PHP hoeft amper opgevoed te worden, hij is al vrij vast in z'n mening.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:36 schreef robin007bond het volgende:
Helemaal waar. Dutchnative, php en ik zijn de toekomst van POL. Gelukkig worden we goed opgevoed hier
Nou moe.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik haat je GS, je had me ff kunnen waarschuwen
Zag ik net pas, sorryquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou moe.
Zelfs een geboortekaart in de OP voor jou
Ik ben best vast in mijn mening, maar ben nog jong, dus wie weetquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
PHP hoeft amper opgevoed te worden, hij is al vrij vast in z'n mening.
Jij bent iets rechts georienteerd?
Je weet dat Whiskers2009 een kloon account van me is?quote:
Ik heb het druk met Dutchnative.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:36 schreef robin007bond het volgende:
Helemaal waar. Dutchnative, php en ik zijn de toekomst van POL. Gelukkig worden we goed opgevoed hier
Obvious troll is obviousquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je weet dat Whiskers2009 een kloon account van me is?
Ach, dat was ik ook toen ik 15 was.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben best vast in mijn mening, maar ben nog jong, dus wie weet.
Ik ben rechts-georiënteerd tot nu toe. Komt vooral door mijn economie docent, waar ik altijd leuke praatjes mee had
Alletwee Schizofreenquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je weet dat Whiskers2009 een kloon account van me is?
Goh, ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben best vast in mijn mening, maar ben nog jong, dus wie weet.
Ik ben rechts-georiënteerd tot nu toe. Komt vooral door mijn economie docent, waar ik altijd leuke praatjes mee had
Hoezo schizo? wij zijn er heel duidelijk in hoor.quote:
Karl Marx heeft je gebrainwashedquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:42 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ach, dat was ik ook toen ik 15 was.
Uiteraardquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
iig nog iemand met een soort van verstand aanwezig![]()
Mistig, maar
Nah, ik kwam buiten de middelbare school/universiteit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Karl Marx heeft je gebrainwashed
Wijquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoezo schizo? wij zijn er heel duidelijk in hoor.
Mijn economie-docent leek een aanhanger van de Oostenrijkse School, dus dat zit wel goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh, ik ben benieuwd!
Moet zeggen dat ik mijn economiedocenten op de middelbare school een stel Keynesianen vond met een vastgeroest jaren '80 beeld van economie en de middelen die de overheid toch maar had dat te controleren. Regulatie was de oplossing op elke vraag, zelfs nog tijdens tentamens over ethiek op de universiteit kon je wegkomen met slappe hap antwoorden "betere regels en strenger straffen"
Tot je 15e niet, ach gutquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:44 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nah, ik kwam buiten de middelbare school/universiteit.
Ah, blessed are thou!quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn economie-docent leek een aanhanger van de Oostenrijkse School, dus dat zit wel goed
Ik denk 12 glazen bier...quote:
Hoog van de toren blazer.. Waar woonde jij voor TUE??quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En toch ben je lief. Je mag echt nooit meer weg
Havana a/d Waal.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoog van de toren blazer.. Waar woonde jij voor TUE??
Correct.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar men is het niet met je eens denk ik
Ik denk dat jij eens een voorbeld moet nemen aan VS hielenhappertjequote:
Je moet ze wat te doen geven voordat ze handelingsbekwaam zijn.quote:
En nu in het Nederlands?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens een voorbeld moet nemen aan VS hielenhappertje
Nijmegen?quote:
Mooie mensen uit Nijmegen ja.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nijmegen?
Klein zwak voor mensen uit die stad, sorry
Is GSBorder nu de laatste van POL? Heb je ze dan allemaal een keer de kop gek geprobeerd te maken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nijmegen?
Klein zwak voor mensen uit die stad, sorry
Het principe van tegenkoppelen werkt nog steeds prima. Mits je het goed doetquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je moet ze wat te doen geven voordat ze handelingsbekwaam zijn.
Dan kan je ze meer leren dan ons allerheilige anticyclisch begrotingsbeleid
De oostenrijkse school, oh god. Dat is echt de bizarste shit die ik ben tegengekomen qua economisch denken. Een paar, volgens de aanhangers ervan, zelf-bewijzende principes nemen en op basis daarvan je hele theorie baseren, maar die is natuurlijk niet te verifiëren, want ze verwerpen elk gebruik van wiskunde of statistiek om hun theorieen te ondersteunen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn economie-docent leek een aanhanger van de Oostenrijkse School, dus dat zit wel goed
Mooiquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:50 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso vertelde hij vaak ook over de andere kant van het verhaal, geen eenzijdige propaganda dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |