Ik benijd u.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Overmorgen vrij, morgenavond proeverijtje.
En dus helemaal nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:35 schreef von_Preussen het volgende:
Ik denk dat Whiskers haar topic vandaag niet meer zal krijgen.
Dat klinkt uitstekend, zoals dhr. Vogels al poneerde, ook ik benijd u.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Whisky. Proeverijtje van Whisky Import Nederland.
Heeft ze een dochter?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou ze een lekkere dochter hebben?
Waarschijnlijk nu achter z'n pc'tje aan het balen dat hij hier niet mag/kan posten. Dit alles terwijl hij hier nog mee leest.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja, waar is die lager-nog-niet-opgeleide eigenlijk?
Waarom verbaast het mij niet dat juist jij nu weer opduikt met zo'n opmerking?quote:
Vertelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom verbaast het mij niet dat juist jij nu weer opduikt met zo'n opmerking?
Ik kom weinig, behalve een paar selecte topics, buiten hier. Hij kan daarbuiten toch gewoon posten, dus wild gaan met een KLB ofzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nu achter z'n pc'tje aan het balen dat hij hier niet mag/kan posten. Dit alles terwijl hij hier nog mee leest.
Je hebt toch een beetje het imago als de womenizer van POLquote:
Echtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt toch een beetje het imago als de womenizer van POL
Dat was jij toch al?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt toch een beetje het imago als de womenizer van POL
Niet dan?quote:
Zou kunnen, maar hij wil natuurlijk hier zijn diepzinnige politieke analyses loslaten en om het uur neurotisch een afbeelding van Henk Kamp, Thatcher, Reagan of iemand die maar aan het label 'conservatief' voldoet posten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kom weinig, behalve een paar selecte topics, buiten hier. Hij kan daarbuiten toch gewoon posten, dus wild gaan met een KLB ofzo?
Zeker en wat jullie rechtsjes aan waarde op jullie pols hebben, heb ik vloeibaar in de kast.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klinkt uitstekend, zoals dhr. Vogels al poneerde, ook ik benijd u.
Krijg ik de kans niet toe aangezien Voorschrift dan direct aan komt zetten met dubieuze opmerkingen.quote:
Altijd die homo's weer heh?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg ik de kans niet toe aangezien Voorschrift dan direct aan komt zetten met dubieuze opmerkingen.
Stukken smakelijker.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zeker en wat jullie rechtsjes aan waarde op jullie pols hebben, heb ik vloeibaar in de kast.
Blijft walgelijk volk inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar hij wil natuurlijk hier zijn diepzinnige politieke analyses loslaten en om het uur neurotisch een afbeelding van Henk Kamp, Thatcher, Reagan of iemand die maar aan het label 'conservatief' voldoet posten.
U, meneer, hebt een uitmuntende smaak.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zeker en wat jullie rechtsjes aan waarde op jullie pols hebben, heb ik vloeibaar in de kast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |