Zien!quote:
Moet vrijdagmiddag naar Utrecht voor mijn werk, maar helaas niet bij jullie op kantoorquote:
Stomquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet vrijdagmiddag naar Utrecht voor mijn werk, maar helaas niet bij jullie op kantoorEén of andere presentatie ergens.
In 't crea topicquote:
't Fröbeltje vind ik goed. Naar mijn bescheiden mening heb je daar goed de oogopslag en de vorm te pakken. De laatst geposte raakt mij minder in dat opzicht. Maar voor een kattenhaatster (quote:
Die laatst geposte is juist briljantquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Fröbeltje vind ik goed. Naar mijn bescheiden mening heb je daar goed de oogopslag en de vorm te pakken. De laatst geposte raakt mij minder in dat opzicht. Maar voor een kattenhaatster () niet verkeerd hoor.
Vandaar ook de smiley erachter.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
Die laatst geposte is juist briljantAl zeg ik het zelf.
En ik ben geen kattenhaatster
heej bengeltje.. richt jij vaker 'dingen' af dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef -Engel- het volgende:
Ben ook weer thuis.....
Was een leuke dag... btw ik heb een kat getraind om te luisteren naar de naam "Beeldje" en dat zonder snoepjes etc.
Soms... als ik er zin in en tijd voor heb.... de hond van mijn oom luister nu naar de naam Vleermuisquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:48 schreef clevy het volgende:
heej bengeltje.. richt jij vaker 'dingen' af dan?
welk merk is het? sommige honden lijken op hele andere dierenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soms... als ik er zin in en tijd voor heb.... de hond van mijn oom luister nu naar de naam Vleermuis
Merkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef clevy het volgende:
welk merk is het? sommige honden lijken op hele andere dieren
ik ken er weinig die eten laten liggen als ze de kans hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
MerkGeen idee Vleermuis is zwart (wordt al een beetje grijzig), met spitse oren, houdt van spelen en kan best goed luisteren (oja hij gapt wel eten als ie de kans krijgt)
hehehe 't is een sneak. Hij doet het pas als hij denkt dat niemand in de buurt is (als je kijkt doet ie het weer nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef clevy het volgende:
ik ken er weinig die eten laten liggen als ze de kans hebben
dat zijn de leukste.. daar kan ik met 'spelvis' (eigenlijk heet ie prestley), een van de honden van m'n ouders ook zo mee lachen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe 't is een sneak. Hij doet het pas als hij denkt dat niemand in de buurt is (als je kijkt doet ie het weer niet
Hehehe ik vind ook katten geniaal... vooral als hun crazy vijf minuten hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef clevy het volgende:
dat zijn de leukste.. daar kan ik met 'spelvis' (eigenlijk heet ie prestley), een van de honden van m'n ouders ook zo mee lachen.
Arme jij ....* -Engel- schuift wat energieachtig accuzuur jouw kant opquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:25 schreef clevy het volgende:
kheb ff geen fut voor crazy 5 minuten.. niet eens voor 1
ah thanks! ach zo ff chemisch reinigen (douchen) en vroeg gaan snurken dan komt t wel weer goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Arme jij ....* -Engel- schuift wat energieachtig accuzuur jouw kant op
Ik vind dat meestal wel leuk.... maar ja meestal loop ik daar als bezoekerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:34 schreef clevy het volgende:
[..]
ah thanks! ach zo ff chemisch reinigen (douchen) en vroeg gaan snurken dan komt t wel weer goed.
opbouw + 2 dagen standbemanning spelen op een beurs was gewoon ff ander werk dan ik gewend was.
goed bezig!quote:
ik als bezoeker ook hoor. en als standcrew ook wel na de eerste 'paniek' over het uit te leggen verhaal en de demo's en last minute falende apparatuurquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind dat meestal wel leuk.... maar ja meestal loop ik daar als bezoeker
kei gaafquote:
quote:
ik dus ook niet...quote:
ziek?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:38 schreef ArTiC het volgende:
ik moet slapen maar ik wil niet...heb al 3 dagen geslapen
Geef mij jouw slaapquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:38 schreef ArTiC het volgende:
ik moet slapen maar ik wil niet...heb al 3 dagen geslapen
ja...eigenlijk nog maar ik wordt gek van het thuis in bed liggenquote:
zal ik je even aansteken?quote:
Zal m'n baas leuk vinden, als ik weer ziek thuis blijfquote:
3 dagen slapen is niet erg...de koorts en het gehoest en gesnotter en de keelpijn/koppijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zal m'n baas leuk vinden, als ik weer ziek thuis blijf
Maar ik zou best een weekje of 3 willen slapen
ja, morgen weer werken...van 1 kant wil ik het...van de andere kant niet.quote:
Koppijn heb ik alquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
3 dagen slapen is niet erg...de koorts en het gehoest en gesnotter en de keelpijn/koppijn
Truste Engelquote:
hoeveel vingers steek ik op?quote:
fout, je kijkt echt scheel.quote:
voorzichtig met je hoofdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
I know
Ik ga m'n hoofd neerleggenbeterschap mop
quote:
Allemaal al gedaan op het ontbijten na.. dat is pas over 8 minutenquote:Op woensdag 18 mei 2011 07:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]herhaling
MOGGUH LELIJKERDS! Hup, douchen, wassen, ontbijten, opmaken en dan terugkomen, dan zijn jullie weer mooi
Je wilt niet dat ik terugkomquote:Op woensdag 18 mei 2011 07:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]herhaling
MOGGUH LELIJKERDS! Hup, douchen, wassen, ontbijten, opmaken en dan terugkomen, dan zijn jullie weer mooi
ochtendhumeurquote:
gewoon chagerijnige brombeer mag ookquote:
Kan het wellicht zo zijn, dat er met mijn humeur helemaal niks mis is, dat ik gewoon vrolijk ben, maar 1 opmerking gewoon duf ende dom vind? Kan dat? Misschien?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gewoon chagerijnige brombeer mag ook
Maar dan ga je naar huis en hoef je daarna niets meerquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:31 schreef JoeBravo het volgende:
Heb er nu al spijt van op m'n fiets naar het werk te zijn gegaan. Terug is 75% heuvel op
Ik ga vanavond heerlijk 2,5 uur naar superinteressante presentatie luisteren...quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dan ga je naar huis en hoef je daarna niets meer![]()
Ik ga vanavond 3 uur sporten
kan, maar wordt gezien je reactie steeds onwaarschijnlijkerquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan het wellicht zo zijn, dat er met mijn humeur helemaal niks mis is, dat ik gewoon vrolijk ben, maar 1 opmerking gewoon duf ende dom vind? Kan dat? Misschien?
Ik word ondertussen wel een beetje sacherijnig ja. Maar dat was toen nog niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan, maar wordt gezien je reactie steeds onwaarschijnlijker
*gaat op handen zitten*quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word ondertussen wel een beetje sacherijnig ja. Maar dat was toen nog niet.
Lock and loadquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik dat stukje vrolijkheid dat ik nog heb vasthouden.
Nee, dat kan niet. ONMOGELIJK!quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan het wellicht zo zijn, dat er met mijn humeur helemaal niks mis is, dat ik gewoon vrolijk ben, maar 1 opmerking gewoon duf ende dom vind? Kan dat? Misschien?
Wat voor presentatie? Van je werk?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga vanavond heerlijk 2,5 uur naar superinteressante presentatie luisteren...
Nou ja, iig gratis eten.
Bier helpt daar altijd wel bij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik dat stukje vrolijkheid dat ik nog heb vasthouden.
Teamoverleg. Met duffe onderwerpen. Maar ja, zit nu op mijn eigen kantoor, dus kan me er niet meer vanaf maken met een smoesje. Helaas, want is wel in mijn eigen tijd.quote:
hm... pas over 3 uurquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Allemaal al gedaan op het ontbijten na.. dat is pas over 8 minuten
Waarom is een teamoverleg 's avonds???quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
Teamoverleg. Met duffe onderwerpen. Maar ja, zit nu op mijn eigen kantoor, dus kan me er niet meer vanaf maken met een smoesje. Helaas, want is wel in mijn eigen tijd.
Kerstpost?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
De kerstpost is hier net binnen gekomen, 6 dozen chocola erbijEn ik ben al zo zwak deze week...
Omdat we anders gingen overleggen in een tijd dat we ook ingezet konden zijn bij klanten. Dus als we het onder werktijd doen, levert dat minder centjes op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom is een teamoverleg 's avonds???
Lees ik nu goed dat jij vrije tijd inlevert voor de baas?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat we anders gingen overleggen in een tijd dat we ook ingezet konden zijn bij klanten. Dus als we het onder werktijd doen, levert dat minder centjes op.
Ja, kloptquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees ik nu goed dat jij vrije tijd inlevert voor de baas?
Man, dat filmpje hebben ze met de hand moeten inkleuren zo oud is hetquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
"Waarom verdiend deze vrouw even veel zuurstof als ik?"
en ik heb er nog steeds niet op gekliktquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, dat filmpje hebben ze met de hand moeten inkleuren zo oud is het.
Oh, je doet 't omdat je wat van 'm gedaan moet krijgen... Kijk, dat klinkt al beterquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, klopt
Geheel tegen mijn principes in. Maar ik moet wat van mijn baas
Maar wel grappigquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, dat filmpje hebben ze met de hand moeten inkleuren zo oud is het.
Dat las je goed. En het was ook geen typfout.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
Omdat we anders gingen overleggen in een tijd dat we ook ingezet konden zijn bij klanten. Dus als we het onder werktijd doen, levert dat minder centjes op.
Ik was ook verbaasd!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:18 schreef Samzz het volgende:
Lees ik nu goed dat jij vrije tijd inlevert voor de baas?
Dat zal lekkere chocola zijn danquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat las je goed. En het was ook geen typfout.
Ja ok, maar voor iemand die op mijn plaatjes altijd roept dat ze "voor iemand die ALLES altijd al gezien heeft op *vul in* is het zo oud" is het nogal antiekquote:
Jijzelf levert ondertussen ook al wat op op de vlooienmarkt, ouwe bokquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar voor iemand die op mijn plaatjes altijd roept dat ze "voor iemand die ALLES altijd al gezien heeft op *vul in* is het zo oud" is het nogal antiek.
Ik ben nog steeds een prima investering met een uitstekend rendement jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jijzelf levert ondertussen ook al wat op op de vlooienmarkt, ouwe bok
Het duurt echt JA-REN voor chocola over datum is en daarna nog eens JA-REN voor het niet meer te vreten is. Er zat nog niet eens een witte 'aanslag' op!quote:
Zeg je dat ook tegen je dates?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben nog steeds een prima investering met een uitstekend rendement ja.
Mag ik de cijfers zien?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een prima investering met een uitstekend rendement ja.
Ik heb het jaarverslag in PDF op mijn iPad bij me jaquote:
Ja, uiteraardquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je doet 't omdat je wat van 'm gedaan moet krijgen... Kijk, dat klinkt al beter
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar voor iemand die op mijn plaatjes altijd roept dat ze "voor iemand die ALLES altijd al gezien heeft op *vul in* is het zo oud" is het nogal antiek.
Tientallen jaren zelfs. Wist niet eens dat het oneetbaar wordtquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het duurt echt JA-REN voor chocola over datum is en daarna nog eens JA-REN voor het niet meer te vreten is. Er zat nog niet eens een witte 'aanslag' op!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, uiteraard![]()
Hij moet nog mijn opleiding tot coach goedkeuren
Ik vraag of ik ze mag ZIEN.quote:
En zo hebben ook wij af en toe een steekje uit te delen naar elkaarquote:
Ja hoor, hoelaat en waar?quote:
Ik zal chocola toevoegen aan mijn overlevingspakket.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tientallen jaren zelfs. Wist niet eens dat het oneetbaar wordt
Je hebt ze toch in PDF? Kan je zo mailenquote:
Zover komt het bij mij nooitquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het duurt echt JA-REN voor chocola over datum is en daarna nog eens JA-REN voor het niet meer te vreten is. Er zat nog niet eens een witte 'aanslag' op!
vertrouwelijke bedrijfsinformatie ga ik toch niet zomaar het internet opgooien, ben jij gekquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt ze toch in PDF? Kan je zo mailen
Geeneens een powerpoint presentatie?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het jaarverslag in PDF op mijn iPad bij me ja.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vertrouwelijke bedrijfsinformatie ga ik toch niet zomaar het internet opgooien, ben jij gek.
Dat zit er ook standaard in.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal chocola toevoegen aan mijn overlevingspakket.
ja hoor, IRL onder het genot van een flinke pot Grolsch ben je welkom op de volgende aandeelhoudersvergaderingquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk welIk moet de cijfers toch kunnen analyseren?
Ik ook, als er chocola in zo'n pakket zit. dat is binnen 5 minuten op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n dingIk ben verloren als de zondvloed komt.
Oh, dat is ook prima. Ik zie datum en tijdstip per PM tegemoetquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, IRL onder het genot van een flinke pot Grolsch ben je welkom op de volgende aandeelhoudersvergadering.
Goed plan, die vergaderingen zijn idd beslotenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is ook prima. Ik zie datum en tijdstip per PM tegemoet
Versleuteld versturen ouwe vosquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vertrouwelijke bedrijfsinformatie ga ik toch niet zomaar het internet opgooien, ben jij gek.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zo hebben ook wij af en toe een steekje uit te delen naar elkaar.
Nofi.
Dan kan ik net zo goed niets sturen, hoe gaat blondie dat decrypten?quote:
Waarom ga jij er meteen van uit dat ik dat niet kan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed niets sturen, hoe gaat blondie dat decrypten?.
Plunderen bij de buren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, als er chocola in zo'n pakket zit. dat is binnen 5 minuten op.
Kun je 't dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ga jij er meteen van uit dat ik dat niet kan?
Met een sleutel hequote:Op woensdag 18 mei 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed niets sturen, hoe gaat blondie dat decrypten?.
Als er een zondvloed komt, is vrijwel niemand in Nederland te redden door middel van chocoladequote:Op woensdag 18 mei 2011 09:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n dingIk ben verloren als de zondvloed komt.
Zit er geen rubberboot in dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als er een zondvloed komt, is vrijwel niemand in Nederland te redden door middel van chocolade
Alleen Limburg zal overlevenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als er een zondvloed komt, is vrijwel niemand in Nederland te redden door middel van chocolade
Geen idee. Ik neem aan dat het gewoon lukt als ik de sleutel ook krijg.quote:
Ervaring, en uiteraard deze zeer verrassende, totaal niet voorspelbare reactiequote:Op woensdag 18 mei 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ga jij er meteen van uit dat ik dat niet kan?
Plaag mij es nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ervaring, en uiteraard deze zeer verrassende, totaal niet voorspelbare reactie.
quote:
Als ik je niet plaag heb ik geen reden om het goed te moeten maken met jequote:
'Half assed gekloot'quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Maak het werk dan ook echt ŕf!", zeg je dan
Limburg... Echt, het ergste wat er is gebeurt in naam van fossiele brandstoffen (dus niet vervuiling, temp verhoging of CO2). Als daar geen kolen zaten, hadden we het gewoon bij België gedumpt toen die zich af hebben gescheiden. Hadden we nu ook geen Wildersquote:
Nou ja, Maastricht is nog best leuk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Limburg... Echt, het ergste wat er is gebeurt in naam van fossiele brandstoffen (dus niet vervuiling, temp verhoging of CO2). Als daar geen kolen zaten, hadden we het gewoon bij België gedumpt toen die zich af hebben gescheiden. Hadden we nu ook geen Wilders
Antwerpen ook, maar daarom hoeft het nog niet bij Nederland te horenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, Maastricht is nog best leuk.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:53 schreef Barbusse het volgende:
quote:Zij aten, zij dronken, zij namen ten huwelijk, zij werden ten huwelijk gegeven, tot den dag, op welken Noach in de ark ging, en de zondvloed kwam, en verdierf ze allen. -- Lukas 17:27
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:04 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
maar als het er wel bij had gehoord, was je er vast niet over gaan zeiken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Antwerpen ook, maar daarom hoeft het nog niet bij Nederland te horen
Meisjes plagen, kusjes vragenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik je niet plaag heb ik geen reden om het goed te moeten maken met je.
whut?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
maar als het er wel bij had gehoord, was je er vast niet over gaan zeiken.
België is een soort Derde Wereld in je achtertuin. Daar pas ik voor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
[..]
[..]Volgens mij ga jij je best wel thuis voelen op MaltaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
[..]
[..]En weer wordt er niks gezegd over seksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat is Kanaleneiland ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
België is een soort Derde Wereld in je achtertuin. Daar pas ik voor.
In het geval van HW zijn de verwachtingen wat groterquote:
Dat ben ik wel vaker, maar dat laat ik niet altijd merken. Dat creëert verwachtingen en zo.quote:
Dat klinkt koud, kil, berekenend....quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ben ik wel vaker, maar dat laat ik niet altijd merken. Dat creëert verwachtingen en zo.
Het was Mystikvm!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja wie begint er dan ook over de zondvloed.
Er is nog een plekje op mijn Arkquote:
Ik had jou ook willen vragen, want chocola. Maar dit wordt kielhalen, dat begrijp je.quote:
met witte sokken erin.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde hč. Langharige hippies. Ik gok dat ie ook sandalen draagt.
Dat had Noach ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde hč. Langharige hippies. Ik gok dat ie ook sandalen draagt.
En dan zo'n lange witte baard en wit gewaad, zonder ondergoed, want de wind door 't kruis en zoquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Mag mijn paard ook mee?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er is nog een plekje op mijn Ark
[..]
Ik had jou ook willen vragen, want chocola. Maar dit wordt kielhalen, dat begrijp je.
Oh, dan mag z'n vriendje Rico wel meequote:Op woensdag 18 mei 2011 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat mag. Je moet er wel twee meenemen. Orders van de baas.
Oh, pffffquote:
Heel goed, want het moeten geitenwollen sokken zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb een vriend die dit doetHeb hem er al meermalen op aangesproken.
Het siert hem dat hij schijt heeft aan jouw adviesquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die dit doetHeb hem er al meermalen op aangesproken.
Weet niet hoe de mensen daar zijn. Als ze net zo zijn als Limbo's welquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
'Vrouwmensch.'quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef MissMSX het volgende:
Hoe heet de vrouw van Noach eigenlijk? Volgens mij wordt die helemaal niet bij naam genoemd
http://www.bibleinfo.com/en/content/what-was-noahs-wifes-namequote:Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef MissMSX het volgende:
Hoe heet de vrouw van Noach eigenlijk? Volgens mij wordt die helemaal niet bij naam genoemd
(s)He who shall not be named.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef MissMSX het volgende:
Da's toch stomquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
http://www.bibleinfo.com/en/content/what-was-noahs-wifes-name
Sir not appearing in this filmquote:
Klopt!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
Als ik zeg 'artikelnummer moet vermeld zijn'(in een zin), waarom blijft autocorrectie dan zeggen dat het 'vermeldt' moet zijn? Volgens mij klopt dat niet.
Nieuwe spellingquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
Als ik zeg 'artikelnummer moet vermeld zijn'(in een zin), waarom blijft autocorrectie dan zeggen dat het 'vermeldt' moet zijn? Volgens mij klopt dat niet.
Zet dat stomme autocorrect gewoon uit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Zedt dat stomme autocorrect gewoon uit.
Ik heb wel eens een muurtje gestuct, maar om dat nu meteen een stucadoor te noemenquote:
Wel een "dochter van" een stucadoorquote:
Neem mij niet kwalijk dat ik jou dat niet toevertrouwquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een muurtje gestuct, maar om dat nu meteen een stucadoor te noemen
ik krijg over 13 dagen de sleutelquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar hoe gaat het met je huisje?
PMquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wel een "dochter van" een stucadoor
Keistomquote:
Toevallig, dan lever ik mijn sleutel inquote:
en dan heb ik meteen 2 weken vrij..... jij ook toevallig?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toevallig, dan lever ik mijn sleutel in![]()
Toevallig nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:06 schreef rival het volgende:
en dan heb ik meteen 2 weken vrij..... jij ook toevallig?
Daar wordt echt nooit over gesproken, heeft ook niks noemenswaardig natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
Waarschuw me even als we bij Overijssel aankomen
Achumquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Daar wordt echt nooit over gesproken, heeft ook niks noemenswaardig natuurlijk
Omdat het wel dubbel is om de sleutel van 'mijn plekkie' in te leverenquote:
Hoezo zou je dit goed moeten maken dan?quote:
zijn toch een hoop herinneringen gemaakt natuurlijk..quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
Omdat het wel dubbel is om de sleutel van 'mijn plekkie' in te leveren
En hele slechte....quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
zijn toch een hoop herinneringen gemaakt natuurlijk..
Er staat nergens dat het goede herinneringen zijnquote:
omdat, goedmakenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo zou je dit goed moeten maken dan?
Ik heb wel een klein ideetje waar hij op doeltquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het goede herinneringen zijn
Nee daar ga je maar gewoon vanuitquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een klein ideetje waar hij op doelt
quote:
quote:
Dat dacht ik toch!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met jouw tieten en mijn coolness, kunnen we Overijssel wel verdedigen
Heb ik ook nog een taak?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met jouw tieten en mijn coolness, kunnen we Overijssel wel verdedigen
Check.. beetje check.. no checkquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Scherp zijn en venijnig en genadeloos mensen de grond in jassen
Lijkt me voldoende. Laat ze maar komen na Zeeland, Gelderland, Utrecht, Zuid-Holland, Noord-Holland en Flevoland. Wij zijn er klaar voor.quote:
En gewoon omdat het kan, met een Grolsch biertje in de hand, een toastje met Johma salade en ondergoed van Ten Catequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lijkt me voldoende. Laat ze maar komen na Zeeland, Gelderland, Utrecht, Zuid-Holland, Noord-Holland en Flevoland. Wij zijn er klaar voor.
Wie?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Wat moet jij met het ondergoed van Henk?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:18 schreef rival het volgende:
zijn toch een hoop herinneringen gemaakt natuurlijk..
Ik heb goede herinneringen aan mijn plekje, maar ook een paar heel slechte datesquote:
Ja, ik weet niet wie dat is. Ik ken alleen Ten Cate Textiles.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Henk_ten_Catequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wie dat is. Ik ken alleen Ten Cate Textiles.
Zijn ondergoed hoef ik nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Henk_ten_Cate
Henk. (voetbalcoach)quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wie dat is. Ik ken alleen Ten Cate Textiles.
Ik had het over Ten Cate, niet Ten Katequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
Henk. (voetbalcoach)
[ afbeelding ]
en de bekendste ten kate
[ afbeelding ]
Och, die momenten heb ik ook/heb ik gehad. Maar dat zoek ik meer bij mezelf, als in, dat ik niet leuk genoeg ben.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb soms van die momenten dat ik ineens bang ben dat ik nooit meer een vriendje krijg![]()
Niet omdat ik niet leuk ben, maar omdat ik niemand leuk genoeg vind. Anderen?
Neuh. Geen angst hier. Kan 2 weken duren, ook nog 2 jaar. Geen reden om over in te zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb soms van die momenten dat ik ineens bang ben dat ik nooit meer een vriendje krijg![]()
Hoe lang ben jij al vrijgezel?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
Je hebt 'pas' nog een vriendje gehad (geen idee hoe lang dat al uit is...)!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
Och, die momenten heb ik ook/heb ik gehad. Maar dat zoek ik meer bij mezelf, als in, dat ik niet leuk genoeg ben.
Ik ben gelukkig wel ietsje ouder dan 1 jaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij al vrijgezel?
[..]
Je hebt 'pas' nog een vriendje gehad (geen idee hoe lang dat al uit is...)!
gisteren. En hij wil graag een 2e date. Ik vind hem wel leuk, maar dat was t. Alleen vraag ik me dan af of ik het een kans moet geven... en dan ben ik weer bang voor het verwijt dat ik iemand aan het lijntje houd ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neuh. Geen angst hier. Kan 2 weken duren, ook nog 2 jaar. Geen reden om over in te zitten.
Wees blij dat je nog iets van een standaard hebt. Je had laatst toch bloemen gekregen, heeft hij ze nou voor niks gekocht?
Nee. Want het is geen angst, dat had ik even aan moeten geven. Soms denk ik wel eens, zal ik later ook samenwonen enz. Maar ik laat mijn leven daar niet door lijden, positief of negatief.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
gisteren. En hij wil graag een 2e date. Ik vind hem wel leuk, maar dat was t. Alleen vraag ik me dan af of ik het een kans moet geven... en dan ben ik weer bang voor het verwijt dat ik iemand aan het lijntje houd ofzo.
@samz: is dat dan ook geen bagage?
Yup, maar die angst heeft weinig nut.. dusja gewoon niet aan denkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
Daten doe je voor jezelf, niet voor anderenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
gisteren. En hij wil graag een 2e date. Ik vind hem wel leuk, maar dat was t. Alleen vraag ik me dan af of ik het een kans moet geven... en dan ben ik weer bang voor het verwijt dat ik iemand aan het lijntje houd ofzo.
@samz: is dat dan ook geen bagage?
meer dan drie jaar. Met wel wat kortstondige dingen die niet werkten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij al vrijgezel?
[..]
Je hebt 'pas' nog een vriendje gehad (geen idee hoe lang dat al uit is...)!
Nee, geen last van.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
ik heb al best vaak het verwijt gekregen.dat ik iemand aan het lijntje hield terwijl ik zelf dacht dat ik wel duidelijk was, dus ik vind het moeilijk om daarin een weg te vinden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daten doe je voor jezelf, niet voor anderenNa een eerste date hoef je niet direct een risicorapportage op te stellen over hoe groot de kans is dat het iets wordt. Je kan ook gewoon erin meegaan en later beslissen.
Ten Kate mag ook, kumt ut Nieuwleusenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het over Ten Cate, niet Ten Kate
Mja, met die 2e date hou je toch niemand aan het lijntje? Of zitten er maanden tussen ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:17 schreef Grijsmuisje het volgende:
ik heb al best vaak het verwijt gekregen.dat ik iemand aan het lijntje hield terwijl ik zelf dacht dat ik wel duidelijk was, dus ik vind het moeilijk om daarin een weg te vinden.
Als je hem leuk vindt, dan is het toch reden genoeg om te kijken of het wat kan worden? Ik snap niet zo goed dat je na de eerste date gelijk hotel de botel verliefd moet zijn. Ik kan dat niet, en als ik het wel kan, wordt het geen lange relatiequote:Op woensdag 18 mei 2011 12:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zoiets moet groeien inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je hem leuk vindt, dan is het toch reden genoeg om te kijken of het wat kan worden? Ik snap niet zo goed dat je na de eerste date gelijk hotel de botel verliefd moet zijn. Ik kan dat niet, en als ik het wel kan, wordt het geen lange relatie
Jij doet t met een getrouwde vent?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:19 schreef Cue_ het volgende:
Grr ik wil weten waarom die getrouwde vent zich stilhoudt.. al kan ie ook gewoon een dag weg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |