SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Leuk!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik hoop dat ik binnen een week seks heb. Ik reken er eigenlijk wel op. Ik word er wel zenuwachtig van. Ik heb nu nog meer meisjes in het land gevonden die met me willen uitgaan. Ergens rond komend weekend zal het gebeuren.
De eerste keer en dan je eerste echt lange relatie. Daarna is het speciale er wel vanaf. Je weet dan immers dat je het met meer dan één persoon hebt gedaan / zult doen en dat ook lange relaties kapotgaan en daar andere relaties voor in de plaats komen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vergeet het niet, maar ik denk wel dat het belangrijk is dat het niet opgehemeld wordt. Ik raad een ONS ook af voor een eerste keer, maar hoewel seks heel leuk is verliest het wel de glans. Daar niet teveel over nadenken bevordert een losse houding, IMO.
Ik denk: zich compleet lazerus zuipen, de slet uithangen en daarna wordt ze op de dichtgeklapte achterbank van een afgetrapte Opel Kadett ontmaagd.quote:
Oké, je mag haar niet, je hebt je punt gemaakt. No need to repeat yourself.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk: zich compleet lazerus zuipen, de slet uithangen en daarna wordt ze op de dichtgeklapte achterbank van een afgetrapte Opel Kadett ontmaagd.
Nee dat vind ik zonde. Dat is niet handig voor de omgang met anderen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk: zich compleet lazerus zuipen, de slet uithangen en daarna wordt ze op de dichtgeklapte achterbank van een afgetrapte Opel Kadett ontmaagd.
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oké, je mag haar niet, je hebt je punt gemaakt. No need to repeat yourself.
Oh er is nog niemand, ja als je je gewoon opdringt bij genoeg mannen gaat er vast eentje met je willen neuken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee dat vind ik zonde. Dat is niet handig voor de omgang met anderen.
Ik ga denk ik wel uit. Ik weet nog niet wanneer en met wie. Ik weet ook niet waar. Maar komende week zal het gebeuren.
Om maar niet te spreken over alle onzekerheden en de moeite die je ervoor moet doen om het überhaupt voor elkaar te krijgenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:37 schreef Daisy_N het volgende:
Ik vind na mijn sexpartners op 2 handen te kunnen tellen binnen 4 jaar seks ook niet meer zo speciaal... het isd zelfs een beetje vermoeiend, je weer helemaal uitkleden als je je net hebt aangekleed, de seks is rommelig (sperma dat overal uitloopt) dan nog een tijdje last van je vagina omdat hij groot geschapen is, je moet weer douchen, je moet weer alles opruimen, etc etc...
Ja, zo moeilijk is dat niet. Ik snap het sowieso niet. Ze wil zo graag neuken en schijnt er niet slecht uit te zien. Zo moeilijk is het dan niet...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh er is nog niemand, ja als je je gewoon opdringt bij genoeg mannen gaat er vast eentje met je willen neuken.
Als man is dat niet anders hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken over alle onzekerheden en de moeite die je ervoor moet doen om het überhaupt voor elkaar te krijgen
Ik kan me niet voorstellen dat iemand als jij echt bestaatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee dat vind ik zonde. Dat is niet handig voor de omgang met anderen.
Ik ga denk ik wel uit. Ik weet nog niet wanneer en met wie. Ik weet ook niet waar. Maar komende week zal het gebeuren.
Nee ik houd niet van opdringen. Ik wacht wel een beetje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh er is nog niemand, ja als je je gewoon opdringt bij genoeg mannen gaat er vast eentje met je willen neuken.
Inderdaad want dan wil haar wel even pakken dan hebben we die eerste keer ook weer gehad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als man is dat niet anders hoor
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand als jij echt bestaatAnders moet je even melden waar je uitgaat, want dat wordt geheid neuken dit weekend
Begrijp je mijn punt omtrent Lanterfanter nu een beetje?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:40 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand als jij echt bestaatAnders moet je even melden waar je uitgaat, want dat wordt geheid neuken dit weekend
Teveel wachten levert niks op, maar een beetje kan wel omdat je een vrouw bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee ik houd niet van opdringen. Ik wacht wel een beetje.
Ik heb gezien hoe sommige meisjes ( bezette) zo met hun armen om de nek van een vreemde jongen gaan staan. En dan zoenen, tegen ze aan hangen en zeggen "Ik vind jou leuk".quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Teveel wachten levert niks op, maar een beetje kan wel omdat je een vrouw bent.
Je kent nog geen jongen. Je gaat wel seks hebben binnen een week. Hoe denk je een jongen te regelen zonder hem te paaien?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb gezien hoe sommige meisjes ( bezette) zo met hun armen om de nek van een vreemde jongen gaan staan. En dan zoenen, tegen ze aan hangen en zeggen "Ik vind jou leuk".
Dat doe ik niet.
Dat hoeft ook niet al zal het dan wel een stuk sneller gaan. Maar je moet wel iemand laten weten dat je interesse hebt in hem.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb gezien hoe sommige meisjes ( bezette) zo met hun armen om de nek van een vreemde jongen gaan staan. En dan zoenen, tegen ze aan hangen en zeggen "Ik vind jou leuk".
Dat doe ik niet.
Is allemaal niet zo lastig. Ze ziet er (geloof ik) niet verkeerd uit. Als ze dan uitstraalt dat ze op zo'n zaterdagavond gepakt wil worden, dan wordt het nummertje trekken hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kent nog geen jongen. Je gaat wel seks hebben binnen een week. Hoe denk je een jongen te regelen zonder hem te paaien?
He ik ben 17 wat moet ik anders.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Gadverdamme. Hoe al die mannen Lantefanteraar proberen te krijgen is ook triest. Labiele wijven proberen te neuken.
Ja bah ik hoef het toch niet snel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet al zal het dan wel een stuk sneller gaan. Maar je moet wel iemand laten weten dat je interesse hebt in hem.
Je wil volgende week toch al neuken? Dat is toch snel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja bah ik hoef het toch niet snel.
Ik ga wel gewoon een beetje lachen of glimlachen zoals altijd. Al zijn ze tot nu toe enkel gekomen wanneer ik wat sippig keek. Om te vragen hoe het gaat en dan kwam de rest.
Dit is iets voor ons aller Richard. Die noemt zichzelf toch "de kansloze wijzen-hosselaar" ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Gadverdamme. Hoe al die mannen Lantefanteraar proberen te krijgen is ook triest. Labiele wijven proberen te neuken.
Rond aankomend weekend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wil volgende week toch al neuken? Dat is toch snel.
Sarcasme. En als ik met haar wil neuken kan ik haar ook gewoon vragen in plaats van de trieste player op internet uit te hangenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja kom maar terug als je weet wat je wil meid.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Rond aankomend weekend.
Ja oke, het liefst nu al natuurlijk.
Nee hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat iemand echt zo wereldvreemd en naïef is. Zeker als je er schijnbaar niet verkeerd uit ziet. Dit zal wel gewoon een act zijn van iemand die echt wel aan haar trekken komt om te kijken hoeveel mannetjes op Fok ze het hoofd op hol kan brengen.
Hahaha. Ik zat trouwens al die topics door te lezen; de mensen die nu het hardste schreeuwen dat ze 't zo erg vinden (en die hem 5 maanden lang hebben gevoed - waar ik zeker van weet dat ze het gewoon leuk vonden) zaten ons toen keihard uit te schelden/dom te reageren omdat we zeiden dat hij een trol/aandachttrekker was.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit is iets voor ons aller Richard. Die noemt zichzelf toch "de kansloze wijzen-hosselaar" ?
Glimlachen helpt altijd. Met een dode, lege en sippe blik kijkend werkt alleen maar averechts. Tenzij er mannen zijn die van labiele vrouwen houden (die zijn er).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja bah ik hoef het toch niet snel.
Ik ga wel gewoon een beetje lachen of glimlachen zoals altijd. Al zijn ze tot nu toe enkel gekomen wanneer ik wat sippig keek. Om te vragen hoe het gaat en dan kwam de rest.
Ja ja. Heel vaak zijn grapjes ook een beetje waarheid, maar goede versiertip; hossel iemand onbewust - kan een leuke verrassing zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
He ik ben 17 wat moet ik anders.
Nee hoor maakte maar een grap over waar ze naar toe ging dit weekend.
Daar ben ik van overtuigd, zeker weten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sarcasme. En als ik met haar wil neuken kan ik haar ook gewoon vragen in plaats van de trieste player op internet uit te hangen
Ik geloof gewoon niet dat iemand echt zo wereldvreemd en naïef is. Zeker als je er schijnbaar niet verkeerd uit ziet. Dit zal wel gewoon een act zijn van iemand die echt wel aan haar trekken komt om te kijken hoeveel mannetjes op Fok ze het hoofd op hol kan brengen.
Ja, achteraf hebben we toch maar mooi gelijk gekregen. 40 delen geleden is al vaak genoeg gezegd hoe het zit met Richard, alleen waren we toen lomp, onbeschoft en paranoïde. Achteraf blijkt dat de naïeve hulpverlenertjes het mis hadden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahaha. Ik zat trouwens al die topics door te lezen; de mensen die nu het hardste schreeuwen dat ze 't zo erg vinden (en die hem 5 maanden lang hebben gevoed - waar ik zeker van weet dat ze het gewoon leuk vonden) zaten ons toen keihard uit te schelden/dom te reageren omdat we zeiden dat hij een trol/aandachttrekker was.![]()
Kan iemand mij trouwens DMen/PMen wat er nou precies aan de hand is? Het was al duidelijk dat hij een trol was dus waarom gelooft iedereen Strawberry nu inene wel? En als wij 't zeggen niet?
Nou, neuken dan?quote:
Ik ben dat getroll in dit topic wel een beetje zat. Maar goed...don't feed the troll enzo, I knowquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Daar ben ik van overtuigd, zeker weten.
Nee, ik heb nog wel mijn voorkeuren.quote:
Het eerste is waar ja maar ik wel lanterfanteraar echt niet hoor ik heb als minimale eis dat ik wel een meisje wil die ik tenminste een beetje leuk vind denk niet dat ooit bij lanterfanteraar zal gebeuren. En ik ben er wel klaar mee dat versier gedoe ik ben 17 ik ga maar van andere dingen genieten dan me daar op te focussen, het is goed zo.quote:Ja ja. Heel vaak zijn grapjes ook een beetje waarheid, maar goede versiertip; hossel iemand onbewust - kan een leuke verrassing zijn.
Gelijk heb je, er zijn er zoveel nog maagd op jouw leeftijd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Het eerste is waar ja maar ik wel lanterfanteraar echt niet hoor ik heb als minimale eis dat ik wel een meisje wil die ik tenminste een beetje leuk vind denk niet dat ooit bij lanterfanteraar zal gebeuren. En ik ben er wel klaar mee dat versier gedoe ik ben 17 ik ga maar van andere dingen genieten dan me daar op te focussen, het is goed zo.
Ik probeer het, maar het valt niet mee. Ze bezit wel de gave om zo te reageren dat je je er toch weer aan het ergeren en er op gaat reageren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Hoogheid het volgende:
Reageer niet op die trollEn als het geen troll is hoort ze ergens anders te zitten
Dat is juist hetgeen wat een troll doetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik probeer het, maar het valt niet mee. Ze bezit wel de gave om zo te reageren dat je je er toch weer aan het ergeren en er op gaat reageren.
Niet elke troll beheerst die kunst even goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Dat is juist hetgeen wat een troll doet
Toch wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben geen troll man.
Jammer dat jullie dat denken.
Nu word ik namelijk niet serieus genomen.
Zo ondenkbaar is mijn situatie niet toch.
Ik denk dat niet, geen zorgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben geen troll man.
Inderdaad ik ga mijn best er niet meer voor doen, maar ja dat ik niemand leuk meer vind kan ik niet stoppen natuurlijk en dan krijg je dat gezeik weer natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gelijk heb je, er zijn er zoveel nog maagd op jouw leeftijd.
Tot over 3 maanden dan, als je alles eens hebt gelezen. Het is beter dan menig boek dan ook in ieder geval. Drama en suspence.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef Zorians het volgende:
jullie gaan te snel. ik ben pas bij deeltje 7 :p
Dat hoef je ook niet te stoppen natuurlijk. Gewoon wat lol maken en als het over 8 jaar nog niet lukt kom je maar terug.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad ik ga mijn best er niet meer voor doen, maar ja dat ik niemand leuk meer vind kan ik niet stoppen natuurlijk en dan krijg je dat gezeik weer natuurlijk.
Ja, eigenlijk geef ik je wel gelijk. Wanneer word je 18?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Het eerste is waar ja maar ik wel lanterfanteraar echt niet hoor ik heb als minimale eis dat ik wel een meisje wil die ik tenminste een beetje leuk vind denk niet dat ooit bij lanterfanteraar zal gebeuren. En ik ben er wel klaar mee dat versier gedoe ik ben 17 ik ga maar van andere dingen genieten dan me daar op te focussen, het is goed zo.
Ga een rondje fietsen, wie weet kom je nog leuke interessante mannen tegen. Heb je al nagellak?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben geen troll man.
Zolang hij dan maar niet zo gaat zitten zeuren als Richard.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet te stoppen natuurlijk. Gewoon wat lol maken en als het over 8 jaar nog niet lukt kom je maar terug.
Hij heeft dan vast niks te zeuren als neger zijnde.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zolang hij dan maar niet zo gaat zitten zeuren als Richard.
Meen je? Volgens mij vind jij lieve ontwetende (en een beetje naieve) meisjes wel leuk of niet.. Maar je houdt ook wel weer van ruig in bed (slipjes opensijden enzo).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef Supersoep het volgende:
Och, je gaat je toch niet ergeren aan Lanterfanteraar. Ze is zo lief en onwetend.
het is idd puik leesvoer. Hoop er stiekem ook nog wat van op te stekenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tot over 3 maanden dan, als je alles eens hebt gelezen. Het is beter dan menig boek dan ook in ieder geval. Drama en suspence.
Ik heb vandaag een beetje gewinkeld met mijn moeder. De nagellakjes die ik wilde, waren er niet helaas. Maar ik heb wel iets anders belangrijks aangeschaft.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ga een rondje fietsen, wie weet kom je nog leuke interessante mannen tegen. Heb je al nagellak?
Je hebt meteen de essentie van zijn persoon te pakken inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Meen je? Volgens mij vind jij lieve ontwetende (en een beetje naieve) meisjes wel leuk of niet.. Maar je houdt ook wel weer van ruig in bed (slipjes opensijden enzo).En van een ''donkere'' gothic uitstraling, ik weet eigenlijk best veel terwijl ik je niet eens ken.
Staat dat daar dan, irritant mens?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hebt meteen de essentie van zijn persoon te pakken inderdaad.
Ik zal maar de lul zijn die gaat happen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maar ik heb wel iets anders belangrijks aangeschaft.
Die nagellak van Catrice? Welke kleur wou je dan? Wat heb je aangeschaft?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een beetje gewinkeld met mijn moeder. De nagellakjes die ik wilde, waren er niet helaas. Maar ik heb wel iets anders belangrijks aangeschaft.
Geen interessante jongemannen ontmoet. Mijn moeder had wel sjans in de pashokjes met een jongen van mijn leeftijd. Ze is wel een uitbundige vrouw.
De morning after pil?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:11 schreef n0ir het volgende:
Wat is dat belangrijke wat je hebt aangeschaft dan?
Ik bevestig enkel je geweldige mensenkennis, vanwaar die haat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Staat dat daar dan, irritant mens?
vroeger zou men je onnozel noemen. en dan onnozel de oude betekenis, niet als scheldwoordquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben geen troll man.
ja idd onnozel zijn is in sommige opzichten een deugdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef Supersoep het volgende:
Och, je gaat je toch niet ergeren aan Lanterfanteraar. Ze is zo lief en onwetend.
Ik heb geen haat. Ik vind je alleen maar vervelend en irritant, komt omdat je altijd van die domme sarcastische opmerkingen maakt naar mij toe.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik bevestig enkel je geweldige mensenkennis, vanwaar die haat?
What goes around comes around.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb geen haat. Ik vind je alleen maar vervelend en irritant, komt omdat je altijd van die domme sarcastische opmerkingen maakt naar mij toe.
Dan moet je toch een dikkere huid kweken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb geen haat. Ik vind je alleen maar vervelend en irritant, komt omdat je altijd van die domme sarcastische opmerkingen maakt naar mij toe.
Daar vrees ik niet voor hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet te stoppen natuurlijk. Gewoon wat lol maken en als het over 8 jaar nog niet lukt kom je maar terug.
Januari over een half jaartje dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk geef ik je wel gelijk. Wanneer wordt je 18?
Nou dat heeft me nog nooit geholpen, tenzij ik bij zo'n black for white feest ga rondlopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij heeft dan vast niks te zeuren als neger zijnde.
Ik heb me dan wel opgegeven voor die meet, maar met al die botsende ego's vraag ik me af hoe dat gaat verlopenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is hier ook net een schoolplein hè, soms
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan moet je toch een dikkere huid kweken.
Ik slaap er niet minder om, zit er verder niet echt mee, ik vind haar opmerkingen naar mij toe gewoon irritant. Maar zal ze vanaf nu negeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
What goes around comes around.
Dan ben je net 16 geweest.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar vrees ik niet voor hoor
Ik vind het hier wel gezellig en soms kan ik mensen wel eens helpen met wat gezond verstand.
[..]
Januari over een half jaartje dus.
[..]
Nou dat heeft me nog nooit geholpen, tenzij ik bij zo'n black for white feest ga rondlopen.
Probeer jij soms in mijn broekje te komen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hebt meteen de essentie van zijn persoon te pakken inderdaad.
Ach heb je in ieder geval nog een laatste optie achter de hand.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat heeft me nog nooit geholpen, tenzij ik bij zo'n black for white feest ga rondlopen.
Eerder onder je shirt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Probeer jij soms in mijn broekje te komen?
Dat zal wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb me dan wel opgegeven voor die meet, maar met al die botsende ego's vraag ik me af hoe dat gaat verlopen
Al 4 maanden geleden hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:23 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
[..]
Ik slaap er niet minder om, zit er verder niet echt mee, ik vind haar opmerkingen naar mij toe gewoon irritant. Maar zal ze vanaf nu negeren.
[..]
Dan ben je net 16 geweest.
Ja klopt ik ben maar heel simpel hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen hoorWeet niet of je vaker op meets bent geweest, maar je kunt er eigenlijk wel van uit gaan dat de fok-persoonlijkheden slechts een (flinke) uitvergroting zijn van de werkelijkheid. Uiteindelijk zijn we allemaal vrij gemiddeld.
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja klopt ik ben maar heel simpel hoor.
Ik zou alleen een beetje bang zijn van Halcon met dat volpompen.
Dan zitten ze allemaal stilletjes in een hoekje, bevend als een rietje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb me dan wel opgegeven voor die meet, maar met al die botsende ego's vraag ik me af hoe dat gaat verlopen
Nee joh het sneuste wat er is zo'n feest zag het bij S&S lijkt me werkelijk verschrikkelijk. Om de 5 meter werd er een wijf volgeblaft door een neger.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach heb je in ieder geval nog een laatste optie achter de hand.
[..]
Eerder onder je shirt.
Als dat rietje in een glas bier eindigt is dat ook weer zo voorbij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zitten ze allemaal stilletjes in een hoekje, bevend als een rietje.
Ik denk het ook of ze blijven allemaal praten via Fok! via de mobiel en zeggen niks.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Neuh, ben niet zo'n 'meeter'. Maar goed, dit is natuurlijk Fok waar piemels tot in de hemel groeien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen hoorWeet niet of je vaker op meets bent geweest, maar je kunt er eigenlijk wel van uit gaan dat de fok-persoonlijkheden slechts een (flinke) uitvergroting zijn van de werkelijkheid. Uiteindelijk zijn we allemaal vrij gemiddeld.
Waarschijnlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, gezellig de autist uithangen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
Ik denk het ook of ze blijven allemaal praten via Fok! via de mobiel en zeggen niks.
vind je dat vervelend omdat het een neger is?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Om de 5 meter werd er een wijf volgeblaft door een neger.
Waarom voel je je onzeker als je al een keer 'succes' hebt gehad?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef Braddie het volgende:
Het lukt mij ook totaal niet, het flirten met de meid die ik leuk vind wel, maar ik sta nog te onzeker in m`n schoenen om ook maar 1 woord van wat zei zegt te geloven... en dat is verschrikkelijk... Ik heb ook nog nooit een relatie gehad, 1x bijna, dat was 2 maanden sex en ook wel heel veel liefde, en dat was heel fijn maar daar kreeg ik ruzie mee, ik voelde me voor de ruzie echt een beetje zelfverzekerd ik lachte elke dag, was altijd vrolijk, en sinds die ruzie ben ik weer super depri en heel onzeker...
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
vind je dat vervelend omdat het een neger is?
Lieve schat, ik ben een neger, mijn vader is een neger, mijn familie bestaat voor de helft uit negers.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
vind je dat vervelend omdat het een neger is?
Dat één persoon dat allemaal in de hand heeft. Jammer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef Braddie het volgende:
Het lukt mij ook totaal niet, het flirten met de meid die ik leuk vind wel, maar ik sta nog te onzeker in m`n schoenen om ook maar 1 woord van wat zei zegt te geloven... en dat is verschrikkelijk... Ik heb ook nog nooit een relatie gehad, 1x bijna, dat was 2 maanden sex en ook wel heel veel liefde, en dat was heel fijn maar daar kreeg ik ruzie mee, ik voelde me voor de ruzie echt een beetje zelfverzekerd ik lachte elke dag, was altijd vrolijk, en sinds die ruzie ben ik weer super depri en heel onzeker...
Ja vind ik ook echt echt super smerig en raar. Maar ik ben dan ook preuts, eh.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben een neger, mijn vader is een neger, mijn familie bestaat voor de helft uit negers.Ik vind het gewoon sneu een sexfeest al waren het Chinezen die iemand aan het volblaffen waren om de 5 meter vind ik het nog steeds ranzig.
Ik begin haar gewoon leuk te vinden joh hoe veel je met haar kan lachen, fantastisch.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom voel je je onzeker als je al een keer 'succes' hebt gehad?
[..]
Troll of niet, ontwapenend grappig.
Preutsheid heeft het toch niks mee te maken eerder het feit dat je een weg moet banen rond neukende mensen om te lopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja vind ik ook echt echt super smerig en raar. Maar ik ben dan ook preuts, eh.(dat hebben mensen hier geconcludeerd)
Mwah.. preuts is een subjectief begrip.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Preutsheid heeft het toch niks mee te maken eerder het feit dat je een weg moet banen rond neukende mensen om te lopen.
oh excuses ik lees op de voorgaande pagina inderdaad dat je van negroïde afkomst bentquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben een neger, mijn vader is een neger, mijn familie bestaat voor de helft uit negers.Ik vind het gewoon sneu een sexfeest al waren het Chinezen die iemand aan het volblaffen waren om de 5 meter vind ik het nog steeds ranzig.
Hoe staat het ervoor bij jou eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:38 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Mwah.. preuts is een subjectief begrip.
Heb je dit al eens eerder gezegd in een vorig topic of heb ik zojuist een heel echte dejavu gehad?quote:
Gaat best goed. ik heb vorige teleurstellingen achter me gelaten en ben weer contacten aan het opdoen. Ik heb waarschijnlijk een date aanstaande weekend, lijkt er meer en meer op dat het onvervalste seksdate wordt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe staat het ervoor bij jou eigenlijk?
Een déjà-vuquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:42 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Heb je dit al eens eerder gezegd in een vorig topic of heb ik zojuist een heel echte dejavu gehad?
Oeh spannendquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:44 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Gaat best goed. ik heb vorige teleurstellingen achter me gelaten en ben weer contacten aan het opdoen. Ik heb waarschijnlijk een date aanstaande weekend, lijkt er meer en meer op dat het onvervalste seksdate wordt.![]()
![]()
Vind ik best spannend, nog nooit zoiets gedaan op die manier.![]()
(thanks for asking)
Niet masturberen nu, tot aan die date.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:44 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Gaat best goed. ik heb vorige teleurstellingen achter me gelaten en ben weer contacten aan het opdoen. Ik heb waarschijnlijk een date aanstaande weekend, lijkt er meer en meer op dat het onvervalste seksdate wordt.![]()
![]()
(thanks for asking)
Goed bezig!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:44 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
![]()
(thanks for asking)
Echt waar? Komt ie dan niet na 1 minuut ofzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niet masturberen nu, tot aan die date.
Ga je me nog voor bedanken.
Lijkt me sterk. Tenzij je een dronken 15-jarige puber bent, ga je bij een vreemde vrouw als je je zenuwachtig voelt juist moeite hebben om voldoende opgewonden te raken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt waar? Komt ie dan niet na 1 minuut ofzo?
Props, respect, felicitaties enz.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:44 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
![]()
(thanks for asking)
Just me then.quote:
Ik dacht altijd juist wel? Om de 'druk' eraf te halen zeg maar?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb mn post ge-edit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht altijd juist wel? Om de 'druk' eraf te halen zeg maar?
Hoe zit dat dan?
haha dank jequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh wauw wat goed zeg BlakeGriffin
vind je dat niet moeilijk om te weten dat HET aanstaand weekend gaat gebeuren? ik bedoel: bezwijk je niet bijna onder die gedachte? dat er heel veel druk op komt te staan?
Ik heb ooit een gastje gedate (was nog vrij jong) die spontaan kwam na 1 aanraking, en dat was júist van de zenuwen. Althans, dat zei hij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Tenzij je een dronken 15-jarige puber bent, ga je bij een vreemde vrouw als je je zenuwachtig voelt juist moeite hebben om voldoende opgewonden te raken.
Kan dus allebei de kanten op. Maar als je jonger bent dan 18 werkt het sowieso compleet anders he. Dat snap je ook wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb ooit een gastje gedate (was nog vrij jong) die spontaan kwam na 1 aanraking, en dat was júist van de zenuwen. Althans, dat zei hij.
Dan moet je er wat voor doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
ooohh ik vind het zo knap dat het BlakeGriffin lukt om dat helemaal zo te regelen
dat wil ik oooook
Ah ja dus dat zou voor mij wel gelden dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Tenzij je een dronken 15-jarige puber bent, ga je bij een vreemde vrouw als je je zenuwachtig voelt juist moeite hebben om voldoende opgewonden te raken.
Ja is ook weer zo. Whehe.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kan dus allebei de kanten op. Maar als je jonger bent dan 18 werkt het sowieso compleet anders he. Dat snap je ook wel.
Dan krijg je al een stijve als een hond langs je benen loopt.
oh god die uitspraken was ik al vergeten naar mijzelf toe!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
haha dank je
Nee eerlijk gezegd niet. Ik vind het wel spannend, maar op een leuke manier.
Zij geeft me zelfvertrouwen, doordat ze zegt dat ze me lekker vindt en dat soort dingen..
Ik ben stiekem jaloersquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
haha dank je
Nee eerlijk gezegd niet. Ik vind het wel spannend, maar op een leuke manier.
Zij geeft me zelfvertrouwen, doordat ze zegt dat ze me lekker vindt en dat soort dingen..
zou het morgen ( woensdag) kunnen om uit te gaan in de hoofdstad?quote:
Doe maar donderdag dat is de traditionele uitgaansavond van de studenten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
zou het morgen ( woensdag) kunnen om uit te gaan in de hoofdstad?
ik heb nu iemand die ik midden op de dag kan contacten met die vraag ( ik kan niet tegen plannen)
Waar kan ik die test vinden?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik heb de test introvert of extravert gedaan (voor de gein). Ik weet van mezelf dat ik wel introvert ben, maar ook weer niet. En dit komt eruit;
Evenwichtig.
Evenwichtig. Zo zou je jou het beste kunnen omschrijven. Niet extreem introvert, maar ook niet buitengewoon extrovert. Soms ben je graag alleen, maar je zoekt naar verloop van tijd ook de gezelligheid weer op. Het is maar net hoe je zelf in je vel zit op dat moment.
Klopt wel.
Geen idee, ik kom daar nooit. Maar donderdagavond lijkt me beter als je toch kan kiezen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
zou het morgen ( woensdag) kunnen om uit te gaan in de hoofdstad?
ik heb nu iemand die ik midden op de dag kan contacten met die vraag ( ik kan niet tegen plannen)
Oh maar ik kan niet tegen plannen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom daar nooit. Maar donderdagavond lijkt me beter als je toch kan kiezen.
Linkje van die test ben wel benieuwd?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik heb de test introvert of extravert gedaan (voor de gein). Ik weet van mezelf dat ik wel introvert ben, maar ook weer niet. En dit komt eruit;
Evenwichtig.
Evenwichtig. Zo zou je jou het beste kunnen omschrijven. Niet extreem introvert, maar ook niet buitengewoon extrovert. Soms ben je graag alleen, maar je zoekt naar verloop van tijd ook de gezelligheid weer op. Het is maar net hoe je zelf in je vel zit op dat moment.
Klopt wel.
Dan doe je dat niet ga wanneer je zin heb als is het volgende week maandag!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh maar ik kan niet tegen plannen.
Ow daar herken ik me ook compleet in. Handig, hoef ik de test niet meer te doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Evenwichtig.
Klopt wel.
Ehm.. weet ik eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh spannend
En het seksdate gedeelte, fijn of juist niet?
* BlakeGriffin gaat weer met twee handen typenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Ben benieuwd of het bevalt.
thanksquote:
Dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht altijd juist wel? Om de 'druk' eraf te halen zeg maar?
Hoe zit dat dan?
Dat kun jij oook!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
ooohh ik vind het zo knap dat het BlakeGriffin lukt om dat helemaal zo te regelen
dat wil ik oooook
Ik heb elke dag zin ( logisch- kans om iemand voor seks te krijgen op die plek)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan doe je dat niet ga wanneer je zin heb als is het volgende week maandag!
Ik ken dat ik heb zulke saaie vrienden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb elke dag zin ( logisch- kans om iemand voor seks te krijgen op die plek)
maar geen mensen om mee uit te gaan
nu wel iemand die beweert vaak te kunnen en ongepland. maar is dus wel ver reizen, NS kost 15 euro.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef BlakeGriffin het volgende:
* BlakeGriffin gaat weer met twee handen typen
Ze is gewoon een troll, anders zou ze allang geneukt zijn door iemand uit deze reeks.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
Ik denk voor mensen die lanterfanteraar niet kennen zoals wij is ze een natte droom. Ze zou zelfs iemand zoals ik nog neuken op dit moment.
Geschrokken van je voorgaande post, of vast naar bed gegaan in afwachting van die natte droom.quote:
Geschrokken? Ze wil het volgens mij op dit moment doen met iedere jongen die zegt dat ie haar lekker vind.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Geschrokken van je voorgaande post, of vast naar bed gegaan in afwachting van die natte droom.
Nee hoor. Vrouwen blijven kritisch.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Geschrokken? Ze wil het volgens mij op dit moment doen met iedere jongen die zegt dat ie haar lekker vind.
mwah mijn meest wanhopige momenten zijn vooral 's nachts in bedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Geschrokken? Ze wil het volgens mij op dit moment doen met iedere jongen die zegt dat ie haar lekker vind.
Ah dat nog wel dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
mwah mijn meest wanhopige momenten zijn vooral 's nachts in bed
overdag valt het dan nog eh mee. ik zou nu zeker niet iedereen doen. alleen leuke jongemannen.
quote:
die van mij zijn in mijn fotoboek te bezichtigenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn standaarden.
Die zijn allemaal 17+ (helaas Heloef)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
die van mij zijn in mijn fotoboek te bezichtigen
Waarom ben je op zo'n sexfeestquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zijn haar natte dromen niet het minimum qua mannen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Die zijn allemaal 17+ (helaas Heloef)
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze is gewoon een troll, anders zou ze allang geneukt zijn door iemand uit deze reeks.
Pfff...quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh het sneuste wat er is zo'n feest zag het bij S&S lijkt me werkelijk verschrikkelijk. Om de 5 meter werd er een wijf volgeblaft door een neger.
Omdat je net zo wanhopig bent als de gemiddelde mannelijke maagd.quote:
Zei was de gene die me liet lachen, en weer een beetje in mezelf liet geloven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk heel dat de echt bange mensen/autisten niet eens komen/zich opgeven voor de meet.
[..]
Dat één persoon dat allemaal in de hand heeft. Jammer.
Ja dan komt het hard aan. Maar probeer je er over heen te zetten. Geloof in jezelf onderneem dingen en haal je voldoening uit andere dingen. Doe ik al jaren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zei was de gene die me liet lachen, en weer een beetje in mezelf liet geloven.
Okee noem eens 3 dingen die je dol graag wil doen? Dat heeft mij geholpen om zelfverzekerder te zijn. Door te besluiten die dingen gewoon te gaan doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef Braddie het volgende:
Dat gaat heel moeilijk aangezien ik 0 zelfvertrouwen heb en 0 zelfrespect!.
Dus in mezelf geloven duurt wel 10 jaar ofzo.
Alleen als je verteld wat dat voorstel is, is het de moeite van het posten waard.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
I made you an offer not involving sex that no sane woman would refuse. But yet you did.
Aha, en waar ligt dat gebrek aan zelfvertrouwen en zelfrespect eigenlijk aan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef Braddie het volgende:
Dat gaat heel moeilijk aangezien ik 0 zelfvertrouwen heb en 0 zelfrespect!.
Dus in mezelf geloven duurt wel 10 jaar ofzo.
Ja, het is altijd verstandig om op mensen af te stappen die je leuk vindt. Of het heel verstandig is om een gespreksonderwerp van tevoren te verzinnen...Ligt helemaal aan jezelf natuurlijk, als jij je daar fijn bij voelt dan moet je dat vooral doen. Alleen ook al denk je dat hij er veel vanaf weet, zo'n gesprek kan toch tegenvallen en dan moet je het wel op een ander onderwerp brengenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:14 schreef minnemin het volgende:
Mensen, ik wil het graag. Ik wil praten met tatoeageman. Ook al is 'ie hoger in functie en ook al ben ik nog lelijk en onzeker. Ik wil gewoon weer es een verzetje. Ik heb al een gespreksonderwerp bedacht waarvan ik weet dat hij er veel van af weet. Ik heb hem vandaag gezien en ik heb weer een klein praatje met hem aangeknoopt. Ik krijg een goed gevoel bij hem. Hij is wel spontaan, open.
Verstandig?
O ja. De koffiehaal-en-breng-man op het werk, die ook best knap is, knoopte ook nog zomaar een gesprekje met me aan van de week. Met hem weet ik niet zo goed hoe 'verder'. Maar hij is wel knap en sexy
Dat hoeft echt niet meteen hoor er zijn dingen die je prima zelf kan ondernemen. Zo heb ik het ook gedaan. Ik ben op dit moment zelfverzekerder dan sommige vrienden van mij die wel al seks en vriendinnen hebben gehad. Hij laatst nog tegen me: was ik maar meer zoals jij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Aha, en waar ligt dat gebrek aan zelfvertrouwen en zelfrespect eigenlijk aan?
Maar daar kunnen mensen in dit topic natuurlijk niks aan veranderen. Je zelfvertrouwen en zelfrespect; daar zul je toch echt zelf aan moeten werken. Miss naar een psycholoog of zo, die kan je daar (vaak) mooi mee helpen.
Uit eten in een van Michelin sterren voorzien restaurant en daarna naar een opera, dancing, musical of wat dan ook naar keuze. Op mijn kosten uiteraard.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:14 schreef deelnemer het volgende:
Alleen als je verteld wat dat voorstel is, is het de moeite van het posten waard.
Genoeg 'sane women' die dat weigeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Uit eten in een van Michelin sterren voorzien restaurant en daarna naar een opera, dancing, musical of wat dan ook naar keuze. Op mijn kosten uiteraard.
Ik ook niet wel nagedacht wat ik zou zeggen enzo maar nooit echt dat ik er een dag mee bezig was om wat te zeggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:18 schreef iwannabehigh het volgende:
Ah joh, meestal gaat een gesprek toch vanzelf? Ik heb iig nog nooit een persoonlijk gesprek voorbereid om gewoon iemand aan te spreken(wel voor gesprekken op school/stage e.d. maar dat is anders).
Hmm, ik denk dat als je écht onzeker bent, daar wel therapie voor nodig hebt om erover heen te komen. Zoiets gaat niet zomaar (en snel) uit zichzelf weg, vermoed ik. Maar wel beter voor jou vind ik, had ik dat maar (al denken mensen vaak wel van m'n leeftijd dan dat ik zelfverzekerd ben).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet meteen hoor er zijn dingen die je prima zelf kan ondernemen. Zo heb ik het ook gedaan. Ik ben op dit moment zelfverzekerder dan sommige vrienden van mij die wel al seks en vriendinnen hebben gehad. Hij laatst nog tegen me: was ik maar meer zoals jij.
Ik ken geen nieuwe ontwikkelingen, behalve dat richard nog maagd zou zijn. Iets wat je niet zomaar mag posten als je dat via PM/DM hebt vernomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
Maar goed, jij was ook zo naief om Richard blind op z'n mooie ogen te geloven.
Iets in de muziek, en meer weet ik eigenlijk niet .....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee noem eens 3 dingen die je dol graag wil doen? Dat heeft mij geholpen om zelfverzekerder te zijn. Door te besluiten die dingen gewoon te gaan doen.
De mods - nota bene - hebben nog wel wat meer losgelaten. Hij liegt gewoon over alles wat los en vast zit. Maar blijf vooral heilig in zijn zieligheid geloven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:22 schreef deelnemer het volgende:
Ik ken geen nieuwe ontwikkelingen, behalve dat richard nog maagd zou zijn. Iets wat je niet zomaar mag posten als je dat via PM/DM hebt vernomen.
Goed, dan is het een gok. Richard heeft wel meer gelogen. Sowieso zaten er in dat verhaal over zijn neukavontuurtje al wat opzichtige fouten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik ken geen nieuwe ontwikkelingen, behalve dat richard nog maagd zou zijn. Iets wat je niet zomaar mag posten als je dat via PM/DM hebt vernomen.
Nee, ik zou het wel hebben aanvaard. Maar genoeg vrouwen niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:22 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Waddan? je denkt dat Techno een haatdragende eikel is?
Bied hem een bakkie van zijn eigen koffie aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:14 schreef minnemin het volgende:
Mensen, ik wil het graag. Ik wil praten met tatoeageman. Ook al is 'ie hoger in functie en ook al ben ik nog lelijk en onzeker. Ik wil gewoon weer es een verzetje. Ik heb al een gespreksonderwerp bedacht waarvan ik weet dat hij er veel van af weet. Ik heb hem vandaag gezien en ik heb weer een klein praatje met hem aangeknoopt. Ik krijg een goed gevoel bij hem. Hij is wel spontaan, open.
Verstandig?
O ja. De koffiehaal-en-breng-man op het werk, die ook best knap is, knoopte ook nog zomaar een gesprekje met me aan van de week. Met hem weet ik niet zo goed hoe 'verder'. Maar hij is wel knap en sexy
Waar vind ik die info dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
De mods - nota bene - hebben nog wel wat meer losgelaten. Hij liegt gewoon over alles wat los en vast zit. Maar blijf vooral heilig in zijn zieligheid geloven.
Ik begrijp dat niet. Of zijn de afwijzende vrouwen achterdochtig?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee, ik zou het wel hebben aanvaard. Maar genoeg vrouwen niet.
Waar is d'r wat losgelaten dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
De mods - nota bene - hebben nog wel wat meer losgelaten. Hij liegt gewoon over alles wat los en vast zit. Maar blijf vooral heilig in zijn zieligheid geloven.
Wat een leugen, hij blijkt toch een maagd te zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:26 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet. Of zijn de afwijzende vrouwen achterdochtig?
Kijk probeer daar iets mee te doen. Ik wil bijvoorbeeld heel graag BNN werken als DJ of presentator ik heb heel lang gedacht dat ik daar niet knap genoeg voor was, geen goede stem voor had enz. Maar op een gegeven moment kwam het besef dat dat wel zal meevallen en zij dat het best kunnen beslissen. Dus ga ik gewoon proberen daar aan de bak te komen zonder aan mijn zelf te gaan twijfelen enzo. Ik jaag mijn droom na en misschien ben ik niet goed genoeg nou jammer dan maar dan heb ik wel het lef gehad om het te proberen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Iets in de muziek, en meer weet ik eigenlijk niet .....
En ik zit al in een band, en dat is best fijn, maar echt heel zelfverzekerder word ik er niet van(Al zeggen de mensen wel steeds dat ik zo`n "waanzinnige toetsenist" ben maar daar geloof ik niet veel van.)
Die ene emicon van Straw? Heb wel stuk gemist de laatste paar dagen. Vertel.quote:
Gewoon doen inderdaad. En een tip, wacht er vooral niet mee als je bij BNN of TMF wilt ofzoiets. zij zoeken best vaak jonge mensen voor stages sowieso, als je een mediagerelateerde opleiding doet kun je er wel tussen komen. mits je talent hebt en je best doet natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk probeer daar iets mee te doen. Ik wil bijvoorbeeld heel graag BNN werken als DJ of presentator ik heb heel lang gedacht dat ik daar niet knap genoeg voor was, geen goede stem voor had enz. Maar op een gegeven moment kwam het besef dat dat wel zal meevallen en zij dat het best kunnen beslissen. Dus ga ik gewoon proberen daar aan de bak te komen zonder aan mijn zelf te gaan twijfelen enzo. Ik jaag mijn droom na en misschien ben ik niet goed genoeg nou jammer dan maar dan heb ik wel het lef gehad om het te proberen.
Thanks. Het is dat het dieptriest is, anders zou het hilarisch zijn geweest.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:29 schreef Techno het volgende:
Zie o.a. hier:
Als versieren niet zo makkelijk gaat #87
en hier:
Om daar maar op terug te komen; hoe leer je om spontaner en minder bang te worden?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Ze krijgen die eerste woorden hun strot al niet uit.
Ze moeten gewoon leren om spontaner en minder bang te worden.
Je kan de mooiste zinnen nog verknallen door ze slecht te brengen. Non verbale communicatie is zo belangrijk hier. Jezelf zijn, relaxt, open, etc etc
Klinkt stom, maar Oefenen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Om daar maar op terug te komen; hoe leer je om spontaner en minder bang te worden?
O.a. ja. En zoveel meer, maar daar waren we zelf ook wel achter. Zijn verhalen kloppen gewoon van geen kant.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Dus hij heeft gelogen dat hij ontmaagd is, maar hij is het niet? Dus dat van die blonde chick is gelogen, dat is het?
Als hij liegt over de basis, dan is het makkelijk om over alles te kunnen liegen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Dus hij heeft gelogen dat hij ontmaagd is, maar hij is het niet? Dus dat van die blonde chick is gelogen, dat is het?
Zo te lezen heeft hij zelfs MSN-logs gefabriceerd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Daarom negeer ik hem volkomen. Het is moeilijk, maar wel mogelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
O.a. ja. En zoveel meer, maar daar waren we zelf ook wel achter. Zijn verhalen kloppen gewoon van geen kant.
Dat doen we al weken over en weer, dat is het grappige.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:26 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Bied hem een bakkie van zijn eigen koffie aan.
Hij komt spuitend klaar nu.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:37 schreef Halcon het volgende:
Het gaat weer over hem, dus hij zit nog wel met z'n paal in z'n hand deze postings te lezen.
Oefenen vind ik toch wel lastig, omdat ik toch wel bang ben en me ongemakkelijk voel. Daarnaast ben ik bijzonder slecht in gesprekken aanknopen met random mensenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:34 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Klinkt stom, maar Oefenen!
Als je meer contacten zoekt heb je sowieso al meer kans op daadwerkelijk leuk contact en dat is weer goed voor je zelfvertrouwen, waardoor je weer relaxter wordt enzovoorts.
Je vroeg zelf ook waar het allemaal te lezen was enzo. Ik geef even de conclusie van al die posts.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:37 schreef Halcon het volgende:
Het gaat weer over hem, dus hij zit nog wel met z'n paal in z'n hand deze postings te lezen.
Ze hebben bij BNN een soort van University daar kan je je gewoon voor aanmelden en dat ga ik dan ook doen en dan kijken wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:30 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Gewoon doen inderdaad. En een tip, wacht er vooral niet mee als je bij BNN of TMF wilt ofzoiets. zij zoeken best vaak jonge mensen voor stages sowieso, als je een mediagerelateerde opleiding doet kun je er wel tussen komen. mits je talent hebt en je best doet natuurlijk
Gewoon proberen inderdaad. Want niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
Ze hebben bij BNN een soort van University daar kan je je gewoon voor aanmelden en dat ga ik dan ook doen en dan kijken wat er gebeurt.
Eind van de story wil je wel even weten natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je vroeg zelf ook waar het allemaal te lezen was enzo. Ik geef even de conclusie van al die posts.
Een paar jaar terug kon ik het ook niet, nu gaat het me best redelijk af. Je moet gewoon wat activiteiten doen waarbij je onder de mensen komt, het valt uiteindelijk enorm mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Oefenen vind ik toch wel lastig, omdat ik toch wel bang ben en me ongemakkelijk voel. Daarnaast ben ik bijzonder slecht in gesprekken aanknopen met random mensen
Daarom en dat kunnen mensen dus ook vertalen naar het versieren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon proberen inderdaad. Want niet geschoten is altijd mis.
hmm.. ja dat weet je niet. Ook flirts hebben zo hun favorieten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:37 schreef minnemin het volgende:
[..]
Dat doen we al weken over en weer, dat is het grappige.Hij is best wel een flirt dus ik moet me vooral niet in mijn hoofd halen dat dit exclusief met mij is. How to take it to the next level?
Ha ze vechten om jequote:EDIT: Sodeju, ik ben op Hyves bekeken door iemand van tm's leeftijdscategorie en sterrenbeeld en uit dezelfde stad. Kutttt, het zal toch niet? Vandaar dat ik aardig aangekeken werd!
Een koffieproeverij!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:42 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
hmm.. ja dat weet je niet. Ook flirts hebben zo hun favorieten.En ik kan me niet voorstellen dat hij op elk adresje koffie gaat leuten.
To the next level: misschien kun je voorstellen eens iets anders dan koffie samen te drinken.. of betere koffie. iets dergelijks.
[..]
Ha ze vechten om je
Baby steps. Probeer bijvoorbeeld eerst vorderingen te maken in koetjes en kalfjes gesprekken. Mogelijk eerst met mannen. Zo kun je ook je sociale vaardigheden opvijzelen zonder al te veel spanning. Als het goed is werkt het wel door lijkt mij, maar waarschijnlijk niet over een nacht ijs.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Oefenen vind ik toch wel lastig, omdat ik toch wel bang ben en me ongemakkelijk voel. Daarnaast ben ik bijzonder slecht in gesprekken aanknopen met random mensen
Oe die vind ik wel gewaagd. En errug straightforward. Ik weet niets van hem behalve zijn naam en hoe hij zijn koffie drinkt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:42 schreef BlakeGriffin het volgende:
To the next level: misschien kun je voorstellen eens iets anders dan koffie samen te drinken.. of betere koffie. iets dergelijks.
kan je niet proberen meer omgang met hem te krijgen, zonder een "date" met alleen maar jullie 2en te hebben?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef minnemin het volgende:
[..]
Oe die vind ik wel gewaagd. En errug straightforward. Ik weet niets van hem behalve zijn naam en hoe hij zijn koffie drinkt.
Vraag hem eens hoe hij zijn biertje drinkt! Dat lijkt me een mooie start waarop je verder kan bouwen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef minnemin het volgende:
[..]
Oe die vind ik wel gewaagd. En errug straightforward. Ik weet niets van hem behalve zijn naam en hoe hij zijn koffie drinkt.
Ja ik ben wel van het gewaagd en straight forward.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nou, dan vraag je nu of hij een biertje wilt!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef minnemin het volgende:
Eh. 'Hee wil je weer thee van me?' 'Ja, lekker, dankjewel' En een grote glimlach. 'Tot hoe laat moet je werken?' Enzovoorts...
ze hebben het amper ergens over, want ze ontmoeten elkaar alleen heel afentoe op werk ofzoietsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:49 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ja ik ben wel van het gewaagd en straight forward.
Waar hebben jullie het dan de hele tijd over?
Ah, het is dus niet zo dat jullie samen 10 minuutjes een bakkie aan het doen zijn zeg maar..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef minnemin het volgende:
Eh. 'Hee wil je weer thee van me?' 'Ja, lekker, dankjewel' En een grote glimlach. 'Tot hoe laat moet je werken?' Enzovoorts...
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:52 schreef minnemin het volgende:
Ik weet gewoon niet hoe ik contact moet leggen. Had ik de beste mijnheer in de horeca ontmoet dan was het een drankje geven, wat tegen elkaar dansen en bij elkaar in bed belanden zonder een fatsoenlijk woord gewisseld te hebben. 'want meer verdien ik toch niet ' ugh...![]()
wat blakegriffin zegt, het is al een goed voorzetje dat van " tot hoelaat werk je".quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:52 schreef minnemin het volgende:
Ik weet gewoon niet hoe ik contact moet leggen. Had ik de beste mijnheer in de horeca ontmoet dan was het een drankje geven, wat tegen elkaar dansen en bij elkaar in bed belanden zonder een fatsoenlijk woord gewisseld te hebben. 'want meer verdien ik toch niet ' ugh...![]()
Ook alleen maar als ze er beter dan gemiddeld uitzien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
voor chicks is alles toch makkelijk!? :' (
neeee, nu kun je zien van niet! Ik ben niet de enige.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
voor chicks is alles toch makkelijk!? :' (
Zolang ze zelfvertrouwen hebben moet het lukken!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook alleen maar als ze er beter dan gemiddeld uitzien.
Daar ben ik ook niet echt goed in. Hoe minder ingewikkeld gesprekken zijn, hoe ingewikkelder ze voor mij zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Baby steps. Probeer bijvoorbeeld eerst vorderingen te maken in koetjes en kalfjes gesprekken. Mogelijk eerst met mannen. Zo kun je ook je sociale vaardigheden opvijzelen zonder al te veel spanning. Als het goed is werkt het wel door lijkt mij, maar waarschijnlijk niet over een nacht ijs.
Nah ook niet. Ik had eens een vriendin, ZO onzeker, en toch telkens vriendjes. Best nog leuke vriendjes, niet eens zo kort en nu heeft ze al een paar jaar een heel leuk vriendje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:59 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Zolang ze zelfvertrouwen hebben moet het lukken!
Maar dit gaat natuurlijk net zo hard op voor de mannen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:59 schreef _pillow_ het volgende:
Zolang ze zelfvertrouwen hebben moet het lukken!
ik lees over dat "best nog leuke vriendjes" kunnen schaken........quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nah ook niet. Ik had eens een vriendin, ZO onzeker, en toch telkens vriendjes. Best nog leuke vriendjes, niet eens zo kort en nu heeft ze al een paar jaar een heel leuk vriendje.
Kop op.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:52 schreef minnemin het volgende:
en één van die "best nog leuke vriendjes" vind ik persoonlijk zelfs woest aantrekkelijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik lees over dat "best nog leuke vriendjes" kunnen schaken........
aaaaaaaaaaaaaaaaaaah waarom dat wil k ook, een vriendin dan!
Hoezo heeft internet je aan het zoenen gekregen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
neeee, nu kun je zien van niet! Ik ben niet de enige.
Als ik geen internet had gehad, zou ik nu trouwens nog steeds niet gezoend hebben, wel een bizar idee
je zegt dat ze wel vaker een vriendje heeft gehad op die manier. waarom stopte het dan? maakte zij het uit, of het vriendje?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
en één van die "best nog leuke vriendjes" vind ik persoonlijk zelfs woest aantrekkelijk
Dat is inderdaad een goede tip, ik kan me nog wel herinderen dat ik vroeger in de 1e of 2e klas dat ook eens heb gedaan toen ik ''verliefd'' was op een meisje. En dat werkte ook goed.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:03 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Kop op.Probeer hem gewoon (of hen) voorzetjes te geven. Als ze geïnteresseerd zijn zoeken ze wel naar een opening.. je kunt ze een handje helpen. door bv een lift nodig te hebben na je werk, of laten vallen dat je daar en daar naar toe gaat, elke vrijdag in die en die kroeg bent te vinden ('ben je daar wel eens geweest?' hint), verzin het maar.
Nieuwe mensen ontmoeten kun je bevorderen. Iedereen doet het op zijn eigen manier, sommige mensen doen er geen moeite voor (omdat ze niet hoeven, of de behoefte niet hebben).. als je die wel hebt probeer een manier te vinden die bij je past.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet echt goed in. Hoe minder ingewikkeld gesprekken zijn, hoe ingewikkelder ze voor mij zijn![]()
Maar vooral contact leggen vind ik echt moeilijk, ik ontmoet ook weinig nieuwe mensen.
Maar ik vind het ook heel erg dat ik zo bang ben voor meisjesAls ik een leuk meisje zie dan realiseer ik me dat ik misschien een kansje had gehad als ik niet zo'n schijterd was geweest. Dat maakt me erg verdrietig
Kom je nog naar de meet eigenlijk? Leer je in ieder geval wat nieuwe mensen kennen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet echt goed in. Hoe minder ingewikkeld gesprekken zijn, hoe ingewikkelder ze voor mij zijn![]()
Maar vooral contact leggen vind ik echt moeilijk, ik ontmoet ook weinig nieuwe mensen.
Maar ik vind het ook heel erg dat ik zo bang ben voor meisjesAls ik een leuk meisje zie dan realiseer ik me dat ik misschien een kansje had gehad als ik niet zo'n schijterd was geweest. Dat maakt me erg verdrietig
Nee. Ik heb me vanaf begin af aan ook niet aangemeld en me niet met die meet bemoeit, terwijl ik wel vanaf deel 2 van dit topic aanwezig ben.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:16 schreef kipknots het volgende:
[..]
Kom je nog naar de meet eigenlijk? Leer je in ieder geval wat nieuwe mensen kennen.
Kan dat niet beoordelen op basis van deze posten. Lees wel dat Straw en Daniel1976 wat tegenstrijdigheden hebben geconstateerd. Kan me slecht indenken dat iemand dit alles voor de lol uit zijn duim zuigt. Maar online achter m'n PC de waarheid proberen vast te stellen, lijkt me kansloos. Ik ga daarom normaal uit van goed vertrouwen. Als mensen dat beschamen, dan is dat vervelend, als je er veel tijd aan hebt besteed, en je er emotioneel bij betrokken bent geweest, zoals Straw. Tolerantie voor leugens is daarom terecht niet groot. Straw heeft haar best gedaan en daar doet een eventuele herziening niets aan af (helderziendheid bestaat niet en mensen wantrouwen is ook niet goed).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:29 schreef Techno het volgende:
Zie o.a. hier:
en hier:
Van wat ik me herinner van je posts blijft het echter bij het vertellen van je problemen en doe je uiteindelijk niets om ze op te lossen. En dat is iets wat je toch moet doen en alleen maar lastiger wordt hoe langer je wacht. Naar de meet gaan is bv een goede manier om even uit je veilige omgeving te komen en te oefenen met communicatie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee. Ik heb me vanaf begin af aan ook niet aangemeld en me niet met die meet bemoeit, terwijl ik wel vanaf deel 2 van dit topic aanwezig ben.
Ik kan hier juist vertellen over mijn problemen zonder dat ik jullie ken. Die anonimiteit maakt het een stuk makkelijker voor me
Oh eh ze kreeg ze al heel jong hoor, omdat ze al vroeg Rijp was.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je zegt dat ze wel vaker een vriendje heeft gehad op die manier. waarom stopte het dan? maakte zij het uit, of het vriendje?
en hoe gaat ze daar mee om?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
omg wat ik net heb gezien
een Penis en daarvan werd de huid zo omhoog geschoven, bijna eraf zeg maar?? dat was fucking eng
hij zei: "hmmm yeah baby, u sexy"
maar die huid? die ging helemaal omhoog eraf bijna? Wat is dat voor iets? Is dat van een besnijdenis?
maar wel toch als hij slap was, en juist groot werd toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:37 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
![]()
Dat is juist niet van een besnijdenis.Besneden piemels hebben die huid niet meer
(voorhuid)
Jij spoort echt niet hé, of je nou een troll of serieus bent.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
een Penis en daarvan werd de huid zo omhoog geschoven, bijna eraf zeg maar?? dat was fucking eng
maar die huid? die ging helemaal omhoog eraf bijna? Wat is dat voor iets? Is dat van een besnijdenis?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
nou deelnemer, kom er maar inquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:50 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? (13 posten, wiens kloon ben jij?)
Heb je de basisschool voltooid?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Vaak heb ik het gevoel dat je posten plaatst, waarin je mij probeert duidelijk te maken dat je minachting voelt voor de dingen die ik post. Is dat zo?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Analyseer dat eens in een theoretisch kader.
dat soort dingen krijg je toch niet op de basisschool.quote:
Seksuele voorlichting toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat soort dingen krijg je toch niet op de basisschool.
oh maar toen was ik flauwgevallen(in groep 8 voor het eerst). en hoefde ik het niet meer.quote:
Waarom ging je voorlichtingen ontwijken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh maar toen was ik flauwgevallen(in groep 8 voor het eerst). en hoefde ik het niet meer.
en op middelbare school ben ik meteen doorgestroomd naar atheneum/gymnasium brugklas. en volgensmij kregen wij dat niet itt andere brugklassen ofzoiets.
of ik was die dag toevallig ziek
en de andere voorlichtingen heb ik ook nogal ontweken.
omdat ik het schokkend vond, en van bloed en enge dingen moest flauwvallen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom ging je voorlichtingen ontwijken?
Zelfs dan nog, lanterfanteraar heeft toch internet. Dan zoek je dat soort dingen op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik het schokkend vond, en van bloed en enge dingen moest flauwvallen.
ik ben er inmiddels ietsjes overheen gegroeit
ja maar dan nog kunnen er ineens verrassingen komen waar je nooit eerder over hebt nagedacht, of dat je het dacht te weten maar dat het dus blijkbaar anders zit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfs dan nog, lanterfanteraar heeft toch internet. Dan zoek je dat soort dingen op.
Of inderdaad biologie.
Nee joh.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Vaak heb ik het gevoel dat je posten plaatst, waarin je mij probeert duidelijk te maken dat je minachting voelt voor de dingen die ik post. Is dat zo?
Lantefanteraar post ook vreemd. Een mix van onnozelheid en uitdagendheid, die niet bij elkaar past. Dat kan van alles betekenen. Ik hou het erop dat ze onschuldige spelletjes speelt, maar niet echt misleid. Een eerlijk gesprek wil ze niet echt voeren, zoals iemand doet die zijn problemen serieus neemt. Misschien wil ze het luchtig houden en het liever een beetje verbloemen.
Ik wist nooit dat vrouwen een apart plasgaatje hadden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dan nog kunnen er ineens verrassingen komen waar je nooit eerder over hebt nagedacht, of dat je het dacht te weten maar dat het dus blijkbaar anders zit.
oh ik wel. ik had de volgorde geleerd zodat ik niet helemaal een 1 ervoor zou krijgen, maar durfde niet naar de getekende plaatjes te kijken (lol)quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik wist nooit dat vrouwen een apart plasgaatje hadden.
Ja duh, anders had ze dat filmpje niet gezien.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfs dan nog, lanterfanteraar heeft toch internet. Dan zoek je dat soort dingen op.
Of inderdaad biologie.
Haha, over dat soort dingen weet ik ook vrij weinig moet ik bekennen (wat die pil precies doet, menstruatiecyclus en zwangerschapzooi, heeft me nooit geboeid bij bio...)quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat soort dingen krijg je toch niet op de basisschool.
en je weet niet wat je niet weet, dus je kan het ook moeilijk opzoeken.
zelf dacht ik niet al te lang geleden dat als een vrouw de pil slikte, menstruatie compleet stopte. blijkt dus ook fout te zijn ofzoiets.
zijn nog een boel meer dingen ook waarschijnlijk, maar voor dat soort dingen is ervaring, en omgang met het andere geslacht nodig.
middelbare-school-diploma zegt ook niets.....met biologie kan je wel een paar onvoldoendes permiteren over de onderwerpen van bloemetjes en bijtjes.
en met verzorging (dat vak slaat nergens op) geld eigenlijk wel hetzelfde.
lol daar verbaasde ik me ook overquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik wel. ik had de volgorde geleerd zodat ik niet helemaal een 1 ervoor zou krijgen, maar durfde niet naar de getekende plaatjes te kijken (lol)
Het ziet er inderdaad niet uit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik wel. ik had de volgorde geleerd zodat ik niet helemaal een 1 ervoor zou krijgen, maar durfde niet naar de getekende plaatjes te kijken (lol)
De pil beschermt niet tegen SOA's. Dan weet je dat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Haha, over dat soort dingen weet ik ook vrij weinig moet ik bekennen (wat die pil precies doet, menstruatiecyclus en zwangerschapzooi, heeft me nooit geboeid bij bio...)
quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad niet uit.
Bekijk eens een bevalling. Daar gaan je geile gedachtes.
nee mij ook niet. maar ging jij dan een onvoldoende halen ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Haha, over dat soort dingen weet ik ook vrij weinig moet ik bekennen (wat die pil precies doet, menstruatiecyclus en zwangerschapzooi, heeft me nooit geboeid bij bio...)
ja maar dat soort dingen weet ik wel..... dat is commen sense.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De pil beschermt niet tegen SOA's. Dan weet je dat.
Haha, ik weet het echt niet meer. Ik zal hem wel niet zo goed gemaakt hebben nee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee mij ook niet. maar ging jij dan een onvoldoende halen ofzo?
ik had wel precies alle hormoonniveaus tijdens cyclus en zwangerschap, en allerlei andere dingen die me niet benauwd maakten geleerd.
ik was bang dat als ik er helemaal een rotzooi van maakte tijdens de toets, dat de leraar me dan apart zou gaan nemen voor een gesprek ofzo
Oh, dat toch wel?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat soort dingen weet ik wel..... dat is commen sense.
i know. maar de pil zorgde bij veel meisjes toch ook voor minder pukkels ofzo? dat soort dingen bedoel ik dusquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De pil beschermt niet tegen SOA's. Dan weet je dat.
Diane pil. Schijnt zo te zijn (niets van gemerkt).quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
i know. maar de pil zorgde bij veel meisjes toch ook voor minder pukkels ofzo? dat soort dingen bedoel ik dus
ik ging nog een keertje bijna flauwvallen in de les.... het was verschrikkelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Haha, ik weet het echt niet meer. Ik zal hem wel niet zo goed gemaakt hebben nee.
meh, heb ik ook wel eens. Rare momenten, maar het komt op een rare paradoxale manier vooral voor als je zelf bang voor dat soort rare momenten bent...quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ging nog een keertje bijna flauwvallen in de les.... het was verschrikkelijk.
en toen dacht ik het einde van het lesuur wel te halen, en toen ineens zag de docent dat ik lijkblijk was enzo. het was niet leuk, ik schaamde me dood
allerlei truuks van aan leuke andere dingen denken, en niet luisteren paste ik op dat soort momenten toe. maar toch zo met allemaal mensen eromheen, het is extreem awkward voor een verlegen iemand
Dat soort dingen bedoel ik dus. Zijn er nog meer dingen die ik moet weten?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Diane pil. Schijnt zo te zijn (niets van gemerkt).
Bekender is dat meisjes er grotere borsten van krijgen en vaak ook 5 kilo aankomen of zo.
Dat als ze de pil een keer vergeet ze al zwanger kan raken. En dat je de pil door kan slikken maanden lang zonder een bloeding te krijgen. En dat die bloedingen kunstmatig zijn bij een stopweek.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat soort dingen bedoel ik dus. Zijn er nog meer dingen die ik moet weten?
Dat eerste wist ik al, op de een of andere manier zijn die dingen als 'van een keer kan ze al zwanger raken' er wel goed ingestampt (overheid, i guess).quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat als ze de pil een keer vergeet ze al zwanger kan raken. En dat je de pil door kan slikken maanden lang zonder een bloeding te krijgen. En dat die bloedingen kunstmatig zijn bij een stopweek.
oh ja, ik ook, of naja me ouders vielen me er ooit eens mee lastig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik al, op de een of andere manier zijn die dingen als 'van een keer kan ze al zwanger raken' er wel goed ingestampt (overheid, i guess).
is het het waard om het op te zoeken, of kom je op allemaal andere onbegrijpelijke uitleg? ik weet het ook nietquote:Voor de rest wist ik niet eens wat een stopweek was, maar ik heb het nu opgezocht.
Als je het wil weten... Het is wel te begrijpen hoorquote:is het het waard om het op te zoeken, of kom je op allemaal andere onbegrijpelijke uitleg? ik weet het ook niet
volgensmij is er helemaal niets van te begrijpen. ik snap niet waar een stopweek dan voor nodig is. is dat dan gezonder ofzo? :Squote:Op woensdag 18 mei 2011 02:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als je het wil weten... Het is wel te begrijpen hoor
ow nee, op hormonaal niveau begrijp ik er ook niets vanquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij is er helemaal niets van te begrijpen. ik snap niet waar een stopweek dan voor nodig is. is dat dan gezonder ofzo? :S
was toch iets met oestrogeen, en propogeen(ofzoiets). en opzich heb je aan 1 hormoon genoeg, maar dan moest het weer beter ofzo.
vaag gedoe allemaal
dat was nou juist het makkelijke waar je niet benauwd van wordt vond ik altijd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
ow nee, op hormonaal niveau begrijp ik er ook niets van
mijn introductiegroepje bij de introweek heette Y. Onze begeleiders noemden we dus eileiders en soms deden we met zn allen een eisprongquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat was nou juist het makkelijke waar je niet benauwd van wordt vond ik altijd.
maar dan begon het weer met ei-sprong, door eileiders enzo. en dan had ik eerder iets gelezen over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, dat het in de eileider blijft ofzo. dus ik wil niets horen over eileiders, daar word ik benauwd van.
en als het dan weer over dat soort dingen gaat is het irritant
quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:40 schreef aikai4sa het volgende:
richard_prf post nu trouwens ook hier: http://www.socialphobiaworld.com/post-your-picture-thread-4089/page-739/.
quote:geregistreerd op: maandag 16 mei 2011 @ 19:11
laatste bezoek: 6 uur, 3 minuten geleden.
aantal posts: 112 (gemiddeld 71 per dag)
Fixedquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:46 schreef goofy_goober het volgende:
Dit topic lijkt wel is een verzamelplaats voor losers in de liefde.
Is het dat dan niet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:46 schreef goofy_goober het volgende:
Dit topic lijkt wel een verzamelplaats voor losers in de liefde.
Vasthouden!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:09 schreef lipper het volgende:
Ik ben zo gelukkig!!!
Jullie kennen haar allemaal, ze is hier ook actief.
En ik zeg lekker nog steeds niet wie ze is
Succesverhalen zijn ook altijd leuk om te horen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:09 schreef lipper het volgende:
Ik ben zo gelukkig!!!
Yup, welkom! Waar gaat het bij jou mis?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:46 schreef goofy_goober het volgende:
Dit topic lijkt wel een verzamelplaats voor losers in de liefde.
Omg! Wat goed!!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:09 schreef lipper het volgende:
Ik ben zo gelukkig!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |