Toffe serie was dat. Na het seizoen over psychiaters vond ik die over strafpleiters het interessantst.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:39 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Heb je destijds Kijken In de Ziel gevolgd, over die strafpleiters? Vond hem heel integer overkomen, echt zeer goede indruk.
Psychiaters en voetbaltrainers moet ik nog kijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Toffe serie was dat. Na het seizoen over psychiaters vond ik die over strafpleiters het interessantst.
Ja, mooie serie was dat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:39 schreef Omnifacer het volgende:
Heb je destijds Kijken In de Ziel gevolgd, over die strafpleiters? Vond hem heel integer overkomen, echt zeer goede indruk.
Ik zou haar niet op straat herkennen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:45 schreef golfer het volgende:
Annie MG.Wie is er niet mee groot geworden.
Dat is vrij lastig aangezien ze niet meer op straat loopt.quote:
Ik zou haar graf op Zorgvliet ook straal voorbij lopen, moet ik bekennen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:46 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik zou haar niet op straat herkennen.
Dit nieuws komt toch wel hard aan moet ik bekennen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is vrij lastig aangezien ze niet meer op straat loopt.
Ischa.
Applaus voor jezelf!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:52 schreef Omnifacer het volgende:
We hebben het toch maar weer uitgezeten. Klasse, heren!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:52 schreef Omnifacer het volgende:
We hebben het toch maar weer uitgezeten. Klasse, heren!
En dat zonder te hebben gekekenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vat de uitzending redelijk goed samen ja.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:53 schreef Absurditeit het volgende:
Niets van gezien, maar het is een leuk topic aan het worden.
Is ook zo. Ik erger me bij P&W ook regelmatig, maar je wil toch weten wat er speelt. DWDD, P&W/KVDB, Nieuwsuur, je pakt het toch mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:54 schreef borisz het volgende:
Stiekem kijkt iedereen die ook PenW kijkt. Het miljoen wordt ook door de Christelijke vrienden gehaald.
Ja, 5 dagen per week de hele avond naar de PO kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:58 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik erger me bij P&W ook regelmatig, maar je wil toch weten wat er speelt. DWDD, P&W/KVDB, Nieuwsuur, je pakt het toch mee.
Ik heb altijd een redelijk vast tvprogramma, en dat zit eigenlijk alleen maar op 1,2 en 3.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:54 schreef borisz het volgende:
Stiekem kijkt iedereen die ook PenW kijkt. Het miljoen wordt ook door de Christelijke vrienden gehaald.
RTL7 soms.. Is toch heerlijk man.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb altijd een redelijk vast tvprogramma, en dat zit eigenlijk alleen maar op 1,2 en 3.
En dat rondje bevalt me wel.
Met een uitstapje naar RTL7 dan soms he.
Laat gaan joh, is leuk johquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:01 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
RTL7 soms.. Is toch heerlijk man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |