Je vroeg zelf ook waar het allemaal te lezen was enzo. Ik geef even de conclusie van al die posts.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:37 schreef Halcon het volgende:
Het gaat weer over hem, dus hij zit nog wel met z'n paal in z'n hand deze postings te lezen.
Ze hebben bij BNN een soort van University daar kan je je gewoon voor aanmelden en dat ga ik dan ook doen en dan kijken wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:30 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Gewoon doen inderdaad. En een tip, wacht er vooral niet mee als je bij BNN of TMF wilt ofzoiets. zij zoeken best vaak jonge mensen voor stages sowieso, als je een mediagerelateerde opleiding doet kun je er wel tussen komen. mits je talent hebt en je best doet natuurlijk
Gewoon proberen inderdaad. Want niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
Ze hebben bij BNN een soort van University daar kan je je gewoon voor aanmelden en dat ga ik dan ook doen en dan kijken wat er gebeurt.
Eind van de story wil je wel even weten natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je vroeg zelf ook waar het allemaal te lezen was enzo. Ik geef even de conclusie van al die posts.
Een paar jaar terug kon ik het ook niet, nu gaat het me best redelijk af. Je moet gewoon wat activiteiten doen waarbij je onder de mensen komt, het valt uiteindelijk enorm mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Oefenen vind ik toch wel lastig, omdat ik toch wel bang ben en me ongemakkelijk voel. Daarnaast ben ik bijzonder slecht in gesprekken aanknopen met random mensen
Daarom en dat kunnen mensen dus ook vertalen naar het versieren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon proberen inderdaad. Want niet geschoten is altijd mis.
hmm.. ja dat weet je niet. Ook flirts hebben zo hun favorieten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:37 schreef minnemin het volgende:
[..]
Dat doen we al weken over en weer, dat is het grappige.Hij is best wel een flirt dus ik moet me vooral niet in mijn hoofd halen dat dit exclusief met mij is. How to take it to the next level?
Ha ze vechten om jequote:EDIT: Sodeju, ik ben op Hyves bekeken door iemand van tm's leeftijdscategorie en sterrenbeeld en uit dezelfde stad. Kutttt, het zal toch niet? Vandaar dat ik aardig aangekeken werd!
Een koffieproeverij!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:42 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
hmm.. ja dat weet je niet. Ook flirts hebben zo hun favorieten.En ik kan me niet voorstellen dat hij op elk adresje koffie gaat leuten.
To the next level: misschien kun je voorstellen eens iets anders dan koffie samen te drinken.. of betere koffie. iets dergelijks.
[..]
Ha ze vechten om je
Baby steps. Probeer bijvoorbeeld eerst vorderingen te maken in koetjes en kalfjes gesprekken. Mogelijk eerst met mannen. Zo kun je ook je sociale vaardigheden opvijzelen zonder al te veel spanning. Als het goed is werkt het wel door lijkt mij, maar waarschijnlijk niet over een nacht ijs.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Oefenen vind ik toch wel lastig, omdat ik toch wel bang ben en me ongemakkelijk voel. Daarnaast ben ik bijzonder slecht in gesprekken aanknopen met random mensen
Oe die vind ik wel gewaagd. En errug straightforward. Ik weet niets van hem behalve zijn naam en hoe hij zijn koffie drinkt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:42 schreef BlakeGriffin het volgende:
To the next level: misschien kun je voorstellen eens iets anders dan koffie samen te drinken.. of betere koffie. iets dergelijks.
kan je niet proberen meer omgang met hem te krijgen, zonder een "date" met alleen maar jullie 2en te hebben?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef minnemin het volgende:
[..]
Oe die vind ik wel gewaagd. En errug straightforward. Ik weet niets van hem behalve zijn naam en hoe hij zijn koffie drinkt.
Vraag hem eens hoe hij zijn biertje drinkt! Dat lijkt me een mooie start waarop je verder kan bouwen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef minnemin het volgende:
[..]
Oe die vind ik wel gewaagd. En errug straightforward. Ik weet niets van hem behalve zijn naam en hoe hij zijn koffie drinkt.
Ja ik ben wel van het gewaagd en straight forward.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nou, dan vraag je nu of hij een biertje wilt!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef minnemin het volgende:
Eh. 'Hee wil je weer thee van me?' 'Ja, lekker, dankjewel' En een grote glimlach. 'Tot hoe laat moet je werken?' Enzovoorts...
ze hebben het amper ergens over, want ze ontmoeten elkaar alleen heel afentoe op werk ofzoietsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:49 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ja ik ben wel van het gewaagd en straight forward.
Waar hebben jullie het dan de hele tijd over?
Ah, het is dus niet zo dat jullie samen 10 minuutjes een bakkie aan het doen zijn zeg maar..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef minnemin het volgende:
Eh. 'Hee wil je weer thee van me?' 'Ja, lekker, dankjewel' En een grote glimlach. 'Tot hoe laat moet je werken?' Enzovoorts...
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:52 schreef minnemin het volgende:
Ik weet gewoon niet hoe ik contact moet leggen. Had ik de beste mijnheer in de horeca ontmoet dan was het een drankje geven, wat tegen elkaar dansen en bij elkaar in bed belanden zonder een fatsoenlijk woord gewisseld te hebben. 'want meer verdien ik toch niet ' ugh...![]()
wat blakegriffin zegt, het is al een goed voorzetje dat van " tot hoelaat werk je".quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:52 schreef minnemin het volgende:
Ik weet gewoon niet hoe ik contact moet leggen. Had ik de beste mijnheer in de horeca ontmoet dan was het een drankje geven, wat tegen elkaar dansen en bij elkaar in bed belanden zonder een fatsoenlijk woord gewisseld te hebben. 'want meer verdien ik toch niet ' ugh...![]()
Ook alleen maar als ze er beter dan gemiddeld uitzien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
voor chicks is alles toch makkelijk!? :' (
neeee, nu kun je zien van niet! Ik ben niet de enige.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
voor chicks is alles toch makkelijk!? :' (
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |