quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:14 schreef pessie het volgende:
Hangt ook van de pamper af, ik heb nog een stuk of 6 premature pampertjes in mn prematuur-bak liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:14 schreef pessie het volgende:
Hangt ook van de pamper af, ik heb nog een stuk of 6 premature pampertjes in mn prematuur-bak liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nathan moet gewoon een babypopje krijgen dat precies zijn oude kleertjes en pampertjes past!<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Dan zou ik inderdaad gewoon een ander bellenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:58 schreef huuphuup het volgende:
Morgen belt ze me terug om een afspraak te maken. Ik hoop dat ze gelijk morgen kan, zo niet dan hopelijk haar collega ofzo.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:19 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nathan moet gewoon een babypopje krijgen dat precies zijn oude kleertjes en pampertjes past!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn poppen waren een stuk groter dan Nathan was![]()
Draak, fijn dat het kolven hielp. Ik hoop dat je productie snel staakt
Raar om dat in dit topic te zeggen
Huup, ik hoop dat ze morgen langskomt!
officieus? officieel toch?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:45 schreef Asyniur het volgende:
DRaak, wat jammer dat je nu toch noodgedwongen moet stoppen.
Maar goed, je hebt toch een heel jaar gehaald en dat is veeeeeeel langer dan je zelf al gedacht had.
Officieus ben je zelfs een langvoedster! Chapeau!
Echt een super prestatie!!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef draculettetje het volgende:
en idd erg jammer door de huidinfectie nu te moeten stoppen maar ben trots dat ik precies een jaar gevoed heb! belangrijk nu beter worden en naar huis
Oh.. wat jammer dat je geen laatste foto meer hebt kunnen maken zeg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:01 schreef draculettetje het volgende:
Ik weet ook dat dit punt zou komen, maar nu voor heel wat anders dan "normaal" en ook nog hectisch op haar verjaardag zodat we de laatste foto vergeten zijn helaas
Ik wacht nog steeds op mijn medaille en ere-certificaatquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ach weet ik veel
Ik weet geen eens of er zoiets bestaat als officieel langvoedster
Ik zal ze nooit krijgen want ik heb Amelie maar 11 maanden gevoedquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:47 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn medaille en ere-certificaat![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:47 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn medaille en ere-certificaat![]()
11 maanden maar? tskquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik zal ze nooit krijgen want ik heb Amelie maar 11 maanden gevoed*huilkrasjankboehoe*
Jij bent bezig met je 2de pogingquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik zal ze nooit krijgen want ik heb Amelie maar 11 maanden gevoed*huilkrasjankboehoe*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |