Sowieso, ben jij tegen alles wat Islam is, Geert.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:27 schreef Durnstic het volgende:
Dan ben ik tegen de 'Arabische Lente', want Bin Laden is voor.
Ik vind Plasterk maar een eigenwijs elitair mannetje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Die agenten ja, in het gezicht van die aso. Dat mocht best wat pittiger, dat optreden.
Heel eigenwijs en heel fout, maar itt veel van zijn collega's heeft hij wel aangetoond een intelligent man te zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:46 schreef nikk het volgende:
Ik vind Plasterk maar een eigenwijs elitair mannetje.
Vooral ten aanzien van het pvv tuigquote:maar itt veel van zijn collega's heeft hij wel aangetoond een intelligent man te zijn.
Je mag dit shirt wel van mij lenen:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:47 schreef Jac0bus het volgende:
Zit vanavond in het publiek... zal ik keihard FOKFORUM roepen ofzo?
We zullen je aanwezigheid als kijker zeer gaan missen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:43 schreef Absurditeit het volgende:
Nogal oninteressante gasten, met als absoluut dieptepunt Sjuul Paradijs.
Er is altijd wel wat te zieken. Ook als je geen seconde van die triviale tv kijkt. Daarom is dit een puik topic.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
We zullen je aanwezigheid als kijker zeer gaan missen.
Hehe Gijpje net hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:50 schreef marcodej het volgende:
Ah joh, broekje uit en Knevel en Van Den Brink kijken. Lekker joh.
Hoeveel consumptiebonnen voor het bier krijg je dan als je daar gaat zitten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hehe Gijpje net he
Ik ga wel streaken voor de kijkcijfers
Heerlijk manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:50 schreef marcodej het volgende:
Ah joh, broekje uit en Knevel en Van Den Brink kijken. Lekker joh.
Als kijker niet zozeer, als poster wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
We zullen je aanwezigheid als kijker zeer gaan missen.
En niet alleen op straat. Zojuist bij de cafetaria nog joh.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:05 schreef Specularium het volgende:
Zei ie nou dat er op straat een stevig debat is?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi he, die genuanceerde uitspraken van Sjuul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |