo loopt zeg. En dan over zoiets belangrijks als borstweigeren!
Isabel heeft vanmorgen met d'r volle gewicht (8,5 kilo) met d'r puntige elleboogje vol op m'n borst geleund
![]()
Dat deed echt goed zeer
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
wen dr maar aan![]()
![]()
het goeie nieuws is dat je het na een tijdje niet eens meer voeltokay, nog maar een klein beejte voelt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef DaviniaHR het volgende:
Een tip: geef je kind niet een soepstengel in de hand naast de voeding. Dan heb je kans op tepel-soepstengelverwarring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |