'Vrouwmensch.'quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef MissMSX het volgende:
Hoe heet de vrouw van Noach eigenlijk? Volgens mij wordt die helemaal niet bij naam genoemd
http://www.bibleinfo.com/en/content/what-was-noahs-wifes-namequote:Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef MissMSX het volgende:
Hoe heet de vrouw van Noach eigenlijk? Volgens mij wordt die helemaal niet bij naam genoemd
(s)He who shall not be named.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef MissMSX het volgende:
Da's toch stomquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
http://www.bibleinfo.com/en/content/what-was-noahs-wifes-name
Sir not appearing in this filmquote:
Klopt!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
Als ik zeg 'artikelnummer moet vermeld zijn'(in een zin), waarom blijft autocorrectie dan zeggen dat het 'vermeldt' moet zijn? Volgens mij klopt dat niet.
Nieuwe spellingquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
Als ik zeg 'artikelnummer moet vermeld zijn'(in een zin), waarom blijft autocorrectie dan zeggen dat het 'vermeldt' moet zijn? Volgens mij klopt dat niet.
Zet dat stomme autocorrect gewoon uit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Zedt dat stomme autocorrect gewoon uit.
Ik heb wel eens een muurtje gestuct, maar om dat nu meteen een stucadoor te noemenquote:
Wel een "dochter van" een stucadoorquote:
Neem mij niet kwalijk dat ik jou dat niet toevertrouwquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een muurtje gestuct, maar om dat nu meteen een stucadoor te noemen
ik krijg over 13 dagen de sleutelquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar hoe gaat het met je huisje?
PMquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wel een "dochter van" een stucadoor
Keistomquote:
Toevallig, dan lever ik mijn sleutel inquote:
en dan heb ik meteen 2 weken vrij..... jij ook toevallig?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toevallig, dan lever ik mijn sleutel in![]()
Toevallig nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:06 schreef rival het volgende:
en dan heb ik meteen 2 weken vrij..... jij ook toevallig?
Daar wordt echt nooit over gesproken, heeft ook niks noemenswaardig natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
Waarschuw me even als we bij Overijssel aankomen
Achumquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Daar wordt echt nooit over gesproken, heeft ook niks noemenswaardig natuurlijk
Omdat het wel dubbel is om de sleutel van 'mijn plekkie' in te leverenquote:
Hoezo zou je dit goed moeten maken dan?quote:
zijn toch een hoop herinneringen gemaakt natuurlijk..quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
Omdat het wel dubbel is om de sleutel van 'mijn plekkie' in te leveren
En hele slechte....quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
zijn toch een hoop herinneringen gemaakt natuurlijk..
Er staat nergens dat het goede herinneringen zijnquote:
omdat, goedmakenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo zou je dit goed moeten maken dan?
Ik heb wel een klein ideetje waar hij op doeltquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het goede herinneringen zijn
Nee daar ga je maar gewoon vanuitquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een klein ideetje waar hij op doelt
quote:
quote:
Dat dacht ik toch!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met jouw tieten en mijn coolness, kunnen we Overijssel wel verdedigen
Heb ik ook nog een taak?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met jouw tieten en mijn coolness, kunnen we Overijssel wel verdedigen
Check.. beetje check.. no checkquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Scherp zijn en venijnig en genadeloos mensen de grond in jassen
Lijkt me voldoende. Laat ze maar komen na Zeeland, Gelderland, Utrecht, Zuid-Holland, Noord-Holland en Flevoland. Wij zijn er klaar voor.quote:
En gewoon omdat het kan, met een Grolsch biertje in de hand, een toastje met Johma salade en ondergoed van Ten Catequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lijkt me voldoende. Laat ze maar komen na Zeeland, Gelderland, Utrecht, Zuid-Holland, Noord-Holland en Flevoland. Wij zijn er klaar voor.
Wie?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Wat moet jij met het ondergoed van Henk?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:18 schreef rival het volgende:
zijn toch een hoop herinneringen gemaakt natuurlijk..
Ik heb goede herinneringen aan mijn plekje, maar ook een paar heel slechte datesquote:
Ja, ik weet niet wie dat is. Ik ken alleen Ten Cate Textiles.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Henk_ten_Catequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wie dat is. Ik ken alleen Ten Cate Textiles.
Zijn ondergoed hoef ik nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Henk_ten_Cate
Henk. (voetbalcoach)quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wie dat is. Ik ken alleen Ten Cate Textiles.
Ik had het over Ten Cate, niet Ten Katequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
Henk. (voetbalcoach)
[ afbeelding ]
en de bekendste ten kate
[ afbeelding ]
Och, die momenten heb ik ook/heb ik gehad. Maar dat zoek ik meer bij mezelf, als in, dat ik niet leuk genoeg ben.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb soms van die momenten dat ik ineens bang ben dat ik nooit meer een vriendje krijg![]()
Niet omdat ik niet leuk ben, maar omdat ik niemand leuk genoeg vind. Anderen?
Neuh. Geen angst hier. Kan 2 weken duren, ook nog 2 jaar. Geen reden om over in te zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb soms van die momenten dat ik ineens bang ben dat ik nooit meer een vriendje krijg![]()
Hoe lang ben jij al vrijgezel?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
Je hebt 'pas' nog een vriendje gehad (geen idee hoe lang dat al uit is...)!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
Och, die momenten heb ik ook/heb ik gehad. Maar dat zoek ik meer bij mezelf, als in, dat ik niet leuk genoeg ben.
Ik ben gelukkig wel ietsje ouder dan 1 jaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij al vrijgezel?
[..]
Je hebt 'pas' nog een vriendje gehad (geen idee hoe lang dat al uit is...)!
gisteren. En hij wil graag een 2e date. Ik vind hem wel leuk, maar dat was t. Alleen vraag ik me dan af of ik het een kans moet geven... en dan ben ik weer bang voor het verwijt dat ik iemand aan het lijntje houd ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neuh. Geen angst hier. Kan 2 weken duren, ook nog 2 jaar. Geen reden om over in te zitten.
Wees blij dat je nog iets van een standaard hebt. Je had laatst toch bloemen gekregen, heeft hij ze nou voor niks gekocht?
Nee. Want het is geen angst, dat had ik even aan moeten geven. Soms denk ik wel eens, zal ik later ook samenwonen enz. Maar ik laat mijn leven daar niet door lijden, positief of negatief.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
gisteren. En hij wil graag een 2e date. Ik vind hem wel leuk, maar dat was t. Alleen vraag ik me dan af of ik het een kans moet geven... en dan ben ik weer bang voor het verwijt dat ik iemand aan het lijntje houd ofzo.
@samz: is dat dan ook geen bagage?
Yup, maar die angst heeft weinig nut.. dusja gewoon niet aan denkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
Daten doe je voor jezelf, niet voor anderenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
gisteren. En hij wil graag een 2e date. Ik vind hem wel leuk, maar dat was t. Alleen vraag ik me dan af of ik het een kans moet geven... en dan ben ik weer bang voor het verwijt dat ik iemand aan het lijntje houd ofzo.
@samz: is dat dan ook geen bagage?
meer dan drie jaar. Met wel wat kortstondige dingen die niet werkten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij al vrijgezel?
[..]
Je hebt 'pas' nog een vriendje gehad (geen idee hoe lang dat al uit is...)!
Nee, geen last van.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
ik heb al best vaak het verwijt gekregen.dat ik iemand aan het lijntje hield terwijl ik zelf dacht dat ik wel duidelijk was, dus ik vind het moeilijk om daarin een weg te vinden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daten doe je voor jezelf, niet voor anderenNa een eerste date hoef je niet direct een risicorapportage op te stellen over hoe groot de kans is dat het iets wordt. Je kan ook gewoon erin meegaan en later beslissen.
Ten Kate mag ook, kumt ut Nieuwleusenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het over Ten Cate, niet Ten Kate
Mja, met die 2e date hou je toch niemand aan het lijntje? Of zitten er maanden tussen ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:17 schreef Grijsmuisje het volgende:
ik heb al best vaak het verwijt gekregen.dat ik iemand aan het lijntje hield terwijl ik zelf dacht dat ik wel duidelijk was, dus ik vind het moeilijk om daarin een weg te vinden.
Als je hem leuk vindt, dan is het toch reden genoeg om te kijken of het wat kan worden? Ik snap niet zo goed dat je na de eerste date gelijk hotel de botel verliefd moet zijn. Ik kan dat niet, en als ik het wel kan, wordt het geen lange relatiequote:Op woensdag 18 mei 2011 12:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zoiets moet groeien inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je hem leuk vindt, dan is het toch reden genoeg om te kijken of het wat kan worden? Ik snap niet zo goed dat je na de eerste date gelijk hotel de botel verliefd moet zijn. Ik kan dat niet, en als ik het wel kan, wordt het geen lange relatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |