Dan zitten ze allemaal stilletjes in een hoekje, bevend als een rietje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb me dan wel opgegeven voor die meet, maar met al die botsende ego's vraag ik me af hoe dat gaat verlopen
Nee joh het sneuste wat er is zo'n feest zag het bij S&S lijkt me werkelijk verschrikkelijk. Om de 5 meter werd er een wijf volgeblaft door een neger.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach heb je in ieder geval nog een laatste optie achter de hand.
[..]
Eerder onder je shirt.
Als dat rietje in een glas bier eindigt is dat ook weer zo voorbij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zitten ze allemaal stilletjes in een hoekje, bevend als een rietje.
Ik denk het ook of ze blijven allemaal praten via Fok! via de mobiel en zeggen niks.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Neuh, ben niet zo'n 'meeter'. Maar goed, dit is natuurlijk Fok waar piemels tot in de hemel groeien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen hoorWeet niet of je vaker op meets bent geweest, maar je kunt er eigenlijk wel van uit gaan dat de fok-persoonlijkheden slechts een (flinke) uitvergroting zijn van de werkelijkheid. Uiteindelijk zijn we allemaal vrij gemiddeld.
Waarschijnlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, gezellig de autist uithangen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
Ik denk het ook of ze blijven allemaal praten via Fok! via de mobiel en zeggen niks.
vind je dat vervelend omdat het een neger is?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Om de 5 meter werd er een wijf volgeblaft door een neger.
Waarom voel je je onzeker als je al een keer 'succes' hebt gehad?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef Braddie het volgende:
Het lukt mij ook totaal niet, het flirten met de meid die ik leuk vind wel, maar ik sta nog te onzeker in m`n schoenen om ook maar 1 woord van wat zei zegt te geloven... en dat is verschrikkelijk... Ik heb ook nog nooit een relatie gehad, 1x bijna, dat was 2 maanden sex en ook wel heel veel liefde, en dat was heel fijn maar daar kreeg ik ruzie mee, ik voelde me voor de ruzie echt een beetje zelfverzekerd ik lachte elke dag, was altijd vrolijk, en sinds die ruzie ben ik weer super depri en heel onzeker...
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
vind je dat vervelend omdat het een neger is?
Lieve schat, ik ben een neger, mijn vader is een neger, mijn familie bestaat voor de helft uit negers.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
vind je dat vervelend omdat het een neger is?
Dat één persoon dat allemaal in de hand heeft. Jammer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef Braddie het volgende:
Het lukt mij ook totaal niet, het flirten met de meid die ik leuk vind wel, maar ik sta nog te onzeker in m`n schoenen om ook maar 1 woord van wat zei zegt te geloven... en dat is verschrikkelijk... Ik heb ook nog nooit een relatie gehad, 1x bijna, dat was 2 maanden sex en ook wel heel veel liefde, en dat was heel fijn maar daar kreeg ik ruzie mee, ik voelde me voor de ruzie echt een beetje zelfverzekerd ik lachte elke dag, was altijd vrolijk, en sinds die ruzie ben ik weer super depri en heel onzeker...
Ja vind ik ook echt echt super smerig en raar. Maar ik ben dan ook preuts, eh.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben een neger, mijn vader is een neger, mijn familie bestaat voor de helft uit negers.Ik vind het gewoon sneu een sexfeest al waren het Chinezen die iemand aan het volblaffen waren om de 5 meter vind ik het nog steeds ranzig.
Ik begin haar gewoon leuk te vinden joh hoe veel je met haar kan lachen, fantastisch.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom voel je je onzeker als je al een keer 'succes' hebt gehad?
[..]
Troll of niet, ontwapenend grappig.
Preutsheid heeft het toch niks mee te maken eerder het feit dat je een weg moet banen rond neukende mensen om te lopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja vind ik ook echt echt super smerig en raar. Maar ik ben dan ook preuts, eh.(dat hebben mensen hier geconcludeerd)
Mwah.. preuts is een subjectief begrip.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Preutsheid heeft het toch niks mee te maken eerder het feit dat je een weg moet banen rond neukende mensen om te lopen.
oh excuses ik lees op de voorgaande pagina inderdaad dat je van negroïde afkomst bentquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben een neger, mijn vader is een neger, mijn familie bestaat voor de helft uit negers.Ik vind het gewoon sneu een sexfeest al waren het Chinezen die iemand aan het volblaffen waren om de 5 meter vind ik het nog steeds ranzig.
Hoe staat het ervoor bij jou eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:38 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Mwah.. preuts is een subjectief begrip.
Heb je dit al eens eerder gezegd in een vorig topic of heb ik zojuist een heel echte dejavu gehad?quote:
Gaat best goed. ik heb vorige teleurstellingen achter me gelaten en ben weer contacten aan het opdoen. Ik heb waarschijnlijk een date aanstaande weekend, lijkt er meer en meer op dat het onvervalste seksdate wordt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe staat het ervoor bij jou eigenlijk?
Een déjà-vuquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:42 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Heb je dit al eens eerder gezegd in een vorig topic of heb ik zojuist een heel echte dejavu gehad?
Oeh spannendquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:44 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Gaat best goed. ik heb vorige teleurstellingen achter me gelaten en ben weer contacten aan het opdoen. Ik heb waarschijnlijk een date aanstaande weekend, lijkt er meer en meer op dat het onvervalste seksdate wordt.![]()
![]()
Vind ik best spannend, nog nooit zoiets gedaan op die manier.![]()
(thanks for asking)
Niet masturberen nu, tot aan die date.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:44 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Gaat best goed. ik heb vorige teleurstellingen achter me gelaten en ben weer contacten aan het opdoen. Ik heb waarschijnlijk een date aanstaande weekend, lijkt er meer en meer op dat het onvervalste seksdate wordt.![]()
![]()
(thanks for asking)
Goed bezig!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:44 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
![]()
(thanks for asking)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |