Goede vent met z'n zuinige mondje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:35 schreef Omnifacer het volgende:
Knoops is toch feilloos altijd, echt mooi om te zien
Nee, dat is zijn trademark. En een fucking irritante ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:36 schreef TUFKAL het volgende:
Kan Knevel eens ophouden met die handgebaren?
Heb je destijds Kijken In de Ziel gevolgd, over die strafpleiters? Vond hem heel integer overkomen, echt zeer goede indruk.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is zijn trademark. En een fucking irritante ook.
Nee, dat soort dingen krijg je er niet meer uit. Net zoals zijn geloof in 'God'.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:36 schreef TUFKAL het volgende:
Kan Knevel eens ophouden met die handgebaren?
Toffe serie was dat. Na het seizoen over psychiaters vond ik die over strafpleiters het interessantst.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:39 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Heb je destijds Kijken In de Ziel gevolgd, over die strafpleiters? Vond hem heel integer overkomen, echt zeer goede indruk.
Psychiaters en voetbaltrainers moet ik nog kijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Toffe serie was dat. Na het seizoen over psychiaters vond ik die over strafpleiters het interessantst.
Ja, mooie serie was dat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:39 schreef Omnifacer het volgende:
Heb je destijds Kijken In de Ziel gevolgd, over die strafpleiters? Vond hem heel integer overkomen, echt zeer goede indruk.
Ik zou haar niet op straat herkennen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:45 schreef golfer het volgende:
Annie MG.Wie is er niet mee groot geworden.
Dat is vrij lastig aangezien ze niet meer op straat loopt.quote:
Ik zou haar graf op Zorgvliet ook straal voorbij lopen, moet ik bekennen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:46 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik zou haar niet op straat herkennen.
Dit nieuws komt toch wel hard aan moet ik bekennen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is vrij lastig aangezien ze niet meer op straat loopt.
Ischa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |