trustquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:58 schreef Joosterd het volgende:
Ok ik ga slapen .![]()
Bedankt dat jullie er weer waren voor mijn mentale steun.
Is goed hoor schatje weltrusten kom zo wel even met je in bed liggenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:58 schreef Joosterd het volgende:
Ok ik ga slapen .![]()
Bedankt dat jullie er weer waren voor mijn mentale steun.
Een homo in aantocht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:59 schreef EenEindBaas het volgende:
[..]
Is goed hoor schatje weltrusten kom zo wel even met je in bed liggen
nahquote:
mits Thai sweet chili welquote:
kkhater, kom 071 danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
twixecht een groep-8-chocoladebar
boh boh dat is lekk0rquote:
1km vanaf leidenquote:
huilie huiliequote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:01 schreef yosander het volgende:
Aah sheize. Er bezorgt nog maar een zaak op dit tijdstip kapsalon's, maar die zijn met aardappelschijfjes i.p.v. patat.
Het gaat al de hele tijd snel naar mijn idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
eindelijk weer een topic met wat tempo
quote:
gewoon die hele fles attenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
![]()
Zal ik voor de grap mijn pa's whiskey opdrinken als ik ben gezakt? Ik wil toch het huis uit.
Ja. Ga zo maar op de bank liggen tv kijken en me volvretenquote:
nieyt echt maar goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het gaat al de hele tijd snel naar mijn idee.
Gewoon doen joh.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
![]()
Zal ik voor de grap mijn pa's whiskey opdrinken als ik ben gezakt? Ik wil toch het huis uit.
Dan kan je alvast wennen aan drankquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
![]()
Wel sigaar d'r bij natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
![]()
......quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:03 schreef EenEindBaas het volgende:
[..]
Dan kan je alvast wennen aan drank
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
![]()
quote:
Je hebt die twee emoticons verkeerd om staan.quote:
quote:
Altijd.quote:
Sigarenquote:
Heul niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Je hebt die twee emoticons verkeerd om staan.
Kquote:
100% tabak, zonder filter mattieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
oei, jij weet hoe het hoortquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:07 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
100% tabak, zonder filter mattieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Exa sc is zeker baasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:06 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik wil verdergaan met seizoen 4 van Seinfeld maar deze SC is veel te spannend
Zeker ook 100% alcohol?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:07 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
wacht even, sigaren zonder filter? nogal wiedesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:07 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
BEN JIJ DATquote:
Gewoon filter eruit halen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
oei, jij weet hoe het hoort
helaas verkopen ze nergens lucky strike zonder filter
Je hebt van die kleintjes met filter hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
wacht even, sigaren zonder filter? nogal wiedes
tering triestquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Je hebt van die kleintjes met filter hoor.
Dat weet ik zeker. Maar ik rook niet dus kan je daar niet mee helpen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
oei, jij weet hoe het hoort
helaas verkopen ze nergens lucky strike zonder filter
Ik hou het onder de 70% maar WOW BEDANKT DAT JE ME ERAAN HERINNERT DAT IK ECKTE ECKTE ABSINT MOET GAAN KOPEN IN DE VAKANTIEquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker. Maar ik rook niet dus kan je daar niet mee helpen.
[..]
Ik hou het onder de 70% maar WOW BEDANKT DAT JE ME ERAAN HERINNERT DAT IK ECKTE ECKTE ABSINT MOET GAAN KOPEN IN DE VAKANTIE
Hihi ja dat ben ik hoop dat je niet sarcastisch bentquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:07 schreef yosander het volgende:
[..]
BEN JIJ DAT
JIJ BENT GENIAAL
Hier leuk plaatjen voor jou:
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:09 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Hihi ja dat ben ik hoop dat je niet sarcastisch bent
Hihi XDquote:
quote:
wist je dat je veel meer baas bent in die filmpjes dan zoals je hier post?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:09 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Hihi ja dat ben ik hoop dat je niet sarcastisch bent
Sobersoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:10 schreef Citizen_Kane het volgende:
Kut ik gebruikte XD.
ZELFMOORD IS DE ENIGE OPTIE![]()
Ik ben één weird ass mofoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:10 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
wist je dat je veel meer baas bent in die filmpjes dan zoals je hier post?
Jaa, goeie matt1e van my jweetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:11 schreef yosander het volgende:
Die kerel: 'Jij bent vrouw, jij staat onder mij'
Inderdaadquote:
We hebben net nederlands gehad met emancipatiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:11 schreef yosander het volgende:
Die kerel: 'Jij bent vrouw, jij staat onder mij'
Aight. Geef 'm boks van mij.quote:
waar is mylittle...?quote:
verhoefsj kon er niet mee omfaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:11 schreef ThaTim het volgende:
Absint voor twee euro per shotje in Frankfurt
Vergif zeg ik je.quote:
Huilie huilliequote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef Etsu het volgende:
Niet zo snel, reageer ik op een DM en zijn we 100 pagina's verder.
Ismaelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
[ afbeelding ]
Één van de laatste keren dat ik dronk voordat examens begonnen, ik mis het...
Eensch.quote:
Nee, hij wist daar niks van af.quote:
Sigaren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:16 schreef Citizen_Kane het volgende:
Trouwens:
[ afbeelding ]
Die rechter zeurt altijd over dat chicks moeilijk te regelen zijn te veel gezeur dit dat dus ik dacht: hey laat ik maar een enge chick voor hem fiksen en dat heb ik ook gedaan. Hij heeft gezoend met dat zwarte meisje in één van die filmpjes, ik krijg 99% credit daar voor.
ik ga simultaan een camel rokenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:16 schreef EenEindBaas het volgende:
Ben even weg bazen even een lucky doen
Sigaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:16 schreef Citizen_Kane het volgende:
Trouwens:
[ afbeelding ]
Die rechter zeurt altijd over dat chicks moeilijk te regelen zijn te veel gezeur dit dat dus ik dacht: hey laat ik maar een enge chick voor hem fiksen en dat heb ik ook gedaan. Hij heeft gezoend met dat zwarte meisje in één van die filmpjes, ik krijg 99% credit daar voor.
Jaa, kipnegerinquote:
quote:
Scheren, wat doe je.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
Die dag had ik geschoren, was de dag na koninginnenacht.
doei á kkbolle kkpoephoofd ga eten alsjeblieft ga uit mijn ogen verdwijnenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:20 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
doei á kkbolle kkpoephoofd ga eten alsjeblieft ga uit mijn ogen verdwijnen
Check mijn foto's en filmpjes en ga aftrekkenquote:
Aftrekken op sigaren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Check mijn foto's en filmpjes en ga aftrekken
Allang gemeld.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
If I close my eyes forever
would it ease the pain
could I breath again
Zoek het verschil:
If I close my eyes forever
would it ease the pain
could I breathE again
I know, maar realiseerde ik me pas nadat ik had gepost.quote:
Nieuwe smaak misschien? Gat in de markt mattie?quote:
Na de eerste keer dat ik dat dronk werd ik wakker met 2 geschaafde knieën, een gat in mijn broek, kots in mijn broek, een kapot horloge en een foldertje van een obscure volkszanger in mijn achterzak, en geen idee wat er gebeurd wasquote:
Ik zou zeggen: ga ervoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:22 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
I know, maar realiseerde ik me pas nadat ik had gepost.
[..]
Nieuwe smaak misschien? Gat in de markt mattie?
Mensen die dat niet doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Dastan het volgende:
Mensen die FOK! als hun fapdagboek gebruiken.
Fok jouw swa onze relatie is GAME OVERquote:
Niet ons probleem dat jouw leven faalt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen![]()
Een sociaal leven hebben![]()
Water
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Na de eerste keer dat ik dat dronk werd ik wakker met 2 geschaafde knieën, een gat in mijn broek, kots in mijn broek, een kapot horloge en een foldertje van een obscure volkszanger in mijn achterzak, en geen idee wat er gebeurd was
breathquote:
Wtfmanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Na de eerste keer dat ik dat dronk werd ik wakker met 2 geschaafde knieën, een gat in mijn broek, kots in mijn broek, een kapot horloge en een foldertje van een obscure volkszanger in mijn achterzak, en geen idee wat er gebeurd was
Vertel eens mattiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
Mijn Gerbil verhaal is nog genanter![]()
Er is nog iets gebeurd waar jullie nooit achterkomen
quote:
supquote:
Een PC hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
klotetoetsenbord van 8 jaar oud, letters vallen half weg
Engels = makkelijk mattieeeequote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Foutje moet kunnen. Ik sta met een reden 5,2 voor Engels, dus niet haten
IK ZY 0NZE RELATIE IS GAME OVER VERDWIJN UIT MYN OOGKAS KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKPSYCHOPAATquote:
Gehymquote:
Ja prima hoorquote:
Omdat men het toch niet zal geloven en mij bestempelen als iemand die stoer wil doen op een forumquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een faalhaas als je 't niet eens wil vertellen?
De ruzie is wel over, nieuw topic alles.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:28 schreef Citizen_Kane het volgende:
Snuf., hoe is het in het feyenoord topic?
Da's een goeie. Ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja prima hoorIk was even te lui om te tiepen dus niet gefokt
Ik ligt nu al in bed
Ik ga vroeg slapen over een uurtje ofzo zodat ik morgen 9:30 kan opstaan. Langszaam naar de 7:00 van vrijdag toewerken
Ik ben niet zo, dus vertel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:28 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Omdat men het toch niet zal geloven en mij bestempelen als iemand die stoer wil doen op een forum
Mooi, mooi. Er is geen Sparta topic hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De ruzie is wel over, nieuw topic alles.
Heerlijk altijd trollen in Ajax of Feyenoord topics
Die is er wel hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:29 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Mooi, mooi. Er is geen Sparta topic he
Doeiquote:
Blowjob krijgen in een kamer terwijl iemand knock out ligt door overdosis drugs en de chick die bj gaf zoent daarna uiteindelijk met drie andere jongens toen ze nog meer dronken werd. Tenminste dat gedeelte werd mij later verteld, ik trok een zeer realistisch 'quote:
waar vind jij meisjes die zomaar uit het niets bj's geven?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Doei
[..]
Blowjob krijgen in een kamer terwijl iemand knock out ligt door overdosis drugs en de chick die bj gaf zoent daarna uiteindelijk met drie andere jongens toen ze nog meer dronken werd. Tenminste dat gedeelte werd mij later verteld, ik trok een zeer realistisch '' gezicht
Chickies regelen is makkelijk mattieeeeeeee zelfvertrouwen is de key 2 successquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
waar vind jij meisjes die zomaar uit het niets bj's geven?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
waar vind jij meisjes die zomaar uit het niets bj's geven?
quote:
Ik heb een chickie geregeldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:32 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Chickies regelen is makkelijk mattieeeeeeee zelfvertrouwen is de key 2 success
'key 2 success'
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:32 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Chickies regelen is makkelijk mattieeeeeeee zelfvertrouwen is de key 2 success
'key 2 success'
Player.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb een chickie geregeldMeerdere zelfs
Ik heb een keer een jehova gehosseld
Nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Okay situatie schets #1:
Je bent op een feestje, ik ben een chickie van 18 met grote tieten en kont en mooi hoofd met bruine haren. Hoe zou je mij regelen?
Niet want dan gaat mijn vriendin me slaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Okay situatie schets #1:
Je bent op een feestje, ik ben een chickie van 18 met grote tieten en kont en mooi hoofd met bruine haren. Hoe zou je mij regelen?
Ga verder?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:36 schreef Citizen_Kane het volgende:
Vervolg:
Na het regelen gaan we naar een kamertje boven in het huis waar het feestje wordt gehouden. We betasten heel sensueel elkaars lichaam. Ik grijp naar je riem. Jij voelt in mijn slipje.
OPEENS BLIJKT DAT IK EEN LUL HEB EN KAPOT BEHAARD BEN OVERAL OP MIJN LICHAAM IK BEN EEN BEER PAS OP JIJ LIJKT OP ZALM IK EET JOU
Jij ligt in grafkistquote:
gouden eiquote:
Heb je de film ervan gezien? Valt niet tegen.quote:
supquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:38 schreef Citizen_Kane het volgende:
P.S. met berensperma over je hele lichaam wajoo voor schut mattie ish niet goet in islam gezin
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:38 schreef Citizen_Kane het volgende:
P.S. met berensperma over je hele lichaam wajoo voor schut mattie ish niet goet in islam gezin
sssssjpoooorlooooosquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:38 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Heb je de film ervan gezien? Valt niet tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |