Wat krijg je in Brabant oid als je een Willempie bestelt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:20 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Vier frikandellen speciaal, een willempie satesaus en een goulashkroket.
In de supermarkt ook, wildvreemden die met elkaar bij de melk in debat tredenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
En niet alleen op straat. Zojuist bij de cafetaria nog joh.
We halen het natuurlijk niet bij jouw wijsheden en spitsvondige opmerkingen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:17 schreef Absurditeit het volgende:
De toekomstige topcabaretiers hebben zich wel verzameld in dit topic.
Een filister als jij zeker niet. Anderen kunnen een eind komen als ze wat scherper zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
We halen het natuurlijk niet bij jouw wijsheden en spitsvondige opmerkingen.
Jeetje, de huidige studentjes gebruiken nog steeds die woordjes als filister? Ik dacht dat dat al 40 jaar geleden niet meer in de mode was..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:23 schreef Absurditeit het volgende:
Een filister als jij zeker niet. Anderen kunnen een eind komen als ze wat scherper zijn.
En niet alleen bij de melk, joh. Ik sprak rondom de bakproducten met een uitgeprocedeerde asielzoeker uit Gambia, die zeer onder de indruk was van de islamitische slagerij op de hoek. Hij was alleen bij de AH voor het bakmeel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
In de supermarkt ook, wildvreemden die met elkaar bij de melk in debat treden
over de invloed van de islam op de samenleving.
De VVD ziet het gebeuren.
Jeetje, golfer spreekt nog steeds alle posters hier aan met studentjes, wanneer ze hem een beetje kritisch benaderenquote:
Wel een beetje lief doen tegen elkaar, jongensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Jeetje, golfer spreekt nog steeds alle posters hier aan met studentjes, wanneer ze hem een beetje kritisch benaderen
Tja, dat jou nou veel aan 'de mode' is gelegen. Heb je je bloemetjessandalen voor deze zomer ook al weer besteld?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje, de huidige studentjes gebruiken nog steeds die woordjes als filister? Ik dacht dat dat al 40 jaar geleden niet meer in de mode was..
Ik vond filister zo'n typisch ouderwets studentenwoordje, vandaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:27 schreef Omnifacer het volgende:
Jeetje, golfer spreekt nog steeds alle posters hier aan met studentjes, wanneer ze hem een beetje kritisch benaderen
Uiteraard, Je moet wel met de mode meegaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:28 schreef Absurditeit het volgende:
Tja, dat jou nou veel aan 'de mode' is gelegen. Heb je je bloemetjessandalen voor deze zomer ook al weer besteld?
Heb jij eigenlijk gestudeerd?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond filister zo'n typisch ouderwets studentenwoordje, vandaar.
't zal in ieder geval geen economie zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja, zijn vader had een dakdekkersbedrijfje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |