Echt waar? Komt ie dan niet na 1 minuut ofzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niet masturberen nu, tot aan die date.
Ga je me nog voor bedanken.
Lijkt me sterk. Tenzij je een dronken 15-jarige puber bent, ga je bij een vreemde vrouw als je je zenuwachtig voelt juist moeite hebben om voldoende opgewonden te raken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt waar? Komt ie dan niet na 1 minuut ofzo?
Props, respect, felicitaties enz.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:44 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Gaat best goed. ik heb vorige teleurstellingen achter me gelaten en ben weer contacten aan het opdoen. Ik heb waarschijnlijk een date aanstaande weekend, lijkt er meer en meer op dat het onvervalste seksdate wordt.![]()
![]()
Vind ik best spannend, nog nooit zoiets gedaan op die manier.![]()
(thanks for asking)
Just me then.quote:
Ik dacht altijd juist wel? Om de 'druk' eraf te halen zeg maar?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb mn post ge-edit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht altijd juist wel? Om de 'druk' eraf te halen zeg maar?
Hoe zit dat dan?
haha dank jequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh wauw wat goed zeg BlakeGriffin
vind je dat niet moeilijk om te weten dat HET aanstaand weekend gaat gebeuren? ik bedoel: bezwijk je niet bijna onder die gedachte? dat er heel veel druk op komt te staan?
Ik heb ooit een gastje gedate (was nog vrij jong) die spontaan kwam na 1 aanraking, en dat was júist van de zenuwen. Althans, dat zei hij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Tenzij je een dronken 15-jarige puber bent, ga je bij een vreemde vrouw als je je zenuwachtig voelt juist moeite hebben om voldoende opgewonden te raken.
Kan dus allebei de kanten op. Maar als je jonger bent dan 18 werkt het sowieso compleet anders he. Dat snap je ook wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb ooit een gastje gedate (was nog vrij jong) die spontaan kwam na 1 aanraking, en dat was júist van de zenuwen. Althans, dat zei hij.
Dan moet je er wat voor doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
ooohh ik vind het zo knap dat het BlakeGriffin lukt om dat helemaal zo te regelen
dat wil ik oooook
Ah ja dus dat zou voor mij wel gelden dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Tenzij je een dronken 15-jarige puber bent, ga je bij een vreemde vrouw als je je zenuwachtig voelt juist moeite hebben om voldoende opgewonden te raken.
Ja is ook weer zo. Whehe.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kan dus allebei de kanten op. Maar als je jonger bent dan 18 werkt het sowieso compleet anders he. Dat snap je ook wel.
Dan krijg je al een stijve als een hond langs je benen loopt.
oh god die uitspraken was ik al vergeten naar mijzelf toe!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
haha dank je
Nee eerlijk gezegd niet. Ik vind het wel spannend, maar op een leuke manier.
Zij geeft me zelfvertrouwen, doordat ze zegt dat ze me lekker vindt en dat soort dingen..
Ik ben stiekem jaloersquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
haha dank je
Nee eerlijk gezegd niet. Ik vind het wel spannend, maar op een leuke manier.
Zij geeft me zelfvertrouwen, doordat ze zegt dat ze me lekker vindt en dat soort dingen..
zou het morgen ( woensdag) kunnen om uit te gaan in de hoofdstad?quote:
Doe maar donderdag dat is de traditionele uitgaansavond van de studenten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
zou het morgen ( woensdag) kunnen om uit te gaan in de hoofdstad?
ik heb nu iemand die ik midden op de dag kan contacten met die vraag ( ik kan niet tegen plannen)
Waar kan ik die test vinden?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik heb de test introvert of extravert gedaan (voor de gein). Ik weet van mezelf dat ik wel introvert ben, maar ook weer niet. En dit komt eruit;
Evenwichtig.
Evenwichtig. Zo zou je jou het beste kunnen omschrijven. Niet extreem introvert, maar ook niet buitengewoon extrovert. Soms ben je graag alleen, maar je zoekt naar verloop van tijd ook de gezelligheid weer op. Het is maar net hoe je zelf in je vel zit op dat moment.
Klopt wel.
Geen idee, ik kom daar nooit. Maar donderdagavond lijkt me beter als je toch kan kiezen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
zou het morgen ( woensdag) kunnen om uit te gaan in de hoofdstad?
ik heb nu iemand die ik midden op de dag kan contacten met die vraag ( ik kan niet tegen plannen)
Oh maar ik kan niet tegen plannen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom daar nooit. Maar donderdagavond lijkt me beter als je toch kan kiezen.
Linkje van die test ben wel benieuwd?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik heb de test introvert of extravert gedaan (voor de gein). Ik weet van mezelf dat ik wel introvert ben, maar ook weer niet. En dit komt eruit;
Evenwichtig.
Evenwichtig. Zo zou je jou het beste kunnen omschrijven. Niet extreem introvert, maar ook niet buitengewoon extrovert. Soms ben je graag alleen, maar je zoekt naar verloop van tijd ook de gezelligheid weer op. Het is maar net hoe je zelf in je vel zit op dat moment.
Klopt wel.
Dan doe je dat niet ga wanneer je zin heb als is het volgende week maandag!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh maar ik kan niet tegen plannen.
Ow daar herken ik me ook compleet in. Handig, hoef ik de test niet meer te doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Evenwichtig.
Klopt wel.
Ehm.. weet ik eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh spannend
En het seksdate gedeelte, fijn of juist niet?
* BlakeGriffin gaat weer met twee handen typenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Ben benieuwd of het bevalt.
thanksquote:
Dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht altijd juist wel? Om de 'druk' eraf te halen zeg maar?
Hoe zit dat dan?
Dat kun jij oook!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
ooohh ik vind het zo knap dat het BlakeGriffin lukt om dat helemaal zo te regelen
dat wil ik oooook
Ik heb elke dag zin ( logisch- kans om iemand voor seks te krijgen op die plek)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan doe je dat niet ga wanneer je zin heb als is het volgende week maandag!
Ik ken dat ik heb zulke saaie vrienden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb elke dag zin ( logisch- kans om iemand voor seks te krijgen op die plek)
maar geen mensen om mee uit te gaan
nu wel iemand die beweert vaak te kunnen en ongepland. maar is dus wel ver reizen, NS kost 15 euro.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef BlakeGriffin het volgende:
* BlakeGriffin gaat weer met twee handen typen
Ze is gewoon een troll, anders zou ze allang geneukt zijn door iemand uit deze reeks.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
Ik denk voor mensen die lanterfanteraar niet kennen zoals wij is ze een natte droom. Ze zou zelfs iemand zoals ik nog neuken op dit moment.
Geschrokken van je voorgaande post, of vast naar bed gegaan in afwachting van die natte droom.quote:
Geschrokken? Ze wil het volgens mij op dit moment doen met iedere jongen die zegt dat ie haar lekker vind.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Geschrokken van je voorgaande post, of vast naar bed gegaan in afwachting van die natte droom.
Nee hoor. Vrouwen blijven kritisch.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Geschrokken? Ze wil het volgens mij op dit moment doen met iedere jongen die zegt dat ie haar lekker vind.
mwah mijn meest wanhopige momenten zijn vooral 's nachts in bedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Geschrokken? Ze wil het volgens mij op dit moment doen met iedere jongen die zegt dat ie haar lekker vind.
Ah dat nog wel dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
mwah mijn meest wanhopige momenten zijn vooral 's nachts in bed
overdag valt het dan nog eh mee. ik zou nu zeker niet iedereen doen. alleen leuke jongemannen.
quote:
die van mij zijn in mijn fotoboek te bezichtigenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn standaarden.
Die zijn allemaal 17+ (helaas Heloef)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
die van mij zijn in mijn fotoboek te bezichtigen
Waarom ben je op zo'n sexfeestquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben een neger, mijn vader is een neger, mijn familie bestaat voor de helft uit negers.Ik vind het gewoon sneu een sexfeest al waren het Chinezen die iemand aan het volblaffen waren om de 5 meter vind ik het nog steeds ranzig.
Dat zijn haar natte dromen niet het minimum qua mannen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Die zijn allemaal 17+ (helaas Heloef)
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze is gewoon een troll, anders zou ze allang geneukt zijn door iemand uit deze reeks.
Pfff...quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh het sneuste wat er is zo'n feest zag het bij S&S lijkt me werkelijk verschrikkelijk. Om de 5 meter werd er een wijf volgeblaft door een neger.
Omdat je net zo wanhopig bent als de gemiddelde mannelijke maagd.quote:
Zei was de gene die me liet lachen, en weer een beetje in mezelf liet geloven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk heel dat de echt bange mensen/autisten niet eens komen/zich opgeven voor de meet.
[..]
Dat één persoon dat allemaal in de hand heeft. Jammer.
Ja dan komt het hard aan. Maar probeer je er over heen te zetten. Geloof in jezelf onderneem dingen en haal je voldoening uit andere dingen. Doe ik al jaren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zei was de gene die me liet lachen, en weer een beetje in mezelf liet geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |