Neuh, het gaat toevallig nu even over mijn ex, maar dat betekent niet dat ik er niet overheen ben. Ik zit hier al een tijdje, maar niet meer vanwege haar. Ik ben er al tijden overheen. Daarbij legde ik net ook uit aan JiggyJ dat het er ook om gaat met welk gevoel je dingen over je verleden post. Dat verhaaltje over die twee freaks kan ik me niet eens meer druk om maken. Dat was puur ter illustratie wat voor een type mijn ex is. Maar zoals Cocktailprikker al terecht zegt: het blijft wel deel van je geschiedenis.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:24 schreef missconfessions het volgende:
weet je, je zegt wel dat het je allemaal niets meer doet, maar volgens mij ben je nog heel kwaad om wat ze je heeft aangedaan en kan je daarom niet goed stoppen met posten hier.
da's waar, maar juist omdat het je vormt, kan het je ook blijven achtervolgen. Als iemand een smerige streek met je uithaalt, dan kan je nog wel anderen tegen komen die aardig zijn, maar dat wil niet zeggen dat je boosheid meteen over is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even om over Goofy terug te komen, ik denk dat het best wel mee valt met hoe het zijn leven domineert, hij heeft niet voor niks al 7 maanden een vriendin. Dat betekend niet dat je er niet over kan posten... Het blijft deel van je geschiedenis en heeft je gevormd tot wie je bent.
Ik heb genoeg tijd gehad om die boosheid een plek te geven. Het achtervolgt me niet, het is een deel van mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:45 schreef missconfessions het volgende:
[..]
da's waar, maar juist omdat het je vormt, kan het je ook blijven achtervolgen. Als iemand een smerige streek met je uithaalt, dan kan je nog wel anderen tegen komen die aardig zijn, maar dat wil niet zeggen dat je boosheid meteen over is.
TerugVindPostquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:46 schreef missconfessions het volgende:
[..]
wa's dat TVP ????
TeVeelPijn ???
en nu in het Nederlands graag, 'het is een deel van je'?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:47 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik heb genoeg tijd gehad om die boosheid een plek te geven. Het achtervolgt me niet, het is een deel van mij.
Wat is er niet duidelijk aan? Heb het net toch ook al uitgelegd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:48 schreef missconfessions het volgende:
[..]
en nu in het Nederlands graag, 'het is een deel van je'?
als je zegt het achtervolgt je niet, maar is een deel van je, dan zit die woede dus nog ergens opgeslagen, bedoel je dat?quote:
Ik kan er ook niks aan doen dat missconfessions mij zo interessant vindt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ohhhkeeee niemand reageert op mijn post?
probeer je niet uit te horen of zo hoor, maar het brein boeit me gewoon heel erg, zeker na mijn eigen geschiedenis met misbruik. Heb het jarenlang onderdrukt, dacht als ik er maar niet aan denk, gaat het wel goed, maar helaas. Zo af en toe kan ik zo boos worden op wat er toen gebeurd is. Tegelijkertijd geeft het me ook weer een soort van oerkracht om te overleven en het niet mijn leven te laten verknallen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:52 schreef goofy_goober het volgende:
Nou nee, deze relatie met al zijn plussen en minnen maakt nu deel uit van mijn geschiedenis. Ik heb alles een plek weten te geven en kan er rustig over praten zonder daarbij gefrustreerd of emotioneel te worden.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ohhhkeeee niemand reageert op mijn post?
m.a.w. je kan niet meer intiem zijn met een ander?, dan zit ze nog heel diep, verkeerde woordkeuze, maar je snapt wat ik bedoel hoop ik ?quote:Waar ik nu vooral mee zit is het feit dat mijn intieme ervaringen nu alleen met haar zijn geweest, wanneer ik probeer voor te stellen hoe dat met anderen zou zijn, dan springt de automatische blok er op. De beveiliging zegmaar, waardoor ik er niet echt terug aan kan denken.
ja, ik vind je zeker interessant als persoon. Je bent rechtstreeks, soms heel hard, maar dan ook weer heel gevoelig, ik vind je in ieder geval boeiend om mee te praten. Je hebt tekst en volgens mij ben je ook best wel slim en ik probeer je nu echt niet te versieren of zo, zeg gewoon wat ik denk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:52 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat missconfessions mij zo interessant vindt.
Bedankt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:01 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja, ik vind je zeker interessant als persoon. Je bent rechtstreeks, soms heel hard, maar dan ook weer heel gevoelig, ik vind je in ieder geval boeiend om mee te praten. Je hebt tekst en volgens mij ben je ook best wel slim en ik probeer je nu echt niet te versieren of zo, zeg gewoon wat ik denk.
Even kort: Ik had haar via Paiq leren kennen, (quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:56 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Hoever wonen jullie bij elkaar uit de buurt dat jullie al een half jaar geen contact hebben ?
Lijkt me eigenlijk een heerlijk idee dat je niet constant met het idee rondloopt dat je je ex overal tegen kunt komen..
Ik herken me overigens wel in het feit dat de enige relatie de ik ooit gehad heb, met mijn ex is en dat de door jou zo genoemde ''blokkering'' erop springt bij andere meiden...
En aangezien ik zelf ook met dat probleem zit, kan ik je er eigenlijk niet echt mee helpen
Ik ben zelf bezig om me meer open te stellen naar andere meiden, en om iets meer mijn best te doen om door die eerste ''barriere'' heen te komen, zodat ik me wat meer op mn gemak voel oid...
Gooi die laatste sms' jes ook gewoon weg! Het doet alleen maar pijn om dingen te lezen die ze nu niet meer over je zal vinden... Dit zeg ik trouwen, die in de applicatie ''notes'' op mn telefoon ook stiekem nog een lofzang van mn ex heb bewaardAan mij heb je niets!
Ik snap wat je bedoelt, maar dat is het niet zozeer. Het is wel zo dat ik het lastig vind om verder te kijken, blijf nog wat terughoudend eigenlijk. Wanneer ik een echte klik wel ervaar verwacht ik geen moeilijkheden qua intimiteit met een ander.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:59 schreef missconfessions het volgende:
[..]
m.a.w. je kan niet meer intiem zijn met een ander?, dan zit ze nog heel diep, verkeerde woordkeuze, maar je snapt wat ik bedoel hoop ik ?
Over een jaar ben je echt niet meer benieuwd hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:06 schreef JiggyJ het volgende:
Maar toch ben ik ook wel eens benieuwd waar we het vandaag een jaar geleden over hadden, zodat ik kan denken van ''oh ja dat was toen''..
Eensch. Had een hele poos terug ook zoiets van ja, over een paar maanden, dan is er een motorbeurs in haar dorp wat ik wel leuk zou vinden... Misschien langs gaan, of contacten of niet... Nou het is me helemaal voorbij gegaan want toen het zover was dacht ik er niet eens aanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Over een jaar ben je echt niet meer benieuwd hoor.
Volgende keer beter niet reargeren.. Ze weet het zelf gewoon niet goed, houdt je zo aan een lijntje. Zo iemand moet je niet willen..quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:02 schreef Pinguino81 het volgende:
vage shit die ex van mij
na 2 weken niet gehoord te hebben kreeg ik gisteren uit het niets een sms:
ik zit op mijn laptop en ik zie foto's van jou...
ik wilde eerst niet reageren maar dacht waarom niet dus ik stuurde terug oh dan wordt het tijd om een grote schoonmaak te houden. zij reageerde daarop met ja ik denk dat je gelijk hebt
vanmorgen kreeg ik opeens weer smsjes dat ze vanmiddag vrij was en dat ze langs me werk wilde komen in me pauze :S ik zat in vergadering dus las t pas half 3
ik reageerde waarom wil je langskomen en toen zei ze sorry was stom van me blablabla. Dus daarna stuurde ik vanavond als je wilt afspreken moet je het zeggen en wat krijg ik dan terug: ja daar heb ik niet over nagedacht en toen ik zei nou wil je me zien reageert ze gewoon weer niet en negeert ze me weer
ik vind dit zo iets vaags. Ik snap het ook gewoon niet. Wat voor spelletje of rare kronkels heeft zij.
Wat wil ze nou van me? Telkens probeert ze me zwakke punt te raken. Ze vroeg ook of ik al een andere vlam had enzo ik zei gewoon nee en zei gelijk nee ik ook niet geen behoefte aan blabla en ze was vanmiddag liedjes luisteren die wat voor ons betekende. Alsof ze ff een zwak moment heeft mij direct weer "lastig val" daarna weer aandacht krijgt van andere gasten en ik de tiefus weer kan krijgen.
Kep dat net ook heel direcht gestuurd. Je hebt nu zeker weer aandacht van andere. Doe me een lol ok.
Ik dacht dat ik klaar met haar was maar elke x contact van haar en gelijk ben ik weer met der bezig. Niet meer zo heftig maar toch
Anders moet ik nog eens laat antwoordenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:40 schreef missconfessions het volgende:
[..]
bedankt voor de taaltip, komt goed van pas als ik weer eens in België ben![]()
Wat bedoel je met 'mij lijkt het geen ONS geweest te zijn' ?
Ja, hoe weet je of iemand de moeite is, innerlijk vind ik heel belangrijk, waar ik als 20-jarige vooral afging op een 'lekker ding', wil ik nu vooral iemand met inhoud, die grappig is, knap, goed kan koken, leuk is met kinderen, kan dansen, lachen, romantisch is, spannend, brutaal, multi cultureel, van gek doen houdt, van muziek houdt, niet ouderwets, hip, casual gekleed maar wel stijlvol, schoon is, maar vooral zichzelf en aardig en lief is ....................................................................... da's alles
Haha. Dat vind ik een leukequote:Op woensdag 18 mei 2011 01:18 schreef Octagon het volgende:
[..]
Het enige criterium waar ik me totnutoe aan vastgehouden heb, is dat mijn partner slimmer moet zijn als ik.
Nee, het was zeker geen one-night-stand, was dat het maar geweest, dan had ik er niet zoveel last van gehad. Sta normaal vrij stevig in mijn schoenen, maar na dat 'broekie' was ik zeker een week of drie de weg helemaal kwijt, achteraf gezien echt heel idioot !quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:18 schreef Octagon het volgende:
[..]
Anders moet ik nog eens laat antwoorden
Wel, jouw relatie met dat broekie lijkt mij geen one night stand geweest te zijn.
Wat wel kan, maar ik ben maar vrijelijk aan het associëren, is dat hij zich ineens heeft gerealiseerd waarmee hij bezig was : een vrouw dubbel zo oud als hijzelf... en dat hij -om allerlei voor de hand liggende redenen- koudwatervrees gekregen heeft, en zich daarom zo hard/koud heeft opgesteld.
@je lijstje : je hebt er precies wel over nagedacht.
Ik ben benieuwd : doen alle vrouwen dat ?
Zelf heb ik niet echt verwachtingen naar hoe een partner eruit moet zien, moet dragen... Het enige criterium waar ik me totnutoe aan vastgehouden heb, is dat mijn partner slimmer moet zijn als ik. Al de rest : dat zien we wel, ik geloof er nogal in dat partners naar elkaar toegroeien (maar daarom niet hun eigenheid verliezen)
Tja.....quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:22 schreef JustDreamy het volgende:
Ik moet er sinds gisteravond toch ook weer echt aan geloven, ben zo stom geweest.![]()
Verhaal in samenvatting:
- 2 jaar geleden relatie gehad van 8 maandjes
- 1 jaar geleden broer van ex beter leren kennen, vond broer van ex leuk & bleek wederzijds.
- Sinds toen veel aan lopen modderen in het geheim, proberen af te kappen omdat hij het thuis niet durfde te vertellen, toch weer contact zoeken en weer voor paar maanden de mist in te gaan etc.
- 3 maanden naar buitenland geweest en dit keer voorgenomen dat als afstand te zien om idd af te kappen en hopelijk daarna als gewone vrienden verder te kunnen gaan.
- 1e avond thuis was het gelijk raak, gevoelens zo heftig en met anderen daten voelde niet goed & als wij bij elkaar waren klopte het gewoon. Vond hij, vond ik.
- Week later kapte hij toch af want het kon echt niet, echt niet. Dit keer echt van alles verwijderd en echt 0,0 contact.
- Twee weken later zoekt meneer weer veel contact via SMS en vraagt of hij me weer toe mag voegen op MSN. Maakt weer opmerkingen als vanouds etc.
- Gisteravond moest ik hem zien, op mijn aandringen (hij vond het niet verstandig, terecht) en dat is gebeurd. Ik had voor mezelf even een deksel op mijn neus nodig om te zien dat er echt afstand was IRL en dat dat via SMS en MSN gewoon vriendschappelijk was. Die heb ik gekregen en het gezellige avondje van 3 uur lang werd in 10 minuten volledig verpest.. Hij neemt me niks kwalijk en weet dat het gewoon moeilijk is voor me.. maar toch..
Ik ben nu dus echt bang dat hij me nieteens meer fatsoendelijk gedag enzo zegt, terwijl dat me eerst gewoon juist goed deed.Alleen toen hij weer zoveel contact ging zoeken kreeg ik hoop..
Maar nu gaat het alleen maar ongemakkelijk worden..
Probleem is dat ex nogsteeds overduidelijk debiel op mij reageert, heeft een hekel aan me ofzo? En de familie is heeel close met elkaar, dus dan gaat zoiets al helemaal niet. Ik dacht dat het goed zat tussen mij en ex, omdat hij in mijn gezicht wel normaal doet. Maar het tegendeel is waar. Ik ga heel goed met z'n zusje om en ben heel vaak daar thuis te vinden en dat al 2 jaar sinds het uit is.. en nogsteeds trekt hij volgens zijn broer een gekke bek met de woorden "Wat moest zij nou weer hier dan".. :\quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Tja.....![]()
Wat willen jullie nu eigenlijk en welke ondoordringbare barrieres zien jullie?
(Natuurlijk is er iets dat zegt dat je broers/zussen van ex'en niet 'doet' maarre...uitzonderingen en regels die bevestigd worden en zo.... Misschien moet je maar eens gaan kijken of dingen echt uitgesproken kunnen worden tussen jullie. Aan dat vage om elkaar heen gedraai heb je iig niets...)
Hij weet niks van die broer en mijquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:17 schreef goofy_goober het volgende:
Het lijkt mij ook kut als mijn ex, die zowel mij als mijn broer heeft gehad, nog steeds over de vloer komt omdat ze zo nodig met mijn zus af moet spreken. Snap je het echt niet? Spreek lekker elders af met die zus (bij haar, in de stad of een café) en bemoei je niet meer met die familie. Dat levert alleen maar wrijving op daar (en die familieband tussen beide broers zal wellicht al enigszins bekoeld zijn door jouw inmenging) en daar ben jij mede-verantwoordelijk voor.
Precies wat GG zegt. Ben je een beetje een thrillseeker of zo? No offence hoor, maar ik val een beetjequote:Op woensdag 18 mei 2011 10:17 schreef goofy_goober het volgende:
Het lijkt mij ook kut als mijn ex, die zowel mij als mijn broer heeft gehad, nog steeds over de vloer komt omdat ze zo nodig met mijn zus af moet spreken. Snap je het echt niet? Spreek lekker elders af met die zus (bij haar, in de stad of een café) en bemoei je niet meer met die familie. Dat levert alleen maar wrijving op daar (en die familieband tussen beide broers zal wellicht al enigszins bekoeld zijn door jouw inmenging) en daar ben jij mede-verantwoordelijk voor.
Zusje en ik delen dezelfde hobby en gingen al met elkaar om voor de relatie. Verder spreken we dus vaak af ergens anders mbt onze hobby en vaak (oke wat is vaak, 3x in de maand?) nodigt zij mij uit bij haar thuis (en wij zitten dan op haar kamer, mijn ex zit dan op z'n kamer of is gewoon weg, bijna altijd dat laatste).. wat is dan het probleem? Ik zoek HEM niet op, laat hem netjes met rust. En ALS we elkaar spreken doet hij gewoon normaal, lachen soms zelfs, dus dan kan ik het niet ruiken toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Precies wat GG zegt. Ben je een beetje een thrillseeker of zo? No offence hoor, maar ik val een beetjeals jij zegt dat jij zijn reactie maar een beetje debiel vindt..... Zie je echt niet dat jij flink loopt te roeren in dat gezin?
Ga idd dan buitenshuis met die zus afspreken
Denk jij. Broederliefde is toch wel wat sterker dan die van een muts die niet kan kiezen. Lijkt me heel sterk dat ie niks doorheeft.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:29 schreef JustDreamy het volgende:
[..]
Hij weet niks van die broer en mij
wauw, mooi omschreven !quote:En ik was verloren maar ben nu weer klaar om gevonden te worden
tjakka, da's weer duidelijke taal, maar o zo waar!quote:Het lijkt mij ook kut als mijn ex, die zowel mij als mijn broer heeft gehad, nog steeds over de vloer komt omdat ze zo nodig met mijn zus af moet spreken. Snap je het echt niet? Spreek lekker elders af met die zus (bij haar, in de stad of een café) en bemoei je niet meer met die familie. Dat levert alleen maar wrijving op daar (en die familieband tussen beide broers zal wellicht al enigszins bekoeld zijn door jouw inmenging) en daar ben jij mede-verantwoordelijk voor.
Ik herhaal alleen de woorden van die broerquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:45 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Denk jij. Broederliefde is toch wel wat sterker dan die van een muts die niet kan kiezen. Lijkt me heel sterk dat ie niks doorheeft.
hallo, ga me er ook even tegen aan bemoeien. Ik vind je verhaal steeds verwarrender worden. Wat wil je zelf eigenlijk? Je bent bevriend met de zus, hebt met de ene broer wat gehad en met de andere broer gaat er misschien iets gebeuren, lekker zootje! Kijk als er sprake is van echte liefde, dan moet je er voor gaan, maar als het wat experimenteren is met elkaar, dan zou ik toch rekening houden met de familiebanden, want voor die broers gaat dit natuurlijk een issue worden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:49 schreef JustDreamy het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen de woorden van die broer
Die heeft iig niet door dat mijn ex er wat van merkt. Bovendien zou ik ook niet weten hoe, want broer is vaak van huis en als ik bij hen thuis ben zie ik hem ook nooit. Niemand daar weet uberhaupt dat we al vriendschappelijk fatsoendelijk contact hebben.Zou ook niet weten hoe ze daar achter moeten komen
Ik wil een relatie met broer, maar dat gaat niet en daar hebben we gisteravond duidelijk een punt achter gezet. Daarom zit ik in dit topic, ik moet eroverheen komen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:56 schreef missconfessions het volgende:
[..]
hallo, ga me er ook even tegen aan bemoeien. Ik vind je verhaal steeds verwarrender worden. Wat wil je zelf eigenlijk? Je bent bevriend met de zus, hebt met de ene broer wat gehad en met de andere broer gaat er misschien iets gebeuren, lekker zootje! Kijk als er sprake is van echte liefde, dan moet je er voor gaan, maar als het wat experimenteren is met elkaar, dan zou ik toch rekening houden met de familiebanden, want voor die broers gaat dit natuurlijk een issue worden.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:35 schreef JustDreamy het volgende:
[..]
Zusje en ik delen dezelfde hobby en gingen al met elkaar om voor de relatie. Verder spreken we dus vaak af ergens anders mbt onze hobby en vaak (oke wat is vaak, 3x in de maand?) nodigt zij mij uit bij haar thuis (en wij zitten dan op haar kamer, mijn ex zit dan op z'n kamer of is gewoon weg, bijna altijd dat laatste).. wat is dan het probleem? Ik zoek HEM niet op, laat hem netjes met rust. En ALS we elkaar spreken doet hij gewoon normaal, lachen soms zelfs, dus dan kan ik het niet ruiken toch?
ja lieve schat, maar dat gaat toch niet werken! Als je echt een punt achter de relatie wil zetten, zal je toch niet meer over de vloer moeten gaan bij dat gezin, want zeg nu zelf, je vindt het natuurlijk ook heel erg leuk om hem te blijven zien en te hopen dat ie alsnog voor je gaat. Dat is waarschijnlijk ook reden dat je met zijn zus afspreekt bij hun thuis. Hoe dan ook, sterkte, je hebt tenslotte ook liefdesverdriet en dat is gewoon voor niemand leuk!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef JustDreamy het volgende:
[..]
Ik wil een relatie met broer, maar dat gaat niet en daar hebben we gisteravond duidelijk een punt achter gezet. Daarom zit ik in dit topic, ik moet eroverheen komen.
Dat ik met ex heb gehad, tsja dat is gebeurd. Die broer kende ik toen nog niet goed en dat is er gewoon ingerold. Gevoelens kun je niks aan doen en HIJ had ze ook voor mij.
Door mijn ex, kappen we het nu dan ook af.. terwijl ik altijd al eerlijk wilde zijn tegen hem erover. Maar broer kan dit nog niet, wat ik ook snap ; wat niet weet wat niet deert..
Dus ik laat de keuze over aan broer, want hij weet wat het beste is voor z'n familie-band.Hij koos er zelf voor om met mij contact te blijven houden en steeds te zeggen "Ik wil ervoor gaan etc"
Maar nu is dat gewoon klaar.
Verder kende ik dat zusje gewoon al langer & kan gewoon heel goed met haar en ouders opschieten en die nodigen me ook uit om te blijven eten (wat ik dan wel weer afsla). Waarom plotseling met dat zusje verbreken als zij niet eens weet wat er gaande is met broer. En zij weet dus blijkbaar ook wel hoe ex over me denkt. nou dan had ze mij dat ook kunnen zeggen! Ik wist het niet en dacht dat hij het dus oke vond dat ik nog daar kwam, aangezien hij me toch niet zag of hoorde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |