Niet zo zeuren! Jij bent veel verder dan een heleboel mensen hier zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:09 schreef JiggyJ het volgende:
Haha yess ik was net voor de updatevind de 2e ook mooier klinken hoor hehe....
Je hebt gelijk hoor, zeker weten.. Alleen ik moet nu iets gaan doen wat ik nog nooit van mijn leven gedaan heb, namelijk : initiatief nemen...
Merk toch dat het probleem voornamelijk in mijn hoofd zit. Die meid is speciaal voor mij naar oud en nieuw gekomen, 1 dag later begon ze met sms' en en een week later belde ze me ( denk aangeschoten ) zaterdagavond op.. Weer 2 weken later was ze in amsterdam uit en vroeg ze waar ik was, die week daarop was ze aan het oppassen in het huis van een kennis, en vroeg ze of ik langs kwam....
Telefoon toen niet opgenomen, niet langsgegaan, saai teruggesms' t etc etc... Inderdaad misschien vertellen dat ik nog met mijn ex zat toen..
Moet wel eerlijk zeggen : Dit meisje is wel echt totaal het tegenovergestelde van mijn ex. Waar mijn ex meer het naieve, brave meisje was is deze echt outgoing, iemand waar vriendinnen achteraan lopen, niet op haar mondje gevallen...
Dit vind ik juist hartstikke leuk aan haar, maar dat maakt het voor mij wel wat ''enger'' om haar te benaderen, ze is veel uitgekookter dan mijn ex..
Het liefste krijg ik weer contact met haar via een veilige omweg, maar dat kan zomaar weer maanden duren...
Daarnaast vind ik het erg moeilijk om in te schatten wat haar intenties zijn... Ze heeft op veel manieren aangegeven me leuk te vinden, maar ik vind het helemaal geen type die op zoek is naar een relatie...
Ik denk ook niet dat je dat nog gemakkelijk een tweede keer zult vinden, dus vanaf nu een goed idee om initiatief te nemen voor dat (zo te horen) oh-zo leuke meisje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:21 schreef JiggyJ het volgende:
Tja mijn ex die heeft mij als het ware bijna als vriend in haar leven ''getrokken''.. Tegen haar stelde ik me zo' n beetje hetzelfde op als tegen dit meisje, alleen mijn ex kent geen schaamte en boeit het niet om een blauwtje te lopen...
Die bleef maar vragen, en als ik niet antwoordde op een sms of deed alsof ik een hint niet begreep, stuurde ze gewoon nog een keer, of vroeg ze het gewoon directMaar zo gemakkelijk zal het me niet meer afgaan denk
Misschien verwacht ik dat nu ook wel te veel van dit meisje...
Klopt. Jezelf zwak opstellen is not done.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:30 schreef goofy_goober het volgende:
Tja, op een gegeven moment is het klaar en heb jij het nakijken. Vrouwen houden vaak niet van die afwachtende types.
Je had een date?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:52 schreef Pinguino81 het volgende:
zo net weer 1tje de deur uit. leuke meid maar word er niet warm of koud van
Dit is toch niet de oplossing?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:56 schreef Pinguino81 het volgende:
ja zoiets.. me oude gewoonte weer opgepakt
Dit is de enige juiste keus! Ik lees al 2 maanden verhalen over vrouwen die dit flikken. Die het lijntje open houden maar als dat er verder toch niets meer komt. Heb verhalen gelezen waarbij dit 2 jaar aan de gang is. Dat moet je niet willen je blijft dan stilstaan en daar heb je niets aan. Mijn ex flikt bij mij precies hetzelfde en heb vd week ook gezegd dat ik dat niet meer wil. Dan maar ff een tijdje een rot gevoel dat ik der mis en alles maar ook daar kom je wel overheen. Zolang je elkaar af en toe blijft zien maar meer niet dan kom je er nooit overheenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:46 schreef DuracellPower het volgende:
Toch maar weer eenns een updatje, het is een maand of 3 uit, we zien (zagen nu denk ik) elkaar zo een 1x in de week, dan is het klef, met en zonder sex, als ze weer weg is houd ze weer afstand.
Gisteravond besloten dat ik een keuze moest maken om verder te gaan met mijn leven, omdat ik hier aan onderdoor ga. Haar laatste sms gestuurd met nog 1x de vraag hoe ze de toekomst ziet, kreeg als antwoord dat ze geen toekomst ziet tussen ons.
Nu heb ik besloten dat ik klaar mee ben, ik stop ook voorlopig met contact. Voelt wel sterk van mijzelf, maar ook weer heel kut
Goede keus! Alleen nu moet je beginnen met loslaten!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:46 schreef DuracellPower het volgende:
Toch maar weer eenns een updatje, het is een maand of 3 uit, we zien (zagen nu denk ik) elkaar zo een 1x in de week, dan is het klef, met en zonder sex, als ze weer weg is houd ze weer afstand.
Gisteravond besloten dat ik een keuze moest maken om verder te gaan met mijn leven, omdat ik hier aan onderdoor ga. Haar laatste sms gestuurd met nog 1x de vraag hoe ze de toekomst ziet, kreeg als antwoord dat ze geen toekomst ziet tussen ons.
Nu heb ik besloten dat ik klaar mee ben, ik stop ook voorlopig met contact. Voelt wel sterk van mijzelf, maar ook weer heel kut
Je gaat je ex toch niet vragen hoe zijn date is geweest, of ligt het aan mij?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Goede keus! Alleen nu moet je beginnen met loslaten!
En de enige manier daarvoor is denk ik inderdaad geen contact meer hebben met elkaar!
Ik zie trouwens bijna geen oude bekende meer op het topic! Dat is fijn!
(En jammer, want nu kan ik niet vragen hoe het met hun is)
Misschien heeft iemand nog een tip voor me.. Ik heb mijn ex ondertussen wel losgelaten, heb nog wel contact met hem, en hij zoekt op bepaalde momenten ook contact. Vind ik niet erg. Alleen het lijkt nu zo te zijn dat hij het contact alleen maar zoekt wanneer het hem uitkomt, en wanneer hij weer een date heeft, hoor ik niets..
Zou ik hier wat van zeggen, of zou ik heb ook geen lekker negeren en niet vragen hoe het met hem is?
(Van nature uit zou ik hem dus morgenavond een berichtje sturen hoe zijn date was, gewoon omdat ik zo in elkaar zit. En soms zou ik willen dat ik anders in elkaar zat)
je zegt het zelf al hij zoekt alleen contact als het hem uitkomt. en dat is ook inderdaad zo. Als hij alleen is en even niets om handen dan heeft die tijd voor jou. Anders niet. Opzouten dan. Wat hebbie daar nou aan. Ik geloof ook niet in vriendschap na een relatie. Onbewust doet de een de ander toch pijn. Heb ik ook tegen mijn ex gezegd, ik hoef niet te weten met wie jij nu allemaal bezig bent. Jij maakt het uit dus dan wil ik ook niets meer van je weten of horen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Goede keus! Alleen nu moet je beginnen met loslaten!
En de enige manier daarvoor is denk ik inderdaad geen contact meer hebben met elkaar!
Ik zie trouwens bijna geen oude bekende meer op het topic! Dat is fijn!
(En jammer, want nu kan ik niet vragen hoe het met hun is)
Misschien heeft iemand nog een tip voor me.. Ik heb mijn ex ondertussen wel losgelaten, heb nog wel contact met hem, en hij zoekt op bepaalde momenten ook contact. Vind ik niet erg. Alleen het lijkt nu zo te zijn dat hij het contact alleen maar zoekt wanneer het hem uitkomt, en wanneer hij weer een date heeft, hoor ik niets..
Zou ik hier wat van zeggen, of zou ik heb ook geen lekker negeren en niet vragen hoe het met hem is?
(Van nature uit zou ik hem dus morgenavond een berichtje sturen hoe zijn date was, gewoon omdat ik zo in elkaar zit. En soms zou ik willen dat ik anders in elkaar zat)
Hoezo niet, hij heeft mij toch verteld dat hij een date heeft? Waarom zou ik dat niet de interesse tonen hoe het was? Wat moet ik anders met de informatie dat hij een date heeft?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je gaat je ex toch niet vragen hoe zijn date is geweest, of ligt het aan mij?
Ik wou dat dat zo werkte.. Denk niet dat hij zomaar opzoutquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:41 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
je zegt het zelf al hij zoekt alleen contact als het hem uitkomt. en dat is ook inderdaad zo. Als hij alleen is en even niets om handen dan heeft die tijd voor jou. Anders niet. Opzouten dan. Wat hebbie daar nou aan. Ik geloof ook niet in vriendschap na een relatie. Onbewust doet de een de ander toch pijn. Heb ik ook tegen mijn ex gezegd, ik hoef niet te weten met wie jij nu allemaal bezig bent. Jij maakt het uit dus dan wil ik ook niets meer van je weten of horen.
Inderdaad lekker het terras op! Afleiding zoekenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:54 schreef DuracellPower het volgende:
Goede keus en alles, weet ik allemaal welMaar voelt toch ook heel kut, +4 jaar lief en leed door de gootsteen ofzo, voelt er als opgeven...:(
Maar het is blijkbaar niet anders, moet er inderdaad doorheen. Ga zo op het terras zitten met vrienden
Bedankt voor de reacties!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |