abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96958367

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:34:07 #2
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96958398
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik hoop dat ik binnen een week seks heb. Ik reken er eigenlijk wel op. Ik word er wel zenuwachtig van. Ik heb nu nog meer meisjes in het land gevonden die met me willen uitgaan. Ergens rond komend weekend zal het gebeuren.
Leuk! :Y Wat gaan jullie doen?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96958489
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vergeet het niet, maar ik denk wel dat het belangrijk is dat het niet opgehemeld wordt. Ik raad een ONS ook af voor een eerste keer, maar hoewel seks heel leuk is verliest het wel de glans. Daar niet teveel over nadenken bevordert een losse houding, IMO.
De eerste keer en dan je eerste echt lange relatie. Daarna is het speciale er wel vanaf. Je weet dan immers dat je het met meer dan één persoon hebt gedaan / zult doen en dat ook lange relaties kapotgaan en daar andere relaties voor in de plaats komen.
pi_96958524
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Leuk! :Y Wat gaan jullie doen?
Ik denk: zich compleet lazerus zuipen, de slet uithangen en daarna wordt ze op de dichtgeklapte achterbank van een afgetrapte Opel Kadett ontmaagd.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:37:01 #5
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96958568
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik denk: zich compleet lazerus zuipen, de slet uithangen en daarna wordt ze op de dichtgeklapte achterbank van een afgetrapte Opel Kadett ontmaagd.
Oké, je mag haar niet, je hebt je punt gemaakt. No need to repeat yourself. :)
pi_96958624
Ik vind na mijn sexpartners op 2 handen te kunnen tellen binnen 4 jaar seks ook niet meer zo speciaal... het isd zelfs een beetje vermoeiend, je weer helemaal uitkleden als je je net hebt aangekleed, de seks is rommelig (sperma dat overal uitloopt) dan nog een tijdje last van je vagina omdat hij groot geschapen is, je moet weer douchen, je moet weer alles opruimen, etc etc...
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:38:02 #7
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96958629
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee dat vind ik zonde. Dat is niet handig voor de omgang met anderen.

Ik ga denk ik wel uit. Ik weet nog niet wanneer en met wie. Ik weet ook niet waar. Maar komende week zal het gebeuren.
pi_96958650
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:37 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oké, je mag haar niet, je hebt je punt gemaakt. No need to repeat yourself. :)
Vooruit dan maar. :)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:38:57 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96958682
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik ga denk ik wel uit. Ik weet nog niet wanneer en met wie. Ik weet ook niet waar. Maar komende week zal het gebeuren.
Oh er is nog niemand, ja als je je gewoon opdringt bij genoeg mannen gaat er vast eentje met je willen neuken.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:39:17 #10
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96958711
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:37 schreef Daisy_N het volgende:
Ik vind na mijn sexpartners op 2 handen te kunnen tellen binnen 4 jaar seks ook niet meer zo speciaal... het isd zelfs een beetje vermoeiend, je weer helemaal uitkleden als je je net hebt aangekleed, de seks is rommelig (sperma dat overal uitloopt) dan nog een tijdje last van je vagina omdat hij groot geschapen is, je moet weer douchen, je moet weer alles opruimen, etc etc...
Om maar niet te spreken over alle onzekerheden en de moeite die je ervoor moet doen om het überhaupt voor elkaar te krijgen :{w
pi_96958791
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh er is nog niemand, ja als je je gewoon opdringt bij genoeg mannen gaat er vast eentje met je willen neuken.
Ja, zo moeilijk is dat niet. Ik snap het sowieso niet. Ze wil zo graag neuken en schijnt er niet slecht uit te zien. Zo moeilijk is het dan niet...
pi_96958806
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:39 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Om maar niet te spreken over alle onzekerheden en de moeite die je ervoor moet doen om het überhaupt voor elkaar te krijgen :{w
Als man is dat niet anders hoor :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat iemand als jij echt bestaat :') Anders moet je even melden waar je uitgaat, want dat wordt geheid neuken dit weekend :')
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:41:30 #13
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96958841
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee ik houd niet van opdringen. Ik wacht wel een beetje.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:41:35 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96958845
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:40 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als man is dat niet anders hoor :')

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat iemand als jij echt bestaat :') Anders moet je even melden waar je uitgaat, want dat wordt geheid neuken dit weekend :')
Inderdaad want dan wil haar wel even pakken dan hebben we die eerste keer ook weer gehad.
C'est la vie
pi_96958867
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:40 schreef Mystikvm het volgende:

Begrijp je mijn punt omtrent Lanterfanter nu een beetje?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:42:10 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96958884
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nee ik houd niet van opdringen. Ik wacht wel een beetje.
Teveel wachten levert niks op, maar een beetje kan wel omdat je een vrouw bent.
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:43:59 #17
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96959022
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Teveel wachten levert niks op, maar een beetje kan wel omdat je een vrouw bent.
Ik heb gezien hoe sommige meisjes ( bezette) zo met hun armen om de nek van een vreemde jongen gaan staan. En dan zoenen, tegen ze aan hangen en zeggen "Ik vind jou leuk".

Dat doe ik niet.
pi_96959079
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik heb gezien hoe sommige meisjes ( bezette) zo met hun armen om de nek van een vreemde jongen gaan staan. En dan zoenen, tegen ze aan hangen en zeggen "Ik vind jou leuk".

Dat doe ik niet.
Je kent nog geen jongen. Je gaat wel seks hebben binnen een week. Hoe denk je een jongen te regelen zonder hem te paaien?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:45:12 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96959111
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Dat doe ik niet.
Dat hoeft ook niet al zal het dan wel een stuk sneller gaan. Maar je moet wel iemand laten weten dat je interesse hebt in hem.
C'est la vie
pi_96959124
Gadverdamme. Hoe al die mannen Lantefanteraar proberen te krijgen is ook triest. Labiele wijven proberen te neuken. :r
pi_96959156
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je kent nog geen jongen. Je gaat wel seks hebben binnen een week. Hoe denk je een jongen te regelen zonder hem te paaien?
Is allemaal niet zo lastig. Ze ziet er (geloof ik) niet verkeerd uit. Als ze dan uitstraalt dat ze op zo'n zaterdagavond gepakt wil worden, dan wordt het nummertje trekken hoor. :Y
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:46:31 #22
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96959187
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Gadverdamme. Hoe al die mannen Lantefanteraar proberen te krijgen is ook triest. Labiele wijven proberen te neuken. :r
He ik ben 17 wat moet ik anders. _O-
Nee hoor maakte maar een grap over waar ze naar toe ging dit weekend.
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:47:13 #23
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96959235
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet al zal het dan wel een stuk sneller gaan. Maar je moet wel iemand laten weten dat je interesse hebt in hem.
Ja bah ik hoef het toch niet snel.

Ik ga wel gewoon een beetje lachen of glimlachen zoals altijd. Al zijn ze tot nu toe enkel gekomen wanneer ik wat sippig keek. Om te vragen hoe het gaat en dan kwam de rest.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:47:59 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96959288
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik ga wel gewoon een beetje lachen of glimlachen zoals altijd. Al zijn ze tot nu toe enkel gekomen wanneer ik wat sippig keek. Om te vragen hoe het gaat en dan kwam de rest.
Je wil volgende week toch al neuken? Dat is toch snel. _O-
C'est la vie
pi_96959414
quote:
Dit is iets voor ons aller Richard. Die noemt zichzelf toch "de kansloze wijzen-hosselaar" ?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:51:13 #26
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96959497
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Je wil volgende week toch al neuken? Dat is toch snel. _O-
Rond aankomend weekend.

Ja oke, het liefst nu al natuurlijk.
pi_96959513
quote:
Sarcasme. En als ik met haar wil neuken kan ik haar ook gewoon vragen in plaats van de trieste player op internet uit te hangen :')

Ik geloof gewoon niet dat iemand echt zo wereldvreemd en naïef is. Zeker als je er schijnbaar niet verkeerd uit ziet. Dit zal wel gewoon een act zijn van iemand die echt wel aan haar trekken komt om te kijken hoeveel mannetjes op Fok ze het hoofd op hol kan brengen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:52:24 #28
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96959573
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Rond aankomend weekend.

Ja oke, het liefst nu al natuurlijk.
Ja kom maar terug als je weet wat je wil meid.
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:53:56 #29
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96959683
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik geloof gewoon niet dat iemand echt zo wereldvreemd en naïef is. Zeker als je er schijnbaar niet verkeerd uit ziet. Dit zal wel gewoon een act zijn van iemand die echt wel aan haar trekken komt om te kijken hoeveel mannetjes op Fok ze het hoofd op hol kan brengen.
Nee hoor
Ik zweer het
pi_96959716
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dit is iets voor ons aller Richard. Die noemt zichzelf toch "de kansloze wijzen-hosselaar" ?
Hahaha. Ik zat trouwens al die topics door te lezen; de mensen die nu het hardste schreeuwen dat ze 't zo erg vinden (en die hem 5 maanden lang hebben gevoed - waar ik zeker van weet dat ze het gewoon leuk vonden) zaten ons toen keihard uit te schelden/dom te reageren omdat we zeiden dat hij een trol/aandachttrekker was. :')

Kan iemand mij trouwens DMen/PMen wat er nou precies aan de hand is? Het was al duidelijk dat hij een trol was dus waarom gelooft iedereen Strawberry nu inene wel? En als wij 't zeggen niet?

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Glimlachen helpt altijd. Met een dode, lege en sippe blik kijkend werkt alleen maar averechts. Tenzij er mannen zijn die van labiele vrouwen houden (die zijn er).

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef heloef het volgende:

[..]

He ik ben 17 wat moet ik anders. _O-
Nee hoor maakte maar een grap over waar ze naar toe ging dit weekend.
Ja ja. Heel vaak zijn grapjes ook een beetje waarheid, maar goede versiertip; hossel iemand onbewust - kan een leuke verrassing zijn. :9

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Sarcasme. En als ik met haar wil neuken kan ik haar ook gewoon vragen in plaats van de trieste player op internet uit te hangen :')

Daar ben ik van overtuigd, zeker weten.
pi_96959722
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nee hoor
Ik zweer het
Sure :')
pi_96959872
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hahaha. Ik zat trouwens al die topics door te lezen; de mensen die nu het hardste schreeuwen dat ze 't zo erg vinden (en die hem 5 maanden lang hebben gevoed - waar ik zeker van weet dat ze het gewoon leuk vonden) zaten ons toen keihard uit te schelden/dom te reageren omdat we zeiden dat hij een trol/aandachttrekker was. :')

Kan iemand mij trouwens DMen/PMen wat er nou precies aan de hand is? Het was al duidelijk dat hij een trol was dus waarom gelooft iedereen Strawberry nu inene wel? En als wij 't zeggen niet?
Ja, achteraf hebben we toch maar mooi gelijk gekregen. 40 delen geleden is al vaak genoeg gezegd hoe het zit met Richard, alleen waren we toen lomp, onbeschoft en paranoïde. Achteraf blijkt dat de naïeve hulpverlenertjes het mis hadden. :)

Volgens mij is Strawberry er (eindelijk) achter gekomen dat Richard een liegebeest is. Hoe dat precies is gekomen weet ik niet. Doen zowel Richard als Aardbei vaag over. Overigens wil ik het verhaal best via de PM aanhoren. Strawberry heeft het altijd goed bedoeld met Richard en zelfs Moeder Theresa is een grotere bitch dan Strawberry. Als zo iemand er dan eindelijk klaar mee is, dan zegt dat wel iets over Richie.
pi_96959879
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nee hoor
Ik zweer het
Nou, neuken dan?

quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]

Daar ben ik van overtuigd, zeker weten.
Ik ben dat getroll in dit topic wel een beetje zat. Maar goed...don't feed the troll enzo, I know :')
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:58:42 #34
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96959989
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nou, neuken dan?

Nee, ik heb nog wel mijn voorkeuren.

En nee, ik voer geen act op. Alleen mijn typstijl kan wat verwarrend werken soms.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:59:19 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96960036
quote:
Ja ja. Heel vaak zijn grapjes ook een beetje waarheid, maar goede versiertip; hossel iemand onbewust - kan een leuke verrassing zijn. :9
Het eerste is waar ja maar ik wel lanterfanteraar echt niet hoor ik heb als minimale eis dat ik wel een meisje wil die ik tenminste een beetje leuk vind denk niet dat ooit bij lanterfanteraar zal gebeuren. En ik ben er wel klaar mee dat versier gedoe ik ben 17 ik ga maar van andere dingen genieten dan me daar op te focussen, het is goed zo.
C'est la vie
pi_96960102
Reageer niet op die troll :') En als het geen troll is hoort ze ergens anders te zitten :P
pi_96960150
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Het eerste is waar ja maar ik wel lanterfanteraar echt niet hoor ik heb als minimale eis dat ik wel een meisje wil die ik tenminste een beetje leuk vind denk niet dat ooit bij lanterfanteraar zal gebeuren. En ik ben er wel klaar mee dat versier gedoe ik ben 17 ik ga maar van andere dingen genieten dan me daar op te focussen, het is goed zo.
Gelijk heb je, er zijn er zoveel nog maagd op jouw leeftijd.
pi_96960204
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Hoogheid het volgende:
Reageer niet op die troll :') En als het geen troll is hoort ze ergens anders te zitten :P
Ik probeer het, maar het valt niet mee. Ze bezit wel de gave om zo te reageren dat je je er toch weer aan het ergeren en er op gaat reageren. :{
pi_96960237
Och, je gaat je toch niet ergeren aan Lanterfanteraar. Ze is zo lief en onwetend.
Ron Paul 2012
pi_96960238
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik probeer het, maar het valt niet mee. Ze bezit wel de gave om zo te reageren dat je je er toch weer aan het ergeren en er op gaat reageren. :{
Dat is juist hetgeen wat een troll doet :P
pi_96960267
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Dat is juist hetgeen wat een troll doet :P
Niet elke troll beheerst die kunst even goed. :)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:03:50 #42
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96960365
Ik ben geen troll man.
Jammer dat jullie dat denken.
Nu word ik namelijk niet serieus genomen.

Zo ondenkbaar is mijn situatie niet toch.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:04:23 #43
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96960397
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben geen troll man.

Toch wel.
C'est la vie
pi_96960414
quote:
Ik ben geen troll man.

Ik denk dat niet, geen zorgen.

En ik heb er kijk op.
Ron Paul 2012
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:05:05 #45
320254 Zorians
Quarter-brain
pi_96960455
jullie gaan te snel. ik ben pas bij deeltje 7 :p
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:05:29 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96960487
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Gelijk heb je, er zijn er zoveel nog maagd op jouw leeftijd.
Inderdaad ik ga mijn best er niet meer voor doen, maar ja dat ik niemand leuk meer vind kan ik niet stoppen natuurlijk en dan krijg je dat gezeik weer natuurlijk.
C'est la vie
pi_96960499
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef Zorians het volgende:
jullie gaan te snel. ik ben pas bij deeltje 7 :p
Tot over 3 maanden dan, als je alles eens hebt gelezen. Het is beter dan menig boek dan ook in ieder geval. Drama en suspence.
Ron Paul 2012
pi_96960541
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Inderdaad ik ga mijn best er niet meer voor doen, maar ja dat ik niemand leuk meer vind kan ik niet stoppen natuurlijk en dan krijg je dat gezeik weer natuurlijk.
Dat hoef je ook niet te stoppen natuurlijk. Gewoon wat lol maken en als het over 8 jaar nog niet lukt kom je maar terug. :P
pi_96960552
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk geef ik je wel gelijk. Wanneer word je 18?

quote:
Ik ben geen troll man.

Ga een rondje fietsen, wie weet kom je nog leuke interessante mannen tegen. Heb je al nagellak?

[ Bericht 0% gewijzigd door iwannabehigh op 18-05-2011 00:08:00 ]
pi_96960629
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:06 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat hoef je ook niet te stoppen natuurlijk. Gewoon wat lol maken en als het over 8 jaar nog niet lukt kom je maar terug. :P
Zolang hij dan maar niet zo gaat zitten zeuren als Richard. :X
pi_96960680
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zolang hij dan maar niet zo gaat zitten zeuren als Richard. :X
Hij heeft dan vast niks te zeuren als neger zijnde. B-)
pi_96960696
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef Supersoep het volgende:
Och, je gaat je toch niet ergeren aan Lanterfanteraar. Ze is zo lief en onwetend.
Meen je? Volgens mij vind jij lieve ontwetende (en een beetje naieve) meisjes wel leuk of niet.. Maar je houdt ook wel weer van ruig in bed (slipjes opensijden enzo). :o En van een ''donkere'' gothic uitstraling, ik weet eigenlijk best veel terwijl ik je niet eens ken.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:08:40 #53
320254 Zorians
Quarter-brain
pi_96960709
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Tot over 3 maanden dan, als je alles eens hebt gelezen. Het is beter dan menig boek dan ook in ieder geval. Drama en suspence.
het is idd puik leesvoer. Hoop er stiekem ook nog wat van op te steken ;)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:09:18 #54
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96960757
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:06 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ga een rondje fietsen, wie weet kom je nog leuke interessante mannen tegen. Heb je al nagellak?
Ik heb vandaag een beetje gewinkeld met mijn moeder. De nagellakjes die ik wilde, waren er niet helaas. Maar ik heb wel iets anders belangrijks aangeschaft.

Geen interessante jongemannen ontmoet. Mijn moeder had wel sjans in de pashokjes met een jongen van mijn leeftijd. Ze is wel een uitbundige vrouw.
pi_96960773
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Meen je? Volgens mij vind jij lieve ontwetende (en een beetje naieve) meisjes wel leuk of niet.. Maar je houdt ook wel weer van ruig in bed (slipjes opensijden enzo). :o En van een ''donkere'' gothic uitstraling, ik weet eigenlijk best veel terwijl ik je niet eens ken.
Je hebt meteen de essentie van zijn persoon te pakken inderdaad.
pi_96960798
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:09 schreef lanterfanteraar het volgende:

Ze is wel een uitbundige vrouw.
Is dat een modern synoniem van slet?
pi_96960836
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:09 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Staat dat daar dan, irritant mens? :)
pi_96960924
quote:

[..]
Maar ik heb wel iets anders belangrijks aangeschaft.
Ik zal maar de lul zijn die gaat happen.
Wat is dat belangrijke wat je hebt aangeschaft dan? :P
pi_96960943
quote:

[..]

Ik heb vandaag een beetje gewinkeld met mijn moeder. De nagellakjes die ik wilde, waren er niet helaas. Maar ik heb wel iets anders belangrijks aangeschaft.

Geen interessante jongemannen ontmoet. Mijn moeder had wel sjans in de pashokjes met een jongen van mijn leeftijd. Ze is wel een uitbundige vrouw.
Die nagellak van Catrice? Welke kleur wou je dan? Wat heb je aangeschaft?

Leuk ja. :)
pi_96960952
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:11 schreef n0ir het volgende:

Wat is dat belangrijke wat je hebt aangeschaft dan? :P
De morning after pil?
pi_96961005
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Staat dat daar dan, irritant mens? :)
Ik bevestig enkel je geweldige mensenkennis, vanwaar die haat?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:16:23 #62
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96961229
quote:
Ik ben geen troll man.

vroeger zou men je onnozel noemen. en dan onnozel de oude betekenis, niet als scheldwoord

quote:
17s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef Supersoep het volgende:
ja idd onnozel zijn is in sommige opzichten een deugd
pi_96961286
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik bevestig enkel je geweldige mensenkennis, vanwaar die haat?
Ik heb geen haat. Ik vind je alleen maar vervelend en irritant, komt omdat je altijd van die domme sarcastische opmerkingen maakt naar mij toe.
pi_96961335
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik heb geen haat. Ik vind je alleen maar vervelend en irritant, komt omdat je altijd van die domme sarcastische opmerkingen maakt naar mij toe.
What goes around comes around.
pi_96961353
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dan moet je toch een dikkere huid kweken.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:19:38 #66
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96961424
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:06 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Daar vrees ik niet voor hoor :P
Ik vind het hier wel gezellig en soms kan ik mensen wel eens helpen met wat gezond verstand.
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:06 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk geef ik je wel gelijk. Wanneer wordt je 18?
Januari over een half jaartje dus.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hij heeft dan vast niks te zeuren als neger zijnde. B-)
Nou dat heeft me nog nooit geholpen, tenzij ik bij zo'n black for white feest ga rondlopen. _O-
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:21:45 #67
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96961581
Het is hier ook net een schoolplein hè, soms c_/
pi_96961636
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is hier ook net een schoolplein hè, soms c_/
Ik heb me dan wel opgegeven voor die meet, maar met al die botsende ego's vraag ik me af hoe dat gaat verlopen :')
pi_96961696
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dan moet je toch een dikkere huid kweken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:18 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

What goes around comes around.
Ik slaap er niet minder om, zit er verder niet echt mee, ik vind haar opmerkingen naar mij toe gewoon irritant. Maar zal ze vanaf nu negeren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Daar vrees ik niet voor hoor :P
Ik vind het hier wel gezellig en soms kan ik mensen wel eens helpen met wat gezond verstand.

[..]

Januari over een half jaartje dus.

[..]

Nou dat heeft me nog nooit geholpen, tenzij ik bij zo'n black for white feest ga rondlopen. _O-
Dan ben je net 16 geweest. :o
pi_96961722
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:09 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Probeer jij soms in mijn broekje te komen?
Ron Paul 2012
pi_96961872
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach heb je in ieder geval nog een laatste optie achter de hand. :P

quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:23 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Probeer jij soms in mijn broekje te komen?
Eerder onder je shirt.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:25:48 #72
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96961873
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb me dan wel opgegeven voor die meet, maar met al die botsende ego's vraag ik me af hoe dat gaat verlopen :')
Dat zal wel meevallen hoor :D Weet niet of je vaker op meets bent geweest, maar je kunt er eigenlijk wel van uit gaan dat de fok-persoonlijkheden slechts een (flinke) uitvergroting zijn van de werkelijkheid. Uiteindelijk zijn we allemaal vrij gemiddeld. :Y
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:27:13 #73
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96961963
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:23 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

[..]

Ik slaap er niet minder om, zit er verder niet echt mee, ik vind haar opmerkingen naar mij toe gewoon irritant. Maar zal ze vanaf nu negeren.

[..]

Dan ben je net 16 geweest. :o
Al 4 maanden geleden hoor. :P
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:27:28 #74
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96961977
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:25 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen hoor :D Weet niet of je vaker op meets bent geweest, maar je kunt er eigenlijk wel van uit gaan dat de fok-persoonlijkheden slechts een (flinke) uitvergroting zijn van de werkelijkheid. Uiteindelijk zijn we allemaal vrij gemiddeld. :Y
Ja klopt ik ben maar heel simpel hoor.

Ik zou alleen een beetje bang zijn van Halcon met dat volpompen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:28:01 #75
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96962007
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:27 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja klopt ik ben maar heel simpel hoor.

Ik zou alleen een beetje bang zijn van Halcon met dat volpompen.
Ik ook hoor. :P
pi_96962031
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef Mystikvm het volgende:
Dan zitten ze allemaal stilletjes in een hoekje, bevend als een rietje. :')
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:28:34 #77
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96962039
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:25 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ach heb je in ieder geval nog een laatste optie achter de hand. :P

[..]

Eerder onder je shirt.
Nee joh het sneuste wat er is zo'n feest zag het bij S&S lijkt me werkelijk verschrikkelijk. Om de 5 meter werd er een wijf volgeblaft door een neger.
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:29:04 #78
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96962067
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Techno het volgende:

[..]

Als dat rietje in een glas bier eindigt is dat ook weer zo voorbij. :7
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:29:23 #79
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96962086
quote:

[..]

Ik denk het ook of ze blijven allemaal praten via Fok! via de mobiel en zeggen niks. _O-
C'est la vie
pi_96962087
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:25 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Neuh, ben niet zo'n 'meeter'. Maar goed, dit is natuurlijk Fok waar piemels tot in de hemel groeien.

quote:

[..]

Waarschijnlijk :')
pi_96962094
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik ook hoor. :P
Tsss... ik pomp echt niet zomaar elke willekeurige meid vol :P
pi_96962132
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
Ik denk het ook of ze blijven allemaal praten via Fok! via de mobiel en zeggen niks. _O-
Ja, gezellig de autist uithangen. :D
pi_96962265
Het lukt mij ook totaal niet, het flirten met de meid die ik leuk vind wel, maar ik sta nog te onzeker in m`n schoenen om ook maar 1 woord van wat zei zegt te geloven... en dat is verschrikkelijk... Ik heb ook nog nooit een relatie gehad, 1x bijna, dat was 2 maanden sex en ook wel heel veel liefde, en dat was heel fijn maar daar kreeg ik ruzie mee, ik voelde me voor de ruzie echt een beetje zelfverzekerd ik lachte elke dag, was altijd vrolijk, en sinds die ruzie ben ik weer super depri en heel onzeker...
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:32:32 #84
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96962276
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Om de 5 meter werd er een wijf volgeblaft door een neger.
vind je dat vervelend omdat het een neger is?
pi_96962389
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef Braddie het volgende:
Het lukt mij ook totaal niet, het flirten met de meid die ik leuk vind wel, maar ik sta nog te onzeker in m`n schoenen om ook maar 1 woord van wat zei zegt te geloven... en dat is verschrikkelijk... Ik heb ook nog nooit een relatie gehad, 1x bijna, dat was 2 maanden sex en ook wel heel veel liefde, en dat was heel fijn maar daar kreeg ik ruzie mee, ik voelde me voor de ruzie echt een beetje zelfverzekerd ik lachte elke dag, was altijd vrolijk, en sinds die ruzie ben ik weer super depri en heel onzeker...
Waarom voel je je onzeker als je al een keer 'succes' hebt gehad?

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

_O- Troll of niet, ontwapenend grappig.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:35:10 #86
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96962434
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Lieve schat, ik ben een neger, mijn vader is een neger, mijn familie bestaat voor de helft uit negers. _O- Ik vind het gewoon sneu een sexfeest al waren het Chinezen die iemand aan het volblaffen waren om de 5 meter vind ik het nog steeds ranzig.
C'est la vie
pi_96962483
Ik denk heel dat de echt bange mensen/autisten niet eens komen/zich opgeven voor de meet. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef Braddie het volgende:
Dat één persoon dat allemaal in de hand heeft. Jammer.
pi_96962535
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Lieve schat, ik ben een neger, mijn vader is een neger, mijn familie bestaat voor de helft uit negers. _O- Ik vind het gewoon sneu een sexfeest al waren het Chinezen die iemand aan het volblaffen waren om de 5 meter vind ik het nog steeds ranzig.
Ja vind ik ook echt echt super smerig en raar. Maar ik ben dan ook preuts, eh. :9 (dat hebben mensen hier geconcludeerd)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:37:00 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96962561
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:34 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waarom voel je je onzeker als je al een keer 'succes' hebt gehad?

[..]

Ik begin haar gewoon leuk te vinden joh hoe veel je met haar kan lachen, fantastisch. _O-
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:37:48 #90
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96962621
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:36 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja vind ik ook echt echt super smerig en raar. Maar ik ben dan ook preuts, eh. :9 (dat hebben mensen hier geconcludeerd)
Preutsheid heeft het toch niks mee te maken eerder het feit dat je een weg moet banen rond neukende mensen om te lopen.
C'est la vie
pi_96962673
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Preutsheid heeft het toch niks mee te maken eerder het feit dat je een weg moet banen rond neukende mensen om te lopen.
Mwah.. preuts is een subjectief begrip.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:38:53 #92
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96962681
quote:

[..]

oh excuses ik lees op de voorgaande pagina inderdaad dat je van negroïde afkomst bent
pi_96962705
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:38 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Mwah.. preuts is een subjectief begrip.
Hoe staat het ervoor bij jou eigenlijk?
pi_96962937
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:34 schreef Mystikvm het volgende:
Heb je dit al eens eerder gezegd in een vorig topic of heb ik zojuist een heel echte dejavu gehad?
pi_96963013
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:39 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hoe staat het ervoor bij jou eigenlijk?
Gaat best goed. ik heb vorige teleurstellingen achter me gelaten en ben weer contacten aan het opdoen. Ik heb waarschijnlijk een date aanstaande weekend, lijkt er meer en meer op dat het onvervalste seksdate wordt. :% O-)
Vind ik best spannend, nog nooit zoiets gedaan op die manier. :D

(thanks for asking :))
pi_96963074
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:42 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Heb je dit al eens eerder gezegd in een vorig topic of heb ik zojuist een heel echte dejavu gehad?
Een déjà-vu :Y
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:45:53 #97
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96963126
oh wauw wat goed zeg BlakeGriffin

vind je dat niet moeilijk om te weten dat HET aanstaand weekend gaat gebeuren? ik bedoel: bezwijk je niet bijna onder die gedachte? dat er heel veel druk op komt te staan?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:47:56 #98
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96963243
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:44 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Gaat best goed. ik heb vorige teleurstellingen achter me gelaten en ben weer contacten aan het opdoen. Ik heb waarschijnlijk een date aanstaande weekend, lijkt er meer en meer op dat het onvervalste seksdate wordt. :% O-)

Oeh spannend :D
En het seksdate gedeelte, fijn of juist niet?
pi_96963264
quote:

[..]

Niet masturberen nu, tot aan die date.

Ga je me nog voor bedanken. :P
Ron Paul 2012
pi_96963296
quote:

[..]

Goed bezig! :D
Ben benieuwd of het bevalt. :P
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:48:49 #101
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96963305
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Echt waar? Komt ie dan niet na 1 minuut ofzo? _O-
C'est la vie
pi_96963318
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Echt waar? Komt ie dan niet na 1 minuut ofzo? _O-
Lijkt me sterk. Tenzij je een dronken 15-jarige puber bent, ga je bij een vreemde vrouw als je je zenuwachtig voelt juist moeite hebben om voldoende opgewonden te raken.
Ron Paul 2012
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:49:27 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96963343
quote:

[..]

Props, respect, felicitaties enz.
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:49:39 #104
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96963365
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:49 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Lijkt me sterk.
Just me then. :')
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:50:01 #105
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96963386
quote:

[..]

Ik dacht altijd juist wel? Om de 'druk' eraf te halen zeg maar? :o
Hoe zit dat dan? :')
pi_96963420
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:50 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik heb mn post ge-edit. :P
Ron Paul 2012
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:51:16 #107
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96963468
ooohh ik vind het zo knap dat het BlakeGriffin lukt om dat helemaal zo te regelen

dat wil ik oooook
pi_96963478
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh wauw wat goed zeg BlakeGriffin

vind je dat niet moeilijk om te weten dat HET aanstaand weekend gaat gebeuren? ik bedoel: bezwijk je niet bijna onder die gedachte? dat er heel veel druk op komt te staan?
haha dank je ;)

Nee eerlijk gezegd niet. Ik vind het wel spannend, maar op een leuke manier.
Zij geeft me zelfvertrouwen, doordat ze zegt dat ze me lekker vindt en dat soort dingen..
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:51:32 #109
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96963490
quote:

[..]

Lijkt me sterk. Tenzij je een dronken 15-jarige puber bent, ga je bij een vreemde vrouw als je je zenuwachtig voelt juist moeite hebben om voldoende opgewonden te raken.
Ik heb ooit een gastje gedate (was nog vrij jong) die spontaan kwam na 1 aanraking, en dat was júist van de zenuwen. Althans, dat zei hij. :')
pi_96963532
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik heb ooit een gastje gedate (was nog vrij jong) die spontaan kwam na 1 aanraking, en dat was júist van de zenuwen. Althans, dat zei hij. :')
Kan dus allebei de kanten op. Maar als je jonger bent dan 18 werkt het sowieso compleet anders he. Dat snap je ook wel. ;)

Dan krijg je al een stijve als een hond langs je benen loopt.
Ron Paul 2012
pi_96963576
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
ooohh ik vind het zo knap dat het BlakeGriffin lukt om dat helemaal zo te regelen

dat wil ik oooook
Dan moet je er wat voor doen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:53:00 #112
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96963586
quote:

[..]

Ah ja dus dat zou voor mij wel gelden dus.
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:53:30 #113
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96963620
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Kan dus allebei de kanten op. Maar als je jonger bent dan 18 werkt het sowieso compleet anders he. Dat snap je ook wel. ;)

Dan krijg je al een stijve als een hond langs je benen loopt.
Ja is ook weer zo. Whehe. :')
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:53:38 #114
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96963629
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

haha dank je ;)

Zij geeft me zelfvertrouwen, doordat ze zegt dat ze me lekker vindt en dat soort dingen..
oh god die uitspraken was ik al vergeten naar mijzelf toe!
dat is inderdaad geweldig he, om dat zo in het echt te horen? ik had dat nooit gedacht dat ik dat zo geweldig zou vinden ( omdat ik niet echt-echt onzeker ben), maar wow.. die kwam toch even goed binnen toen
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:54:29 #115
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96963686
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

haha dank je ;)

Ik ben stiekem jaloers :P Dit is echt het allerleukste moment van daten vind ik :D
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:55:05 #116
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96963739
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:52 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dan moet je er wat voor doen.
zou het morgen ( woensdag) kunnen om uit te gaan in de hoofdstad?
ik heb nu iemand die ik midden op de dag kan contacten met die vraag ( ik kan niet tegen plannen)
pi_96963818
Ik heb de test introvert of extravert gedaan (voor de gein). Ik weet van mezelf dat ik wel introvert ben, maar ook weer niet. En dit komt eruit;

Evenwichtig.
Evenwichtig. Zo zou je jou het beste kunnen omschrijven. Niet extreem introvert, maar ook niet buitengewoon extrovert. Soms ben je graag alleen, maar je zoekt naar verloop van tijd ook de gezelligheid weer op. Het is maar net hoe je zelf in je vel zit op dat moment.

Klopt wel. :)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:56:28 #118
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96963846
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:55 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ik heb nu iemand die ik midden op de dag kan contacten met die vraag ( ik kan niet tegen plannen)
Doe maar donderdag dat is de traditionele uitgaansavond van de studenten.
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:56:43 #119
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96963865
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik heb de test introvert of extravert gedaan (voor de gein). Ik weet van mezelf dat ik wel introvert ben, maar ook weer niet. En dit komt eruit;

Evenwichtig.
Evenwichtig. Zo zou je jou het beste kunnen omschrijven. Niet extreem introvert, maar ook niet buitengewoon extrovert. Soms ben je graag alleen, maar je zoekt naar verloop van tijd ook de gezelligheid weer op. Het is maar net hoe je zelf in je vel zit op dat moment.

Waar kan ik die test vinden?
pi_96963900
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:55 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Geen idee, ik kom daar nooit. Maar donderdagavond lijkt me beter als je toch kan kiezen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:57:42 #121
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96963948
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Geen idee, ik kom daar nooit. Maar donderdagavond lijkt me beter als je toch kan kiezen.
Oh maar ik kan niet tegen plannen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:57:42 #122
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96963949
quote:

Evenwichtig.

Linkje van die test ben wel benieuwd?
Kan allebei namelijk enorm zijn een grapjas die luchtig ook zijn arm om een meisje durft te slaan. Maar andere kant ook heel stil en afwachtend.
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:58:14 #123
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96963989
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh maar ik kan niet tegen plannen.
Dan doe je dat niet ga wanneer je zin heb als is het volgende week maandag!
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:58:29 #124
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96964013
quote:

Evenwichtig.

Ow daar herken ik me ook compleet in. Handig, hoef ik de test niet meer te doen. :P
pi_96964036
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oeh spannend :D
En het seksdate gedeelte, fijn of juist niet?
Ehm.. weet ik eerlijk gezegd niet. :P Het is iig wel onwennig, maar ook wel weer spannend, dus leuk.
quote:

[..]

* BlakeGriffin gaat weer met twee handen typen

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Goed bezig! :D
Ben benieuwd of het bevalt. :P
Ik ook. :+ Details volgen in deeltje 99! :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Props, respect, felicitaties enz.
thanks ;)

quote:
11s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:50 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dacht ik dus ook. :')!

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:

dat wil ik oooook
Dat kun jij oook! :Y
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:00:10 #126
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96964145
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan doe je dat niet ga wanneer je zin heb als is het volgende week maandag!
Ik heb elke dag zin ( logisch- kans om iemand voor seks te krijgen op die plek)
maar geen mensen om mee uit te gaan

nu wel iemand die beweert vaak te kunnen en ongepland. maar is dus wel ver reizen, NS kost 15 euro.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:00:52 #127
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96964201
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:00 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik heb elke dag zin ( logisch- kans om iemand voor seks te krijgen op die plek)
maar geen mensen om mee uit te gaan

nu wel iemand die beweert vaak te kunnen en ongepland. maar is dus wel ver reizen, NS kost 15 euro.
Ik ken dat ik heb zulke saaie vrienden.
C'est la vie
pi_96964603
Ik kan me er ook heel goed in vinden. Dat testje is via hotmail, als je je uitlogt dan komen er van die ''nieuws'' dingen te staan (MSN vandaag) en soms ook testjes e.d. :)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:05:43 #129
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96964628
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef BlakeGriffin het volgende:

* BlakeGriffin gaat weer met twee handen typen
:D
The view from nowhere.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:12:30 #130
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96965223
Ik denk voor mensen die lanterfanteraar niet kennen zoals wij is ze een natte droom. Ze zou zelfs iemand zoals ik nog neuken op dit moment.
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:23:50 #131
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96966107
Waar is iedereen gebleven? :P
C'est la vie
pi_96966293
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
Ik denk voor mensen die lanterfanteraar niet kennen zoals wij is ze een natte droom. Ze zou zelfs iemand zoals ik nog neuken op dit moment.
Ze is gewoon een troll, anders zou ze allang geneukt zijn door iemand uit deze reeks. :)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:26:45 #133
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96966322
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
Waar is iedereen gebleven? :P
Geschrokken van je voorgaande post, of vast naar bed gegaan in afwachting van die natte droom.
The view from nowhere.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:27:33 #134
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96966380
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:26 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Geschrokken van je voorgaande post, of vast naar bed gegaan in afwachting van die natte droom.
Geschrokken? Ze wil het volgens mij op dit moment doen met iedere jongen die zegt dat ie haar lekker vind.
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:28:28 #135
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96966428
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Geschrokken? Ze wil het volgens mij op dit moment doen met iedere jongen die zegt dat ie haar lekker vind.
Nee hoor. Vrouwen blijven kritisch.
The view from nowhere.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:29:50 #136
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96966500
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef heloef het volgende:

[..]

mwah mijn meest wanhopige momenten zijn vooral 's nachts in bed

overdag valt het dan nog eh mee. ik zou nu zeker niet iedereen doen. alleen leuke jongemannen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:30:16 #137
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96966519
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:29 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

mwah mijn meest wanhopige momenten zijn vooral 's nachts in bed

overdag valt het dan nog eh mee. ik zou nu zeker niet iedereen doen. alleen leuke jongemannen.
Ah dat nog wel dus.
C'est la vie
pi_96966603
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Ah dat nog wel dus.
:'( Helaas

Daarmee wil ik niet zeggen dat je geen leuke jongeman bent. Maar ze neukt niet willekeurig iedereen plat blijkbaar. (Yeah right)
Ron Paul 2012
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:31:39 #139
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96966609
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Ah dat nog wel dus.
Heb je bruine ogen?
The view from nowhere.
pi_96966647
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:28 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nee hoor. Vrouwen blijven kritisch.
Iedereen heeft zo zijn standaarden.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:33:20 #141
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96966713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:31 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Heb je bruine ogen?
Die kans is vrij groot. _O-
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:33:27 #142
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96966719
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Iedereen heeft zo zijn standaarden.
die van mij zijn in mijn fotoboek te bezichtigen
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:34:35 #143
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96966788
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

die van mij zijn in mijn fotoboek te bezichtigen
Die zijn allemaal 17+ (helaas Heloef)
The view from nowhere.
pi_96966823
quote:

[..]

Waarom ben je op zo'n sexfeest :?
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:40:47 #145
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96967211
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:34 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Die zijn allemaal 17+ (helaas Heloef)
Dat zijn haar natte dromen niet het minimum qua mannen.
En jullie weten toch wel dat ik een grap maak he. _O-
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:42:28 #146
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96967333
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze is gewoon een troll, anders zou ze allang geneukt zijn door iemand uit deze reeks. :)
Hoe kom je daarbij?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:43:44 #147
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96967424
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Waarom ben je op zo'n sexfeest :?
Pfff...

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee joh het sneuste wat er is zo'n feest zag het bij S&S lijkt me werkelijk verschrikkelijk. Om de 5 meter werd er een wijf volgeblaft door een neger.
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:44:26 #148
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96967472
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:42 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Omdat je net zo wanhopig bent als de gemiddelde mannelijke maagd.
C'est la vie
pi_96967732
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk heel dat de echt bange mensen/autisten niet eens komen/zich opgeven voor de meet. :)

[..]

Dat één persoon dat allemaal in de hand heeft. Jammer.
Zei was de gene die me liet lachen, en weer een beetje in mezelf liet geloven.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:49:30 #150
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96967846
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Zei was de gene die me liet lachen, en weer een beetje in mezelf liet geloven.
Ja dan komt het hard aan. Maar probeer je er over heen te zetten. Geloof in jezelf onderneem dingen en haal je voldoening uit andere dingen. Doe ik al jaren.
C'est la vie
pi_96969094
Dat gaat heel moeilijk aangezien ik 0 zelfvertrouwen heb en 0 zelfrespect!.
Dus in mezelf geloven duurt wel 10 jaar ofzo.
pi_96969301
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hoe kom je daarbij?
I made you an offer not involving sex that no sane woman would refuse. But yet you did.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:11:04 #153
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96969305
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef Braddie het volgende:
Okee noem eens 3 dingen die je dol graag wil doen? Dat heeft mij geholpen om zelfverzekerder te zijn. Door te besluiten die dingen gewoon te gaan doen.
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:14:08 #154
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96969515
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:11 schreef Techno het volgende:

[..]

I made you an offer not involving sex that no sane woman would refuse. But yet you did.
Alleen als je verteld wat dat voorstel is, is het de moeite van het posten waard.
The view from nowhere.
pi_96969524
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef Braddie het volgende:
Aha, en waar ligt dat gebrek aan zelfvertrouwen en zelfrespect eigenlijk aan?
Maar daar kunnen mensen in dit topic natuurlijk niks aan veranderen. Je zelfvertrouwen en zelfrespect; daar zul je toch echt zelf aan moeten werken. Miss naar een psycholoog of zo, die kan je daar (vaak) mooi mee helpen. :)
pi_96969528
Mensen, ik wil het graag. Ik wil praten met tatoeageman. Ook al is 'ie hoger in functie en ook al ben ik nog lelijk en onzeker. Ik wil gewoon weer es een verzetje. Ik heb al een gespreksonderwerp bedacht waarvan ik weet dat hij er veel van af weet. Ik heb hem vandaag gezien en ik heb weer een klein praatje met hem aangeknoopt. Ik krijg een goed gevoel bij hem. Hij is wel spontaan, open.

Verstandig?

O ja. De koffiehaal-en-breng-man op het werk, die ook best knap is, knoopte ook nog zomaar een gesprekje met me aan van de week. Met hem weet ik niet zo goed hoe 'verder'. Maar hij is wel knap en sexy :P
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:16:55 #157
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96969676
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:14 schreef minnemin het volgende:

Verstandig?
Tuurlijk, probeer maar.
The view from nowhere.
pi_96969686
quote:
Mensen, ik wil het graag. Ik wil praten met tatoeageman. Ook al is 'ie hoger in functie en ook al ben ik nog lelijk en onzeker. Ik wil gewoon weer es een verzetje. Ik heb al een gespreksonderwerp bedacht waarvan ik weet dat hij er veel van af weet. Ik heb hem vandaag gezien en ik heb weer een klein praatje met hem aangeknoopt. Ik krijg een goed gevoel bij hem. Hij is wel spontaan, open.

Verstandig?

O ja. De koffiehaal-en-breng-man op het werk, die ook best knap is, knoopte ook nog zomaar een gesprekje met me aan van de week. Met hem weet ik niet zo goed hoe 'verder'. Maar hij is wel knap en sexy :P
Ja, het is altijd verstandig om op mensen af te stappen die je leuk vindt. Of het heel verstandig is om een gespreksonderwerp van tevoren te verzinnen...Ligt helemaal aan jezelf natuurlijk, als jij je daar fijn bij voelt dan moet je dat vooral doen. Alleen ook al denk je dat hij er veel vanaf weet, zo'n gesprek kan toch tegenvallen en dan moet je het wel op een ander onderwerp brengen :')

EDIT: Probeer er niet teveel over na te denken. Gewoon doen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:17:37 #159
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96969722
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:14 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Aha, en waar ligt dat gebrek aan zelfvertrouwen en zelfrespect eigenlijk aan?
Maar daar kunnen mensen in dit topic natuurlijk niks aan veranderen. Je zelfvertrouwen en zelfrespect; daar zul je toch echt zelf aan moeten werken. Miss naar een psycholoog of zo, die kan je daar (vaak) mooi mee helpen. :)
Dat hoeft echt niet meteen hoor er zijn dingen die je prima zelf kan ondernemen. Zo heb ik het ook gedaan. Ik ben op dit moment zelfverzekerder dan sommige vrienden van mij die wel al seks en vriendinnen hebben gehad. Hij laatst nog tegen me: was ik maar meer zoals jij.
C'est la vie
pi_96969764
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:14 schreef deelnemer het volgende:
Alleen als je verteld wat dat voorstel is, is het de moeite van het posten waard.
Uit eten in een van Michelin sterren voorzien restaurant en daarna naar een opera, dancing, musical of wat dan ook naar keuze. Op mijn kosten uiteraard.
pi_96969797
Ah joh, meestal gaat een gesprek toch vanzelf? Ik heb iig nog nooit een persoonlijk gesprek voorbereid om gewoon iemand aan te spreken :o (wel voor gesprekken op school/stage e.d. maar dat is anders).
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:19:14 #162
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96969823
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Uit eten in een van Michelin sterren voorzien restaurant en daarna naar een opera, dancing, musical of wat dan ook naar keuze. Op mijn kosten uiteraard.
Genoeg 'sane women' die dat weigeren.
The view from nowhere.
pi_96969867
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:19 schreef deelnemer het volgende:
Genoeg 'sane women' die dat weigeren.
Zonder enige tegenprestatie remember?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:20:34 #164
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96969906
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:19 schreef Techno het volgende:

[..]

Zonder enige tegenprestatie remember?
Ja maar het gezelschap.
The view from nowhere.
pi_96969921
Maar goed, jij was ook zo naief om Richard blind op z'n mooie ogen te geloven. :')
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:20:57 #166
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96969929
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:18 schreef iwannabehigh het volgende:
Ah joh, meestal gaat een gesprek toch vanzelf? Ik heb iig nog nooit een persoonlijk gesprek voorbereid om gewoon iemand aan te spreken :o (wel voor gesprekken op school/stage e.d. maar dat is anders).
Ik ook niet wel nagedacht wat ik zou zeggen enzo maar nooit echt dat ik er een dag mee bezig was om wat te zeggen.
C'est la vie
pi_96969995
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat hoeft echt niet meteen hoor er zijn dingen die je prima zelf kan ondernemen. Zo heb ik het ook gedaan. Ik ben op dit moment zelfverzekerder dan sommige vrienden van mij die wel al seks en vriendinnen hebben gehad. Hij laatst nog tegen me: was ik maar meer zoals jij.
Hmm, ik denk dat als je écht onzeker bent, daar wel therapie voor nodig hebt om erover heen te komen. Zoiets gaat niet zomaar (en snel) uit zichzelf weg, vermoed ik. Maar wel beter voor jou vind ik, had ik dat maar (al denken mensen vaak wel van m'n leeftijd dan dat ik zelfverzekerd ben). :) Van volwassenen (en 1 keer van iemand van m'n eigen leeftijd) heb ik wel weer gehoord dat ik soms onzeker/terughoudend/gesloten kan overkomen. Ook van mensen hier op FOK.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:22:28 #168
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96970008
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
Maar goed, jij was ook zo naief om Richard blind op z'n mooie ogen te geloven. :')
Ik ken geen nieuwe ontwikkelingen, behalve dat richard nog maagd zou zijn. Iets wat je niet zomaar mag posten als je dat via PM/DM hebt vernomen.
The view from nowhere.
pi_96970038
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:20 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja maar het gezelschap.
Waddan? je denkt dat Techno een haatdragende eikel is? :')
pi_96970058
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Okee noem eens 3 dingen die je dol graag wil doen? Dat heeft mij geholpen om zelfverzekerder te zijn. Door te besluiten die dingen gewoon te gaan doen.
Iets in de muziek, en meer weet ik eigenlijk niet .....
En ik zit al in een band, en dat is best fijn, maar echt heel zelfverzekerder word ik er niet van(Al zeggen de mensen wel steeds dat ik zo`n "waanzinnige toetsenist" ben maar daar geloof ik niet veel van.)
pi_96970110
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:22 schreef deelnemer het volgende:
Ik ken geen nieuwe ontwikkelingen, behalve dat richard nog maagd zou zijn. Iets wat je niet zomaar mag posten als je dat via PM/DM hebt vernomen.
De mods - nota bene - hebben nog wel wat meer losgelaten. Hij liegt gewoon over alles wat los en vast zit. Maar blijf vooral heilig in zijn zieligheid geloven. :')
pi_96970200
quote:

[..]

Goed, dan is het een gok. Richard heeft wel meer gelogen. Sowieso zaten er in dat verhaal over zijn neukavontuurtje al wat opzichtige fouten.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:26:03 #173
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96970252
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:22 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Waddan? je denkt dat Techno een haatdragende eikel is? :')
Nee, ik zou het wel hebben aanvaard. Maar genoeg vrouwen niet.
The view from nowhere.
pi_96970254
quote:

Verstandig?

Bied hem een bakkie van zijn eigen koffie aan. ;)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:26:49 #175
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96970295
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Techno het volgende:

[..]

De mods - nota bene - hebben nog wel wat meer losgelaten. Hij liegt gewoon over alles wat los en vast zit. Maar blijf vooral heilig in zijn zieligheid geloven. :')
Waar vind ik die info dan?
The view from nowhere.
pi_96970309
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:26 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nee, ik zou het wel hebben aanvaard. Maar genoeg vrouwen niet.
Ik begrijp dat niet. Of zijn de afwijzende vrouwen achterdochtig?
pi_96970328
quote:

[..]

Ik ben ook wel nieuwsgierig. :)
pi_96970359
quote:
Vorige deel.
pi_96970368
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Waar is d'r wat losgelaten dan?

quote:

[..]

Wat een leugen, hij blijkt toch een maagd te zijn :')

Dat hij soms liegt (of dingen overdrijft) om aandacht te zoeken weten we diep van binnen allemaal wel. Dat er nu ineens zo'n punt van gemaakt wordt snap ik niet aangezien alles wat hij zegt sowieso al tegenstrijdig is (altijd al geweest ook), en mensen die hem ''steunden'' moeten dat heus wel door gehad hebben. Kan gewoon niet anders joh, dus jij ook wel, ik vermoed dat jullie het gewoon leuk vonden om trollen te voeden. Dat denk ik ect.
pi_96970381
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:26 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ik begrijp dat niet. Of zijn de afwijzende vrouwen achterdochtig?
De vraag stellen is hem beantwoorden.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:28:29 #181
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96970394
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Iets in de muziek, en meer weet ik eigenlijk niet .....
En ik zit al in een band, en dat is best fijn, maar echt heel zelfverzekerder word ik er niet van(Al zeggen de mensen wel steeds dat ik zo`n "waanzinnige toetsenist" ben maar daar geloof ik niet veel van.)
Kijk probeer daar iets mee te doen. Ik wil bijvoorbeeld heel graag BNN werken als DJ of presentator ik heb heel lang gedacht dat ik daar niet knap genoeg voor was, geen goede stem voor had enz. Maar op een gegeven moment kwam het besef dat dat wel zal meevallen en zij dat het best kunnen beslissen. Dus ga ik gewoon proberen daar aan de bak te komen zonder aan mijn zelf te gaan twijfelen enzo. Ik jaag mijn droom na en misschien ben ik niet goed genoeg nou jammer dan maar dan heb ik wel het lef gehad om het te proberen.
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:28:43 #182
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96970408
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Vorige deel.
Die ene emicon van Straw? Heb wel stuk gemist de laatste paar dagen. Vertel.
The view from nowhere.
pi_96970426
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Vorige deel.
Begin, eind, midden?
pi_96970511
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Kijk probeer daar iets mee te doen. Ik wil bijvoorbeeld heel graag BNN werken als DJ of presentator ik heb heel lang gedacht dat ik daar niet knap genoeg voor was, geen goede stem voor had enz. Maar op een gegeven moment kwam het besef dat dat wel zal meevallen en zij dat het best kunnen beslissen. Dus ga ik gewoon proberen daar aan de bak te komen zonder aan mijn zelf te gaan twijfelen enzo. Ik jaag mijn droom na en misschien ben ik niet goed genoeg nou jammer dan maar dan heb ik wel het lef gehad om het te proberen.
Gewoon doen inderdaad. En een tip, wacht er vooral niet mee als je bij BNN of TMF wilt ofzoiets. zij zoeken best vaak jonge mensen voor stages sowieso, als je een mediagerelateerde opleiding doet kun je er wel tussen komen. mits je talent hebt en je best doet natuurlijk
pi_96970529
quote:
Thanks. Het is dat het dieptriest is, anders zou het hilarisch zijn geweest.
pi_96970582
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:34 schreef Godtje het volgende:

[..]

:')
Ze krijgen die eerste woorden hun strot al niet uit.
Ze moeten gewoon leren om spontaner en minder bang te worden.
Je kan de mooiste zinnen nog verknallen door ze slecht te brengen. Non verbale communicatie is zo belangrijk hier. Jezelf zijn, relaxt, open, etc etc
Om daar maar op terug te komen; hoe leer je om spontaner en minder bang te worden? :)
pi_96970649
Dus hij heeft gelogen dat hij ontmaagd is, maar hij is het niet? Dus dat van die blonde chick is gelogen, dat is het?
pi_96970701
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Om daar maar op terug te komen; hoe leer je om spontaner en minder bang te worden? :)
Klinkt stom, maar Oefenen!

Als je meer contacten zoekt heb je sowieso al meer kans op daadwerkelijk leuk contact en dat is weer goed voor je zelfvertrouwen, waardoor je weer relaxter wordt enzovoorts.
pi_96970713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Dus hij heeft gelogen dat hij ontmaagd is, maar hij is het niet? Dus dat van die blonde chick is gelogen, dat is het?
O.a. ja. En zoveel meer, maar daar waren we zelf ook wel achter. Zijn verhalen kloppen gewoon van geen kant.
pi_96970715
quote:
Als hij liegt over de basis, dan is het makkelijk om over alles te kunnen liegen.
pi_96970716
quote:
Zo te lezen heeft hij zelfs MSN-logs gefabriceerd. :X
pi_96970791
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:34 schreef Techno het volgende:

[..]

O.a. ja. En zoveel meer, maar daar waren we zelf ook wel achter. Zijn verhalen kloppen gewoon van geen kant.
Daarom negeer ik hem volkomen. Het is moeilijk, maar wel mogelijk.
pi_96970796
Z'n opname in dat gesticht waar hij 2 maanden geleden over postte, waar ze hem zogenaamd diagnosticeren met BDD en andere ziektes omdat ze z'n Spongebob posters enzo hadden bekeken. Heel warrig verhaal was het. Hij is nog maagd, dus alles over die blonde chick is gelogen, dat van die ONS ook. Hij heeft vaak logs gepost met mensen waar hij mee chat, ook allemaal gefaked.

Als ik alle posts teruglees, vind ik dat wel zo'n beetje de conclusie waar ik mee kan komen. Hij heeft het dus letterlijk tegen Straw gezegd per DM/PM dat alles gelogen is. En dat hij een vrouwelijke kloon in dit topic heeft.

Hij is nu weg, zijn hoofdstuk is gesloten. Niemand hoeft hem meer serieus te nemen en dat is het wel.
Ron Paul 2012
pi_96970870
Photoshop, got to love it. O+
pi_96970879
Ik heb het dus allemaal gemist, dat het uitkwam, maar het verbaast me nul-komma-nul.
pi_96970887
Het gaat weer over hem, dus hij zit nog wel met z'n paal in z'n hand deze postings te lezen. :)
pi_96970894
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:26 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Bied hem een bakkie van zijn eigen koffie aan. ;)
Dat doen we al weken over en weer, dat is het grappige. :) Hij is best wel een flirt dus ik moet me vooral niet in mijn hoofd halen dat dit exclusief met mij is. How to take it to the next level?

EDIT: Sodeju, ik ben op Hyves bekeken door iemand van tm's leeftijdscategorie en sterrenbeeld en uit dezelfde stad. Kutttt, het zal toch niet? Vandaar dat ik aardig aangekeken werd! :o
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:38:10 #199
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96970908
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:37 schreef Halcon het volgende:
Het gaat weer over hem, dus hij zit nog wel met z'n paal in z'n hand deze postings te lezen. :)
Hij komt spuitend klaar nu.
C'est la vie
pi_96970928
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:34 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Klinkt stom, maar Oefenen!

Als je meer contacten zoekt heb je sowieso al meer kans op daadwerkelijk leuk contact en dat is weer goed voor je zelfvertrouwen, waardoor je weer relaxter wordt enzovoorts.
Oefenen vind ik toch wel lastig, omdat ik toch wel bang ben en me ongemakkelijk voel. Daarnaast ben ik bijzonder slecht in gesprekken aanknopen met random mensen ;(
pi_96970935
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:37 schreef Halcon het volgende:
Je vroeg zelf ook waar het allemaal te lezen was enzo. Ik geef even de conclusie van al die posts. :P
Ron Paul 2012
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:39:32 #202
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96970993
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:30 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Gewoon doen inderdaad. En een tip, wacht er vooral niet mee als je bij BNN of TMF wilt ofzoiets. zij zoeken best vaak jonge mensen voor stages sowieso, als je een mediagerelateerde opleiding doet kun je er wel tussen komen. mits je talent hebt en je best doet natuurlijk
Ze hebben bij BNN een soort van University daar kan je je gewoon voor aanmelden en dat ga ik dan ook doen en dan kijken wat er gebeurt.
C'est la vie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:40:11 #203
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96971032
dus richard is nu opgerot? mooi zo
pi_96971042
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
Ze hebben bij BNN een soort van University daar kan je je gewoon voor aanmelden en dat ga ik dan ook doen en dan kijken wat er gebeurt.
Gewoon proberen inderdaad. Want niet geschoten is altijd mis.
pi_96971061
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:38 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je vroeg zelf ook waar het allemaal te lezen was enzo. Ik geef even de conclusie van al die posts. :P
Eind van de story wil je wel even weten natuurlijk. :) Al 40 delen geleden mijn twijfels geuit over het gezever van Richard en ik blijk er niet naast te hebben gezeten.
pi_96971075
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Oefenen vind ik toch wel lastig, omdat ik toch wel bang ben en me ongemakkelijk voel. Daarnaast ben ik bijzonder slecht in gesprekken aanknopen met random mensen ;(
Een paar jaar terug kon ik het ook niet, nu gaat het me best redelijk af. Je moet gewoon wat activiteiten doen waarbij je onder de mensen komt, het valt uiteindelijk enorm mee.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:42:01 #207
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96971133
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:40 schreef Techno het volgende:

[..]

Gewoon proberen inderdaad. Want niet geschoten is altijd mis.
Daarom en dat kunnen mensen dus ook vertalen naar het versieren. :)
C'est la vie
pi_96971190
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:37 schreef minnemin het volgende:

[..]

Dat doen we al weken over en weer, dat is het grappige. :) Hij is best wel een flirt dus ik moet me vooral niet in mijn hoofd halen dat dit exclusief met mij is. How to take it to the next level?
hmm.. ja dat weet je niet. Ook flirts hebben zo hun favorieten. ;) En ik kan me niet voorstellen dat hij op elk adresje koffie gaat leuten.

To the next level: misschien kun je voorstellen eens iets anders dan koffie samen te drinken.. of betere koffie. iets dergelijks. :?
quote:
EDIT: Sodeju, ik ben op Hyves bekeken door iemand van tm's leeftijdscategorie en sterrenbeeld en uit dezelfde stad. Kutttt, het zal toch niet? Vandaar dat ik aardig aangekeken werd! :o
Ha ze vechten om je :P
pi_96971370
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:42 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

hmm.. ja dat weet je niet. Ook flirts hebben zo hun favorieten. ;) En ik kan me niet voorstellen dat hij op elk adresje koffie gaat leuten.

To the next level: misschien kun je voorstellen eens iets anders dan koffie samen te drinken.. of betere koffie. iets dergelijks. :?
[..]

Ha ze vechten om je :P
Een koffieproeverij!
pi_96971406
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Baby steps. Probeer bijvoorbeeld eerst vorderingen te maken in koetjes en kalfjes gesprekken. Mogelijk eerst met mannen. Zo kun je ook je sociale vaardigheden opvijzelen zonder al te veel spanning. Als het goed is werkt het wel door lijkt mij, maar waarschijnlijk niet over een nacht ijs.
pi_96971418
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:42 schreef BlakeGriffin het volgende:

Oe die vind ik wel gewaagd. En errug straightforward. Ik weet niets van hem behalve zijn naam en hoe hij zijn koffie drinkt.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:48:13 #212
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96971479
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef minnemin het volgende:

[..]

Oe die vind ik wel gewaagd. En errug straightforward. Ik weet niets van hem behalve zijn naam en hoe hij zijn koffie drinkt.
kan je niet proberen meer omgang met hem te krijgen, zonder een "date" met alleen maar jullie 2en te hebben?
pi_96971480
quote:

[..]

Vraag hem eens hoe hij zijn biertje drinkt! Dat lijkt me een mooie start waarop je verder kan bouwen.
pi_96971537
quote:

[..]

Ja ik ben wel van het gewaagd en straight forward. :P

Waar hebben jullie het dan de hele tijd over? :+
pi_96971578
Eh. 'Hee wil je weer thee van me?' 'Ja, lekker, dankjewel' En een grote glimlach. 'Tot hoe laat moet je werken?' Enzovoorts...
pi_96971592
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef minnemin het volgende:
Eh. 'Hee wil je weer thee van me?' 'Ja, lekker, dankjewel' En een grote glimlach. 'Tot hoe laat moet je werken?' Enzovoorts...
Nou, dan vraag je nu of hij een biertje wilt! :P
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:50:25 #217
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96971595
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:49 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ja ik ben wel van het gewaagd en straight forward. :P

Waar hebben jullie het dan de hele tijd over? :+
ze hebben het amper ergens over, want ze ontmoeten elkaar alleen heel afentoe op werk ofzoiets :|W
pi_96971636
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef minnemin het volgende:
Ah, het is dus niet zo dat jullie samen 10 minuutjes een bakkie aan het doen zijn zeg maar..
pi_96971690
Trouwens, 'Tot hoe laat moet je werken?' vind ik wel een voorzetje.
pi_96971720
Ik weet gewoon niet hoe ik contact moet leggen. Had ik de beste mijnheer in de horeca ontmoet dan was het een drankje geven, wat tegen elkaar dansen en bij elkaar in bed belanden zonder een fatsoenlijk woord gewisseld te hebben. 'want meer verdien ik toch niet ' ugh... :{w |:(
pi_96971816
Ik snap niet waarom iedereen inene boos op hem is. Te verwachten was het toch wel, het was overduidelijk.

Dus voor de mensen die nu beledigd zijn, wees niet boos (of teleurgesteld) op hem maar op jezelf. Als bepaalde mensen niet zoveel positieve aandacht hadden gegeven, was het sowieso nooit zover gekomen. Puur omdat ie dan wist dat ie niet ver kon gaan en toch geen aandacht kreeg. En ja, hij is ziek in zijn hoofd vermoed ik én terugkomen doet hij, sowieso.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:52 schreef minnemin het volgende:
Ik weet gewoon niet hoe ik contact moet leggen. Had ik de beste mijnheer in de horeca ontmoet dan was het een drankje geven, wat tegen elkaar dansen en bij elkaar in bed belanden zonder een fatsoenlijk woord gewisseld te hebben. 'want meer verdien ik toch niet ' ugh... :{w |:(
:?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:55:13 #222
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96971834
quote:
wat blakegriffin zegt, het is al een goed voorzetje dat van " tot hoelaat werk je".
en dan zeg je gewoon iets flirterigs als: "leuk, dan zouden we ook samen met elkaar naar huis kunnen gaan *wink. " en dan nog iets erachteraan hangt van de situatie af, en ze reactie

wanneer ben je jarig? misschien kan je hem niet uitnodigen op je verjaardag ofzoiets als je gewoon meer omgang met hem wilt. als hij ook een beetje into you is zal hij wel komen

voor chicks is alles toch makkelijk!? :' (
pi_96971949
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
Ook alleen maar als ze er beter dan gemiddeld uitzien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2011 23:58:30 ]
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:59:05 #224
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96972015
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:55 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

neeee, nu kun je zien van niet! Ik ben niet de enige.
Als ik geen internet had gehad, zou ik nu trouwens nog steeds niet gezoend hebben, wel een bizar idee :P
pi_96972019
En voor mannen is alles makkelijker als ze een goede maatschappelijke status hebben, macht hebben, aanzien hebben. :7
pi_96972032
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:57 schreef Techno het volgende:

[..]

Ook alleen maar als ze er beter dan gemiddeld uitzien.
Zolang ze zelfvertrouwen hebben moet het lukken!
pi_96972070
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Baby steps. Probeer bijvoorbeeld eerst vorderingen te maken in koetjes en kalfjes gesprekken. Mogelijk eerst met mannen. Zo kun je ook je sociale vaardigheden opvijzelen zonder al te veel spanning. Als het goed is werkt het wel door lijkt mij, maar waarschijnlijk niet over een nacht ijs.
Daar ben ik ook niet echt goed in. Hoe minder ingewikkeld gesprekken zijn, hoe ingewikkelder ze voor mij zijn :9

Maar vooral contact leggen vind ik echt moeilijk, ik ontmoet ook weinig nieuwe mensen.

Maar ik vind het ook heel erg dat ik zo bang ben voor meisjes :) Als ik een leuk meisje zie dan realiseer ik me dat ik misschien een kansje had gehad als ik niet zo'n schijterd was geweest. Dat maakt me erg verdrietig ;(
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:01:26 #228
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96972117
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:59 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Nah ook niet. Ik had eens een vriendin, ZO onzeker, en toch telkens vriendjes. Best nog leuke vriendjes, niet eens zo kort en nu heeft ze al een paar jaar een heel leuk vriendje.
pi_96972133
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:59 schreef _pillow_ het volgende:
Maar dit gaat natuurlijk net zo hard op voor de mannen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:01:59 #230
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96972150
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:01 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nah ook niet. Ik had eens een vriendin, ZO onzeker, en toch telkens vriendjes. Best nog leuke vriendjes, niet eens zo kort en nu heeft ze al een paar jaar een heel leuk vriendje.
ik lees over dat "best nog leuke vriendjes" kunnen schaken........
aaaaaaaaaaaaaaaaaaah waarom dat wil k ook, een vriendin dan!
pi_96972215
Spannenden topix, wie zou de vrouwelijke kloon zijn? :9~
pi_96972234
quote:
Kop op. ;) Probeer hem gewoon (of hen) voorzetjes te geven. Als ze geïnteresseerd zijn zoeken ze wel naar een opening.. je kunt ze een handje helpen. door bv een lift nodig te hebben na je werk, of laten vallen dat je daar en daar naar toe gaat, elke vrijdag in die en die kroeg bent te vinden ('ben je daar wel eens geweest?' hint), verzin het maar.
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:03:51 #233
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96972238
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik lees over dat "best nog leuke vriendjes" kunnen schaken........
aaaaaaaaaaaaaaaaaaah waarom dat wil k ook, een vriendin dan!

en één van die "best nog leuke vriendjes" vind ik persoonlijk zelfs woest aantrekkelijk
pi_96972363
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

neeee, nu kun je zien van niet! Ik ben niet de enige.
Als ik geen internet had gehad, zou ik nu trouwens nog steeds niet gezoend hebben, wel een bizar idee :P
Hoezo heeft internet je aan het zoenen gekregen? :D

En, je kunt het ook anders bekijken. Als je geen internet had zou je meer onder de mensen komen.. ;)
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:07:31 #235
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96972428
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

en één van die "best nog leuke vriendjes" vind ik persoonlijk zelfs woest aantrekkelijk
je zegt dat ze wel vaker een vriendje heeft gehad op die manier. waarom stopte het dan? maakte zij het uit, of het vriendje?
en hoe gaat ze daar mee om?
pi_96972613
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:03 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Kop op. ;) Probeer hem gewoon (of hen) voorzetjes te geven. Als ze geïnteresseerd zijn zoeken ze wel naar een opening.. je kunt ze een handje helpen. door bv een lift nodig te hebben na je werk, of laten vallen dat je daar en daar naar toe gaat, elke vrijdag in die en die kroeg bent te vinden ('ben je daar wel eens geweest?' hint), verzin het maar.
Dat is inderdaad een goede tip, ik kan me nog wel herinderen dat ik vroeger in de 1e of 2e klas dat ook eens heb gedaan toen ik ''verliefd'' was op een meisje. En dat werkte ook goed. :9
pi_96972705
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:00 schreef benzin het volgende:

[..]

Daar ben ik ook niet echt goed in. Hoe minder ingewikkeld gesprekken zijn, hoe ingewikkelder ze voor mij zijn :9

Maar vooral contact leggen vind ik echt moeilijk, ik ontmoet ook weinig nieuwe mensen.

Maar ik vind het ook heel erg dat ik zo bang ben voor meisjes :) Als ik een leuk meisje zie dan realiseer ik me dat ik misschien een kansje had gehad als ik niet zo'n schijterd was geweest. Dat maakt me erg verdrietig ;(
Nieuwe mensen ontmoeten kun je bevorderen. Iedereen doet het op zijn eigen manier, sommige mensen doen er geen moeite voor (omdat ze niet hoeven, of de behoefte niet hebben).. als je die wel hebt probeer een manier te vinden die bij je past.

Ik denk dat er wel wat voor nodig is voor dat je daar helemaal geen last meer van hebt. Een beter zelfbeeld. Als je niet lekker in je vel zit kun je je zelf niet goed presenteren, voel je je daar onprettig bij. Je zelfbewustzijn stijgt automatisch als je een aantrekkelijk persoon ontmoet, dus dan speelt het meer op dan bij casual contact met 'onbelangrijke' personen.
pi_96972864
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:00 schreef benzin het volgende:

[..]

Kom je nog naar de meet eigenlijk? Leer je in ieder geval wat nieuwe mensen kennen.
pi_96973139
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:16 schreef kipknots het volgende:

[..]

Kom je nog naar de meet eigenlijk? Leer je in ieder geval wat nieuwe mensen kennen.
Nee. Ik heb me vanaf begin af aan ook niet aangemeld en me niet met die meet bemoeit, terwijl ik wel vanaf deel 2 van dit topic aanwezig ben.

Ik kan hier juist vertellen over mijn problemen zonder dat ik jullie ken. Die anonimiteit maakt het een stuk makkelijker voor me :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:24:30 #240
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96973264
quote:
Kan dat niet beoordelen op basis van deze posten. Lees wel dat Straw en Daniel1976 wat tegenstrijdigheden hebben geconstateerd. Kan me slecht indenken dat iemand dit alles voor de lol uit zijn duim zuigt. Maar online achter m'n PC de waarheid proberen vast te stellen, lijkt me kansloos. Ik ga daarom normaal uit van goed vertrouwen. Als mensen dat beschamen, dan is dat vervelend, als je er veel tijd aan hebt besteed, en je er emotioneel bij betrokken bent geweest, zoals Straw. Tolerantie voor leugens is daarom terecht niet groot. Straw heeft haar best gedaan en daar doet een eventuele herziening niets aan af (helderziendheid bestaat niet en mensen wantrouwen is ook niet goed).

Zelf trek ik nog geen conclusies omdat ik er onvoldoende kennis van heb. Richard wens ik, hoe dan ook, het allerbeste toe.
The view from nowhere.
pi_96973314
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:21 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee. Ik heb me vanaf begin af aan ook niet aangemeld en me niet met die meet bemoeit, terwijl ik wel vanaf deel 2 van dit topic aanwezig ben.

Ik kan hier juist vertellen over mijn problemen zonder dat ik jullie ken. Die anonimiteit maakt het een stuk makkelijker voor me :)
Van wat ik me herinner van je posts blijft het echter bij het vertellen van je problemen en doe je uiteindelijk niets om ze op te lossen. En dat is iets wat je toch moet doen en alleen maar lastiger wordt hoe langer je wacht. Naar de meet gaan is bv een goede manier om even uit je veilige omgeving te komen en te oefenen met communicatie.
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:26:49 #242
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96973349
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

je zegt dat ze wel vaker een vriendje heeft gehad op die manier. waarom stopte het dan? maakte zij het uit, of het vriendje?
en hoe gaat ze daar mee om?
Oh eh ze kreeg ze al heel jong hoor, omdat ze al vroeg Rijp was.

Ik zou mijzelf trouwens nog tonen per webcam maar ik zie er nu best stom uit
even peilen op omegle lol
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:34:47 #243
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96973616
omg wat ik net heb gezien

een Penis en daarvan werd de huid zo omhoog geschoven, bijna eraf zeg maar?? dat was fucking eng

hij zei: "hmmm yeah baby, u sexy"

maar die huid? die ging helemaal omhoog eraf bijna? Wat is dat voor iets? Is dat van een besnijdenis?
pi_96973702
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:34 schreef lanterfanteraar het volgende:

een Penis en daarvan werd de huid zo omhoog geschoven, bijna eraf zeg maar?? dat was fucking eng

maar die huid? die ging helemaal omhoog eraf bijna? Wat is dat voor iets? Is dat van een besnijdenis?
_O-

Dat is juist niet van een besnijdenis. :P Besneden piemels hebben die huid niet meer :+ (voorhuid)
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:38:31 #245
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96973724
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:37 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

_O-

Dat is juist niet van een besnijdenis. :P Besneden piemels hebben die huid niet meer :+ (voorhuid)
maar wel toch als hij slap was, en juist groot werd toch?
pi_96973826
quote:

Jij spoort echt niet hé, of je nou een troll of serieus bent.
  Moderator woensdag 18 mei 2011 @ 00:45:16 #247
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_96973908
quote:

:|W
What can change the nature of a man?
pi_96974012
quote:

nou deelnemer, kom er maar in
Op 26-07-2011 00:33 schreef HappyGirl91
Heldin! _O_
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:50:32 #249
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96974050
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:49 schreef Lynthy het volgende:

[..]

nou deelnemer, kom er maar in
Hoe bedoel je? (13 posten, wiens kloon ben jij?)
The view from nowhere.
pi_96974082
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:50 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Analyseer dat eens in een theoretisch kader.
Ron Paul 2012
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:55:21 #251
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96974174
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:50 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? (13 posten, wiens kloon ben jij?)
_O-
Je moeder is een hamster
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:56:56 #252
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96974206
quote:

Heb je de basisschool voltooid?
Je moeder is een hamster
  woensdag 18 mei 2011 @ 01:06:10 #253
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96974351
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Analyseer dat eens in een theoretisch kader.
Vaak heb ik het gevoel dat je posten plaatst, waarin je mij probeert duidelijk te maken dat je minachting voelt voor de dingen die ik post. Is dat zo?

Lantefanteraar post ook vreemd. Een mix van onnozelheid en uitdagendheid, die niet bij elkaar past. Dat kan van alles betekenen. Ik hou het erop dat ze onschuldige spelletjes speelt, maar niet echt misleid. Een eerlijk gesprek wil ze niet echt voeren, zoals iemand doet die zijn problemen serieus neemt. Misschien wil ze het luchtig houden en het liever een beetje verbloemen.

[ Bericht 5% gewijzigd door deelnemer op 18-05-2011 01:16:37 ]
The view from nowhere.
  woensdag 18 mei 2011 @ 01:10:06 #254
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96974403
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:56 schreef Crutch het volgende:

[..]

Heb je de basisschool voltooid?
dat soort dingen krijg je toch niet op de basisschool.

en je weet niet wat je niet weet, dus je kan het ook moeilijk opzoeken.
zelf dacht ik niet al te lang geleden dat als een vrouw de pil slikte, menstruatie compleet stopte. blijkt dus ook fout te zijn ofzoiets.
zijn nog een boel meer dingen ook waarschijnlijk, maar voor dat soort dingen is ervaring, en omgang met het andere geslacht nodig.

middelbare-school-diploma zegt ook niets.....met biologie kan je wel een paar onvoldoendes permiteren over de onderwerpen van bloemetjes en bijtjes.
en met verzorging (dat vak slaat nergens op) geld eigenlijk wel hetzelfde.
pi_96974549
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:10 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Seksuele voorlichting toch?
  woensdag 18 mei 2011 @ 01:22:17 #256
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96974574
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Seksuele voorlichting toch?
oh maar toen was ik flauwgevallen(in groep 8 voor het eerst). en hoefde ik het niet meer.

en op middelbare school ben ik meteen doorgestroomd naar atheneum/gymnasium brugklas. en volgensmij kregen wij dat niet itt andere brugklassen ofzoiets.
of ik was die dag toevallig ziek

en de andere voorlichtingen heb ik ook nogal ontweken.

je kan prima wereldvreemd op dat soort dingen in de volwassen(18 + ) wereld komen hoor.
pi_96974585
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh maar toen was ik flauwgevallen(in groep 8 voor het eerst). en hoefde ik het niet meer.

en op middelbare school ben ik meteen doorgestroomd naar atheneum/gymnasium brugklas. en volgensmij kregen wij dat niet itt andere brugklassen ofzoiets.
of ik was die dag toevallig ziek

en de andere voorlichtingen heb ik ook nogal ontweken.
Waarom ging je voorlichtingen ontwijken?
  woensdag 18 mei 2011 @ 01:24:13 #258
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96974603
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom ging je voorlichtingen ontwijken?
omdat ik het schokkend vond, en van bloed en enge dingen moest flauwvallen.

ik ben er later pas overheen gegroeit, maar ik vind het nog steeds moeilijk om erover te praten hoor!, zo met andere mensen erbij enzo.
pi_96974613
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

omdat ik het schokkend vond, en van bloed en enge dingen moest flauwvallen.

ik ben er inmiddels ietsjes overheen gegroeit
Zelfs dan nog, lanterfanteraar heeft toch internet. Dan zoek je dat soort dingen op.
Of inderdaad biologie.
  woensdag 18 mei 2011 @ 01:28:35 #260
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96974663
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zelfs dan nog, lanterfanteraar heeft toch internet. Dan zoek je dat soort dingen op.
Of inderdaad biologie.
ja maar dan nog kunnen er ineens verrassingen komen waar je nooit eerder over hebt nagedacht, of dat je het dacht te weten maar dat het dus blijkbaar anders zit.
pi_96974664
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Vaak heb ik het gevoel dat je posten plaatst, waarin je mij probeert duidelijk te maken dat je minachting voelt voor de dingen die ik post. Is dat zo?

Lantefanteraar post ook vreemd. Een mix van onnozelheid en uitdagendheid, die niet bij elkaar past. Dat kan van alles betekenen. Ik hou het erop dat ze onschuldige spelletjes speelt, maar niet echt misleid. Een eerlijk gesprek wil ze niet echt voeren, zoals iemand doet die zijn problemen serieus neemt. Misschien wil ze het luchtig houden en het liever een beetje verbloemen.
Nee joh.

Soms draaf je er in door, maar dat doe ik misschien ook wel eens bij sommige dingen.
Ron Paul 2012
pi_96974675
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:28 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar dan nog kunnen er ineens verrassingen komen waar je nooit eerder over hebt nagedacht, of dat je het dacht te weten maar dat het dus blijkbaar anders zit.
Ik wist nooit dat vrouwen een apart plasgaatje hadden.
Ron Paul 2012
  woensdag 18 mei 2011 @ 01:30:09 #263
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96974684
quote:
11s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:29 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik wist nooit dat vrouwen een apart plasgaatje hadden.
oh ik wel. ik had de volgorde geleerd zodat ik niet helemaal een 1 ervoor zou krijgen, maar durfde niet naar de getekende plaatjes te kijken (lol)
pi_96974717
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of inderdaad biologie.
Ja duh, anders had ze dat filmpje niet gezien.
pi_96974718
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:10 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en je weet niet wat je niet weet, dus je kan het ook moeilijk opzoeken.
zelf dacht ik niet al te lang geleden dat als een vrouw de pil slikte, menstruatie compleet stopte. blijkt dus ook fout te zijn ofzoiets.
zijn nog een boel meer dingen ook waarschijnlijk, maar voor dat soort dingen is ervaring, en omgang met het andere geslacht nodig.

middelbare-school-diploma zegt ook niets.....met biologie kan je wel een paar onvoldoendes permiteren over de onderwerpen van bloemetjes en bijtjes.
en met verzorging (dat vak slaat nergens op) geld eigenlijk wel hetzelfde.
Haha, over dat soort dingen weet ik ook vrij weinig moet ik bekennen (wat die pil precies doet, menstruatiecyclus en zwangerschapzooi, heeft me nooit geboeid bij bio...)
Finally, someone let me out of my cage
pi_96974726
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:30 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh ik wel. ik had de volgorde geleerd zodat ik niet helemaal een 1 ervoor zou krijgen, maar durfde niet naar de getekende plaatjes te kijken (lol)
lol daar verbaasde ik me ook over :P
pi_96974739
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:30 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Het ziet er inderdaad niet uit.

Bekijk eens een bevalling. Daar gaan je geile gedachtes.
Ron Paul 2012
pi_96974775
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:32 schreef minibeer het volgende:

[..]

Haha, over dat soort dingen weet ik ook vrij weinig moet ik bekennen (wat die pil precies doet, menstruatiecyclus en zwangerschapzooi, heeft me nooit geboeid bij bio...)
De pil beschermt niet tegen SOA's. Dan weet je dat.
pi_96974776
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Het ziet er inderdaad niet uit.

Bekijk eens een bevalling. Daar gaan je geile gedachtes.
:P Daarom halen ze ook altijd de (binnenste) schaamlippen weg in de playboy
  woensdag 18 mei 2011 @ 01:37:16 #270
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96974801
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:32 schreef minibeer het volgende:

[..]

nee mij ook niet. maar ging jij dan een onvoldoende halen ofzo?

ik had wel precies alle hormoonniveaus tijdens cyclus en zwangerschap, en allerlei andere dingen die me niet benauwd maakten geleerd.

ik was bang dat als ik er helemaal een rotzooi van maakte tijdens de toets, dat de leraar me dan apart zou gaan nemen voor een gesprek ofzo
  woensdag 18 mei 2011 @ 01:37:56 #271
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96974810
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

ja maar dat soort dingen weet ik wel..... dat is commen sense.
het is alleen maar wat hormonen uit koeien gehaald voor het eerst in de jaren 50 ofzo, die hormonenblablabla faked, en dan blabla....... jeweetwel
pi_96974824
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:37 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee mij ook niet. maar ging jij dan een onvoldoende halen ofzo?

ik had wel precies alle hormoonniveaus tijdens cyclus en zwangerschap, en allerlei andere dingen die me niet benauwd maakten geleerd.

ik was bang dat als ik er helemaal een rotzooi van maakte tijdens de toets, dat de leraar me dan apart zou gaan nemen voor een gesprek ofzo
Haha, ik weet het echt niet meer. Ik zal hem wel niet zo goed gemaakt hebben nee.
pi_96974826
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:37 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar dat soort dingen weet ik wel..... dat is commen sense.
Oh, dat toch wel? :P
pi_96974838
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

i know. maar de pil zorgde bij veel meisjes toch ook voor minder pukkels ofzo? dat soort dingen bedoel ik dus
pi_96974853
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:39 schreef minibeer het volgende:

[..]

i know. maar de pil zorgde bij veel meisjes toch ook voor minder pukkels ofzo? dat soort dingen bedoel ik dus
Diane pil. Schijnt zo te zijn (niets van gemerkt).

Bekender is dat meisjes er grotere borsten van krijgen en vaak ook 5 kilo aankomen of zo.
  woensdag 18 mei 2011 @ 01:40:20 #276
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96974856
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:38 schreef minibeer het volgende:

[..]

Haha, ik weet het echt niet meer. Ik zal hem wel niet zo goed gemaakt hebben nee.
ik ging nog een keertje bijna flauwvallen in de les.... het was verschrikkelijk.
en toen dacht ik het einde van het lesuur wel te halen, en toen ineens zag de docent dat ik lijkblijk was enzo. het was niet leuk, ik schaamde me dood

allerlei truuks van aan leuke andere dingen denken, en niet luisteren paste ik op dat soort momenten toe. maar toch zo met allemaal mensen eromheen, het is extreem awkward voor een verlegen iemand
pi_96974959
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:40 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik ging nog een keertje bijna flauwvallen in de les.... het was verschrikkelijk.
en toen dacht ik het einde van het lesuur wel te halen, en toen ineens zag de docent dat ik lijkblijk was enzo. het was niet leuk, ik schaamde me dood

allerlei truuks van aan leuke andere dingen denken, en niet luisteren paste ik op dat soort momenten toe. maar toch zo met allemaal mensen eromheen, het is extreem awkward voor een verlegen iemand
meh, heb ik ook wel eens. Rare momenten, maar het komt op een rare paradoxale manier vooral voor als je zelf bang voor dat soort rare momenten bent...
Bijvoorbeeld als iemand een opmerking maakt over dat ik iemand leuk vind (of iets dergelijks, ik heb het geloof ik zelfs eens gehad bij een homo grapje over mij), denk ik vaak bij mezelf 'nou niet rood worden', wat natuurlijk averechts werkt. Dan wordt ik rood, terwijl er helemaal geen reden voor is :P.
pi_96974973
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Diane pil. Schijnt zo te zijn (niets van gemerkt).

Bekender is dat meisjes er grotere borsten van krijgen en vaak ook 5 kilo aankomen of zo.
Dat soort dingen bedoel ik dus. Zijn er nog meer dingen die ik moet weten? :P
pi_96975002
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:48 schreef minibeer het volgende:

[..]

Dat soort dingen bedoel ik dus. Zijn er nog meer dingen die ik moet weten? :P
Dat als ze de pil een keer vergeet ze al zwanger kan raken. En dat je de pil door kan slikken maanden lang zonder een bloeding te krijgen. En dat die bloedingen kunstmatig zijn bij een stopweek.
pi_96975069
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat als ze de pil een keer vergeet ze al zwanger kan raken. En dat je de pil door kan slikken maanden lang zonder een bloeding te krijgen. En dat die bloedingen kunstmatig zijn bij een stopweek.
Dat eerste wist ik al, op de een of andere manier zijn die dingen als 'van een keer kan ze al zwanger raken' er wel goed ingestampt (overheid, i guess).
Voor de rest wist ik niet eens wat een stopweek was, maar ik heb het nu opgezocht :P.
maar huh: als een meisje de pil 1x vergeet kan ze wel zwanger worden, maar in de stopweek niet? beetje raar
  woensdag 18 mei 2011 @ 01:56:36 #281
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96975094
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:54 schreef minibeer het volgende:

[..]

Dat eerste wist ik al, op de een of andere manier zijn die dingen als 'van een keer kan ze al zwanger raken' er wel goed ingestampt (overheid, i guess).
oh ja, ik ook, of naja me ouders vielen me er ooit eens mee lastig.
ik doe dat soort dingen altijd af met " nee hoor, dan ben je maar een beetje zwanger" en dan ontwijk ik het voor de rest
quote:
Voor de rest wist ik niet eens wat een stopweek was, maar ik heb het nu opgezocht :P.
is het het waard om het op te zoeken, of kom je op allemaal andere onbegrijpelijke uitleg? ik weet het ook niet :@

[ Bericht 5% gewijzigd door mylifeisgrey op 18-05-2011 02:06:15 ]
pi_96975204
quote:
is het het waard om het op te zoeken, of kom je op allemaal andere onbegrijpelijke uitleg? ik weet het ook niet :@
Als je het wil weten... Het is wel te begrijpen hoor :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 02:07:50 #283
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96975224
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 02:06 schreef minibeer het volgende:

[..]

Als je het wil weten... Het is wel te begrijpen hoor :)
volgensmij is er helemaal niets van te begrijpen. ik snap niet waar een stopweek dan voor nodig is. is dat dan gezonder ofzo? :S
was toch iets met oestrogeen, en propogeen(ofzoiets). en opzich heb je aan 1 hormoon genoeg, maar dan moest het weer beter ofzo.

vaag gedoe allemaal
pi_96975253
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 02:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

volgensmij is er helemaal niets van te begrijpen. ik snap niet waar een stopweek dan voor nodig is. is dat dan gezonder ofzo? :S
was toch iets met oestrogeen, en propogeen(ofzoiets). en opzich heb je aan 1 hormoon genoeg, maar dan moest het weer beter ofzo.

vaag gedoe allemaal
ow nee, op hormonaal niveau begrijp ik er ook niets van :')
  woensdag 18 mei 2011 @ 02:11:17 #285
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96975279
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 02:09 schreef minibeer het volgende:

[..]

ow nee, op hormonaal niveau begrijp ik er ook niets van :')
dat was nou juist het makkelijke waar je niet benauwd van wordt vond ik altijd.

maar dan begon het weer met ei-sprong, door eileiders enzo. en dan had ik eerder iets gelezen over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, dat het in de eileider blijft ofzo. dus ik wil niets horen over eileiders, daar word ik benauwd van.

en als het dan weer over dat soort dingen gaat is het irritant
pi_96975505
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 02:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat was nou juist het makkelijke waar je niet benauwd van wordt vond ik altijd.

maar dan begon het weer met ei-sprong, door eileiders enzo. en dan had ik eerder iets gelezen over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, dat het in de eileider blijft ofzo. dus ik wil niets horen over eileiders, daar word ik benauwd van.

en als het dan weer over dat soort dingen gaat is het irritant

mijn introductiegroepje bij de introweek heette Y. Onze begeleiders noemden we dus eileiders en soms deden we met zn allen een eisprong :'). Maar ik ga naar bed, ik ben blij dat ik geen bio meer heb.
pi_96975874
is richard_prf trouwens niet ene croupouque? lees net dat die veel relkloons maakte... anders mylifeisgrey, niemand is zo dom...
pi_96976417
Maar waar ik nu wel heel benieuwd naar ben: Hoe zit het dan met zijn foto's?
Hij heeft foto's van zichzelf gepost en daar was wel asymmetrie in zijn gezicht te zien.
Hoe zit het daarmee? Zijn die dan bewerkt of is het gewoon zo dat hij weet dat zijn gezicht niet helemaal symmetrisch is maar dat hij daar helemaal niet zo onder gebukt gaat als hij doet voorkomen, of zo?
Ik snap dat alles gelogen is, maar hoe zit het dan met die vermeende BDD?
  woensdag 18 mei 2011 @ 08:46:43 #290
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96977482
Dit topic lijkt wel een verzamelplaats voor losers in de liefde. :{
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  woensdag 18 mei 2011 @ 09:23:27 #291
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96978153
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 08:40 schreef aikai4sa het volgende:
richard_prf post nu trouwens ook hier: http://www.socialphobiaworld.com/post-your-picture-thread-4089/page-739/.
:')
wat een irritante lamlul :')
Had hij trouwens ook niet eens andere foto's geplaatst :?

Overigens, is die DaisyN niet z'n vrouwtjeskloon? Zit hier ook nog niet zo lang en post regelmatig vrij apart zeg maar.
quote:
laatste bezoek: 6 uur, 3 minuten geleden.
aantal posts: 112 (gemiddeld 71 per dag)
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 18 mei 2011 @ 09:24:10 #292
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96978169
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 08:46 schreef goofy_goober het volgende:
Dit topic lijkt wel is een verzamelplaats voor losers in de liefde. :{
Fixed ^O^
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 18 mei 2011 @ 09:24:54 #293
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96978182
quote:
Is het dat dan niet?
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 09:52:22 #294
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96978871
Geen idee, ik check dit topic bijna nooit, hoewel losers als richard_prf en mylifeisgrey wel vermakelijk zijn met hun labiele geblaat.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_96979322
Ik ben zo gelukkig!!!

Jullie kennen haar allemaal, ze is hier ook actief.
En ik zeg lekker nog steeds niet wie ze is
pi_96979386
En Richard, jouw persoonlijkheid is veel lelijker als je kop hoor dus werk daar eerst maar aan.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:12:48 #297
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96979399
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:09 schreef lipper het volgende:
Ik ben zo gelukkig!!!

Vasthouden!

^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_96979482
quote:
Ik ben zo gelukkig!!!

Succesverhalen zijn ook altijd leuk om te horen. *O*
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:23:18 #299
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96979671
quote:
Yup, welkom! Waar gaat het bij jou mis? :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96979686
4 dates gehad met een meisje, klik en er is spanning, paar keer gezoend maar initiatief moet wel steeds van mijn kant komen. Ook sms bv moet ik langer als een dag wachten op antwoord. Ze zit steeds in mijn kop niet normaal, maar om er nou als een hondje achteraan te lopen? Wil heel graag nog een keer afspreken, maar moet ik wachten tot zij een keer wat onderneemt?
You have enemies good? That means you've stood up for something sometime in your life.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:25:03 #301
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96979726
quote:
Ik ben zo gelukkig!!!

Omg! Wat goed!!! O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')