trustquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:58 schreef Joosterd het volgende:
Ok ik ga slapen .![]()
Bedankt dat jullie er weer waren voor mijn mentale steun.
Is goed hoor schatje weltrusten kom zo wel even met je in bed liggenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:58 schreef Joosterd het volgende:
Ok ik ga slapen .![]()
Bedankt dat jullie er weer waren voor mijn mentale steun.
Een homo in aantocht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:59 schreef EenEindBaas het volgende:
[..]
Is goed hoor schatje weltrusten kom zo wel even met je in bed liggen
nahquote:
mits Thai sweet chili welquote:
kkhater, kom 071 danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
twixecht een groep-8-chocoladebar
boh boh dat is lekk0rquote:
1km vanaf leidenquote:
huilie huiliequote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:01 schreef yosander het volgende:
Aah sheize. Er bezorgt nog maar een zaak op dit tijdstip kapsalon's, maar die zijn met aardappelschijfjes i.p.v. patat.
Het gaat al de hele tijd snel naar mijn idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
eindelijk weer een topic met wat tempo
quote:
gewoon die hele fles attenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
![]()
Zal ik voor de grap mijn pa's whiskey opdrinken als ik ben gezakt? Ik wil toch het huis uit.
Ja. Ga zo maar op de bank liggen tv kijken en me volvretenquote:
nieyt echt maar goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het gaat al de hele tijd snel naar mijn idee.
Gewoon doen joh.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
![]()
Zal ik voor de grap mijn pa's whiskey opdrinken als ik ben gezakt? Ik wil toch het huis uit.
Dan kan je alvast wennen aan drankquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
![]()
Wel sigaar d'r bij natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
![]()
......quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:03 schreef EenEindBaas het volgende:
[..]
Dan kan je alvast wennen aan drank
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
![]()
quote:
Je hebt die twee emoticons verkeerd om staan.quote:
quote:
Altijd.quote:
Sigarenquote:
Heul niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Je hebt die twee emoticons verkeerd om staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |