Applausquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:37 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Oké man, ik ga wat aan mijn spelling doen.
Nee wel een leuk iemand tegengekomen. Maar ja ben even klaar met het (geforceerd) achter de vrouwen aan zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:38 schreef Bartcoah het volgende:
Maar!
Genoeg Bart gebashed. Iemand nog een leuke date ervaring?
Op zich is het niet gek dat je gebashed wordtquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:38 schreef Bartcoah het volgende:
Genoeg Bart gebashed. Iemand nog een leuke date ervaring?
Oké man!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Op zich is het niet gek dat je gebashed wordt
Pff zo iemand had ik net 2 uur geleden ook erg vermoeiend ik ben het na een tijdje maar afgekapt manquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:57 schreef Isambard het volgende:
Ben nu berichtjes heen en weer aan het sturen met een leuke meid uit dezelfde stad. Reageert enthousiast, maar het is er zo een die vragen alleen beantwoordt en niets vraagt aan mij![]()
Iemand tips voor superkrachten om daar iets aan te veranderen? Kan mijn berichten wel volplempen met allerlei vragen maar dat lijkt me nou ook niet de juiste aanpak
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:04 schreef kastanova het volgende:
Of zeggen dat je 3 jaar vastgezeten hebt, komen die vragen vanzelf wel.
Gedraag je als Scumbag Steve, chicks diggen die shit!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:57 schreef Isambard het volgende:
Ben nu berichtjes heen en weer aan het sturen met een leuke meid uit dezelfde stad. Reageert enthousiast, maar het is er zo een die vragen alleen beantwoordt en niets vraagt aan mij![]()
Iemand tips voor superkrachten om daar iets aan te veranderen? Kan mijn berichten wel volplempen met allerlei vragen maar dat lijkt me nou ook niet de juiste aanpak
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:19 schreef Bartcoah het volgende:
Ik hoor wel van alle meisjes dat ik wel mag lachen op foto's.
Maar als er foto's van mij worden genomen ben ik of lekker gezellig (dronken). Dan lach ik eigenlijk niet ik lach dan wel natuurlijk heel veel maar dan nooit op foto's. Het is niet dat ik mans probeer te kijken maar ik kan gewoon niet lachen op foto's. Of er moet een foto worden gemaakt dat ik het niet merk
O sorry, ik dacht dat dit een sub forum was waar je je ervaringen mee kon delen?quote:
Vandaar dus ook dequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:21 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
O sorry, ik dacht dat dit een sub forum was waar je je ervaringen mee kon delen?
-PI.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vandaar dus ook de [ afbeelding ]-PI.
Wat verwacht je immers van ons?
• Dat we die vrouwen op gaan zoeken en in elkaar beuken vanwege dergelijke opmerkingen?
• Dat we je aan het lachen proberen te maken?
• Dat we je stiekem gaan achtervolgen met een camera in de hoop een onverwacht moment te kunnen vastleggen?
*doorstrepen wat niet van toepassing is
Nu lach je alweer niet.quote:
Hij had twee potentiele dates, maar we hebben nog geen data gehoordquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Silenus het volgende:
Jawel hij heeft zes dates geregeld, de held.
Ohja, zoiets kan ik me herinneren van een paar pagina's terug. Daarna was ik bezig met mijn eigen contact die wel enthousiast antwoordt maar niets vraagt. Zal ik gewoon ongevraagd vertellen over iets volstrekt willekeurigs?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Silenus het volgende:
Jawel hij heeft zes dates geregeld, de held.
Laat 'm nou effe chillen, je ziet toch aan z'n manier van typen dat zoiets slechts een kwestie van tijd is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij had twee potentiele dates, maar we hebben nog geen data gehoord
Nee alsjeblieft zeg, dan werp ik me helemaal van een hoge brugquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef VacaLoca het volgende:
Zal ik anders nog even over mn uiterlijk gaan huilen?
Wat ben je toch een schattig meisjequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft zeg, dan werp ik me helemaal van een hoge brug
WTF DUDE!! Het is de 18de?!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef Bartcoah het volgende:
28 mei de lieftalige Bianca,
17 Juli gaat de mooie Samantha mee naar Cocoon on the beach
Gatvuuurrr, sociale levensquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik had nog een paar dingen gepland met vrienden en werk
Ja ik wil nog wel een paar vrienden hebben als ik ziek ben of zielig benquote:
Laat me nou, ik pas me aanquote:
Trouwens Heloef was dit nou een mooi complimentquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe lekker zijn ze eigenlijk ben toch wantrouwig niet dat je lelijk bent helemaal niet zelfs maar het is toch Fok he.
Zelfde als Next lover. je ziet in het begin een blurry foto en hoe langer je praat hoe zichtbaarder de foto wordt. En uit eindelijk kan je elkaar bewonderen, ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
Wat is trouwens dat Paiq waar ik de hele tijd dingen over hoor.
Ah okee niks voor mij dus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Zelfde als Next lover. je ziet in het begin een blurry foto en hoe langer je praat hoe zichtbaarder de foto wordt. En uit eindelijk kan je elkaar bewonderen, ik vind het wel leuk.
Ik vraag gewoon hoe het met je gaat. Daarvoor hoef ik je toch niet te kennen?quote:
Dat dacht ik eerst ook. Opzich is het wel de moeite waard om het een keer te proberenquote:
Misschien ooit later ofzo maar nu niet. Ik ben ook een beetje klaar met het bewust contact leggen met meisjes. Ik laat het maar gewoon gaan zoals het gaat niet overdreven mijn best doen. En af en toe kom iemand leuk tegen zoals afgelopen zondag.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:11 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Opzich is het wel de moeite waard om het een keer te proberen. Ik heb er leuke contacten uit gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |