quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:52 schreef Claudia_x het volgende:
Het is heel maf maar ik kolf ineens zo makkelijk! Ik heb een paar veranderingen doorgevoerd (met dank aan Asy die me op het idee bracht). Ik kolf weer dubbelzijdig en ik heb de kolfstand één tandje hoger gezet. Zou dat laatste echt zoveel verschil kunnen maken?
Ik heb de laatste dagen maar 2 keer per dag gekolfd en had daarmee meer melk dan ik voor Lena meegegeven had.
Dat kolven heb ik ook een tijd gedaan als Niels te afgeleid was om genoeg te drinken, dat was ik helemaal vergeten! Ik zette het in de vriezer en ik heb het toen hij ei mocht gebruikt om pannenkoekjes van te maken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
Het drinken overdag blijft hier heel moeizaam gaan. Ze is gewoon te afgeleid om te drinken, wat ik ook doe. Ik heb het nu helemaal losgelaten en stop gewoon met voeden als ze gaat klooien. De rest kolf ik af, zet ik in de koelkast en geef ik eventueel later op de dag extra. Het kost wel wat moeite, maar het gefrustreerde drinken vind ik veel vervelender.
Soneal is van het lekker langzaam... Zo'n 25+ minuten aan de ene borst, en dan nog zo'n 10 minuten aan de andere borst.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:12 schreef J-net het volgende:
Hoe lang dri ken jullie kinderen ongebeer (ik weet dat lengte van drinken geen uitgangspunt is van BV.com)
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:09 schreef Leandra het volgende:
Ik was even bang dat het langzame drinken ook automatisch tot langzaam eten zou leiden, maar als hij een fruithapje krijgt dan is het net een jong vogeltje, en zit hij bijna permanent met z'n mond open "meer, meer, meer en sneller graag"
5minuten ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:12 schreef J-net het volgende:
Hoe lang dri ken jullie kinderen ongebeer (ik weet dat lengte van drinken geen uitgangspunt is van BV.com)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |